خانه / اینستاگرام / رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام
رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام

رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام

در روزهای اخیر به دلیل فیلترینگ اینستاگرام و استفاده کاربران ایرانی از فیلترشکن و وی پی ان های متعدد، که منجر به تغییر مکرر آی پی و  لوکیشن دستگاه کاربر میشود، یکی از مشکلات بسیار جدی که کاربران اینستاگرام با آن دست به گریبان هستند، مشکل من ربات نیستم اینستاگرام میباشد، و به این معناست که اینستاگرام، پیج شما را ربات تشخیص داده است.

اگر هنگامی که اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز میکنید، و یا وقتی میخواهید وارد یکی از پیج هایتان شوید، با پیام هایی مانند “به ما کمک کنید مطمئن شویم خودتان هستید” ، یا عبارت “Help Us Confirm It’s You” و یا جمله های “من ربات نیستم” و “I’m not a robot“، را مواجه شوید، نمایش تمامی این ارورها به این معناست که شما دچار مشکل من ربات نیستم اینستا شده اید، و برای ورود مجدد به پیچ خود، باید هر چه زودتر به دنبال راه حل رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام باشید.  

 اگر اکانت شما نیز درگیر این ارور شده، خون سردی خود را حفظ کنید و ادامه این مقاله با را با آرامش مطالعه نمایید، و یا میتوانید با مرکز پشتیبانی تلفنی اینستاگرام ایران که اطلاعات تماس آن در پایین صفحه درج شده، تماس بگیرید تا کارشناسان متخصص و با تجربه ی این مرکز، پشت تلفن و به صورت آنی مشکل من ربات نیستم اینستاگرام شما را بررسی کرده و اقدامات لازم برای برگرداندن پیچ شما، از جمله مکاتبه با پشتیبانی آمریکا و تشریح شرایط فعلی اینترنت ایران را انجام دهند. همچنین توصیه ها و اقدامات لازم برای اینکه شما مجددا دچار این مشکل نشوید را نیز برای شما انجام خواهند داد.

[insta_contact_info title= ” رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام”] .

علاوه بر مشکل اصلی، در بعضی موارد ممکن است مشکلات و موانع جانبی نیز پیش بیایند، مثلا همانند تصویر زیر، صفحه من ربات نیستم اینستاگرام نصفه باز می شود و یا اینکه اصلا هیچ تصویری برای انتخاب کردن نمایش داده نمیشود، بنابراین شما قادر به مشاهده ی کامل تصاویر و انتخاب آنها نمیشود.

همچنین ممکن است تیک من ربات نیستم برای شما فعال نشود و یا اینکه بعد از انتخاب تصاویر، دکمه “Next” یا “بعدی” برای شما فعال نمیشود.

اینها و چند ارور دیگر، همگی مشکلاتی بر سر راه هستند، که مانع اقدامات شما به اینستاگرام ثابت کنم من ربات نیستم ، برای شما خواهد شد بنابراین شما نمیتوانید از این مرحله عبور کنید، و طبیعتا نمیتوانید وارد پیج خود شوید.

رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام

ما در ادامه ی این مقاله به طور کامل شرح داده ایم، که چرا شما دچار این مشکل شده اید، و راه حل رفع آن چیست، ولی در قدم اول باید بدانید که اگر شما این روز ها، دچار مشکل من ربات نیستم اینستاگرام شده اید، این بدان معناست که احتمالا پیچ شما دچار مشکل جدی تر دیگری نیز شده است و آن هم مشکل دیسیبل شدن پیج اینستاگرام ، یا مشکل دی اکتیو شدن پیج اینستاگرام ، یا مشکل اینستاگرام یوزر (مشکل Instagram User) میباشد، ولی خیالتان راحت، ما در ادامه به طور کامل هر دو موضوع را کامل شرح خواهیم داد و همچنین راه حل هر دو مشکل را به صورت تصویری برای شما شرح خواهیم داد.

رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام

رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام

چرا دچار مشکل من ربات نیستم اینستاگرام می شویم؟

این اتفاق زمانی رخ می دهد که شما یک یا چند مورد از قوانین اینستاگرام که بعضا از آنها اطلاع هم ندارید، عمدا یا سهوا نقض کرده اید، البته امکان دارد که اینستاگرام در تشخیص خود اشتباه کرده است، و شما را به سهوا ربات شناسایی کرده و در واقع شما به اشتباه دچار مشکل من ربات نیستم اینستاگرام شده اید!

  • استفاده از فیلترشکن و وی پی ان
  • استفاده از برنامه های جانبی مثل اینستا دانلودرها
  • آنفالویاب ها، ربات های فالوورگیر
  • فالو کردن ها و آنفالو کردن های مکرر و پشت سرهم
  • کامنت های فراوان و پشت سر هم با متن یا مضمون مشابه
  • دایرکت های فراوران و پشت سر هم با متن یا مضمون مشابه
  • تغییر ای پی و لوکیشن های مکرر در بازه های زمانی کوتاه مدت (به دلیل استفاده از فیلترشکن)
  • استفاده از موسیقی هایی که حق کپی رایت آنها محفوظ میباشد در پست ها، ریلزها و استوری هایتان
  • ریپورت شدن توسط کاربرهای دیگر
  • و به طور کل هر نوع فعالیت غیرطبیعی میتواند منجر به وقوع مشکل من ربات نیستم در اینستاگرام بشود. 

رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام

حالا که متوجه مشکل شدیم، سوال اینجاست که راه حل رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام چیست؟ چگونه از ربات اینستا خارج شویم؟ برای حل مشکل من ربات نیستم اینستا چه کار باید کرد؟ چطور به اینستاگرام اثبات کنیم که من ربات نیستم؟

بررسی های آماری نشان داده است که اگر شما اخیرا، دچار این مشکل شده اید، به این معناست که احتمالا پیچ شما دچار مشکل جدی تر دیگری نیز شده است و آن هم مشکل دیسیبل شدن پیج اینستاگرام و یا مشکل غیرفعال شدن پیج اینستاگرام میباشد. یا اصطلاحا پیج شما دچار “مشکل اینستاگرام یوزر شدن” یا “مشکل Instagram User شدن” یا “مشکل کاربر Instagram شدن” یا “مشکل کاربر اینستاگرام شدن” شده است. 

حتی ممکن است بدون اینکه صفحه من ربات نیستم برای شما نمایان بشود، به یک باره از پیج بیرون انداخته شوید و یا فعالیت پیج ناقص و مختل بشود. یا وقتی میخواهید وارد پیج شوید با پیامی شبیه به “حساب شما به دلیل نقض شرایط ما مسدود شده است” (Your Account has been Disabled for Violating our Terms) مواجه شوید.

در این حالت پیج شما دیسیبل (Disable) یا غیرفعال یا دچار تعلیق (Suspend) شده است، این به این معناست که حتی وقتی شما مراحل اثبات من ربات نیستم را انجام دهید، هنوز هم نمیتوانید وارد پیج خود شوید و با صفحه و پیام جدیدی با عنوان “ …We suspended your account on” یا پیام هایی شبیه به این یا پیام هایی که در بالا ذکر شده روبرو میشوید.

در این حالت پیچ شما اصطلاحا پریده است و اگر از داخل یک پیچ دیگر (مثلا از داخل پیج یکی از دوستانتان) در قسمت سرچ، اسم پیچ خود را سرچ کنید، احتمالا مشاهده میکنید که اکانت شما در نتایج جستجو یافت نمیشود.

اگر به یکی از دوستانتان که قبلا به یکدیگر دایرکت ارسال کرده اید، بگویید در قسمت چت هایش، وارد دایرکت شما شود و مشاهده کنید که بجای نام کاربری شما، هم اکنون چه عبارتی نوشته شده است، احتمالا خواهد دید که نام کاربری شما تغییر کرده است!

در این حالت اینستاگرام ۳۰ روز به شما فرصت میدهد که به این تصمیم اعتراض کنید و اطلاعات و ادله لازم برای اعتراض خود را برای اینستاگرام ارسال نمایید، در غیر این صورت پیچ شما بعد از ۳۰ روز برای همیشه بسته و حذف دائمی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:   رفع مشکل بیرون پریدن از اینستاگرام

این مشکل حتی میتواند یک قدم فراتر نیز برود، ممکن است برای شما هم پیش آمده است که حتی وقتی قید پیج دیسیبل شده فعلی را میزنید و یک پیج جدید تاسیس میکنید، خیلی زود این پیج جدید نیز به سرنوشت پیج (یا پیج های) قبلی دچار میشود و در عرض چند روز یا حتی چند ساعت، پیج جدید نیز غیرفعال یا دیسیبل میشود، حتی وقتی پیچ جدید را با شماره تلفن یا ایمیل جدید ساخته اید.

می توان گفت هوش مصنوعی این پلتفرم به قدری پیشرفته است که هر بار که یک پیچ جدید ایجاد می کنید، از شما تست من ربات نیستم اینستاگرام گرفته و متوجه خواهد شد که صاحب پیچ شما هستید و بزودی آن را نیز غیرفعال خواهد کرد!

در نتیجه باید قید پیج قبلی را زده و به ساخت یک پیج جدید بپردازید. شما باید به شکل درست و اصولی مشکل خود را حل کنید تا هم بتوانید پیج فعلی خود را بازیابی کرده، و هم از بسته شدن پیچ های دیگرتان جلوگیری کنید.

در این مرحله، شما در موقعیت حساسی قرار دارید، چرا که فرصت ارسال درخواست های مکرر و اشتباه را ندارید. و در صورتی که چند درخواست ناقص یا اشتباه ارسال کنید، همان ها ملاک بررسی اینستا قرار میگیرد و درخواست های بعدی اساسا بررسی نمیشوند و طبیعتا بعد از ۳۰ روز پیچ شما برای همیشه بسته خواهد شد.

رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام

شاه کلید رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام یا مشکل رفع تعلیق یا رفع دسیبلی (غیرفعال) اینستاگرام، یک مکاتبه درست و حرفه ای با اینستاگرام امریکا به زبان انگلیسی و انجام فرآیندهای احراز هویت و سایر فرآیندهای مربوطه، به شکل صحیح و منطبق میباشد.

تا با ارائه شواهد و ادله صحیح و خدشه ناپذیر، به اینستاگرام ثابت کنید، که تصمیم اینستاگرام برای تعلیق و دیسیبل (غیرفعال) کردن پیچ شما یک اشتباه بوده است و شما در گذشته نقض قانون عمده و جدی نداشته اید،

و یا اگر داشته اید، سهوی بوده و از روی بی اطلاعی از قوانین و سیاست های اینستاگرام بوده است، و هم اکنون به همه این قوانین آشنا و واقف هستید، و تعهد میدهید که در آینده آنها را نقض نکنید.

فرآیندی که برای هر پیج استفاده میشود و متن نامه و درخواستی که برای هر کاربر باید تهیه شود، به شرایط و پارامترهای متعددی بستگی دارد، پارامترهایی مانند:

شما هم اکنون به چه اطلاعاتی دسترسی دارید؟ (شماره موبایل، ایمیل، حساب فیس بوک متصل و … )، و به چه مواردی دسترسی ندارید؟

حساب یک حساب شخصیست (پرسونال) یا پیچ کاری (بیزینس و کریتور)؟

آیا عکس پروفایلتان تصویر چهره خودتان است یا خیر؟

تقریبا چه تعداد پست یا ریلز در پیج دارید و تقریبا چه میزان از آنها تصویر چهره شما وجود دارد؟

حساب بسته (پرایویت) هستش یا باز (پابلیک)؟

پیج چند ماه هستش که ایجاد شده؟

اکانت اخیرا چند ماه هستش که فعالیت داشته است؟

پیچ در اخرین دستگاهی (گوشی، تبلت یا کامپیوتری) که روی آن بوده چند ماه استفاده شده؟

ایا جدیدا حساب همزمان روی چندین دستگاه مختلف فعال بوده یا فقط روی یک دستگاه باز بوده است؟

آیا قبلا دستگاه مورد اطمینان (Trusted Device) برای پیج ثبت شده است یا خیر؟

آیا ای پی، یا ای پی های ثابتی و مشخصی وجود داشته است که دستگاه شما برای مدت زیاد و پرتکراری از آن اینترنت به اینستارگرام وصل بوده است یا خیر؟

آیا رمز عبور فعلی اکانت و یا همچنین رمز عبور قبلی و پیش از آن را به یاد دارید یا خیر؟

آیا قبلا نیز دچار این مشکل شده اید یا خیر؟

آیا شما تا کنون از برنامه های جانبی اینستاگرام مثل اینستادانلودر ها یا آنفالو یاب ها استفاده کرده اید یا خیر؟

آیا شما قبلا اکشن بلاک شده اید یا خیر؟

آیا شما در گذشته، استفاده مکرر از وی پی ان داشته اید یا خیر؟

درخواست بازنگری بهتر است با ای پی چه کشوری ارسال شود؟

و همپنین چند پارامتر دیگر که همگی میبایست در انتخاب فرآیند احراز هویت و متن درخواست ارسالی در نظر گرفته شوند تا منجر به بهترین نتیجه گردد.

اگر اطلاعات و دانش کافی در خصوص روال ها، فرم ها و فرآیندهای پشتیبانی بین المللی اینستاگرام را دارید و به زبان انگلیسی هم تسلط کافی دارید و میدانید از چه جمله ها و واژگان فنی و حقوقی انگلیسی، برای متقاعد کردن کارشناس های بازنگری کننده اینستاگرام استفاده کنید.

ادامه ی این مقاله، به شما کمک میکند خودتان شخصا این کار را انجام دهید، ولی اگر به فرآیند ها آشنایی ندارید و همچنین، تسلط کافی برای مکاتبه حقوقی و فنی به زبان انگلیسی را ندارید، میتوانید این کار را به کارشناسان مرکز پشتیبانی اینستاگرام ایران بسپارید،

تا با استفاده از دانش و تجربه چند ساله ی خود در زمینه فرم ها و فرآیندهای بازنگری اینستاگرام و همچنین با به کارگیری کلمات و جملات و اصلاح های فنی و حقوقی انگلیسی که طبق تجربه، تا کنون تاثیرگذاری و متقاعد کنندگی بیشتری روی کارشناس های بازنگری کننده داشته اند، احتمال پذیرفته شدن درخواست بازنگری شما را به حداکثر ممکن رسانده و احتمالا جلوی حذف و بسته شدن دائمی پیچ های شما را بگیرند.

در این مرحله، شما تشبیها در یک دادگاه تجدید قرار دارید، که میتوانید خودتان لایحه دفاعیه بنویسید و در دادگاه حضور پیدا کنید و از خودتان دفاع کنید، یا اینکه این کار را به یک وکیل با تجربه که زبان دادگاه و قانون و قاضی را میداند، بسپارید تا او لایحه دفاعیه را تنظیم نماید و در دادگاه از شما دفاع کند. طبیعتا یک وکیل کارکشته میتوانید تاثیر تعیین کننده ای در نتیجه این دادگاه داشته باشد.

برای ارتباط تلفنی با مرکز پشتیبانی اینستاگرام ایران، بایستی با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی همه روزه (حتی جمعه و ایام تعطیل) از ساعت ۹ صبح الی ۱ بامداد آماده پاسخگویی به شما  و انجام مراحل اثبات من ربات نیستم و انجام مراحل و مکاتبات فرآیند بازنگری برای رفع تعلیق پیج شما هستند.

در صورتی هم که به تلفن ثابت دسترسی ندارید و یا موفق به تماس با شماره ی اعلام شده نمی شوید روی این لینک کلیک کنید

عکس من ربات نیستم

چگونه به اینستاگرام ثابت کنیم که ربات نیستیم (رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام)

از طریق تنظیمات اینستاگرام درخواست رفع انسداد را ارسال کنید.

دکمه «Option» یا «Setting» را در پروفایل اینستاگرام خود لمس نمایید ( آیکون در گوشه سمت راست بالای صفحه)

سپس به پایین اسکرول کرده و گزینه «گزارش مشکل» را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید مشکلات مختلف را به اینستاگرام گزارش دهید.

بیشتر بخوانید:  رفع ارور we limit how often در اینستاگرام

از گزینه های موجود، “چیزی کار نمی کند” را انتخاب کرده، و فرم را با درخواست رفع انسداد پر کنید، ذکر این که یک شخص واقعی هستید الزامی می باشد، سپس گزینه “ارسال” را لمس کنید.

نحوه ارسال درخواست رفع مسدودی 

  • ورود به تنظیمات اینستاگرام
  • انتخاب گزینه “Help”
  • انتخاب گزینه مربوط به به درخواست شما 
  • ارسال درخواست

حافظه کش گوشی خود را پاک کنید

برای این منظور راهنمایی های زیر را دنبال کنید.

به قسمت تنظیمات تلفن همراه رفته سپس گزینه Apps یا  Application Manager را لمس کنید.

سپس عنوان Instagram را انتخاب نمایید.

در پنجره باز شده، وارد بخش Storage شده و گزینه های  Clear Cache و Clear Data را لمس کنید.

رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام

برنامه را حذف و دوباره نصب کنید:

بعد از پاک کردن کش برنامه اینستاگرام در گوشی موبایل خود، برنامه را حذف و دوباره نصب کنید. ترجیحا برای نصب در ابتدا از برنامه های تغییر آی پی (فیلترشکن ها) استفاده کنید.

نحوه پاک کردن کش اینستاگرام

  • ورود به تنظیمات تلفن همراه
  • رفتن به بخش app یا برنامه ها 
  • پیدا کردن برنامه اینستاگرام 
  • انتخاب گزینه “storage
  • انتخاب گزینه “clear cache

با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید

در صورتی که تمام مراحل بالا را انجام داده اید، و همچنان اکانت اینستاگرام شما باز نشده است، میتوانید با مرکز پشتیبانی تلفنی اینستاگرام در ایران تماس بگیرید و انجام کار را به کارشناسان این مرکز بسپارید.

دلایل بلاک شدن پیچ اینستاگرام

شما به دلایل مختلف ربات تشخیص خواهید داده شد و اکانت اینستاگرام شما بلاک می شود.

اما موارد اصلی، بلاک شدن حساب کاربری اینستاگرام که رایج است، در ادامه بیان خواهیم کرد.

  1. فالو و لایک زیاد

بارزترین نشانه دریافت بلاک موقت از اینستاگرام ، تلاش برای افزایش تعداد قابل توجهی لایک و فالوور در یک زمان است.

شما باید از راه های طبیعی اقدام به جذب فالوور کنید، در غیر این صورت اگر از ابزارها و یا برنامه های جانبی جذب فالوور استفاده کرده باشید، ممکن است مسدود شوید. به این نوع از مسدودی اصطلاحا شادوبن شدن نیز می گویند.

محدودیت ها و محدودیت ها طبق مرجع رسمی اینستاگرام

حداکثر تعداد لایک در ساعت: ۶۰

حداکثر تعداد نظرات در ساعت: ۶۰

حداکثر تعداد دنبال‌کنندگان در ساعت: ۶۰

حداکثر تعداد پیام در ساعت: ۶۰

اما اگر حساب شما نسبتاً جدید است، محدودیت ها متفاوت است.

حداکثر تعداد لایک در ساعت: ۳۰

حداکثر تعداد نظرات در ساعت: ۳۰

حداکثر تعداد فالو/آنفالو در ساعت: ۳۰

نقض قوانین اینستاگرام منجر به مسدود شدن موقت می شود. که این محدودیت ممکن است برای مدت (از ۲ ساعت تا ۲ هفته) باشد.

۲.انتشار بیش از حد پست در اینستاگرام

اینستاگرام با توجه به الگوریتم هایی که دارد، مطالب منتشر شده از اکانت های اینستاگرام را مورد بررسی و نظارت قرار می دهد.

توصیه بهینه برای هر پروفایل این است که بین پست ها مکث کنید. با انجام این کار، مشکوک به ارسال پیام های تبلیغاتی با تعداد بالا و سایر دستکاری ها نخواهید شد.

همچنین توصیه می کنیم یک عکس را همزمان از اکانت های مختلف منتشر نکنید. اگر می‌خواهید پست‌هایتان واقعاً عالی به نظر برسند، می‌توانید از قالب‌های رسانه‌های اجتماعی یا دیگر گرافیک‌ ها استفاده کنید.

۳.تصاویر/فیلم هایی که قوانین شبکه های اجتماعی را نقض می کنند

عکس‌ها و فیلم‌هایی که حاوی محتوای جنسی و خشونت نامناسب تلقی می‌شوند، به طبع اینستاگرام مانع انتشار این نوع از محتوا خواهد شد، و از ادامه فعالیت اکانت هایی که به انتشار این مدل از محتوا مشغول هستند، جلوگیری کرده و آنها را مسدود میکند.

۴.شکایات کاربران و اصطلاحا ریپورت شدن

افراد می توانند به دلایل مختلفی از اکانت شما شکایت و به ریپورت پیج بپردازند:

لایک انبوه، فالو کردن انبوه، توهین، محتوای نامناسب، ارسال دایرکت هایی با تعداد بالا میتواند از دلایل مسدودی اکانت شما شود.

 ۵. آدرس های IP و دستگاه های مختلف

اگر از آی پی های مختلف وارد اکانت اینستاگرام خود شوید، اینستاگرام احتمال این را می دهد که اکانت شما هک شده و از آن جهت مقاصد کلاهبرداری و فیشینگ استفاده می شود. به همین دلایل سرورهای اصلی، اکانت اینستاگرام شما را بلاک میکنند.

نکات مهم در مورد بلاک شدن اکانت اینستاگرام

همانطور که در مطلب فوق اشاره کردیم، رفتار شما به گونه ای است که اینستاگرام رفتار شما را مشابه عملکرد یک ربات تشخیص می دهد.

و بعضا درست تشخیص میدهد، زیرا شما واقعا از ربات برای افزایش فالوور استفاده کرده اید!

اما در برخی اوقات نیز، اینستاگرام به اشتباه شما را ربات تشخیص میدهد، و اکانت اینستاگرام شما را مسدود میکند، که حتما باید گزارش این موضوع را به اطلاع پشتیبانی اینستاگرام برسانید.

[insta_contact_info title= “نحوه تماس با پشتیبانی اینستاگرام و ارسال ایمیل برای اینستاگرام”] 

در آخر

در مقاله فوق، پاسخ سوال چگونه به اینستاگرام ثابت کنیم که ربات نیستیم؟ را به صورت کامل بیان کرده و راه های رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را شرح داده ایم.

ممکن است هنگام فعالیت در اینستا، علاوه بر مسدود شدن به دلایل مختلف، به دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام نیز دچار شوید، البته نحوه رفع تعلیق اینستاگرام را نیز کامل توضیح داده ایم، در صورت بلاک شدن اکانت اینستاگرام خود باید ظرف مدت ۳۰ روز اقدام به ارسال درخواست بازنگری کنید.

بنابراین باید هنگام استفاده از پلتفرم اینستاگرام بسیار با دقت عمل کنید. و در صورتی که به سوال و یا ابهام خاصی برخوردید، میتوانید از پشتیبانان اینستاگرام مجموعه کمک بگیرید.

سوالات متداول:

چگونه به اینستاگرام ثابت کنیم که ربات نیستیم؟

درصورتی که اینستاگرام اکانت شما را به دلیل ربات تشخیص دادن، تعلیق کرد باید درخواست و فرم بازنگری را برای رفع ربات اینستا از طریق پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید.

اینستاگرام اکانت منو ربات تشخیص داده، و حساب کاربری منو مسدود کرده باید چیکار کنم؟

ابتدا باید دلیل مسدود شدن رو پیدا کنیم، در صورتی که اینستاگرام بی دلیل اکانت شمارا مسدود و بلاک کرده باشه باید این موضوع رو به پشتیبانی اینستاگرام اعلام کنید و منتظر برررسی و ارسال جواب باشید.

چگونه پیجی که ربات تشخیص داده شده را برگردانیم ؟

در متن مقاله به شرح نحوه رفع من ربات نیستم در اینستاگرام به صورت کامل پرداخته شده است.

وقتی اینستاگرام فکر میکنه رباتم، چه اقداماتی را باید انجام دهم ؟

زمانی که با ارور من ربات نیستم اینستاگرام مواجه می شوید، در اولین مرحله باید هیچ فعالیتی در اینستا انجام نداده و با طی نمودن مراحلی که در بطن این مقاله شرح داده ایم اقدام به رفع مشکل خود نمایید. به خاطر داشته باشید، با بی توجهی به این مشکل ممکن است اکانت شما برای همیشه مسدود شوید.

۱۴۲ نظر

  1. ربات اینستاگرام وچود داره؟

  2. چگونه میشه من ربات نیستم را رد کنیم؟ اما گوشی اسیب نبیند؟

  3. چگونه میشه من ربات نیستم را رد کنیم؟

  4. تست شادوبن اینستاگرام برای چه منظوری هستش؟

  5. چگونه پیجی که ربات تشخیص داده شده پاک میشه؟

  6. چگونه پیجی که ربات تشخیص داده شده را برگردانیم؟

  7. چگونه می شود پیجی که ربات تشخیص داده شده را برگردانیم؟

  8. برای استفاده از ربات بازگردانی پیج اینستاگرام باید چیکار کنیم چجوری میتونیم دسترسی بهش پیدا کنیم؟؟؟؟

  9. سلام میشه منوم راجب این ربات اینستاگرام راهنمایی کنید بنظرتون راه بهتری برای جذب فالور بجز این ربات اینستاگرام چیه؟؟؟

  10. سلام خسته نباشد چگونه من ربات نیستم را رد کنیم؟؟

    • باسلام
      باید صبر کنید تصاویر کامل لود بشه همه رو جواب بدید بعد اوکی رو بزنید و باید دقت کنید که همه باید زده بشه

  11. تست شادوبن اینستاگرام ربطی به هشتگ هایی که میزاریم داره؟

  12. سلام چگونه پیجی که ربات تشخیص داده شده را برگردانیم یهویی اینجوری شد کاری نکردم که ربات تشخیص داده

  13. سلام از ربات بازگردانی پیج اینستاگرام چجوری باید استفاده کنیم؟؟؟

  14. سلام چرا نباید از ربات اینستاگرام برای افزایش فالوورامون استفاده کنیم؟؟؟

  15. سلام این گزینه چگونه من ربات نیستم را رد کنیم؟

    • باسلام
      باید صبر کنید تصاویر کامل لود بشه همه رو جواب بدید بعد اوکی رو بزنید توجه داشته باشید همه باید زده بشه

  16. سلام این تست شادوبن اینستاگرام برای چیه باید باهاش چی کنیم؟

  17. سلام چگونه پیجی که ربات تشخیص داده شده را برگردانیم????

  18. رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام؟ربات اینستاگرام چگونه قابل شناسای است؟

  19. رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرامچندین روش دارد؟چگونه پیجی که ربات تشخیص داده شده را برگردانیم به حالت اول؟

  20. سلام ببخشید من تمام مراحل من ربات نیستم رفتم گفت جیمیل وارد کردم گفت کدی ک ب جیمیل فرستادیم بفرس فرستادم بعد گفت شمارت وارد کن وارد کردم و بعد گفت کدی ک ب شماره ارسال میشه وارد کن اما کدی از خطم نمیاد ک نمیاد الان دوروز ک هنوز نیومده میشه بگید چیکار باید بکنم؟لطفا

    • سلام وقت بخیر
      نیومدن کد به دلیل فیلترینگ برنامه و حضور در موقعیت جغرافیایی ایران هست. راهکار های مقاله رو انجام بدید و اگر به نتیجه نرسیدید از کارشناس کمک بگیرید.

  21. چگونه به اینستاگرام ثابت کنیم ربات نیستیم؟

    • سلام کاربر گرامی!
      باید تمامی مراحل گفته شده در مقاله را گام به گام و به درستی انجام داده تا به اینستا اثبات شود که شما ربات نیستید.

  22. وقتی اینستا فک میکنه رباتم چیکار کنم??اخه نمیخوام پیجم بپره

  23. الان یه اروری واسم اومد من عکس ارور من ربات نیستم و دیدم فهمیدم ارورم همینه حالا برای رفع ربات اینستا باید چیکار کنم ؟؟

  24. چگونه به اینستاگرام ثابت کنیم ربات نیستیم ؟؟؟ من واقعا اخه هیچ کاری انجام ندادم که منو ربات تشخیص داده.

  25. ربات شدم تو اینستا چطوری میتونم ازتون راهنمایی بگیرم

    • با سلام کاربر عزیز
      در قدم اول دست از قعالیت اسپم در اینستاگرام بردارید، سپس چنانچه از برنامه های تغییر آی پی و ربات های افزایش فالوور استفاده میکنید، آنها را غیرفعال نموده سپس ادامه ی اقدامات را از طریق مقاله انجام دهید.

  26. برای من ارور من ربات نیستم میاد باید چیکارکنم

  27. غلام اصغر ابادی

    من ربات شدم چجوری کمکم میکنید

    • با سلام کاربر گرامی
      جهت رفع مشکل ربات در اینستاگرام، در قدم اول باید دست از فعالیت اسپم در این پلتفرم برداشته سپس تمامی برنامه های افزایش فالوور و ربات های جانبی را غیرفعال نموده سپس با کمک پشتیبانی اینستاگرام در ایران اقدام به رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام نمایید.

  28. سلام من توی اکانتم زده که رباتم چیکار باید بکنم

    • با سلام کاربر عزیز
      در قدم اول باید دست از فعالیت اسپم برداشته سپس اقدامات مربوط به من ربات نیستم اینستاگرام را انجام دهید.

  29. سلام وقتتون بخیر دوسه شب پیش وقتی وارد اینستا میشدم پیامی می اومد ک مالک گذرواژه رو تغییر داده.شب بعد پیام اومد ک باید ثابت کنید ربات نیستید و نام کاربریو کدی ک به شماره همراهتون ارسال شده رو روی برگه بنویسید و سلفی بگیرید و این کارو انجام دادم
    چقدر طول میکشه تا پیجم برگرده و اینکه اصلا برمیگرده؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      فرآیند رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام برای اکانت شما، ۵ الی ۷ روز زمان بر خواهد بود و پس از طی شدن این مدت چنانچه مراحل را به درستی انجام داده باشید اکانت شما به حالت اول بر میگردد.

  30. برای رفع مشکل من ربات نیستم، هر روشی که گفتین رو انجام دادم، ولی درست نشدش، شما می تونید برام درستش کنید؟؟

  31. من چه جوری میتونم به اینستاگرام ثابت کنم که ربات نیستم؟؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      ممکن است به دلیل، فعالیت های مشکوک توسط اینستاگرام ربات شناخته شده باشید، به همین خاطر باید فعالیت های اسپم خود را قطع کرده و از راه حل های پیشنهادی در مقاله جهت رفع مشکل خود بهره بگیرید.

  32. سلام من تیک من ربات نیستم رو زدم،سوالاش رو جواب دادم،کد هایی هم فرستاد برام رو وارد کردم،اما به یک مرحله رسیدم که باید کدی که داده رو کاغذ بنویسم از خودم با اون کاغذ عکس بگیرم بفرستم ولی هر کاری می کنم عکس بعد از آپلود ارسال نمیشه
    چیکار کنم؟

    • سلام کاربر گرامی!
      اتصال اینترنت همراه خود را بررسی و در صورت اتصال درست، اپلیکیشن اینستاگرام را پاک و از طریق نسخه وب این موضوع را پیگیری نمایید.

  33. برای حل مشکل من ربات نیستم باید چیکار کرد من هر کاری که داخل وب بود رو انجام دادم اما الان کلا پیجم پریده
    مرسیم میشم کمکم کنید

  34. سلام من متوجه نشدم چرا ارور من ربات نیستم برام نمایش داده میشه، اخه من که کاری نکردم و چه جوری میتونم رفعش کنم ؟

    • سلام کاربر گرامی!
      این خطا ممکن است به دلایل مختلفی مانند؛ استفاده از برنامه های جانبی افزایش لایک فالور و آنفالویاب، فعالیت های مشکوک رخ داده باشد، برای رفع آن ابتدا باید به ایمیل و شماره تلفن همراهی که بر روی اکانت خود ثبت کرده اید دسترسی داشته و بعد از آن با طی کردن مراحل گفته شده در این مقاله، پیج خود را بازیابی نمایید.

  35. سلاممم من صفحه اینستاگراممو باز کردم ارور میده منو به عنوان ربات میشناسه. برای رفع مشکل من ربات نیستم چی کار کنم؟؟؟ راه حلی دارین؟

  36. گوشیمو فلش کردم دوباره اینستا ریختم واردش میشم مینئیسه im not robot یعنی چی و باید چی کار کنم؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      احتمالا موقعی که به اینستاگرام خود دسترسی داشته اید، فعالیت اسپم و ربات داشته اید و باید ثابت کنید که ربات نیستید. im not robot به معنای ثابت کنید که ربات نیستید. در مقاله میتوانید به حل مشکل خود بپردازید.

  37. سلام خسته نباشید من حدودا شش هفت ماهی میشه که پیج جدید زدم و تازگیا یه مشکلی برام پیش اومده
    نمیتونم کسیو فالو کنم یا به کسی ریکواس بدم
    میخواستم ببینم دلیلش چیه
    فالوورامم دویست و خورده اییه و فالویینگام هشتاد و خورده ای فعالیتمم طوریه که هر چند روز یبار استوری و هر چند ماه یبار پست میزارم
    اگه کمکم کنید ممنون میشم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      احتمالا هنگام فعالیت در اینستاگرام فعالیت اسپم داشته و اینستاگرام نیز فعالیت عادی شمارا محدود کرده، فعالیت اسپم عبارتند از لایک و فالو بیش از حد در زمان کوتاه، ارسال دایرکت هایی با تعداد بالا و گذاشتن تعدادی زیادی کامنت در مدت زمان کوتاه. برای حل این مشکل باید در بازه زمانی کوتاهی فعالیت خود را در اینستاگرام محدود نمایید.

  38. سلام وقت بخیر
    پیج من دیروز خیلی اتفاقی از دسترسم خارج شد.
    میتونم وارد پیجم بشم و مشکل ورود ندارم
    اما ب محض باز شدن صفحه اینستاگرامم وارد ی صفحه دیگه میشم که شماره همراهمو زده و نوشته کد برات ارسال میشه اما هیچ کدی برای من ارسال نمیشه.
    از پیجم خارج شدم مجدد برگشتم،فراموشی رمز عبور زدم و کد از ایمیلم دریافت کردم ،ازطریق سایت اینستا و حتی فیسبوک امتحان کردم.
    وارد صفحم میشم اما برای استفاده میگه کد ارسال میکنیم اما هیچ کدی من دریافت نمیکنم.
    لطفا منو راهنمایی کنید.

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      شما میتوانید جهت حل مشکل ارسال نشدن کد با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در مرکز ما تماس گرفته و مشکل خود را از طریق سیستم اصلی حل نمایید، چنانچه بدون مشورت متخصصان ادامه دهید باعث مسدود شدن اکانت خود برای همیشه خواهید شد.

  39. من تمامی مراحل رو انجام دادم الان ۲ روزه گذشته ولی چرا اینستا پیجم و بر نمیگردونه حتی از اکانت دوستام پیجمو چک کردم یعنی هنوزم اینستا فک میکنه رباتم یا کلا پیج ماز دسترس خارج شده؟؟؟؟؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      احتمالا در انجام مراحل رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام سهل انگاری کرده و حداقل یکی از مراحل را اشتباه انجام داده اید. با توجه به این موضوع تکرار مجدد این فرآیند باعث دیسیبل شدن اکانت شما خواهد شد در نتیجه جهت حل مشکل خود با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و مشکل خود را حل نمایید.

      • سلام ممنون میشم جوابم رو بدید اینستا من رو ربات تشخیص داده ولی من بهش وابت مردم مه ریات نیستم چراغ راهنما و دوچرخه رو مشخص کزدم ازم عکس خواست من هم عکس انلاین براش ارسال کردم الان ۲۰ روز میگذره اول آدرس جیمیل ام www زدم ولی جیمیل من اولش wwwنداره الان ۲۰ روز گذشته چکار کنم

        • گروه الورایانه کمک

          با سلام کاربر عزیز
          شما برای رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام باید با کمک پشتیبانی اینستاگرام در ایران به حل این مشکل بپردازید، و این طور که توضیبح دادین مراحل رو اشتباه انجام دادین. بنابراین برای حل مشکل من ربات نیستم اکانت اینستاگرامتون با پشتیبانی اینستاگرام در ایران تماس بگیرین که هرچه سریع تر مشکلتون برطرف بشه و از بلاک شدن اکانتتون برای همیشه، جلوگیری کنین.

  40. راه حل ساده تری برای حل مشکل ربات تشخیص دادن اینستاگرام هست، پیج من کاری بوده و فوری باید برش گردونم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      با توجه به حساس بودن موضوع و اینکه بیزنس اکانت شما دچار مشکل من ربات نیستم شده، حل مشکل خود را به کارشناسان پشتیبانی مرکز ما بسپارید.

  41. سلام وقتتون بخیر! ممنون میشم خیلی فوری جواب منو بدین، من یک پیج لباس فروشی دارم که متاسفانه توسط اینستا به خاطر فعالیت ادمین هایی که دارم ربات تشخیص داده شده و الان هر کاری می کنم نمیتونم پیجم رو برگردونم، الان باید چیکار کنم؟ تمامی سفارشها از داخل اینستا بوده، من جواب مشتری هام و چی بدم ؟؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      شما میتوانید با انجام راهکارهای مقاله مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را حل نمایید، اما با توجه به عجله شما کارشناسان پشتیبانی مرکز ما در کمتر از یک ساعت مشکل شما را حل خواهند کرد.

  42. چند روز پیش این پیام برای من اومد، من گزینه مخالفم رو زدم و پیجم کلا از دسترس خارج شد، الان متوجه شدم که اینستا من رو ربات فرض کرده، حالا برای برگردوندن پیجم باید چیکار کنم چون این پیام دیگه برام نمایش داده نشده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید !

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      اپلیکیشن اینستاگرام را لغو نصب کرده سپس مجددا دانلود نمایید، چنانچه هنگام ورود دوباره این پیغام برای شما نمایش داده شد مراحل پیشنهادی مقاله را اجرا نمایید و مشکل من ربات اینستاگرام اکانت خود را حل نمایید.

  43. سلام وقتتون بخیر! اینستا من رو ربات تشخیص داده و پیجم کم مونده کلا بپره، هر کدی هم که برام میفرستن رو وارد کردم ولی فقط صفحه لود میشه و هیچ اتفاقی نمیوفته، من باید چیکار کنم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      متاسفانه اکانت شما در معرض مسدودی برای همیشه میباشد در نتیجه جهت حل مشکل من ربات نیستم اینستاگرام، هیچ اقدامی نکنید و در اسرع وقت با کارشناسان پشتیبانی مرکز ما تماس گرفته و مشکل خود را حل نمایید.

  44. چرا وقتی اینستا فکر میکنه رباتم حتی با فیلتر شکن هم صفحه به صورت کامل برام بارگذاری نمیشه؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      چنانچه فعالیت خود را در اینستاگرام با این شرایط ادامه دهید اسپم شناسایی شده و اکانت شما مسدود خواهد شد، در نتیجه جهت حل مشکل من ربات نیستم اینستاگرام از راه حل های مقاله اقدام نموده و اکانت خود را نجات دهید.

  45. میشه به من توضییح بدین چرا اینستا من هر پیجی میزنم حتی جدید رو ربات تشخیص میده؟؟؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      احتمالا موقع ساخت اکانت جدید برای جذب فالوور بیشتر، عمل فالو آنفالو را در طول روز بیشتر از حد مجاز انجام میدهید و توسط اینستاگرام اسپم شناسایی میشوید، در نتیجه با کنترل فعالیت خود در اینستاگرام میتوانید از بروز این گونه مشکلات جلوگیری نمایید.

  46. ایمان صالحی

    چرا وقتی اینستاگرام فکر میکنه رباتم از پیجم بیرون انداخته میشم آخه توی این هفته هر ۳ تاپیج من ربات تشخیص داده شدن، علتش چیه؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      زیرا اینستاگرام مخالف فعالیت ربات در این پلتفرم میباشد در نتیجه هنگامی هم که از ربات استفاده نکنید اما فعالیت خودتان اسپم باشد باعث مسدودی پیج خواهد شد.

  47. هنگام ربات تشخیص دادن اینستاگرام بایدفیلتر شکن راخاموش کنیم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      بله، با توجه به اینکه هنگام استفاده فیلترشکن از آی پی های مختلف وارد میشوید، احتمال ربات بودن شما بیشتر خواهد شد و اکانت شما دیسیبل میشود.

  48. ستاره کشاورز

    میشه دقیقا به من توضییح بدین وقتی اینستا فکر می کنه رباتم چرا این اتفاق افتاده؟ آخه من کاری نکردم چرا؟؟؟؟؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      ربات تشخیص دادن اینستاگرام دلایل مختلفی از جمله فالو و آنفالو در طول یک روز به تعداد بالا، ارسال دایرکت به کاربران دیگر به تعداد زیاد، کامنت گذاری خارج از محدودیت و… میباش. چنانچه با اکانت اینستا خود به این فعالیت ها میپردازید توسط اینستاگرام ربات شناسایی شده و اکانت شما مسدود خواهد شد.

  49. سلام چند روزی هست اینستاگرام من بالا نمیاد و من رو ربات تشخیص میده، متاسفانه هر کاری می کنم نمی تونم درستش کنم میشه شما راهنمایی کنید چطور بخش ربات تشخیص دادن اینستاگرام رو پشت سر بذارم، پلییییییییییییییییییز !

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      شما میتوانید از قسمت تنظیمات اینستاگرام درخواست لغو انسداد را ارسال نمایید چنانچه از این روش مشکل شما حل نشد کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در مجموعه ما آماده پاسخگویی به شما کاربران گرامی هستند.

  50. سلام برا من از اینستا پیام اومد شما را رباط تشخیص داده ایم گزینه من رباط نیستم رو زدم ولی باز پیجم پرید
    پیجم تو اینستا نیست اصلا
    بنظرتون چیکار کنم ک برگرده

  51. سلام
    من همه مرحله هاشو گذروندم به مرحله فرستادن عکسی که باید بفرستم میرسه عکسو میفرستم ولی نمیره

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      ارسال عکس در این مرحله از اهمیت بسیاری برخوردار است، متاسفانه انجام این کار از ایران برای سرورهای اصلی اینستاگرام کمی دشوار بوده اما نگران نباشید کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام مجموعه ما مشکل شما را در کمتر از یک ساعت حل خواهند کرد.

  52. سلام اینستا از پیجم منو انداخته بیرون ربات فرض کرده من چطور حلش کنم؟؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      برای رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام، میتوانید از کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام که به صورت تخصصی در این امر فعالیت میکنند کمک بخواهید.

  53. سلام وقتتون بخیر ببخشید پیج من اخطار زد خطای۳۰روزه گف مخالفت با تصمیم و بزن منم زدم و برگشت به پیجم
    الان اون تصویر ربات نیومده و خود بخود برگشت الان بعد ۳۰روز میپره یا؟!

  54. سلام وقت بخیر خسته نباشید همین ارور من رربات نیستم برای من بالا میاد بعد وقتی که میخوام تایید ش کنم شکل هاش بالا نمیاد بعد هر کاری میکنم درست نمیشه وقتیم سرچ میکنم اکانت م موجود نیست به شماره ای که گذاشتید در واتساپ مسیج زدم که برام درست کنن جواب دادن که شما باید احراز هویت کنید ینی چجوری ؟وقتی که به پیجم درسترسی ندارم چیکار کنم لطفا اگه میشه راهنمایی کنید بایدددد اکانت مو برگردونم

    • با سلام
      شما می توانید با مراجعه به بخش help سایت اینستاگرام اقدام به ارسال فرم و مدارک احراز هویت کنید.

  55. سلام پس از حل مشکل ربات نیستم وارد اکانتم شدم ولی استوری و پستهای افردای که دنبال میکنم اصلا بالا نمیاد و صفحه خالیه ،برای حلش چکار باید بکنم؟

  56. سلام آقا من میخوام ثابت کنم ربات نیستم، ولی عکسا نمیان یا نصفه میان چیکار کنم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام
      برای رفع مشکل من ربات نیستم در اینستاگرام باید فیلتر شکن خود را خاموش کنید و طبق مقاله مراحل پاک کردن حافظه را انجام دهید.

  57. میخام برم اینستا یه صفحه میاد میگه تایید کن من ربات نیستم ولی بصورت نصفه میاد الان من چیکار کنم خبب

    • با سلام کاربر گرامی
      به دلیل فعالیت های مشکوک اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده و اگر سریع تر به حل مشکل نپردازید صفحه شما برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد.

  58. داداش منم این مشکلو دارم.نمیتونم برم اینستا من ربات نیستم میاد اونم نصفه نمیشه اوکی کرد چیکار کنم الان؟

    • با سلام
      برای حل مشکل من ربات نیستم از راهکارهای مقاله پیش برید توجه داشته باشید که تمام مراحل رو درست انجام بدین و اگر توانایی کافی رو ندارید از کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام کمک بگیرید.

  59. سلام و وقت بخیر من با پشتیبانی تماس گرفتم و مشکل ربات نیستم اینستاگرامم رو حل کردن.خیییلی مممنونممممم

  60. سلام من اینستامو که میزنم میگه بما کمک کنید که مطمن شویم خودتان هستید.یعنی چیییی؟؟؟؟؟من متوجه نمیشم یکی کمکم کنه

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و روز بخیر
      اینستاگرام پیج شما رو ربات تشخیص داده برای حل هرچه سریع تر باید اقدام کنین وگرنه پیجتون برای همیشه از دسترس خارج میشه.

  61. سلام وارد اینستاکه میشم یه صفحه میاد من ربات نیستم که بصورت نصفه هستش علتش چیه هرجایی سرچ کردم راه حلشو نفهمیدم لطفاجواب بدید

    • گروه الورایانه کمک

      سلام دوست عزیز
      اینستاگرام پیج شما رو ربات تشخیص داده و اگر این مشکل سریع تر حل نشه پیجتون برای همیشه از دسترس خارج میشه.

  62. سلام. پیج من ربات شده. ینی دچار مشکل من ربات نیستم اینستاگرام‌ شدم. الان باید چیکار کنم؟ چن وقت پیشم که اینستام سفید شده‌ بود خودتون درستش کردین. میشه اینو هم درست کنید؟؟

    • با سلام خدمت شما دوست عزیز
      با کارشناسان پیشتیبانی اینستاگرام مثه دفعه پیش تماس بگیرید درستش کنن نگران نباشید.

  63. اقا برای رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام باید چه مراحلی رو‌ انجام بدیم؟؟ با شما تماس بگیریم درستش میکنید خودتون؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      سلام خدمت شما
      اگر مقاله من ربات نیستم اینستاگرام را مطالعه بفرمایید تاحدودی جواب سوالتون رو میگیرید ولی اگر مشکلتون حل نشد میتونید با کارشناسان اینستاگرام ما تماس بگیرید حتما به شما کمک خواهند کرد.

  64. برای حل مشکل من ربات نیستم اینستاگرام باید چیکار کنیم؟ من هر چی تو اینترنت زده بود رو انجام دادم، ولی درست نشد. الان کلا پیجم پریده!! باید چیکار‌کنم؟؟

  65. سلام. اینستای من دچار مشکل من ربات نیستم شده. خواهش میکنم بگین برای رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام باید چیکار کنم؟! خواهش میکنم. پیج من کاریه و خیلی مهمه برام.

    • گروه الورایانه کمک

      سلام عبارت من ربات نیستم در اینستاگرام وقتی نمایش داده می شود که اینستاگرام به اشتباه شمارا ربات تشخیص داده باشه. برای حل این مشکل یک ایمیل به اینستاگرام بفرستید و مشکل خود را مطرح کنید تا پس از مدتی اینستاگرام به آن رسیدگی کند.و با برای حل سرع تر مشکل خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  66. سلام. خسته نباشید.
    پیج من ربات شده، ولی صفحه من ربات نیستم اینستا نصفه میاد !! چند بارم باز و بسته کردم درست نشد. اینترنتمم رو هم تست کردم، کاملا درسته. مشکل از چیه؟ چیکار باید بکنم؟

    • گروه الورایانه کمک

      سلام
      احتمالا اینستاگرام اشتباها شما رو ربات تشخیص داده باشه،برای حل این مشکل باید به اینستاگرام ایمیل زده و مشکل خود را حل کنید.
      ممکن است اگر مشکل پیج خود را حل نکنید بصورت دائمی بلاک شوید.
      میتوانید با کارشناسان اینستاگرام ما تماس گرفته تامشکل شماراحل کنند.

  67. سلام. پیج من اولش دچار مشکل من ربات نیستم شده، ولی الان کل پیچ پریده!! الان باید چیکار کنم؟؟

    • معمولا بعد از اینکه شما این پیامو دریافت میکنید باید سریعا پیگیر حل کردنش باشید .
      چون اگه چند روزی بگذره اینستاگرام صفحه شمارو مسدود میکنه چون شمارو به اشتباه ربات تشخیص داده

      • سلام
        پیجای منو رفع تعلیق کردند یکبار دوبار بعد از چند ساعت همون مشکل ایجاد شد! چرا همرو میبندن
        باز رفع تعلیق کنند دوباره میبندن ! بهترنیست به نظر شما بعدرفع تعلیق روی یک گوشی دیگه پیج رو بالابیارم ، واقعا خسته شدم
        مرسی

        • با سلام
          چون شما اطلاعات ورود و پرفایل همه پیجاتون یکسانه این اتفاق میوفته.
          بهتره واسه هر اکانت شماره تلفن و ایمیل مجزا تنظیم شه

  68. سلام خسته نباشید من یه مشکلی برااینستاگرامم پیش اومده که باز میکنم یه متنی نمایش داده میشه میگه کمک کنید تا مطمن شویم خودتان هستید؟ممنون میشم کمک کنید چیکار کنم

    • با سلام
      اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده برای رفع مشکل من ربات نیستم طبق راه حل های ارائه شده درمقاله پیش بروید چنانچه موفق به حل مشکل نشدید با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.

  69. چرا من هر چی من ربات نیستم اینستاگرامو میزنم وارد اکانتم نمیشم؟
    لطفا کمکم کنید

    • با سلام
      این مشکلی هستش که این روزها کاربران ایرانی درگیر آن هستند.
      ما با راه حل های اختصاصی خودمون این مشکلو حل میکنیم واستون

  70. چرا تو اینستاگرام صفحه من ربات نیستم نصفه میاد؟ممنون میشم کمک کنید

  71. سلام چرا اینستاگراممو باز میکنم مینویسه به ما کمک کنید مطمین شویم خودتان هستید

  72. سلااام وقتتون بخیر.من یه مشکلی دارم اینکه وارد اینستاگرامم میشم یه پیغام میاد که بما کمک کنید ک مطمئن شویم خودتان هستید. علتش چیه؟

  73. چرا میرم تو اینستام صفحه ی من ربات نیستم نصفه میاد اگه میشه سریع جوابمو بدید

    • سلام
      اینستاگرام شمارو ربات تشخیص داده احتمالا با برنامه تغییر آی پی زیاد وارد اینستاگرام شدید البته دلایل دیگه ایم داره که باید بررسی شه دقیق تر

  74. سلام من وارد اینستام میشم مینویسه به ما کمک کنید مطمئن شویم خودتان هستید

    • گروه الورایانه کمک

      سلام بر شما کاربر گرامی
      پیغام به ما کمک کنید مطمئن شویم خودتان هستید یا من ربات نیستم مشکلی است که اکثر کاربران با آن درگیر هستند و راه حل این مشکل را به ساده ترین روش در مقاله ارائه داده ایم.

  75. سلام خدمت شما
    من بعد از اینکه اینستاگرامو نصب مجدد فعال کردم، پیغام من ربات نیستم میده باید چیکار کنیم.

    • گروه الورایانه کمک

      سلام و وقت بخیر.
      برای حل سریع تر این مشکل و برای اینکه صفحه ی اینستاگرام شما مسدود نشود از راه کار هایی که در مقاله به انها اشاره کرده ایم عمل کنید. چنانچه مشکل شما حل نشد با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرامی ما تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت و کمتر از یک ساعت مشکل شما حل شود.

  76. سلام دوستان، من وارد اینستاکه میشم یه صفحه ای میاد که من ربات نیستم؟چرااا؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      این اختلال برای بسیاری از کاربران ما رخ داده که برطرف کردن مشکل را در مطلب فوق شرح داده ایم.

      • سلام من روشاشو رفتم اخر شر گفته از کدی که فرستادیم ی عکس بفرستو فلان روی برگه

        • گروه الورایانه کمک

          با سلام و وقت بخیر
          ارسال عکس برای رفع مشکل من ربات نیستم اینستاگرام از مراحل ضروری میباشد. ممکن ست جهت ارسال عکس به دلیل حضور در ایران با مشکل مواجه شوید که میتوانید از کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام مجموعه ما کمک بگیرید.

        • گروه الورایانه کمک

          با سلام و وقت بخیر
          ارسال کد به سرورهای اصلی اینستاگرام یکی از راه های اصلی رفع مشکل دیسیبل شدن اکانت میباشد، چنانچه در ارسال عکس دچار مشکل شده اید ( به دلیل وجود آی پی ایران) میتوانید از کارشناسان پشتیبانی مجموعه ما کمک بگیرید.

  77. سلام و خسته نباشید عذر میخوام میشه راجع به من ربات نیستم اینستاگرام توضیح بدین

    • گروه الورایانه کمک

      سلام وقتت شما بخیر
      مشکل من ربات نیستم در اینستاگرام معضلی است که دسترسی به برنامه را مشکل میسازد که برای رفع این مشکل در مقاله به آن پرداخته ایم.

  78. سلام وقت شما بخیر من میرم تو اینستام چرا ارور من ربات نیستم نصفه میاد میشه کمک کنین مرسی

  79. سلام خسته نباشید،من وقتی صفحه اینستامو باز می کنم صفحه من ربات نیستم اینستاگرام نصفه میاد.برای حل مشکل باید چیکار کنم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام خدمت شما دوست عزیز
      پیام من ربات نیستم اینستاگرام به دلایل مختلفی برای شما به نمایش داده میشود.
      ما در مقاله دلایل مختلف وراه حل های آنها را توضیح دادیم.
      در صورتی که مشکل حل نشد با کارشناسان اینستاگرام تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *