خانه / اندروید / رفع محدودیت گوگل پلی
رفع محدودیت گوگل پلی

رفع محدودیت گوگل پلی

[contact_info title= “رفع محدودیت گوگل پلی”] 

گوگل پلی یکی از نرم افزار های محبوب جهت دانلود نرم افزار می باشد.این نرم افزاریکی از معایب های که برای کاربران ایرانی دارد این است که یک سری از نرم افزارها را برای کاربران ایرانی محدود کرده و اجازه دانلود به کاربران ایرانی نمیدهد بعضی از وب سایت ها راه کارهای برای رفع این محدودیت گفته اند مثلا از نرم افزارهای vpn استفاده کنید و یا داده گوگل پلی را حذف کنید و…. این  راه کارها توسط کارشناسان ما مورد تست قرار گرفت و این موارد در بعضی از مواقع این مشکل را رفع میکردن اما کارشناسان ما یک روش جدیدی را جهت رفع این محدودیت یافته اند که در اکثر مواقع با این روش میتوان نرم افزاری که برای کاربران ایرانی در دسترس نیست را دانلود کرد.

 روشی که در بالا گفتیم استفاده از وب سایت apps.evozi.com است.که ما لینک اشتراک گذاری برنامه را به وب سایت میدهیم و لینک دانلود برنامه مورد نظر را در اختیار ما میگذارد در ادامه روش کار با این برنامه را بصورت کامل و تصویری به شما آموزش میدهیم اما در هنگام انجام مراحل آموزش با مشکل مواجه شدید میتوانید با کارشناسان ما در الو رایانه کمک تماس بگیرید.

روش کاربا apps.evozi.com  جهت رفع محدودیت گوگل پلی

گفتیم که یکی از راه های که بتوانیم از محدودیت های گوگل پلی راحت شویم استفاده از وب سایت apps.evozi.com است برای استفاده از این وب سایت باید مراحل زیر را انجام دهید.

۱-وارد گوگل پلی شوید و وارد صفحه برنامه ای که میخواهید نصب کنید شوید از گوشه سمت چپ آیکون سه نقطه را لمس کنید تا پنجره ای مشابه تصویر زیر برای شما باز شود.

بیشتر بخوانید:  نحوه مدیریت مصرف دیتا در اندروید

رفع محدودیت گوگل پلی

۲-پس از باز شدن پنجره گزینه اشتراگ گذاری را لمس کنید.پس از لمس کردن پنجره ای مشابه تصویر زیر برای شما نمایش داده میشود که شما باید گزینه گپی در کیبورد را لمس کنید تا لینک اشتراک گذاری آن برنامه کپی شود.

رفع محدودیت گوگل پلی

۳-پس از انجام مراحل بالا مرورگر خود را باز کنید و وارد وب سایت apps.evozi.com شوید پس از ورود به وب سایت وارد صفحه ای مشابه تصویر زیر میشوید.

رفع محدودیت گوگل پلی

۴-پس از ورود به وب سایت در کادر موجود لینکی که کپی کرده اید پیس کنید شما باید انگشت خود را در کادر نگهدارید پس از نمایش گزینه pates  آن را لمس کنید.

رفع محدودیت گوگل پلی

۵-پس از انجام مرحله بالا برروی گزینه Generate Download Link کلیک کنید.تا عکس برنامه و لینک دانلود آن برای شما نمایش داده شود.

رفع محدودیت گوگل پلی

۶-پس از نمایش گزینه سبز رنگ Click here to download آن را انتخاب کنید تا برنامه مورد نظر را دانلود کنید.

رفع محدودیت گوگل پلی

به شما پیشنهاد میکنیم که مطلب معرفی نرم افزار های کاهش حجم فیلم اندروید را هم مطالعه کنید.

[banner]

[contact_info title= “رفع محدودیت گوگل پلی”] 

می توانید در قسمت دیدگاه نظرات و سوالات خود را با مشاوران مرکز ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *