خانه / اندروید / دانلود برنامه پاپایو
الو رایانه کمک - حل مشکلات کامپیوتر، موبایل، اینترنت و شبکه های اجتماعی
الو رایانه کمک - حل مشکلات کامپیوتر، موبایل، اینترنت و شبکه های اجتماعی

دانلود برنامه پاپایو

یکی از بهترین و کارآمدترین اپلیکیشن ها که در زمینه آموزش دروس وجود دارد “پاپایو” میباشد که امروزه کاربران بسیاری را بابت کارایی بالا و کیفیت عالی، مجذوب خود کرده.

اپلیکیشن پاپایو را میتوان روی سیستم عامل های اندروید و آیفون(ios) نصب نمود. با دانلود برنامه پاپایو میتوان در کنار بازی و سرگرمی، از مطالب آموزشی و درسی نیز بهره برد.

از آنجایی که با شیوع ویروس کرونا تمامی آموزشگاه ها و مدارس به صورت آنلاین به برگزاری کلاس ها میپردازند، و ورود به کلاس های آنلاین از پیچیدگی خاصی برخوردار میباشد، اپلیکیشن پاپایو این مشکل را حل کرده و به صورت بسیارساده آماده کمک به دانش آموزان در راستای فراگیری علم و دانش در کنار بازی و سرگرمی میباشد. دانلود برنامه پاپایو و استفاده از این اپلیکیشن، به دلیل ترکیب آموزش با سرگرمی های جذاب، نه تنها برای کاربران خسته کننده بوده بلکه جذابیت و گیرایی خاصی را به همراه دارد.

اپلیکیشن پاپایو، دروسی مانند: علوم، جغرافیا، تاریخ، اجتماعی و… را با بازی و سرگرمی ترکیب کرده و دانش آموزان را به فراگیری علم و دانش از این طریق بسیار مشتاق و مجذوب خود کرده است.

اگر بخواهیم برنامه پاپایو را دقیق تر بررسی کنیم به این نکته میرسیم که استفاده ی کامل از این برنامه رایگان نیست، هنگامی که اپلیکیشن پاپایو را دانلود و نصب میکنید تا مدت زمان معینی استفاده از این اپلیکیشن رایگان میباشد، اما بعد از مدت زمان تعیین شده، استفاده ی شما محدود میشود و نمیتوانید از همه ی قسمت های برنامه بهره کافی را ببرید، ولی بعد از خرید اشتراک کاربر میتواند از همه ی قسمت های برنامه استفاده کرده و در کنار بازی و سرگرمی از آموزش های درسی نیز لذت کافی ببرد.

دانلود و نصب اپلیکیشن پاپایو، میتواند کلاس را درس را به همراه بازی و سرگرمی برای دانش آموزان مهیا سازد، و آنها را بیش از پیش به فراگیری علم و دانش ترقیب نماید.

دانلود برنامه پاپایو

دانلود برنامه پاپایو

برای دانلود و نصب برنامه پاپایو، باید به سیستم عامل ios 11، و اندروید ۵ به بالا دسترسی داشته باشیم. برای دانلود برنامه پاپایو به صورت معتبر میتوانید به سایت www.papayo.ir مراجعه نمایید. همچنین میتوانید از مراجع معتبر مانند appstore در آیفون، و google play در اندروید اقدام به دانلود برنامه پاپایو کنید.

 

برای دانلود اپلیکیشن پاپایو در سیستم عامل ios به آدرس زیر مراجعه کنید:

دانلودبرنامه پاپایو برای آیفون

به منظور دانلود برنامه پاپایو در اندروید به آدرس زیر مراجعه کنید:

دانلودبرنامه پاپایو برای اندروید

 

آموزش نصب پاپایو papayo

  • گزینه نصب را لمس کنید.

آموزش نصب پاپایو

 

  • پس از پایان نصب، باید بر روی گزینه بازکردن در پایین صفحه کلیک کنید.
  • در صفحه بعدی که در ادامه برای شما باز میشود، روی شروع کلیک کنید.

 

آموزش نصب پاپایو

 

  • در این مرحله از دانلود برنامه، باید شماره تلفن دستگاه هوشمندی که اپلیکیشن پاپایو در آن نصب شده است را وارد کنید.

 

آموزش نصب پاپایو

 

  • سپس کمی صبر کنید تا کدی که از پشتیبانی برنامه به شما ارسال شده را دریافت کرده، و آن را در محل مربوطه درج کنید.

 

آموزش نصب پاپایو

 

  • در این مرحله از نصب برنامه پاپایو، لازم است جنسیت کودک خود را درج کنید، و کدی را به عنوان رمز عبور در نظر گرفته و در جایگاه مشخص شده وارد کنید.

 

آموزش نصب پاپایو

 

  • در این قسمت لازم است یکی از بسته های پیشنهادی را انتخاب کنید.

 

آموزش نصب پاپایو

 

 

سپس بعد از انتخاب بسته مورد نظر، با پرداخت هزینه آن میتوانید از برنامه به صورت کامل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  فعال کردن USB Debugging در گوشی‌های اندروید

 

لازم است برای نصب اپلیکیشن پاپایو به نکات زیر توجه کنید:

پس از وارد کردن و تکمیل اطلاعات خواسته شده میتوانید به بخش رایگان برنامه پاپایو دسترسی داشته باشید، ولی برای استفاده کامل از همه ی قسمت های برنامه، لازم است حق اشتراک پرداخت کنید.

مهمترین نکته در رابطه با استفاده از این برنامه تغییر شماره همراه میباشد. باید توجه داشته باشید، پس از دانلود برنامه پاپایو و نصب آن بر روی گوشی خود، تنها مجاز به وارد کردن یک شماره همراه خواهید بود، زیرا برای هر شماره تلفن فقط یک حساب کاربری ساخته میشود، به عبارت دیگر در صورتیکه شماره جدیدی وارد کنید یک حساب کاربری جدید ساخته میشود و انتقال یک حساب کاربری از یک شماره تلفن به شماره تلفن دیگری به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

نحوه کار با اپلیکیشن پاپایو

کار کردن با این نرم افزار و استفاده از آن بسیار راحت میباشد، به طوریکه دانش آموزان و کودکان به راحتی میتوانند با آن کارکنند.

همانطور که قبل تر اشاره کردیم باید با توجه به نوع سیستم عامل گوشی خود، دانلود برنامه پاپایو را انجام دهید، و پس از دانلود آن و ساخت حساب کاربری که با هر شماره تلفن یک حساب کاربری ایجاد میشود، میتوانید از امکانات برنامه پاپایو به طور کامل استفاده کنید.

هزینه پاپایو

با دانلود برنامه پاپایو میتوان از محتوای آموزشی آن در کنار بازی و سرگرمی استفاده کرد. استفاده از این امکانات رایگان نیست و لازم است کاربران برای استفاده از همه ی قسمت های اپلیکیشن، هزینه ای را به عنوان اشتراک پرداخت نمایند.

برنامه پاپایو را یک تیم متخصص و حرفه ای طراحی و تولید کرده است که مسلما برای ادامه کار و کیفیت هرچه بهتر آن، ارائه خدمات بدون پرداخت اشتراک امکان پذیر نخواهد بود. تمام مراحل طراحی و تولید این برنامه زمان بر بوده و مستلزم صرف هزینه میباشد، که لازم است برای پرداخت این هزینه ها برای استفاده از اپلیکیشن حق اشتراک در نظر گرفته شود.

برای پرداخت حق اشتراک برنامه پاپایو، بعد از انتخاب بسته مورد نظر لازم است مراحل زیر را طی کنید:

  • یکی از اشتراک های موجود را انتخاب کرده سپس روی گزینه تایید و ادامه کلیک کنید.

آموزش نصب پاپایو

 

  • صفحه ای برای شما باز میشود که اطلاعات بسته انتخابی برای شما نمایش داده میشود، که در صورت تایید از جانب شما باید بر روی گزینه تایید و پرداخت کلیک کنید.

 

  • در مرحله نهایی برای پرداخت حق اشتراک پاپایو، با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود، پرداخت خود را انجام داده تا خرید اشتراک انجام شود.

دانلود برنامه پاپایو

 

در صورت پرداخت حق اشتراک پاپایو، مجاز به استفاده از همه ی امکانات این برنامه خواهید بود. لازم است اشاره کنیم ممکن است در مدت اشتراک شما، بروزرسانی های جدیدی انجام شود که برای استفاده از امکانات جدید، باید هزینه آن ها را به صورت جداگانه پرداخت نمایید.

با دانلود و نصب برنامه پاپایو و نصب آن، و خرید اشتراک میتوانید از تمامی قسمت های برنامه استفاد کرده و لذت ببرید، و چنانچه تلفن همراه خود را تعویض کردید میتوانید با وارد کردن شماره تلفن و رمزعبور به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید و نیاز به پرداخت دوباره هزینه و خرید اشتراک نیست.

ممکن است بخواهید از حساب کاربری خود در دستگاه های مختلفی استفاده کنید، در این صورت میتوانید با نصب اپلیکیشن پاپایو روی دستگاه های دیگر و وارد کردن شماره تلفنی که برای آن اشتراک گرفته اید و درج رمزعبور، برای ورود به برنامه اقدام کنید. البته توجه داشته باشید که این برنامه در آن واحد فقط میتواند در یک دشتگاه اجرا شود و با فعال بودن در یک دستگاه، در دستگاه های دیگر غیرفعال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  راهنمای تغییر اندازه فونت اندروید

امکانات برنامه پاپایو

تقویت مهارت های کودکان به همراه بازی میتواند به شکل گیری شخصیت کودک شما کمک کند، حال فرض کنید در کنار بازی مهارت های درسی فرزند شما نیز تقویت شود که به یادگیری هرچه بهتر و پیشرفت چشمگیر کودک شما کمک میکند. پاپایو این بستر را برای فرزندان دلبندمان فراهم کرده که در کنار فراگیری علم و دانش به بازی و سرگرمی نیز بپردازند و علاقه بیشتری به آموزش پیدا کنند.

همانطور که میدانیم بازی برای کودکان از نیاز های اولیه محسوب میشود، که با دانلود برنامه پاپایو میتوانیم کلاس درس را با جذابیت خاصی به خانه بیاوریم.

طراحی و اجرای برنامه پاپایو به گونه ای شکل گرفته که در آن مراحل مختلف بازی و سرگرمی با حرکت دادن چشم ها و کشیدن انگشتان دست انجام میشود، که این حرکات کودک را وادار به فکر کردن میکند و همین فکر کردن و هماهنگی بین چشم و دست میتواند مهارت های کودک را شکوفا کند.

از امکانات و قابلیت های دیگر که با دانلود برنامه پاپایو میتوان به آنها اشاره کرد عبارتند از:

  • آشنا کردن کودک با کلمات
  • تقویت قدرت تفکر خلاق کودک
  • افزایش مهارت های ریاضی کودک از قبیل محاسبات ریاضی و سرعت در حل مسئله
  • افزایش دایره لغات کودک
  • شناختن معنای تصمیم گیری به کودک با استفاده از اپلیکیشن پاپایو
  • و…

به دلیل وجود آمار بالا دانلود برنامه پاپایو و همچنین پرطرفدار بودن این اپلیکیشن، افراد سودجو و کلاهبردار در صدد نسخه های جعلی این برنامه تلاش میکنند. این افراد توانسته اند با ساختن سایت های مختلف و دامنه های جعلی، نسخه ی جعلی این برنامه را بدون پشیبانی به فروش برسانند. این نسخه های جعلی میتواند کاربران را در معرض سرقت قرار دهند که برای جلوگیری از این امر پیشنهاد میشود برای دانلود برنامه پاپایو حتما از منابع معتبر ازجمله سایت اصلی این مجموعه، به دانلود برنامه پاپایو اقدام کنید.

برنامه پاپایو میتواند برای رنج سنی کودکان ۲ تا ۶ سال مناسب باشد، البته این نرم افزار برای والدین نیز امکاناتی در نظر گرفته که والدین بتوانند با استفاده از این برنامه کنترل بیشتر و بهتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند و همچنین در تربیت فرزندان نیز موفق تر باشند.

دانلود برنامه پاپایو و همچنین نصب این اپلیکیشن در تمامی دستگاه های هوشمند چه در سیستم عامل ios و چه در سیستم عامل اندروید امکان پذیر میباشد.

در آخر

به طور کلی اپلیکیشن پاپایو، هم برای کودکان و هم برای والدین کاربردی و مفید بوده، و همچنین پرداخت هزینه اندکی که برای اشتراک در نظر گرفته شده ارزش علم و دانشی که همراه با بازی و سرگرمی به فرزندانمان منتقل میشود را دارد.

پاپایو میتواند کودکان را از فضای کسل کننده ی کلاس ها دور کند و دانش آموزان را ترقیب به یادگیری دروس به همراه بازی و سرگرمی میکند.

شما میتوانید در مدت زمان محدودی به صورت رایگان از این اپلیکیشن استفاده کنید و زمانیکه مطمئن شدید فضای پاپایو میتواند برای فرزندتان مفید باشد، اقدام به خرید اشتراک کنید.

چنانچه در نصب و راه اندازی اپلیکیشن papayo دچار مشکل شدید کارشناسان مجموعه ما به صورت ۲۴ ساعته و در کمتر از یک ساعت مشکل شما را حل خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *