خانه / اندروید / آموزش بازیابی اطلاعات گوشی اندروید
بازیابی اطلاعات گوشی اندروید

آموزش بازیابی اطلاعات گوشی اندروید

[contact_info title= “آموزش بازیابی اطلاعات گوشی اندروید”] 

امروز در این مقاله میخواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه اطلاعات گوشی خود را که پاک کردید را بازگردانی کنید.اگر از افرادی هستید که میخواهید اطلاعات گوشی خود را بازگردانی کنیداین مقاله را مطالعه کنید.

روش بازیابی اطلاعات گوشی اندروید

روش های زیادی برای بازیابی اطلاعات گوشی اندروید وجود دارد که شما میتوانید از هر کدام که راحت تر هستید استفاده کنید،اگر شما میخواهید که عکس های پاک شده گوشی خود را ریکاوری کنید.میتوانید که از برنامه DiskDigger photo recovery استفده کنید که روش کار با این برنامه را در زیر توضیح داده ایم

۱-بعد دانلود اپلیکیشن و نصب آن برنامه را اجرا کنید، برنامه جهت ادامه فعالیت مجوزهای میخواهد که باید شما گزینه ALLOW را لمس کنید تا تمام مجوز ها را به او بدهید.

پس از انجام مرحله بالا گزینه start basic photo scan رو لمس کنید.اپلیکیشن شروع به عملیات پیدا کردن تصاویر حذف شده میکند و ممکن است مدتی زمان بر باشد.

آموزش بازیابی اطلاعات گوشی اندروید

۲-بعد از مدتی اپلیکیشن تصاویرهای حذف شده را به شما نمایش میدهد. که در این مرحله تصاویرهای مد نظر خود را که میخواهید برگردانده شوند، انتخاب کنید و سپس دکمه RECOVER رو در بالای صفحه لمس کنید.

بازیابی اطلاعات گوشی اندروید

۳-پس از لمس کردن گزینه RECOVER گزینه save the files to an app on your device رو لمس کنید. و محل ذخیره سازی تصاویر را مشخص کنید.

بازیابی اطلاعات گوشی اندروید

ریکاوری اطلاعات با استفاده از Dr Fone for Android by Wondershare

روش دیگری که شما میتوانید برای ریکاوری تصاویر گوشی اندروید خود استفاده کنید استفاده از کامپیوتر است که شما با کمک برنامه Dr Fone for Android by Wondershare میتوانید تصاویر گوشی خود را ریکاوری کنید.روش کار با برنامه Dr Fone for Android by Wondershare بصورت زیر است.

بیشتر بخوانید:  باز کردن قفل گوشی های سامسونگ

۱- ابتدا برنامه Dr Fone for Android by Wondershare را دانلود کنید و آن را نصب کنید، وبرنامه را اجرا کنید پس از اجرا گوشی خود را با کابل  رابط USB به کامپیوتر متصل کنید و USB debugging آن را فعال کنید.برای فعال کردن USB debugging  باید وارد بخش settings گوشی خود شده و از قسمت developer options قسمت USB debugging را فعال نمایید .

بازیابی اطلاعات گوشی اندروید

۲- بعد از اینکه نرم افزار گوشی شما را شناسایی کرد ، شما باید مشخص کنید که چه چیزی را میخواهید ریکاوری کنید .اگرشما  قصد ریکاوری ویدیو و تصاویرو… پاک شده از گوشی خود را دارید باید تیک گزینه مورد نظر را انتخاب کنید و برروی دکمه Next کلیک کنید .توجه کنید که  در هنگام ریکاوری موبایل شما ممکن است ری استارت شود .

بازیابی اطلاعات گوشی اندروید

۳-ما در اینجا تیک گزینه Gallery فعال میکنیم که  برنامه تصاویری که از گوشی پاک شده اند را نمایش میدهد که شما باید تصاویر مد نظر خود را که میخواهید بازگردانی کنید انتخاب کنید و سپس روی دکمه Recover کلیک کنید. شما هر گزینه ای را که فعال کنید مراحل ریکاوری به همین صورت خواهد بود.

بازیابی اطلاعات گوشی اندروید

شما با نرم افزار اندروید EaseUS MobiSaver for Android Free ونرم افزار ویندوز  EaseUS Data Recovery Wizard Free هم که مشابه نرم افزار های فوق هستند میتوانید اطلاعات گوشی خود را ریکاوری کنید.بهشما پیشنهاد میکنیم که مطلب آموزش بکاپ گیری ازاطلاعات گوشی اندروید را هم مطالعه کنید

[banner]

[contact_info title= “آموزش بازیابی اطلاعات گوشی اندروید”] 

می توانید در قسمت دیدگاه نظرات و سوالات خود را با مشاوران مرکز ما در میان بگذارید

بیشتر بخوانید:  راهنمای حذف دسترسی برنامه های اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *