خانه / تلگرام / حالت روح تلگرام چیست ؟
حالت روح تلگرام چیست ؟

حالت روح تلگرام چیست ؟

حالت روح تلگرام چیست ؟

[contact_info title= “حالت روح تلگرام چیست ؟”] 

حالت روح در تلگرام یک قابلیت می باشد که تنها بعضی از تلگرام های غیر رسمی این قابلیت را دارند.

حالت روح به معنای خواندن پیام های طرف مقابل بدون آنکه تیک دوم بخورد و یا اینکه انجام دادن کار ها در تلگرام بدون آنکه شخصی متوجه آنلاین بودن شما در تلگرام شود می باشد.

در ادامه ی مقاله”حالت روح تلگرام چیست ؟” الو رایانه کمک قصد معرفی کردن دو برنامه ی تلگرام غیر رسمی که دارای حالت روح می باشند.

معرفی نرم افزار موبوگرام

موبوگرام یک برنامه شبیه با تلگرام می باشد که ادعا دارد از لحاظ امنیتی شبیه تلگرام می باشد و از سرور ها و زیر ساخت هایت تگرام استفاده می کند و قابلیت و امکانت ویژه تری نسبت به تلگرام اصلی دارد.

از جمله ی این امکانات می توان به دسته بندی چت ها، داشتن حالت روح که آنلاین یا افلاین بودن شما را به دیگر کاربران نشان نمی دهد  و شما با استفاده از این نرم افزار می توانید پیامی که قصد فوروارد آن را دارید به چند نفر و گروه ارسال کنید.

معرفی نرم افزار تلگراف

یک نسخه از برنامه های غیر رسمی تلگرام می باشد که دارای حالت روح می باشد و ادعا دارد که از نظر سرور و امنیتی و زیر ساخت ها کاملا شبیه به تلگرام می باشد.

از ویژگی های این برنامه می توان به: پنهان نگه داشتن وضعیت آنلاین و افلاین اشاره کرد ، ارسال پیام بصورت نقاشی ، بازگشت به گروه هایی که از آن لفت داده اید و …. اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  علت پریدن بیرون از تلگرام چیست ؟
[banner] [contact_info title= “حالت روح تلگرام چیست ؟”] 

می توانید در قسمت دیدگاه نظرات و سوالات خود را با مشاوران مرکز ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *