خانه / اینستاگرام / ۵ روش رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام [ تصویری ]
رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام

۵ روش رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام [ تصویری ]

[insta_contact_info title= “رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام”]

اگر شما نیز جزء کاربرانی هستید که قبلا تایید دو مرحله ای اینستاگرام خود را فعال کرده و حالا هنگام ورود به پیج، کد ۶ رقمی تایید دو مرحله ای اینستاگرام برایتان ارسال نمی شود (البته ممکن است قبلا ارسال میشده، ولی حالا دیگر ارسال نمیشود)

و یا کد ۶ رقمی برایتان ارسال میشود، ولی وقتی آن را وارد میکنید اینستاگرام آن را قبول نمیکند و یا بعد از وارد کردن کد ۶ رقمی، در مرحله بعدی اینستاگرام از شما کد ۸ رقمی پشتیبان را میخواهد، اما شما این کد های ۸ رقمی پشتیبان را به خاطر ندارید، و یا کدهای پشتیبان را هم دارید ولی این کدها کار نمیکنند و به شما اجازه ورود به پیچ داده نمیشود، و حالا نگران و مضطرب به دنبال رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام خود هستید، اصلا نگران نباشید!

البته ممکن است جز آن دسته از کاربرانی باشید که ورود دو مرحله ای پیج اینستاگرام خود را فعال کرده و حالا دیگر دسترسی به خط موبایل یا ایمیلی که داخل پیچ ثبت کرده اید را ندارید، مثلا سیمکارت مدنظر را گم کرده اید، یا سیمکارت به دلیل عدم استفاده طولانی مدت، حالا غیرفعال و توسط اپراتور سلب امتیاز شده است، و یا رمز ایمیلی که ثبت شده را فراموش کرده اید و یا اصلا آدرس آن ایمیل را به خاطر نمی آورید.

برخی دیگر از کاربران تایید دو مرحله ای اینستاگرام خود را نه با روش ارسال SMS و ایمیل، بلکه با روش برنامه، فعال کرده بوده اند، مثلا از طریق برنامه گوگل اتنیکیتور (Google Authenticator) یا برنامه Dou Mobile و حالا یا آن برنامه را حذف کرده و گوشی خود را ریست فکتوری یا فلش کرده، یا گوشی را گم کرده اند، یا تلفن همراه خراب شده و دیگر روشن نمیشود.

هرکدام از این ها یکی از چند مشکل تایید دو مرحله ای اینستاگرام هستند که ممکن است برای بسیاری از کاربران اینستاگرام که تایید دو مرحله ای را برای اکانت خود فعال کرده اند پیش آید. بسته به اینکه شما در کدام شرایط و وضعیت قرار دارید باید یک یا چند راه و فرآیند حل مشکل تایید دو مرحله ای اینستاگرام را دنبال کنید تا نهایتا بتوانید وارد پیج خود بشوید.

البته توجه نمایید که کد تایید دومرحله ای اینستاگرام، فوایدی نیز دارد، زیرا کاربرانی در این پلتفرم هستند که از این بستر کسب درآمد میکنند و اکانت هایی با تعداد فالور بالا دارند، در نتیجه جهت بالا بردن امنیت اکانت خود میتوانند به فعالسازی رمزدومرحله ای اینستاگرام بپردازند. قابلیت two-factor authentication برای آن دسته از افرادی که به فعالسازی این امکان می پردازند، هنگام ورود علاوه بر داشتن رمز عبور اینستاگرام، نیاز به وارد کردن کدهای دومرحله ای نیز خواهد بود.

رفع مشکل رمز دو مرحله ای اینستاگرام

رفع مشکل رمز دو مرحله ای اینستاگرام

در این مرحله، شما در موقعیت حساسی قرار دارید، چرا که اگر موفق به حل مشکل تایید دو مرحله ای اینستاگرام نشوید، دیگر هیچوقت نمی توانید وارد پیچ خود شوید، و در واقع عملا اکانتتان را از دست خواهید داد. همچنین شما فرصت ارسال چندین درخواست مکرر و اشتباه را ندارید، و در صورتی که چند درخواست ناقص یا اشتباه ارسال کنید، همان ها ملاک بررسی اینستا قرار میگیرد و درخواست های بعدی اساسا بررسی نمیشوند.

شاه کلید رفع مشکل رمز دو مرحله ای اینستاگرام، یک مکاتبه درست و حرفه ای با اینستاگرام، به زبان انگلیسی و انجام فرآیندهای احراز هویت و سایر فرآیندهای مربوطه، به شکل صحیح و منطبق میباشد تا با ارائه شواهد و ادله صحیح و خدشه ناپذیر، به اینستاگرام اثبات شود، شما مالک واقعی و حقیقی این پیج هستید، ولی حالا به دلایلی، برخی از اطلاعات لازم برای ورود به پیج را سهوا و از روی بی دقتی گم کرده و یا فراموش کرده اید و یا از دست داده اید و هم اکنون به آنها دسترسی ندارید.

فرآیندی که برای هر پیج استفاده می شود و متن نامه و درخواستی که برای هر کاربر بایستی تهیه شود، به شرایط و پارامترهای متعددی بستگی دارد، پارامترهایی مانند؛

شما هم اکنون به چه اطلاعاتی دسترسی دارید؟ (شماره موبایل، ایمیل، اکانت فیس بوک و … )

به چه مواردی دسترسی ندارید؟

حساب کاربری، یک پیج شخصی (پرسونال) هست یا پیچ کاری (بیزینس و کریتور)؟

پیچ شخصی (پرایویت) هست یا عمومی (پابلیک)؟

آیا عکس پروفایلتان عکس چهره خودتان است یا خیر؟

حدودا چه تعداد پست در پیج دارید و حدودا در چه درصدی از آنها عکس چهره شما وجود دارد؟

پیج چند مدت هست که باز شده؟

پیج اخیرا چند مدت هست که فعالیت داشته است؟

پیچ در آخرین دستگاهی (گوشی، تبلت یا کامپیوتری) روی آن بوده به چه مدت استفاده شده؟

آیا اخیرا پیج همزمان روی چند دستگاه فعال بوده یا فقط روی یک دستگاه لاگین بوده است؟

آیا قبلا دستگاه مورد اطمینان (Trusted Device) برای پیج ثبت شده است یا خیر؟

آیا آی پی یا ای پی های ثابتی وجود داشته است که گوشی شما برای مدت زیاد و پرتکراری از آن اینترنت به به سرورهای اینستاگرام وصل بوده است یا خیر؟

آیا گذرواژه فعلی پیج و یا همچنین گذرواژه قبلی و قبل تر پیچ را به خاطر دارید یا خیر؟

آیا پیش تر نیز دچار این مشکل شده اید یا خیر؟

آیا شما در گذشته استفاده مکرر از فیلتر شکن داشته اید یا خیر؟

درخواست با آی پی چه کشوری ارسال شود؟

همچنین چند پارامتر دیگر که همگی میبایستی در انتخاب فرآیند احراز هویت و متن درخواست ارسالی در نظر گرفته شوند. خلاصه اینکه نمیشود از پیش، یک نسخه یکسان و مشابه برای تمام اکانت ها اعمال کرد.

اگر اطلاعات و دانش کافی در خصوص روال فرم ها و فرآیندهای پشتیبانی بین المللی اینستاگرام را داشته و به زبان انگلیسی هم تسلط کافی دارید و میدانید از چه جمله ها و واژگان فنی و حقوقی انگلیسی، برای متقاعد کردن کارشناس های بازنگری اینستاگرام استفاده کنید، میتوانید جهت انجام فرآیند به صورت هرچه تخصصی تر، از این مقاله استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:  بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام _آموزش برگرداندن اکانت اینستاگرام

حل مشکل تایید دو مرحله ای اینستاگرام

ولی اگر به فرآیند ها آشنایی نداشته و همچنین، تسلط کافی برای مکاتبه حقوقی و فنی به زبان انگلیسی را ندارید، می توانید این کار را به کارشناسان مرکز پشتیبانی اینستاگرام در ایران بسپارید، تا با استفاده از دانش و تجربه چند ساله خود در زمینه فرم ها و فرآیندهای بازنگری اینستاگرام و همچنین با به کارگیری کلمات و جملات و اصلاح های فنی و حقوقی انگلیسی که طبق تجربه، تاکنون تاثیرگذاری بیشتری روی کارشناس های بررسی کننده خواهند داشت، احتمال پذیرفته شدن درخواست شما را به حداکثر ممکن رسانده و انشالله بتوانیم مجوز و موافقت اینستاگرام برای ورود مجدد شما به پیج را کسب کنیم.

در این مرحله، شما تشبیها در یک دادگاه حضور دارید، که میتوانید خودتان لایحه مورد نظر را بنویسید و در دادگاه حضور پیدا کنید و به اینستاگرام ثابت کنید که صاحب و مالک اصلی این پیج شما هستید، یا اینکه این کار را به یک وکیل با تجربه که زبان دادگاه و قانون و قاضی را میداند، بسپارید تا او این فرآیند را انجام دهد.

در این دادگاه فرضی، وکیل باید با ارائه شواهد و ادله صحیح و محکمه پسند به قاضی اثبات کند شما مالک واقعی و حقیقی این پیج هستید، ولی حالا به دلایلی، برخی از اطلاعات لازم برای ورود به پیج را سهوا و از روی بی دقتی گم و یا فراموش کرده و از دست داده اید.

طبیعتا یک وکیل کارکشته میتوانید تاثیر تعیین کننده ای در نتیجه این دادگاه داشته باشد.

اما اگر اینستاگرام در وهله اول نتواند کد امنیتی ارسال کند چه بر سر اکانت خواهد آمد؟ شما به حساب اینستاگرام خود دسترسی نخواهید داشت. در اینجا راه هایی برای رفع مشکل عدم دریافت کد دو مرحله ایی اینستاگرام آورده شده است.

قبل از اینکه ادامه دهیم ابتدا باید بدانیم که چرا اینستاگرام برای تأیید بیشتر حساب شما اقدام به ارسال و درخواست کد می کند، این پلتفرم به تلاش‌های غیرطبیعی برای ورود به سیستم از طریق تلفن شما مشکوک است و برای مسدود کردن دسترسی دیگران به حساب، تأیید می‌خواهد.

ممکن است اینستاگرام هنگام تلاش برای ورود از آدرس IP دیگری از شما کد امنیتی بخواهد.

اینستاگرام همچنین هنگامی که سعی می کنید از یک دستگاه جدید برای ورود به سیستم استفاده کنید حساب شما را به عنوان یک فعالیت مشکوک علامت گذاری می کند و به شما اجازه نمی دهد قبل از تأیید هویت خود به حساب کاربری دسترسی پیدا کنید.

همچنین می توانید از مقاله نحوه تایید دو مرحله ای اینستاگرام نیز بهره مند شوید)

اکنون که می‌دانید چرا اینستاگرام کد امنیتی می‌خواهد، زمان آن رسیده است که مشکل ارسال نکردن کد تأیید اینستاگرام را برطرف کنید.

رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام

قبل از هر عملی باید موارد زیر را بررسی کنید؛

آیا شماره ای که ثبت کرده اید در دسترس می باشد و امکان دریافت پیام را دارید یا خیر؟

آیا به صندوق ورودی ایمیل ثبت شده دسترسی دارید؟

آیا شماره تلفن و ایمیلی که برای درخواست کد وارد می کنید، همان چیزی است که در تایید دو مرحله ایی ثبت کرده اید؟

در تنظیمات گوشی خود، بررسی کنید که آیا دسترسی های لازم را به برنامه اینستاگرام جهت ارسال کد را داده اید؟

بررسی کنید که وی پی ان گوشی شما خاموش بوده و اینترنت شما مشکلی نداشته باشد.

مطمن شوید که از آخرین نسخه برنامه اینستاگرام استفاده می کنید.

در صورتی که تمام موارد بالا را بررسی کرده و ایرادی در آنها نبود به خواندن ادامه مطلب ادامه دهید، تا به شما رفع مشکل عدم دریافت کد تایید دو مرحله ایی و بازیابی رمز دو مرحله ای اینستاگرام را توضیح دهیم.

عدم دریافت کد دو مرحله ای اینستاگرام

شما از چند طریق می توانید درخواست دریافت کد را برای اینستاگرام ارسال نمایید، که  در ادامه به بررسی آنان خواهیم پرداخت.

۱_ از طریق ارسال پیامک

شماره ایی که برای ارسال کد دومرحله ای وارد می کنید، باید همان شماره ای باشد که در اکانت شما ثبت شده، در غیر این صورت پیامک برایتان ارسال نمی شود.

چون اینستاگرام با پیش شماره های ایران مشکل دارد، ممکن است کد بعد از چند ساعت برای شما ارسال گردد، در صورت عدم دریافت کد بهتر است که در ساعات مختلف این فرایند را پیگیری نمایید. (بهترین ساعت ۲ یا ۳ نیمه شب است)

تجربه ثابت کرده که در ساعات ۲ یا ۳ نیمه شب کد زودتر ارسال می شود.

در صورتی که کد برای شما ارسال شد آن را وارد کرده و به حساب کاربری خود دسترسی پیدا می کنید.

۲_ از طریق ارسال ایمیل

اگر شماره تلفن خود را ثبت نکرده اید و یا به شماره ای که ثبت کرده، دسترسی ندارید، باید از طریق ایمیل اقدام کنید.

گاهی اوقات ایمیل ارسالی از طرف اینستاگرام در قست inbox نشان داده نمی شود و باید سراغ قسمت spam بروید، زیرا ممکن است شما ایمیل هایی که از طرف شرکت متا که اینستاگرام نیز زیر مجموعه آن است را مسدود کرده باشید.

۳_ از طریق برنامه های جانبی کدهای یکبار مصرف

برخی از کاربران، تایید دومرحله ای اینستاگرام خود را به حساب گوگل و برنامه Google Authenticator که کد یکبار مصرف تولید می کند متصل کرده اند، در بیشتر موارد خودشان نیز از این موضوع آگاه نیستند، احتمالا فعال کردن تایید دو مرحله ای را به فرد دیگری سپرده اند.

در این حالت ابتدا در قسمت جستجوی گوشی موبایل خود، برنامه Google Authenticator را سرچ و ببینید که این برنامه در گوشی شما نصب شده است یا خیر؟

اگر این برنامه بر روی اسمارت فون شما نصب باشد می توانید وارد آن شده و کد یک بار مصرف را کپی کنید.

البته ممکن است این کد برای برنامه دیگری باشد اما باز هم امتحان آن ضرری ندارد.

۴_ بازیابی رمز دو مرحله ای اینستاگرام از طریق کدهای ریکاوری

روش دیگری که می توانید از آن هنگام عدم دریافت کد تایید دو مرحله ای اینستاگرام استفاده کنید، استفاده از کد ۶ رقمی ریکاور (یا همان کد تایید دو عاملی اینستا) است، این کد هنگامی که شما تایید دو مرحله ای را فعال کرده اید، به شما به نمایش داده شده و شما باید آن ها را یادداشت و در جای امن نگهداری کنید.

بیشتر بخوانید:  8 روش طلایی رفع اکشن بلاک اینستاگرام (action blocked)

با داشتن یکی از آن کدها می توانید به سادگی وارد حساب کاربری خود شوید.

در صورت عدم دسترسی به کدهای ریکاوری، بهتر است با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام تماس گرفته تا اقدام به حل مشکل شما نمایند.

۵_ از طریق تماس با پشتیبانی اینستاگرام

یکی دیگر از راه های رفع مشکل عدم دریافت کد دو مرحله ای اینستاگرام، تماس و ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام است، البته امکان دارد که دریافت پاسخ از طرف اینستاگرام چند روزی طول بکشد، اما در بیشتر مواقع پاسخ داده و مشکل شما را پیگیری میکنند.

[insta_contact_info title= “رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام”]

گاهی هم ممکن است که قصد فعال کردن رمز دو مرحله ای اینستاگرام را داشته باشید و بخواهید از این امکان برای امنیت بالاتر و حفظ حریم شخصی خود استفاده کنید.

فعال کردن رمز دو مرحله ای اینستاگرام؛

✌ ورود به قسمت تنظیمات 

✌ انتخاب گزینه security

✌ ورود به بخش Two-Factor Authentication

✌ لمس گزینه Get Started

✌ انتخاب یکی از دو روش برای احراز هویت : Use Text Message یا Authentication App 

✌ دریافت پیامک کد تایید

فعالسازی تایید دو مرحله ای و دریافت کد های بازیابی

راهنمای تصویری فعال کردن رمز دو مرحله ای اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و به قسمت پروفایل خود رفته و آیکون سه خطی در گوشه بالا سمت راست را جهت فعالسازی کد تایید دو عاملی اینستا لمس کنید.

  • علامت چرخ دنده را انتخاب و به بخش settings اکانت خود بروید.

فعال کردن رمز دو مرحله ای اینستاگرام

  • در پنجره باز شده گزینه security را انتخاب کنید.
  • اکنون گزینه Two-Factor Authentication را لمس کنید.

1_فعال کردن رمز دو مرحله ای اینستاگرام

  • برای شروع کار گزینه  Get Started را انتخاب کنید.
  • در پنجره باز شده دو روش برای احراز هویت وجود دارد: Use Text Message و Authentication App 

به این نکته توجه کنید که در نسخه وب اینستاگرام، گزینه Authentication App پشتیبانی نمیشود.

2_فعال کردن رمز دو مرحله ای اینستاگرام

  • در این مرحله باید منتظر بمانید که کد تایید از طریق پیامک برای شما ارسال شود.
  • توجه داشته باشیدکه اگر قبلا شماره تلفن همراه خود را در اینستاگرام وارد نکرده باشید در این مرحله باید وارد کنید.

3_فعال کردن رمز دو مرحله ای اینستاگرام

  • پس از وارد کردن شماره تلفن جدید دکمه next را انتخاب کرده و منتظر کد تایید باشید.

کد دریافتی را در بخش Enter Code وارد نمایید.

  • سپس پیغامی مبنی بر فعال شدن کد تایید دو مرحله ای اینستاگرام دریافت خواهید کرد. گزینه Done را لمس کنید.
  • سپس در پنجره ظاهر شده کد های بازیابی Recovery codes  تایید شده توسط اینستاگرام به شما نمایش داده خواهد شد.

4_فعال کردن رمز دو مرحله ای اینستاگرام

  • در زیر کدهای بازیابی اینستاگرام دو لینک مشاهده میکنید؛

لینک Screenshot برای گرفتن اسکرین شات از کدهای ارسالی

لینک Get new codes  که برای افزودن کد جدید استفاده میشود

درآخر

توجه داشته باشید که اگر کد تایید دومرحله ای برایتان ارسال نمیشود این کار را در زمانیکه ترافیک کمتر است، مانند ساعات بامدادی، امتحان کنید. در صورتی که مراحل بالا را انجام داده و به نتیجه نرسیده اید، با مرکز مشاوره تلفنی ما و بخش پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید تا در اسرع وقت با تکنیک های مخصوص مشکل شما را برطرف کنیم. درضمن گاهی اوقات کد تایید دو مرحله ای اینستاگرام از طریق ایمیل نیز ارسال نمیشود.

گاهی ممکن است به دلایل مختلف مانند تعویض تلفن همراه، حذف و نصب مجدد برنامه و دلایل مختلف هنگام ورود به این پلتفرم دچار فراموشی رمز عبور شده باشید، بنابراین شما باید عملیات ریست پسورد اینستاگرام را انجام داده و به بازیابی رمز ورود خود از طریق شماره تلفن و ایمیل بپردازید. بنابراین شما می توانید با مطالعه مطلب مربوطه اقدام به رفع مشکل نمایید.

تایید دو مرحله ای اینستاگرام و رفع مشکل عدم دریافت کد تایید دو مرحله ای اینستاگرام مشکلی است که روزانه بسیاری از کاربران و مشترکان ما با آن مواجه می شوند. چنانچه ازطریق مطالعه مقاله و انجام مراحل پیشنهادی موفق به حل مشکل ایجاد شده نشده اید، میتوانید با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام مرکز تماس گرفته و به حل مشکل خود بپردازید.

[contact_info title] 

سوالات متداول

۱- کد تایید دو مرحله ای اینستاگرام برام ارسال نمیشه؟ کد ۶ رقمی ریکاوری ام ندارم باید چیکار کنم؟

راه های مختلفی وجود دارد که شما به اکانت خود درسترسی پیدا کنید و کد برایتان ارسال شود که در مقاله ذکر شده است، یکی از موثر ترین راهها ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام است

۲- شماره موبایلی که ثبت کردم رو الان بهش دسترسی ندارم، آیا امکان این هست که از راه دیگه ایی کد برام ارسال شه؟

بله، بجز ارسال از طریق شماره موبایل چندین روش دیگه برای دریافت کد تایید دو مرحله ای اینستاگرام وجود داره.

۳- بازیابی کد پشتیبان اینستاگرام برای افرادی که به تلفن همراه و ایمیل دسترسی ندارند، امکان پذیر است؟

برای این افراد نیز راهکارهایی وجود دارد که در متن مقاله به آنها پرداخته شده است.

۴- کد هشت رقمی اینستاگرام، تا چه حد امنیت اکانت را تضمین خواهد کرد؟

بکارگیری این کدها، به دلیل چند مرحله ای بودن آنان امکان هک حساب کاربری شما را به صفر می رساند.

۵- برای رفع مشکل رمز دو مرحله ای اینستاگرام، باید پسورد ایمیل را به خاطر داشت؟

بله، دسترسی به ایمیل از الزامات رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام می باشد.

 

کد تایید دو مرحله ای اینستاگرام برام ارسال نمیشه؟کد ۶ رقمی ریکاوری ام ندارم باید چیکار کنم؟

راه های محتلفی وجود دارد که شما به اکانت خود درسترسی پیدا کنید و کد برایتان ارسال شود که در مقاله ذکر شده است، یکی از موثر ترین راهها ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام است

شماره موبایلی که ثبت کردم رو الان بهش دسترسی ندارم، آیا امکان این هست که از راه دیگه ایی کد برام ارسال شه؟

بله،بجز ارسال از طریق شماره موبایل چندین روش دیگه برای دریافت کد تایید دو مرحله ای اینستاگرام وجود داره

۱۳۰ نظر

  1. کد تایید اینستاگرام را فراموش کردم، ایا وارد شدن به اینستاگرام بدون کد امنیتی ممکنه؟

  2. کد تایید اینستاگرام را فراموش کردم، ایا وارد شدن به اینستاگرام بدون کد امنیتی ممکنه؟

  3. فراموشی کد هشت رقمی اینستاگرام راه حلش چیه؟

  4. رفع مشکل عدم دریافت کد دومرحله ای اینستاگرام فقط یه روشه داره؟

  5. رفع مشکل عدم دریافت کد دومرحله ای اینستاگرام به شکلیه؟

  6. فراموشی کد هشت رقمی اینستاگرام راهی برای بازیابی وجود دارد؟

  7. فراموشی کد هشت رقمی اینستاگرام یاذاوریشه راهی دارد؟

  8. وارد کردن کد هشت رقمی اینستاگرام چگونه است؟

  9. وارد کردن کد هشت رقمی اینستاگرام به چند روش است؟

  10. بازیابی کد دو مرحله ای چجوریه؟

  11. بازیابی کد دو مرحله ای چجوریه؟

  12. فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام باعث حذف اینستا گرامه؟

  13. فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام باعث حذف اینستا گرامم میشه؟

  14. سلام من کد تایید اینستاگرام را فراموش کردم، وارد شدن به اینستاگرام بدون کد امنیتی ممکنه؟

  15. سلام تروخدا یه روشی برای فراموشی کد هشت رقمی اینستاگرام بهم بگید اگه ایمیل و شماره ایی که باهاش فعال کردمو نداشته باشم امکانش هست برگرده پیجم کاریه

  16. برای دریافت کد هشت رقمی اینستاگرام باید چیکار کنم من همه ی روش هاشو انجام دادم ولی کد برام ارسال نمیشه؟؟؟؟

  17. من من تایید دومرحله رو برای پیج کاریم فعال کرده بودم الان یادم نمیاد برای بازیابی کد دو مرحله ای باید چیکارکنم؟؟؟؟

  18. سلام برای فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام باید چیکار کنم با ایمیل فعالش کردم؟؟؟؟

  19. کد تایید اینستاگرام را فراموش کردم، وارد شدن به اینستاگرام بدون کد امنیتی ممکنه؟

  20. سلام برای فراموشی کد هشت رقمی اینستاگرام چه راهی رو پیشنهاد میکنید ؟؟؟؟

  21. سلام من اینستامو حذف کردم دوباره نصب کردم چرا الان کد هشت رقمی اینستاگرام برام نمیاد؟؟؟

  22. سلام بازیابی کد دو مرحله ای چجوریه؟؟؟؟

  23. برای فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام باید چیکار کرد؟؟؟؟

  24. رفع مشکل عدم دریافت کد دومرحله ای اینستاگرام با گوشی اندرو امکان پذیر است؟کد هشت رقمی اینستاگرام قابل دریافت است؟

  25. سلام من رمز اینستاگراممو فراموش کردم بعد ی کد شش رقمی برام میاد اونو وارد میکنم دوباره ی کد ۸ رقمی میخاد ک اون کد برام نمیاد چجوری باید این مشکلو حلش کنم؟

    • با سلام کاربر گرامی
      به دلیل فیلترینگ برنامه این کد براتون نمیاد. تماس بگیرید که کارشناس راهنماییتون کنه و کد رو دریافت کنید.

    • سلام من الان از فروردین ماه پیجم پریده هرچقدر کد میاد پیجم بالا نمیاد کد دو مرحله یادم رفته میشه راهنمایی کنید

  26. سلام من برای حل مشکل فراموشی کد هشت رقمی اینستاگرام باید چیکار کنم؟

  27. کد احراز هویت اینستاگرام فراموش کردم الان میخوام وارد بشم الان باید چیکار کنم

  28. چرا کد تایید دو مرحله ای نمیاد???????????

  29. کد احراز هویت اینستاگرام فراموش کردم همون تایید دومرحله ای منظورمه

  30. رمز دو مرحله ای اینستاگرام را فراموش کردم الان باید چیکار کنم دپیجم کاریه لازمش دارم

  31. سلام وقتتون بخیر.
    من تایید دو مرحله ای انجام دادم و الان کد ها رو ندارم و جیمیلم یادم رفته رو کدوم جیمیل بوده باید چیکار کنم ممنون میشم جواب بدین چن روز درگیرشم.

  32. من رمز دو مرحله ای اینستاکراممو فراموش کردم چکنم

    • با سلام کاربر گرامی
      جهت بازیابی رمز دو مرحله ای اینستاگرام خود می توانید به بازیابی آن بپردازید و جهت انجام این کار از پشتیبانی اینستاگرام در ایران کمک بگیرید.

  33. من رمز تایید دومرحله ایم رو گم کردم چیکارکنم

    • با سلام کاربر عزیز
      جهت بازیابی رمز دومرحله ای اینستاگرام خود می توانید با کمک پشتیبانی اینستاگرام مراحل بازیابی رمز را انجام داده و وارد حساب کاربری خود در این پلتفرم شوید.

  34. سلام من بخوام اینستاگراممو از تایید دو مرحله ای دربیارم چیکار باید بکنم

    • با سلام کاربر عزیز
      جهت حذف تایید دومرحله ای اکانت خود می توانید از طریق تنظیمات حساب کاربری خود در اینستاگرام اقدام نمایید.

  35. سلام من گوشیم بازنشانی کارخانه کردم به ایمیل هم دسترسی ندارم رمز اینستاگرام یادم رفته فقط آیدی اینستاگرام و شماره موبایل دارم و اینکه اینستاگرام کد دو مرحله ای چطوری میتونم وارد پیچم بشم

  36. سلام من کد هشت رقمی پیجمو یادم رفته، به همین خاطر نمیتونم‌ وارد پیجم بشم چکار باید بکنم ؟

  37. من اومدم رمزم رو بازیابی کنم جرا نمیشه آخه عجب اشتباهی کردم رمز دو مرحله ایم رو فعال کردم الان اصلا نمیتونم وارد پیجم بشم

    • سلام کاربر گرامی!
      برای بازیابی رمز دو مرحله ای خود باید مشکلتان را برای اینستاگرام ایمیل کنید، در نظر داشته باشید، نگارش ایمیل بسیار حساس بوده و باید به زبان انگلیسی انجام شود، به همین خاطر بهتر است با مرکز پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.

  38. سلام خسته نباشیددد من رمز دو مرحله ایمو یادم رفته بود زنگ زدم مشکلمو حل کردین ممنونمم

  39. سلام من کد ریکاوری برام نمیاد و فوری باید پیجم و درست کنم چون پیجم کاریه و الان هم نزدیک ولنتاینه خواهش میکنم کمکم کنید

  40. سلام وقتتون بخیر
    من رمز دو مرحله ایم رو فعال کردم چند ماه پیش الان فراموشش کردم و نمی تونم به چیج اینستاگرامم دسترسی داشته باشم، ممنون میشم کمکم کنید وارد پیجم بشم.

    • سلام کاربر گرامی!
      جهت رفع مشکل خود باید درخواست خود را به زبان انگلیسی برای اینستاگرام ارسال نمایید.

  41. سلام من کد هشت رقمی پیجمو فراموش کردم به همین خاطر نمیتونم‌وارد پیجم بشم چکار باید بکنم ؟

  42. سلام کدام حساب های اینستاگرام می توانند از قابلیت تایید هویت دو عاملی اینستاگرام استفاده کنند؟

    • سلام کاربر گرامی!
      سلام این قابلیت در حال حاضر برای تمامی حساب های کاربری اینستاگرام فعال است

  43. روشنا کبیری

    چه جوری میتونم رمز دو مرحله ای اینستاگرامم رو غیر فعال کنم؟
    چون من رمز دو مرحله ایم رو فراموش کردم و الان نمیتونم وارد پیجم شم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      جهت رفع مشکل فراموشی رمز دومرحله ای اینستاگرام، در ابتدا باید به شماره تلفن و یا ایمیلی که هنگام نصب اینستاگرام وارد کرده بودید، دسترسی داشته و به بازیابی آن بپردازید.

  44. مهساحاجی لو

    برای رفع مشکل فراموشی تایید دو مرحله ای باید چیکار کنم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      شما میتوانید جهت بازیابی تایید دومرحله ای اینستاگرام خود از طریق شماره تلفن همراه، ایمیل و اکانت فیسبوک خود اقدام نمایید.

  45. سلام من همه این مراحل رو رفتم اینستاگرام ازم عکس گرفت و بعد ک سبز شد و ۳ تا عکس گرفت خارج شدم
    الان این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چجوری باید وارد پیج بشم و رمز عوض کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    میشع کمک کنید!

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      احتمالا به دلیل اختلال در سرعت اینترنت، موفق به رفع مشکل فراموشی رمز دومرحله ای خود نبوده اید، که در این شرایط می توانید از کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام کمک گرفته و به بازیابی تایید دو مرحله ای خود بپردازید.

  46. من رمز دومرحله ایمو فراموش کردم لان برای رفع مشکل فراموشی تایید دومرحله ای اینستاگرامم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      جهت رفع مشکل فراموشی رمز دومرحله ای اینستاگرام، باید به بازیابی رمز عبور خود بپردازید که میاتوانید با کارشناساناینستاگرام در مرکز ما تماس گرفته و به بازیابی تایید دومرحله ای اینستاگرام خود بپردازید.

  47. من‌ کدهای هشت رقمیم رو که‌ وارد میکنم ارور میده چیکار باید بکنم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      احتمالا رمزتون رو استباه وارد میکنید و یا اینکه فراموشش کردین، برای رفع مشکل فراموشی رمز دومرحله ایتون میتونید از راه حل های پیشنهادی مقاله استفاده کنین و یا اینکه با کارشناسای پشتیبانی اینستاگرام در مرکز ما تماس بگیرین و مشکل خودتون رو حل کنین.

  48. سلام من قبلاً احراز هویت دوعاملی پیجم روفعال کرده بودم و با استفاده ازبرنامهDeo mobileکد رو دریافت میکردم اما متاسفانه قبل اینکه غیرفعال کنم این مورد رو گوشیم فلش شد و برنامه هم پاک شده الان نمیتونم وارد بشم نام کاربری و ایمیل و پسوردرو دارم فقط راه حلی هست؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      بله جهت رفع مشکل رمز دومرحله ای اینستاگرام خود ابتدا برنامه حذف نموده و مجددا نصب نمایید سپس با استفاده از ایمیل خود به بازیابی رمز دومرحله ای بپردازید.

    • فرهاد بنگین بپور

      سلام رمز دو مرحله ای رو فعال کردم و کدهای ۸رقمی رو از دست دادم حال بایست چیکار کنم

  49. سلام
    رمز کد ۸ رقمی رو فراموش کردم
    از طریق ارسال کد به شماره تماسم اقدام میکنم و کد برام میاد ولی وقتی وارد میکنم اینستا با
    خطا میده .
    ایمیلم وصل نیست.
    راه حلی دارید ؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      جهت رفع مشکل فراموشی رمز دومرحله ای اینستاگرام باید از طریق ایمیل و شماره تلفن اقدام کنید. چنانچه در انجام فرآیند واردکردن کد دو مرحله ای به مشکلی برخوردید میتوانید با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در مرکز ما تماس گرفته و مشکل خود را حل کنید.

  50. سلام
    من رمز دو مرحله ای رو فراموش کردم
    و از طریغ شماره ای ک ثبته تو پیجم اقدام کردم ولی کده ۶ رقمی ک برام میاد اینستا قبولش نمیکنه . راه حلی دارید برا این موضوع ؟

    • گروه الورایانه کمک

      سلام و وقت بخیر کاربرگرامی
      عدم دریافت رمز دومرحله ای اینستاگرام به دلیل آی پی ایران میباشد که برای حل این مشکل و دریافت مجدد رمز دومرحله ای میتوانید از واحد پشتیبانی اینستاگرام در مرکز ما کمک بگیرید.

  51. سلام م کد دو مرحله ای رو فراموش کردم و با شماره ای که گذاشتین تماس گرفتم دائما خط مشغوله

    • با سلام.
      بدلیل ازدحام تماس ها باید کمی صبر کنید.
      فقط شماره سامانه رو باید از تلفن ثابت بدون گرفتن کد و صفر شماره گیری کنید

  52. مهسا ارادپور

    سلام یه نفر دیگه میتونه رمز دو مرحله ای اینستاگرام منو بزنه وارد پیجم بشه؟

  53. تایید دومرحله ای اینستاگرام برای چیه

    • با سلام
      تایید دو مرحله ای اینستاگرام برای بالا بردن امنیت و جلوگیری از هک شدن و دسترسی ناخواسته است

  54. سلام. میخواستم تایید دو مرحله ای اکانتم که دیسیبل شده رو غیر فعال کنم، راهی هست؟ به شماره و ایمیل روی پیج و کد های بکاپ دسترسی دارم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      ابتدا باید مشکل دیسیبل شدن اکانت خود را حل کرده سپس به فعال کردن کد تایید دومرحله ای بپردازید.

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      ابتدا باید مشکل دیسیبل شدن اکانت خود را حل نمایید سپس به فعال سازی کدتایید دو مرحله ای بپردازید. توجه داشته باشید که اگر دیسیبل شدن پیج خود را حل نکنید امکان فعال سازی کد تایید دو مرحله ای برای شما وجودنخواهد داشت.

    • درست شد ؟

  55. سلام کدهای ۸ رقمی خود را فراموش کردم چطوری میتونم به اکانت خود لاگین شوم؟

    ممنون میشم راهنمایی کنید.

  56. سلام من قبلا این کد رو دریافت نکرده بودم ولی الان که پیجم به مشکل برخورده بعد از تغییر رمز ورود از طریق لینک که اینستا برام میفرسته کد احراز هویت میخواد باید چجوری اینو بگیرم؟ لطفا راهنماییم کنین ممنون میشم،شماره ثابت هم ندارم که تماس بگیرم.

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      شما باید به زبان انگلیسی فرمی را به سرورهای اصلی های اینستاگرام ارسال کرده و مشکل خود را بیان کنید، سپس روی یک کاغذ نام کاربری و رمز عبود خود را به صورت واضح و خوانا نوشته و کنار صورت خود قرار دهید و عکسی با کیفیت همرا فرم برای اینستاگرام ارسال کنید که فرایند احراز هویت انجام شود..

  57. خسته نباشین میخاستم بگم من برای فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام بهتون زنگ زدم مشکلمو سریع حل کردین خیلی متشکررررررررررررر

  58. سلام خسته نباشید برای رفع مشکل رمز دو مرحله ای اینستاگرام پیشنهادی دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      بله.. ابتدا باید ایمیلی در دسترس داشته باشید که از قبل در اینستا نیز کانفیرم شده باشد سپس مراحل ارسال کد را انجام دهید.

  59. سلام من دچار فراموشی رمز دومرحله ای اینستاگرام شدم الان باید چیکار کنم؟ میشه زنگ بزنم بهتون؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر..
      برای رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام باید شماره تلفن و ایمیل کانفیرم شده در اینستاگرام را داشته باشید، و بله چنانچه قادر به حل مشکل نیستید میتوانید با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.

  60. سلام رمز تایید دو عاملی اینستاگراممو یادم رفته باید چیکار کنم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام
      ابتدا باید شماره تماس و ایمیل کانفیرم شده در اینستاگرام را در دسترس داشته باشید و برای بازیابی کدی که از طرف اینستاگرام ارسال میشود اقدام کنید.

  61. سلام رفع مشکل تایید دو مرحله ای اینستاگرام چجوریه کدریاوریشم ندارم
    ممنون

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      برای رفع مشکل تایید دو مرحله ای اینستاگرام باید درخواستی به زبان انگلیسی به سرور اصلی اینستاگرام ارسال کنید البته مراحل دیگری هم دارد که در مقاله بصورت کامل به آنها اشاره شده

  62. سلام من میخاستم ازتون تشکر کنم برای فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام باهاتون تماس گرفتم خیلی عجله داشتم سریع مشکلمو حل کردین مررررررررررررررسی

  63. باسلام
    برای رفع مشکل تایید ۲مرحله ای باید چکنیم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام برای رفع مشکل تایید دو مرحله ای اینستاگرام ابتدا باید به شماره تلفن یا ادرس ایمیلی که قبلا در اینستاگرام وارد کرده بودید دسترسی داشته باشید، سپس مراحل را طبق مقاله پیش بروید.

  64. سلام خسته نباشین برای تایید رمز‌دوااملی اینستاگرام باید چیکار کنم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      برای تایید رمز دو عاملی اینستاگرام باید شماره تلفن و ایمیل خود را بدون غلط املایی و به صورت کاملا درست در اینستاگرام وارد کرده باشید سپس گزینه ارسال کد را انتخاب کنید و کد های دریافتی را وارد نمایید.

  65. سلام خسته نباشید برای تایید رمز دو عاملی اینستاگرام باید چیکار کنم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      برای تایید رمز دو مرحله ای اینستاگرام ابتدا باید فیلتر شکن خود را خاموش نمایید ایمیلی که قبلا به صورت کاملا درست و بدون غلط املایی در اکانت اینستاگرام خود کانفیرم کرده بودید را وارد کرده و کد دریافتی را یادداشت کنید.

  66. سلام من برای فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام بهتون زنگ زدم کارشناساتون مشکلمو حل کردن مرسی ازتون خیلی راضیم سریع مشکلم حل شد

  67. سلام خسته نباشید.
    من تایید دو مرحله ای اینستاگرامو قبلا فعال کرده بودم و بعد از چند ماه مجدد اینستاگرامو روی گوشیم نصب کردم و هنگام ورود ازم کد دو عاملی خواست که من متاسفانه فراموشش کردم.
    باید چیکار کنم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام
      برای رفع مشکل فراموشی رمز دو عاملی اینستاگرام، باید ایمیلی که قبلا در اکانت خود کانفیرم کرده بودین را یادداشت کنید و کد دریافتی را وارد نمایدد.. البته اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید میتوانید از شماره تلفنی که قبلا در اینستاگرام وارد کرده بودین و حالا نیز به آن دسترسی دارید را وارد کنید.

  68. برای فراموشی رمز دو عاملی اینستاگرام میشه زنگ بزنم مشکلمو حل کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  69. سلام من برای تایید رمز دو مرحله ای اینستاگرام باید چیکار کنم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      برای رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام باید به آدرس ایمیل و شماره تلفن خود دسترسی داشته باشید و هنگامی که کد های بازیابی برای شما ارسال میشوند به صورت کاملا درست وارد کنید..

  70. سلام راه حلی برای رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام دارید؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربرگرامی
      برای رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله ای اینستاگرام از طریق ایمیل و شماره همراه راه حل های ساده ای را در مقاله ارائه داده ایم.چنانچه موفق به حل مشکل نشدید با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.

  71. سلام من مشکل تایید رمز دو مرحله ای اینستاگرام داشتم تماس گرفتم مشکلمو حل کردین ممنونم ازتون مرسی واقعا

  72. سلام من برای فراموشی رمز تایید دو مرحله ای اینستاگرام باید چیکار کنم یادم رفته پیجم به مشکل خورده لازمش دارم

    • با سلام
      برای تایید رمز دو مرحله ای اینستاگرام باید ایمیل یا شماره تلفن خود را در اینستاگرام ست کنید سپس مراحل را طبق انجام دهید.

  73. سلام این رمز دو مرحله ای اینستاگرام یعنی چی

    • رمز دو مرحله ای اینستاگرام رمزی است که اگر بخواهید اکانت خود را روی گوشی یا تبلت دیگر بالا بیاورید و رمز دومرحله ای را فراموش کرده باشید به مشکل میخورید و رمز برایتان ارسال نمیشود.

  74. سلام من برای رفع مشکل رمز دو مرحله ای اینستاگرامم باید چیکار کنم میشه تماس بگیرم مشکلمو حل کنین؟

    • با سلام کاربر گرامی
      بله کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام آماده پاسخگویی ۲۴ ساعته به شماا هستند و در کمتر از یک ساعت مشکل شما را حل خواهند کرد.

  75. سلام رفع مشکل تایید دو مرحله ای اینستاگرام چجوریه

  76. سلام من برای رفع مشکل مشکل تایید دو مرحله ای اینستاگرام باید چیکار کنم بیرون بردم نتونستن کاریش کنن

    • با سلام کاربر گرامی
      این فرآیند یک عمل تخصصی است که اگر طبق اصول انجام نشود منجر به حذف دائمی اکانت شما خواهد شد. بنابراین کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در کمتر از یک ساعت برای شما حل خواهند کرد.

  77. سلام رمز تایید دو مرحله ای اینستاگرام برام نمیاد باید چیکار کنم

    • با سلام
      اگر شماره تلفن و ایمیل خود را ثبت کرده باشید میتوانید با نرم افزار های تغییر آی پی در ساعات بامداد که ترافیک داده ها کمتر است اقدام به حل مشکل کنید.

  78. سلام برای رفع مشکل رمز دو مرحله ای اینستاگرام باید چیکار کنم چند روزه درگیرشم خسته میشه زنگ بزنم مشکلمو حل کنید؟

    • باسلام کاربرگرامی
      میتوانید با تغییر آی پی مراحل گفته شده در مقاله را انجام دهید، چنانچه موفق به حل مشکل نشدید با کارشناسان پشتیبانی تلگرام تماس بگیرید.

  79. سلام خسته نباشید من برای رفع مشکل رمز دو مرحله ای اینستاگرام باید چیکار کنم؟ ممنون میشم کمکم کنید.

    • با سلام
      برای بازیابی رمز دو مرحله ای اینستاگرام باید از چند روش گفته شده در مقاله استفاده کنید.
      درصورتی که نیاز به راهنمایی داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید

  80. سلام کد تایید دومرحله ای برام ارسال نمیشه خیلی کلافه شدم لطفا کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *