خانه / اندروید / آموزش بکاپ گیری ازاطلاعات گوشی اندروید
آموزش بکاپ گیری ازاطلاعات گوشی اندروید
آموزش بکاپ گیری ازاطلاعات گوشی اندروید

آموزش بکاپ گیری ازاطلاعات گوشی اندروید

آموزش بکاپ گیری ازاطلاعات گوشی اندروید

[contact_info title= “آموزش بکاپ گیری ازاطلاعات گوشی اندروید”] 

امروز در  مقاله ی “آموزش بکاپ گیری از اندروید و کلیه اطلاعات گوشی” قصد معرفی یک برنامه قوی برای بکاپ گیری و همچنین آموزش بک آپ گیری از خود گوشی را داریم پس با الو رایانه کمک همراه باشید ، همچنین لازم به ذکر است در صورت بروز هرگونه مشکل و ابهام می توانید با مشاوران و کارشناسان الو رایانه کمک تماس حاصل فرمایید.

تهیه بکاپ با استفاده از نرم افزار

برای گرفتن بکاپ با استفاده از نرم افزار برنامه های بسیار زیادی وجود دارد اما یکی از برنامه های پیشنهادی قدرمند ما به شما برنامه ی My Backup Pro می باشد که با نصب این برنامه می توانید از کلیه ی اطلاعات خود نظیر اس ام اس ها ، شماره های تماس ، تنظیمات فعلی گوشی شما و دیگر موارد بکاپ تهیه کنید. طریقه ی استفاده از این نرم افزار بسیار ساده می باشد تنها کافیست برنامه را اجرا کنید و تیک مواردی که می خواهید از آنها بکاپ تهیه کنید را فعال کنید ودر انتها روی گزینه ی OK تپ کنید.

از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به  امکان بک آپ گیری به صورت اتوماتیک و در زمان های مشخص اشاره کرد.

آموزش گرفتن بکاپ با استفاده از خود گوشی همراه

برای این روش ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود شوید روی گزینه ی Backup & reset تپ کنید سپس تیک گزینه ی  backup my data را فعال کنید.

توجه داشته باشید که بکاپ در این روش برروی رم شما ذخیره می شود و احتیاج به فضای زیادی دارد و در زمانی که قصد به بازگردانی بکاپ داشتید مراحل بالا را مجدد طی می کنید فقط در بخش Backup & reset، روی گزینه Restore کلیک کنید و فایل بک آپ خود را انتخاب کنید تا Data  قبلی گوشی تان برگردانده شود.

بیشتر بخوانید:  راهنمای حذف دسترسی برنامه های اندروید
[banner] [contact_info title= “آموزش بکاپ گیری ازاطلاعات گوشی اندروید”] 

می توانید در قسمت دیدگاه نظرات و سوالات خود را با مشاوران مرکز ما در میان بگذارید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *