خانه / اینستاگرام / نحوه افزایش فالوور در اینستاگرام
نحوه افزایش فالوور در اینستاگرام

نحوه افزایش فالوور در اینستاگرام

تعداد فالوورها در اینستاگرام، به عنوان معیاری اساسی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده؛ زیرا این فاکتور، نشان‌دهنده محبوبیت و اعتبار کاربران است، به عبارتی دیگر افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام به عنوان یک هدف اساسی در استفاده از این پلتفرم تلقی، زیرا باعث گسترده شدن دسترسی به محتوا، افزایش تعاملات و در نتیجه، برند سازی و رشد فرد یا کسب‌ و کار می‌شود.

اگرچه ایجاد پروفایل در اینستاگرام امری ساده بوده اما عدم آشنایی با نحوه افزایش فالوور در اینستاگرام باعث شده تا فعالیت شما در این پلتفرم نتیجه بخش نباشد، در همین راستا، تلاش کرده ایم تا در بطن این مقاله به شرح تمامی نکات مهم و ضروری در خصوص افزایش فالوور اینستاگرام مجانی پرداخته تا بتوانید با به کار گیری موارد گفته شده فالورهای واقعی و مخاطبین هدف خود را جذب نمایید.

جهت دریافت مشاوره و برنامه محتوایی پیج اینستاگرام خود و آشنایی با تکنیک و راه های افزایش فالوور در اینستاگرام می توانید با کارشناسان مرکز ما تماس بگیرید.

[contact_info title= “نحوه افزایش فالوور در اینستاگرام”]

نحوه افزایش فالوور در اینستاگرام

تمامی کاربرانی که برای صفحه اینستاگرام برای کسب و کار خود راه اندازی کرده اند، می دانند که افزایش فالوور رایگان بدون برنامه به هیچ عنوان کار ساده و آسانی نیست و نیازمند به کارگیری برنامه ای خاص و مداوم است.

◆ محتوای جذاب و کاربر پسند

محتوا قرار است مخاطبان هدف را در بر بگیرد، شاید محتوای شما برای قشر خاصی باشد و همه به دنبال آن نباشند، اما مهم نیست، موضوع مهم شناخت مخاطبین هدف و البته پرسونای آنها می باشد.

محتوای کاربردی و جذاب باعث می شود تا کاربر ترغیب شود که شما را دنبال کند.

حتما خود شما نیز این تجربه را دارید که وارد صفحه ای می شوید با دیدن چند پست، آن صفحه را فالوو میکنید و یا از دنبال کردن آن منصرف می شوید.

نحوه افزایش فالوور در اینستاگرام

حال سوال اینجاست که برای منتشر کردن یک محتوای جذاب و کاربرپسند باید چه اقداماتی را انجام دهیم؟

در جواب باید گفت که، شما برای انتشار محتوایی با کیفیت در ابتدا باید، مخاطبین هدف خود را انتخاب کنید؛ مثال؛ فقط برای خانم ها و یا برای علاقمندان به آفرود و.. محتوا تولید کنید.

بعد از شناخت پرسونای مخاطب، باید به دنبال یک استراتژی و برنامه محتوایی باشید، طبق آمار کاربران اینستاگرام صفحاتی را که بطور مداوم پست و یا استوری میگذارند را آنفالوو نمی کنند.

راه اصلی پیدا کردن مدل محتوا، با کیفیت دنبال کردن حساب ها و هشتگ های پرطرفدار در حوزه فعالیتتان است، شما می توانید برای شروع از پیچ هایی با فالوور بالا و معروف در حوزه کاری خود الگوبرداری کنید تا به محتوای دلخواه و باکیفیت مد نظر خود برسید و محتوای یونیک خود را تولید کنید.

تصاویر با کیفیت و انتشار ویدیو نقش به سزایی در دیده شدن محتوای شما از سمت کاربر دارد، پس به فکر انتشار ویدیوهای با کیفیت باشید.

◆ روی کپشن ها تمرکز کنید

بیشتر اوقات، صفحات کسب و کار و فروشگاه ها تمام تمرکز خود را بر روی ایجاد عکس‌های بی‌نقص اینستاگرام می‌گذارند و زیاد نگران کپشن‌های همراه آن‌ نیستند.

اما این اشتباهی است که باید به هر قیمتی از آن اجتناب نمایید، زیرا یک کپشن خوب فکر شده در اینستاگرام می تواند زمینه مرتبط تری را به پست ها اضافه کند تا به برندها در دستیابی به تعامل بهتر، فروش و افزایش فالوور در اینستاگرام کمک شایانی کند.

◆ استوری اینستاگرام بسازید

مخاطبان بیشتر با شما در استوری های اینستاگرام درگیر می شوند. با ویژگی داستان‌ها، برندها می‌توانید مستقیماً با مشتریان خود تعامل داشته تا نیازهای آنها را به روشی بهتر درک نمایید.

استوری اینستاگرام بسازید

اگر بازاریابان می‌خواهند فالوورهای خود را در اینستاگرام افزایش دهند، باید اقدام به ایجاد سرنخ کنند، دریافت بازخورد فوری از کاربران در رابطه با محصولات جدید، شفافیت برند را افزایش، تعامل را بهبود بخشیده و ذهن کاربران را حفظ می کند.

شما در استوری می توانید از موارد مختلفی مخاطب را درگیر سازید، و تعامل خود را با مخاطبین پیجتان بالا ببرید، زیرا داشتن دنبال کنندگانی که با شما در تعامل هستند، شانس بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری برای شما دارند.

◆ بیوگرافی حرفه ایی

کاربران اینستاگرام، از چند راه می توانند با شما آشنا شوند؛ از طریق اکسپلور، جتسجوی هشتگ و یا هنگامی که شما از طرف حساب کاربری دیگری تگ شده باشید.

بیشتر بخوانید:   آموزش سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام

در همه ی این حالت و در اولین برخورد کاربران با صفحه شما، توجه بسیاری به سمت بیوگرافی و توضیحاتی می رود که شما در صفحه اصلی خود نوشته اید.

مهمترین نکته در نوشتن بایو حساب کاربری اینستا که موجب افزایش فالوور با کیفیت میشود، این است که کاربر در همان نگاه اول متوجه خواهد شدکه با چه پیچی سر و کار دارد؟ هدف از ایجاد این صفحه چیست؟ و یا این پیچ در چه زمینه ای قرار است که نیاز کاربر را برطرف کند؟

بیوگرافی حرفه ایی

بیو اینستاگرام باید شامل موارد زیر باشد؛

توضیح واضحی از کاری که انجام می دهید.

تماس برای اقدام (خرید، اطلاعات بیشتر، تماس با ما و غیره)

لینک (برخی از کسب و کارها یک پیوند استاندارد به وب سایت خود دارند، در حالی که برخی دیگر به طور مرتب آن را تغییر می دهند)

◆ استفاده درست از هشتگ ها برای افزایش فالوور اینستاگرام مجانی

هشتگ های مناسب می توانند تصویر شما را در معرض دید مخاطبان هدف قرار دهند، درنتیجه بهت است با یافتن هشتگ هایی که برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد شروع کنید.

ابزارهای رایگان اینستاگرام مانند “Display Purposes” و “AutoHash” به شما کمک می کنند تا هشتگ های مرتبط برای پست های اینستاگرام خود را به آسانی پیدا کنید.

استفاده درست از هشتگ ها باعث می شود، زمانی که افراد روی همان هشتگ از یک پست دیگر ضربه می زنند، محتوای شما از طریق جستجو یا اعمال فیلتر خاص نمایش داده شود، به عبارتی دیگر باعث افزایش سریع فالوور اینستاگرام می گردد.

افراد حتی می توانند هشتگ های مورد علاقه خود را دنبال تا محتوای برتر با آن هشتگ در تایم لاین اینستاگرام آنها نمایش داده شود.

تحقیق کنید و از هشتگ ها به درستی استفاده نمایید

اینستاگرام اجازه استفاده از حداکثر ۳۰ هشتگ را در هر پست به کاربر می دهد.

بطور معمول، ۹ هشتگ را برای حداکثر تعامل توصیه می شود. فقط مطمئن شوید که از ۹ هشتگ یکسان بارها و بارها استفاده نکنید.

در عوض، هشتگ ها را با توجه به موضوع پست های خود دسته بندی کنید تا هنگام پست گذاری، بتوانید بهترین هشتگ ها را انتخاب نمایید.

مشاوران مرکز ما با تجربه چندین ساله در زمینه افزایش فالوور در اینستاگرام، می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن، هشتگ های مربوط به حوزه شما را استخراج و برای شما ارسال کنند.

[contact_info title= “نحوه افزایش فالوور در اینستاگرام”]

تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور

  • ساخت اکانت اختصاصی و پیشرفته
  • عمومی و بیزنسی کردن پیج اینستاگرام
  • ارائه اطلاعات کوتاه و مفید در بیوگرافی حساب کاربری
  • فعالسازی امکان اشتراک‌گذاری و کامنت گذاشتن برای مخاطبان 
  • استفاده از هشتگ
  • انجام فعالیت‌ با توجه به قوانین و الگوریتم های اینستاگرام

نقش ربات ها در افزایش فالوور

ربات اینستاگرام یک ابزار اتوماسیون است که می تواند فعالیت هایی را از طرف یک شخص در اینستاگرام انجام دهد. فراموش نکنید، که نرم افزار اتوماسیون در حال تبدیل شدن به یکی از بخش های ضروری مدیریت رسانه های اجتماعی می باشد.

فعالیت های ربات ها در اینستاگرام، باعث ایجاد تعامل و افزایش سریع فالوور اینستاگرام با استفاده از استراتژی های بازاریابی می شود. البته استفاده از این ربات ها مشمول پرداخت هزینه می باشد و در شرایطی به دلیل عدم وجود بات های معتبر بهتر است برای افزایش فالور پیج اینستا خود از آن ها استفاده نکنید.

معرفی ربات افزایش فالوور اینستاگرام

◉ نینجاگرام

معروف ترین ربات افزایش فالوور، که قابلیت لایک و کامنت گذاشتن اتوماتیک را نیز دارد، نینجاگرام است. نینجاگرام یکی از قدیمی ترین نرم افزارهایی است که شما با انجام تنظیمات دقیق این ربات می توانید فعالیت های خود را به شکل اتوماتیک و اصولی انجام دهید.

قبل از ادامه باید این نکته ی مهم را یادآور شویم که؛ در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی ربات ها از طرف پلتفرم اصلی مسدود و طبق قوانین و چارچوب ها، تمامی فعالیت ها و تعاملات باید به صورت طبیعی صورت بگیرد.

شاید برای شما سوال ایجاد شود که، وقتی ربات ها مسدود می شوند و فعالیت آنها بر خلاف قوانین اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر است؟ چرا پس ما آن ها را معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید:  خارج شدن از بلاک موقت در اینستاگرام [رفع بلاکی فوری اینستا]

تنظیمات فعالیت ربات هایی که ما به شما معرفی می کنیم، به گونه ای است که به صورت کاملا طبیعی بوده و اینستاگرام آن ها را ربات تشخیص نخواهد داد.

معرفی ربات های افزایش فالوور در اینستاگرام

◉ Growbot automator for Instagram

این ربات یکی از افزونه های گوگل کروم می باشد، و شما از طریق فروشگاه افزونه های گوگل (اکستنشن های گوگل) می توانید این افزونه را دانلود و نصب نمایید.

پس از نصب، به صورت اتوماتیک هنگام باز کردن اینستاگرام خود از طریق مرورگر، این اکستنشن اجرا خواهد شد.

از قابلیت های این اکستنشن می توانیم به فالو، آنفالو و لایک اتوماتیک اشاره نماییم.

البته هنگام تنظیمات باید جوری تمامی موارد را تعیین نمایید که فعالیت ربات به صورت طبیعی باشد، زیرا در غیر این صورت حساب شما مسدود خواهد شد.

همچنین می توانید برای دریافت راهنمایی در خصوص تنظیمات درست و دقیق این اکستنشن با کارشناسان اینستاگرام مرکز ما تماس بگیرید.

نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که، می توانید از این افزونه به صورت رایگان تا ۳۰ روز استفاده نمایید و در صورت عدم تمایل به خرید اشتراک بهتر است، اکستنشن را پاک کرده و مجددا جهت جذب فالوور در اینستاگرام نصب نمایید.

این افزونه تنها برای یک حساب در یک مرورگر قابل استفاده بوده و جهت استفاده از این ربات برای اکانت های دیگر باید در یک مرورگر جدید این افزونه را فعال کنید.

افزونه Growbot automator for Instagram

مشاوره رایگان افزایش فالوور در اینستاگرام

با افزایش رقابت برای جذب فالوور در اینستاگرام و تغییرات اعمال شده در الگوریتم این پلتفرم، دریافت مشاوره جهت افزایش فالوور می تواند بهترین گزینه ممکن باشد.

زیرا کارشناسان اینستاگرام مجموعه ما، تجربه زیادی در این حوزه داشته و می توانند یک برنامه طولانی مدت و تضمینی را در خصوص جذب فالور اینستا به شما ارائه دهند.

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که هیچ اعتقادی به دریافت مشاوره ندارید، اما این نکته مهم را باید در نظر بگیرید که پیشرفت در دنیای تکنولوژی بدون داشتن آگاهی و یک همراه خوب به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

از طرفی بازار سیاه استادان اینستاگرامی نیز گرم بوده و شاید پس از شرکت در دوره های این افراد به خوبی متوجه تکراری و زرد بودن مطالب خواهید شد، فراموش نکنید یک نسخه را نمی شود برای تمامی افراد پیچید، یعنی نکات ارائه شده در دوره های اینستا، کاملا درست و مستند هستند اما شاید پاسخگوی اکانت شما نباشد.

به همین خاطر مجموعه ما بستری را فراهم ساخته تا تمامی افراد بتوانند به صورت تلفنی و در لحظه با کارشناسان ما ارتباط گرفته و مشاوره تخصصی دریافت نمایند.

[contact_info title= “نحوه افزایش فالوور در اینستاگرام”]

سخن نهایی

همان طور که می دانید افزایش فالوور با کیفیت امری مهم و حیاتی برای افراد و کسب‌وکارها است که نیازمند برنامه‌ریزی و استراتژی‌های مناسب می‌باشد. از اهمیت این موضوع می‌توانیم به برندسازی، تعامل با مخاطبان، ایجاد ارتباط با مشتریان جدید و افزایش فروش و درآمد اشاره کنیم.

در این مقاله، به ارائه نکات و راهکارهایی از ایجاد محتوای جذاب و ارزشمند، بهینه‌سازی پروفایل، استفاده از هشتگ‌های مرتبط گرفته تا تعامل موثر با دنبال‌کنندگان، تبلیغات هدفمند و همچنین ارتقاء ارتباطات اجتماعی به عنوان استراتژی‌های اصلی پرداخته ایم که می‌توانید از آن ها برای افزایش فالور اکانت خود استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که فرآیند افزایش فالورها نیازمند صبر و پشتکار است و نتیجه نهایی به هیچ عنوان فوری و غیرقابل‌ برگشت نیست، اما با رعایت اصول و رویکردهای مناسب، می‌توانید به رشد پایدار و افزایش فالوورهای واقعی در اینستاگرام دست یابید. 

در صورت تمایل به دریافت مشاوره تلفنی و اخذ تقویم محتوایی، می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

۱-چگونه در اینستاگرام فالوور زیاد داشته باشم؟

 

با رعایت نکاتی که در این مقاله توضیح داده ایم، فالوورهای شما بسیار سریع افزایش پیدا میکند و بدون ریزش در پیج شما خواهند ماند.

۲-افزایش فالوور در اینستاگرام هزینه زیادی میبرد؟

اگر از ربات های افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید هزینه زیادی میپردازید و ممکن است فالوور فیک به شماتحویل دهند. اما در این مقاله راه های رایگان و تضمینی برای افزایش فالوور را ارائه داده ایم.

۷ نظر

  1. من خیلی برام سوال شده که نحوه بالا بردن فالوور در اینستاگرام چه جوریه که این بلاگر های میلیونی فالوور دارن و کلی درامد

    • با سلام کاربر عزیز
      بالا بردن فالوور در اینستاگرام روش ههای متفاوتی داره که هم هزینه بر هستند و هم رایگان. شما میتونید با مطالعه متن مقاله و یا کمک با کارشناس فالوور خود را بالا ببرید.

  2. تنظیمات فالوور در اینستاگرام یعنی چی؟ مگه اصلا اینستا تنظیمات داره برای افزایش فالوور ؟؟؟؟؟

  3. نحوه بالا بردن فالوور در اینستاگرام چه جوریه؟من الان شش ماهه دارم کار میکنم رو پیجم و خب نتیجه ای نداشته واسم.

    • سلام کاربر گرامی!
      جهت افزایش فالوور باکیفیت باید برنامه ریزی دقیقی داشته و از تقویم محتوایی استفاده نمایید، زیرا تنها در صورتی اینستا فرصت رشد به یک اکانت را می دهد که تمامی فالیت های آن بر اساس الگوریتم های برنامه ریزی شده باشد.

  4. آیا خرید لایک اینستاگرام تضمینی برای پیج کاریم اثر بخش هست درافزایش فالور و تعامل ؟؟؟؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      خیر. اقداماتی از این قبیل هیچ تاثیر مثبتی در رشد اکانت شما نخواهند داشت و گاها در شرایطی ممکن است برعکس عمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *