خانه / اینستاگرام / ۵ روش تضمینی بازیابی رمز اینستاگرام [ریست پسورد اینستاگرام]
بازیابی رمز اینستاگرام

۵ روش تضمینی بازیابی رمز اینستاگرام [ریست پسورد اینستاگرام]

گاهی ممکن است به دلایل مختلف، رمز اینستاگرام خود را فراموش کرده باشید، در بعضی موارد جهت حل این مشکل از روش های معمول استفاده شده، اما کاربران موفق به بازیابی گذرواژه اینستا خود نمی شوند، همچنین برخی از کاربران به دلیل اشتباه انجام دادن روش های تخصصی، باعث بلاک شدن صفحه اینستاگرام خود شده اند.

در این مقاله ۵ روش طلایی بازیابی رمز اینستاگرام، از جمله بازیابی پسورد اینستاگرام از طریق شماره تلفن همراه، بازیابی رمز اینستاگرام از طریق گوگل، از طریق ایمیل و یا فیس بوک و بازیابی گذر واژه اینستاگرام را شرح داده ایم، که در صورت فراموشی رمز اکانت خود، به بازیابی آن بپردازید.

این نکته را نیز باید در نظر گرفت که برای بعضی از کاربران به دلیل مشکلات و اختلالات اینترنتی، پیامک بازیابی پسورد اینستاگرام ارسال نشده و یا پس از انتخاب لینک ریست پسورد وارد صفحه login و یا پیج دیگر خود می شوند، که می توانید با استفاده از راه های تخصصی که در ادامه مطلب به شرح آنان می پردازیم، مشکل خود را حل نمایید.

البته در شرایطی هیچ کدام از روش های موجود نتیجه مناسبی نداشته و شما نمی توانید به اکانت خود دسترسی پیدا کنید، با توجه به این موضوع که ممکن است طی انجام فرایندهای بازیابی رمز، به دلیل عدم آشنایی شما با شیوه درست روش ها، پیج شما قفل و یا برای همیشه بلاک شده باشد، بهتر است پیش از پاک شدن حساب کاربری خود، با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.

[insta_contact_info title= “بازیابی رمز اینستاگرام”] 

بازیابی رمز اینستاگرام

در حالت کلی برای بازیابی گذرواژه اینستا، چندین روش مختلف در نظر گرفته شده که شما می توانید بر اساس شرایط اکانت خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید. البته کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام بهترین راه بازیابی پسورد اینستاگرام را استفاده از ایمیل می دانند.

در ابتدا بهتر است چک کنید برنامه اینستاگرام شما آپدیت شده یا خیر!

در صورت نیاز، این اپلیکیشن را از منابع معتبر به روزرسانی نموده، که در ادامه مراحل بازیابی گذرواژه اینستاگرام با مشکل مواجه نشوید.

بازیابی رمز فراموش شده اینستاگرام

در اینجا به ۵ روش مهم بازیابی رمز اینستاگرام می پردازیم؛

✌ بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

بازیابی از طریق ایمیل (حساب جیمیل،یاهو و …) اگر هنگام ثبت نام آدرس ایمیل نامعتبری وارد کرده باشید از این راه امکان بازیابی وجود ندارد.

بازیابی از طریق حساب فیسبوک (در این صورت باید حساب اینستاگرام و فیسبوک روی هم قفل switch شده باشن)

بازیابی رمز حساب کاربری اینستاگرام از طریق گوگل

بازیابی پسورد اینستاگرام از طریق تماس با پشتیبانی اینستاگرام در ایران

بازیابی پسورد اینستاگرام

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک (SMS)

یکی از الزامات استفاده از این روش، دسترسی به شماره تلفن همراه ثبت شده بر روی اکانت خود می باشد. جهت دریافت مجدد رمز اینستا (ریست پسورد اینستاگرام) با استفاده از پیامک باید مراحل زیر را طی نمایید؛

✌ ورود به برنامه اینستا و انتخاب لینک “Forgot your password

✌ درج نام کاربری و یا ایمیل

✌ لمس گزینه “next” 

✌ دریافت پیامک ریست پسورد

راهنمای تصویری بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

بدون اینکه لاگین شوید، اینستاگرام را باز کرده و روی “?Forgot your password” ضربه بزنید.

نام کاربری و یا ایمیلی که با آن پیج اینستا ساخته‌اید را در قسمت Username وارد کنید.

روی دکمه Next ضربه بزنید.

سپس لینک بازیابی پسورد اینستاگرام از طریق پیامک به شماره تلفنی که حساب خود را با آن ایجاد کرده‌اید، ارسال خواهد شد.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک (SMS)

دستورالعمل‌های موجود در SMS را برای بازنشانی رمز عبور خود دنبال کنید.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق گوگل

✌ ورود به وب سایت اصلی اینستاگرام

✌ انتخاب لینک Forgot password

✌ درج نام کاربری یا ایمیل

✌ دریافت لینک ریست پسورد اینستا

بیشتر بخوانید:  3 روش بازیابی دایرکت اینستاگرام [بازگرداندن چت های پاک شده]

راهنمای تصویری بازیابی رمز اینستاگرام از طریق گوگل

ورود به وب سایت اینستاگرام به آدرس instagram.com

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق سایت

انتخاب لینک “Forgot password

درج شماره تماس، ایمیل و یوزرنیم در فیلد خالی و لمس گزینه “send login link

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق گوگل

فعالسازی تیک “من ربات نیستم” و انتخاب تصویر کپچای

پیغامی مبنی بر ارسال لینک ریست پسورد به شما نمایش داده می شود.

1_ بازیابی رمز اینستاگرام از طریق گوگل

حال با بررسی صندوق ایمیل و یا پیامک های خود وارد لینک ارسال شده شوید.

در این مرحله باید رمز جدید را وارد و ثبت کنید.

نکته: یکی از مشکلات رایج اشخاص هنگام بازیابی گذرواژه اینستاگرام با تلفن همراه این است که با لمس لینک ارسالی توسط سرورهای اصلی جهت ریست پسورد اینستاگرام، مجددا صفحه لاگین برای آنها نمایش داده خواهد شد، و برای رفع این مشکل می بایست فرایند مذکور از طریق سامانه اصلی صورت بگیرد، جهت پیگیری این موضوع می توانید با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.

تماس با پشتیبانی اینستاگرام

خوشبختانه با وجود چالش های متعددی که اینستاگرام برای افراد داشته و عدم بازیابی پسورد اینستا برای بسیاری از کاربران، شما می توانید با پشتیبانی اینستاگرام در ایران تماس گرفته تا کارشناس مربوطه، سریعا اقدام به بررسی و حل مشکل شما نماید.

[insta_contact_info title= “تماس با پشتیبانی اینستاگرام”] 

با در نظر گرفتن تحریم آی پی های ایران و عدم دسترسی گروه عظیمی از کاربران این پلتفرم به مرجعی جهت پیگیری مشکلات اینستا، تماس با پشتیبانی بهترین راه حل ممکن است، زیرا شما نیازی به مراجعه حضوری نداشته و می توانید از منزل خود تمامی مشکلات مربوط به حساب کاربری insta خود را بیان و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

بازیابی رمز اینستاگرام با شماره موبایل و بدون ایمیل

متاسفانه در صورت عدم دسترسی به ایمیل و یا شماره تلفن ثبت شده بر روی اکانت اینستاگرام نمی توانید به تنهایی اقدام به بازیابی رمز خود نمایید و تنها در صورتی می توانید به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید که فرایند خاصی برو روی پیج شما صورت بگیرد.

متاسفانه به دلیل سوء استفاده بسیاری از افراد، اینستاگرام به صورت عینی در رابطه با نحوه بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن صحبت نکرده و در صورتی که شما نیز یکی از افرادی می باشید که به ایمیل و شماره همراه ثبت شده بر روی اکانت خود دسترسی ندارید و دچار فراموشی رمز اینستا شده اید، می توانید با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام تماس گرفته و با شرح مشکل خود، کارشناس مربوطه، اقدام به بررسی وضعیت پیج و ریست پسورد شما نماید.

خطاهای رخ داده هنگام بازیابی رمز اینستاگرام

◉ ممکن است گاهی هنگام دریافت پیامک کد تایید با خطا مواجه شوید، دلیل این اتفاق، تحریم آی پی های ایران بوده و شما باید برای رفع این مشکل، اقدام به استفاده از برنامه های تغییر آی پی یا همان فیلتر شکن نمایید.

◉ گاهی در صفحه لاگین به جای نمایش گزینه های ارسال از طریق ایمیل و شماره تلفن، تنها گزینه بازیابی با فیسبوک وجود داشته که در این شرایط باید عبارت Log in را در انتهای صفحه لمس کنید.

◉ ممکن است بعد از بازیابی رمز ایستاگرام، پسورد انتخابی شما قابل قبول نباشد، جهت پیشگیری از این موضوع، رمز انتخابی نباید از ۶ کاراکتر کم تر باشد. (همچنین نباید رمز قبلی خود را وارد کنید)

◉ در صورت عدم دسترسی به آدرس ایمیل و شماره تلفن خود، در صورتی که می توانید وارد تنظیمات پیج خود شوید؛ مراحل زیر را طی نمایید و در غیر این صورت، جهت بازیابی رمز خود با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.

Accounts>Personal information

◉ در صورتی که با ارور An unknown network error has occurred مواجه شدید، باید اتصال دستگاه خود به اینترنت را بررسی نمایید و پس از آن از عملکرد درست فیلتر شکن خود مطمئن شوید.

بیشتر بخوانید:  8 روش رفع مشکل دریافت نکردن کد اینستاگرام - عدم ارسال کداینستا

فراموشی رمز اینستا (فراموش کردن پسورد اینستاگرام)

همان طور که می دانید دسترسی به رمز عبور اکانت اینستاگرام شخصی، به معنای طی نمودن حداقل ۸۰ درصد از فرایند رسیدن به حریم خصوص و اطلاعات محرمانه وی می باشد، به همین دلیل انتخاب یک رمز عبور با امنیت بالا بسیار اهمیت دارد. به قول هکرهای خبره، بهتر است یک رمز فراموش شدنی داشته باشید تا به یاد ماندنی!

فراموش کردن پسورد اینستاگرام

با در نظر گرفتن سو استفاده افراد، در ادامه نکاتی را در خصوص انتخاب گذرواژه برایتان شرح داده ایم؛

_ طول رمز عبور شما باید بیش از ۱۳ کاراکتر باشد.

_ استفاده از حروف بزرگ و کوچک

_ استفاده از کاراکتر هایی مانند &*()-+\][$@%^:”<>

این نکته را فراموش نکنید که با داشتن یک رمز قوی در صورت فراموشی هم می توانید اکانت خود را بازیابی کنید اما اگر پیج شما به هر دلیلی هک شود، فرایند برگرداندن آن زمان بر بوده و حتی ممکن است به دلیل فعالیت های مشکوک، اکانت شما برای همیشه بلاک شود.

اگر اکانت اینستاگرام شما هک شده می توانید برای بازیابی آن مطلب، برگرداندن اکانت هک شده اینستاگرام را مطالعه کنید. 

سخن نهایی

همان طور که مطالعه کرده اید، در بطن این مقاله به شرح ۵ روش بازیابی رمز اینستاگرام پرداخته و تلاش کرده ایم تا شما را با این فرایند آشنا سازیم، نکته مهمی که نباید به هیچ عنوان فراموش کنید این موضوع است که تمامی مراحل باید قدم به قدم و به صورت کاملا تخصصی انجام شود تا بتوانید گذرواژه خود را مجدد تنظیم نمایید.

برای استفاده از هر راه حل باید شرایط پیج خود را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر پیج اینستا خود را به اکانت فیسبوک متصل کرده باشید بازیابی رمز از طریق فیسبوک راه حل معقولانه ای است و یا در مقابل اگر تنها شماره تلفن خود را بر روی پیج ثبت کرده باشید باید از روش بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک استفاده کنید.

البته گاهی ممکن است جهت حفظ امنیت حساب کاربری اینستاگرام خود، امکان تایید دومرحله ای که این پلتفرم جهت محکم سازی دیواره های دفاعی در برابر ورود هکرها و ربات ها برای کاربران درنظر گرفته را فعال کرده، اما پس از مدتی رمز خود را فراموش کرده اید. بنابراین جهت رفع مشکل فراموشی رمز دومرحله ای اینستاگرام، میتوانید مطلب مربوطه را مطالعه نموده و با خیال راحت به برطرف سازی مشکل خود بپردازید.

در مقاله فوق در رابطه با نحوه بازیابی رمز عبور اینستاگرام، بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن مطالب مفیدی ارائه کرده ایم. خوشبختانه با در نظر گرفتن مشکلات متعددی مانند؛ برگشتن به صفحه login، عدم دریافت ایمیل و یا پیامک ریست پسورد، قبول نکردن رمز بعد از بازیابی و موارد اینچنینی، می توانید سریعا با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام تماس گرفته تا سریعا اقدام به بازیابی رمز اینستا شما نمایند.

سوالات متداول

۱- رمز اینستاگرامم یادم رفته چکار کنم؟

برای بازیابی رمز اینستاگرام روش های مختلفی از جمله بازیابی با شماره تلفن همراه، بازیابی از طریق ایمیل، بازیابی از طریق فیسبوک و… وجود دارد که در مقاله به آن پرداختیم.

۲- بازیابی رمز اینستاگرام از طریق ایمیل چطوریه؟

ابتدا باید ایمیلی را وارد کنیم که به ان دسترسی داریم بعد از دریافت کد بازیابی که به ایمیل ارسال میشود ادامه مراحل را طبق مقاله انجام می دهیم.

رمز اینستاگرامم یادم رفته چکار کنم؟

برای بازیابی رمز اینستاگرام روش های مختلفی از جمله بازیابی با شماره تلفن همراه، بازیابی از طریق ایمیل، بازیابی از طریق فیسبوک و... وجود دارد که در مقاله به آن پرداختیم.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق ایمیل چطوریه؟

ابتدا باید ایمیلی را وارد کنیم که به ان دسترسی داریم بعد از دریافت کد بازیابی که به ایمیل ارسال میشود ادامه مراحل را طبق مقاله انجام می دهیم.

۰

User Rating: Be the first one !

۵۹ نظر

  1. سایت اینستاگرام برای بازیابی رمز کدام است

  2. لینک بازیابی رمز اینستاگرام چی هست؟

  3. سلام من چندبار درخواست زدم پیامک برام اومد ولی لینک رو باز نکرد ولی الان هرچی میزنم نه ایمیل میاد نه پیامک باید چکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید جبران میکنم

    • گروه الورایانه کمک

      سلام وقت بخیر
      لطفا لینک دریافتی را کپی نموده و در آدرس بار مرورگر وارد کنید.
      در صورت وجود مشکل در دریافت لینک یا کد مدت زمانی صبر نموده و مجددا اقدام کنید.

  4. سلام.من رمز اینستاگرامم فراموش شده و تمامی مراحل بازیابی رو میرم و فقط ارسال لینک از طریق ایمیل و فیسبوک میاد قسمت ایمیل میزنم میگه فرستادیم لینک رو ولی هیچ لینکی دریافت نمیکنم.میشه لطفا راهنمایی کنید چیکارکنم؟

    • گروه الورایانه کمک

      سلام وقت بخیر
      حتما تمامی بخش های ایمیل خود را بررسی کنید.
      چک کنید آدرس ایمیل دقیقا همان آدرسی باشد که قبلا روی اکانت خود ثبت کردید.

  5. سلام خسته نباشید،لینک ریست پسوورد رو که به شماره م ارسال میشه در مرورگر و دستگاههای مختلف و تغییر آی پی متاسفانه کار نمیکنه و منو به صفحه ورود میبره ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • گروه الورایانه کمک

      سلام وقت بخیر
      حتما دقت داشته باشید که لینک دریافتی در مرورگر اجرا شود.
      در صورتی که به هر دلیلی موفق به تغییر رمز اینستاگرام از طریق شماره موبایل نشده اید از طریق اینستاگرام وب در خصوص تغییر رمز اقدام کنید.
      همچنین اگر قبلا ایمیل فعالی روی اکانت اینستاگرام خود ثبت نموده اید روش بازیابی رمز از طریق ایمیل را نیز امتحان کنید.

  6. سلا من دوتا صفحه دارم گذرواژه جدیدم که درست کردم برای دوتا صفحه میشه؟

    • گروه الورایانه کمک

      سلام وقت بخیر
      خیر گذرواژه جدید مرتبط با نام کاربری است که در آن حساب عملیات تغییر رمز صورت گرفته است. اکانت ها به صورت کامل از یکدیگر مجزا می باشند.

  7. سلام من یه پبج داشتم که حدود سه سال هست ازش استفاده نکردم و رمزش رو یادم نیست وقتی فراموشی رمز رو میزنم لینک بازیابی رمز برام ایمیل میشه ولی متاسفانه ایمیلی که در تعیین کرده بودم رو ادرسش رو یادم نیست راهی هست که بتونم رمز پیجم رو بازیابی کنم ؟

    • گروه الورایانه کمک

      سلام وقت بخیر
      بازیابی رمز از طریق ایمیل و شماره همراه مقدور است در مراحل بازیابی رمز می توانید این مورد را تعیین نمایید.

  8. من رمز اینستاگرامم رو فراموش کردم چیکار کنم

    • با سلام کاربر گرامی
      شما باید عملیات ریست پسورد را انجام داده و از بلاکی دائمی اکانت اینستاگرام خود جلوگیری نمایید.

  9. سلام من میخوام رمزمو بازیابی کنم باید چیکارکنم

    • با سلام کاربرعزیز
      چنانچه شماره تلفن و ایمیل را در اینستاگرام خود وارد کرده باشید، فرآیند بازیابی رمز بسیار ساده می باشد، در غیر این صورت با کمک پشتیبانی اینستاگرام در ایران اقدام به انجام مراحل بازیابی رمز نمایید.

  10. فاطمه چکاوکی

    رمز اینستاگرامم روچطور بازیابی کنم

  11. من برای بازیابی رمز اینستاگرامم باید چیکارکنم

    • با سلام کاربر عزیز
      شما میتوانید از طریق درج شماره تلفن و یا ایمیل خود، به بازیابی رمز اینستاگرام بپردازید و مجددا وارد حساب کاربری خود شوید.

  12. سلام پیامک میاد برام اما وقتی میزنم روش میره به صفحه اصلی نمیره به قسمت ریست رمز، نمیدونم باید چیکار کنم ؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      از برنامه های تغییر آی پی رایگان استفاده نکنید و اتصال اینترنت خود را نیز بررسی نمایید.

  13. بازیابی رمز اینستاگرام از چه روش هایی امکان پذیره؟

  14. سلام وقتتون بخیر
    من موقع بازیابی رمز، مجدد رمزم رو فراموش کردم یعنی فراموش که نه، یکی از حروف رو اشتباهی زدم و ثبت کردم و الان نمیدونم کدوم حرفه به هر طریقی سعی کردم رمز رو حدس بزنم نشد، میترسم پیجم بپره، ممنون میشم راهنماییم کنید.

  15. سلام من رمز اینستاگرامم رو تغییر دادم ولی بنا به دلایلی میخوام همون رمز قبلی رو بزارم ولی اینستاگرام قبول نمیکنه چیکار کنم امکانش هست بعد از یک مدت قبول کنه؟؟؟

  16. سلام میخام رمزمو بازیابی کنم چندین بار زدم ولی پیامک بازیابی برام ارسال نمیشه میشه بگید راهش چیه چیکار باد بکنم؟

  17. سلام خسته نباشید. رمز اینستاگرامم یادم رفته میخام دوباره وارد اکانتم بشم چجوری میتونم رمز عبورمو بازیابی کنم؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      در اولین مرحله باید به شماره تلفن و یا ایمیلی که بر روی اکانت اینستاگرام خود ثبت کرده اید دسترسی داشته و با انتخاب لینک فراموشی رمز و وارد کردن ایم پج خود، لینک بازیابی رمز را دریافت نمایید.

  18. سلام من رمز اینستامو فراموش کردم شماره موبایل یا ایمیل هم روش ست نکردم بازم راهی داره ؟

  19. سلام خسته نباشید. رمز عبور اینستاگرامم یادم رفته میشه بگید برای بازیابی رمز عبور اینستاگرامم چیکار کنم؟؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      باید به ایمیل و شماره تلفن ثبت شده روی اکنت خود دسترسی داشته باشید و با استفاده از آن ها رمز خود را بازیابی نمایید.

  20. سلام خسته نباشید. رمز عبور اینستاگرامم یادم رفته میشه بگید برای بازیابی رمز عبور اینستاگرامم چیکار کنم؟؟؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      برای بازیابی رمز عبور خود باید به ایمیل و شماره تلفنی ثبت شده روی حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید.

  21. سلام رمز عبور اینستاگراممو یادم رفته میخام دوباره وارد اکانتم بشم برای بازیابی رمز عبور اینستاگرامم چیکار کنم؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورت دسترسی به شماره تلفن و ایمیلی که بر روی اکانت خود ذخیره کرده اید می توانید رمز خود را مجدد دریافت نمایید.

  22. بازیابی رمز اینستاگرام چجوری از طریق فیسبوک امکان پذیره؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      جهت بازیابی رمز اینستاگرام میتوانید از طریق فیسبوک، ایمیل، شماره تلفن و… که موقع ثبت نام اینستاگرام وارد کرده بودید میتونید فرآیند بازیابی را انجام بدید.

  23. چطوری رمز اینستاموبا ایمیل بازیابی کنم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      جهت بازیابی رمز اینستاگرام خود، ابتدا برنامه اینستاگرام را پاک کنید سپس هنگام لاگین ایمیلی که هنگام ثبت نام اولیه در اینستاگرام وارد کرده اید را وراد نمایید، سپس رمز شما ازطریق ایمیل بازیابی خواهد شد.

  24. میشه آدرس سایت اصلی اینستاگراموبدین من برای بازیابی رمز اینستاگرام از اونجا اقدام کنم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      جهت بازیابی رمز اینستاگرام میتوانید از راه حل های پیشنهادی مقاله نیز کمک بگیرید. سایت رسمی اینستاگرام جهت برطرف سازی این مشکل instagram.com می باشد.

  25. رمز اینستاگزام یادم رفته بازیابی شو شما انحام میدید

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      بله جهت بازیابی رمز اینستاگرام میتوانید با کارشناسان تماس گرفته و مشکل خود را حل نمایید.

  26. بازیابی رمز اینستامو ببرم گوشی فروشیای بیرون انجتام بدن؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      بازیابی رمز اینستاگرام خود را شخصا میتوانید از راه حل های پیشنهادی مقاله فوق انجام داده و مشکل خود را حل نمایید.

  27. سلام میخامبرم تو اکانت کاریم رمزم یادم نیست برای بازیابیش چیکنم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      جهت بازیابی رمز اینستاگرام خود میتوانید درخواست بازیابی رمز را به سرورهای اصلی اینستاگرام داده و پسورد اینستای خود را بازیابی نمایید.

  28. گوشیمو عوض کردم توی گوشی جدید میخام اینستا نصب کنم رمزمو یادم نماید برای بازیابی رمز اینستاگرام باید فیلترشکن داشته باشم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      بله جهت استفاده از اینستاگرام باید از برنامه های تغییر دهنده ی آی پی استفاده نمایید.

  29. من رمز اکانتمو یادم رفته برای بازیابی رمز اینستاگرام باید چی کنم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      جهت بازیابی رمز اینستا از راه حل های پیشنهادی مقاله استفاده نمایید و در صورت وجود ابهام با کارشناسان پشتیبانی مجموعه ما ارتباط بگیرید.

  30. اینستا منو ربات تشخیص داده، حتی نتونستم احراز هویت کنم رمز جیمیلم یادم نمیاد، چیکار کنم شماره تلفن رو میزنم مینویسه کاربر پیدا نشد، پیجم پیج کاری بودش چیکار باید کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      احتمالا فعالیت اسپم انجام داده اید در نتیجه جهت رفع من ربات نیستم اینستاگرام و بازیابی رمز اینستا، و با توجه به اهمیت این موضوع که اکانت کاری شما درگیر شده، میتوانید با تماس با کارشناسی اینستاگرام، مشکل خود را برطرف نماید.

  31. سلام
    من گوشیمو فلش کردم، و الان دوباره اینستا ریختم و هر کاری می کنم نمی تونم رمز اینستاگرامم رو بازیابی کنم؟ شما می تونید کمکم کنید؟؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      بله چنانچه با کمک راه حل های تخصصی مقاله موفق به بازیابی رمز اینستاگرام خود نشدید، میتوانید با مجموعه تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید.

  32. سلام وقتتون بخیر من پیج اینستاگرام متاسفانه حذف شده به خاطر وی پن آن اینستاگرام فکر کرده من ربات هستم لطفا کمکم کنید پیجم برگرده از ۸ آبان این اتفاق افتاد پیج اینستاگرام یوزر hanierostami9

    • با سلام
      شما به احتمال زیاد ربات تشخیص داده شده اید.
      برای رفع این مشکل باید به پشتیبانی اینستاگرام درخواست بزنید و احراز هویت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *