خانه / اینستاگرام / رفع ارور we limit how often در اینستاگرام
رفع ارور we limit how often در اینستاگرام

رفع ارور we limit how often در اینستاگرام

اگر شما هم با پیام “We limit how often you can do certain things on Instagram” را در اینستاگرام مواجه شده باشید، متوجه اعمال محدودیت فعالیت بر روی اکانت خود شده و از اکانت خود بیرون انداخته و حساب کاربری شما مسدود خواهد شد.

در این شرایط شما تنها ۳۰ روز مهلت دارید تا اقدام به رفع این خطا بپردازید و از فعالیت هایی مانند؛ فعالیت اسپم، عدم تکمیل پروفایل در اینستاگرام، ارسال کامنت و دایرکت زیاد، فالو و آنفالو بیش تر از محدودیت روزانه و موارد این چنینی پرهیز نمایید.

البته در شرایطی ممکن است بدون زیر پا گذاشتن قوانین و شرایط اینستاگرام با ارور we limit how often یاارور try again laterمواجه شده باشید که در چنین شرایطی می توانید با مرکز ما تماس گرفته تا کارشناس اینستاگرام به بررسی و رفع مشکل پیش آمده بپردازد.

[insta_contact_info title= ” رفع ارور we limit how often در اینستاگرام”]

در ادامه این مقاله نیز به شرح رفع ارور we limit how often در اینستاگرام و راه حل هایی جهت خروج از محدودیت اینستاگرام پرداخته ایم تا پاسخ مناسبی به سوال “چگونه از محدود شدن در اینستاگرام خارج شویم؟” ارائه داده باشیم.

رفع ارور we limit how often در اینستاگرام

رفع ارور we limit how often در اینستاگرام

برای حل مشکل we limit how often، ابتدا باید بدانیم که این پیغام به چه دلیل نمایان می شود، که دیگر فعالیت های خارج از چارچوب انجام نداده، سپس به رفع مشکل we limit how often بپردازیم.

پلتفرم اینستاگرام تمامی فعالیت های اسپم را شناسایی کرده و اکانت مربوط به این فعالیت ها را با ارور we limit how often از فعالیت در این برنامه بازمیدارد.

اگر به تازگی در اینستاگرام اکانت ساخته اید و در طول یک ساعت بیشتر از ۳۰ نفر را فالو کرده باشید، اینستاگرام ارور we limit how often  را برای شما ارسال میکند و پیج شما به صورت موقت از فعالیت محروم می شود.

اما باید به این نکته توجه داشته باشید که در این شرایط کار شما کمی سخت میشود، زیرا اکانت تازه ساخته شده است، و حالا که به رفع مشکل we limit how often میپردازید عمل برگرداندن پیج شما با کمی تاخیر مواجه میشود، چرا که هنوز به اینستاگرام ثابت نشده که شما ربات نیستید.

برای رفع مشکل من ربات نیستم در اینستاگرام میتوانید مقاله ای در رابطه با این موضوع ارائه داده ایم مطالعه نمایید.

چگونه از محدود شدن در اینستاگرام خارج شویم؟

[insta_contact_info title= ” رفع ارور we limit how often در اینستاگرام”]

اگر به تازگی پیغام We Limit How Often You Can Do Certain Things on Instagram را از اینستاگرام دریافت کرده اید، راه کار های زیر را برای رفع ارور we limit how often انجام دهید.

پست یا استوری که ممکن است مشکل باشد را پاک کنید.

آیا احتمال میدهید که برخوردن به ارور we limit how often به دلیل پست یا استوری است که اخیرا منتشر کرده اید؟

پس عجله کنید و محتوای نامناسب را از صفحه خود پاک کنید.

گزارش خطا به اینستاگرام

گاهی پیش خواهد آمد که شما خطایی انجام نداده اید اما اینستاگرام به شما پیغام we limit how often را ارسال میکند،

در این شرایط باید به سرور اصلی اینستاگرام پیغام درخواست بازنگری را ارسال کنید، برای ارسال این پیام مراحل زیر را طی نمایید؛

  • برنامه اینستاگرام را باز کنید.
  • از قسمت پروفایل وارد تنظیمات شوید.
  • در منوی تنظیمات گزینه help را انتخاب کنید.
  • سپس از پنجره باز شده روی گزینه report a problem را لمس کنید.
  • از صفحه ی باز شده آخرین گزینه را انتخاب کنید.
  • سپس به صفحه ای منتقل میشوید که اینستاگرام از شما میپرسد: چه اتفاقی برای شما افتاده؟ ، یا ، چه چیزی کار نمیکند؟
بیشتر بخوانید:  نحوه ساخت بیزینس پروفایل اینستاگرام - تبدیل حساب شخصی به Business Profile   

در این قسمت مشکل خود را به زبان انگلیسی، تایپ کنید و یا در قسمت اسکرین شات از مشکل پیش آمده عکس ارسال کنید.

ارسال درخواست بازنگری

  • هنگامی که اسکرین شات اضافه کردید یا مشکل خود را بازگو کردید گزینه submit را انتخاب کنید.

حال منتظر بمانید تا تیم پشتیبانی مشکل شما را حل کنند.

تغییر رمز عبور برای رفع ارور we limit how often

  • وارد برنامه اینستاگرام شوید.
  • به قسمت تنظیمات بروید.
  • در تنظیمات گزینه accounts center را انتخاب کنید.
  • وارد بخش password and security شده و رمز عبور خود را عوض نمایید.

تغییر رمز عبور برای رفع ارور we limit how often

با عوض کردن رمز عبور خود از برنامه خارج میشوید و به احتمال خیلی زیاد هنگامی که مجدد برنامه را باز کنید و رمز عبور جدید را وارد کنید از تمام محدودیت ها خارج شده اید.

برای حل مشکل we limit how often به صورت خودکار

در بعضی مواقع این پیغام به صورت هشدار برای شما ارسال میشود، اما پیج شما بسته نشده و فرصت دوباره ای به شما داده میشود، اما اگر به آن توجه نکنید پیج خود را برای همیشه از دست خواهید داد

طبق گزارشات کاربران، تعلیق شما در اینستاگرام بعد از ارور we limit how often، تا ۴۸ ساعت طول میکشد و باید این زمان را تحمل کنید تا اکانت شما به حالت عادی برگردد و فعالیت خود را از سر بگیرید.

محدودیت ها و ارور های اینستاگرام

باید این نکته را در نظر داشته باشید که محدودیت های اینستاگرام برای همه اکانت ها یکسان نیست البته محدودیت های همگانی از جمله: محدودیت کاراکتر و ارسال محتوای ممنوعه برای همه یکسان است اما دلایل دیگری مانند:

◁ فعالیت و تعامل بالای پیج شما (اکانت هایی با تعامل بالاتر مجاز به فعالیت بیشتر هستند .)

◁ تعداد حساب هایی که دنبال میکنید و حساب هایی که شما را دنبال میکنند (هرچقدر فالوورها و فالویینگ های شما بیشتر باشد، بیشتر میتوانید فعالیت کنید.)

◁ اکانت شما چند ساله است؟ (اکانت های قدیمی تر مجاز به فعالیت بیشتری در اینستاگرام هستند.)

 در نظر گرفتن این موارد به شما یک پیش زمینه ذهنی راجع به این پلتفرم میدهد و درصد احتمال بروز هرگونه ارور را کاهش میدهد و دیگر نیاز نیست دنبال نحوه رفع ارور we limit how often باشید.

محدودیت های محتوایی اینستاگرام و ارور we limit how often

پلتفرم اینستاگرام به شدت روی انتشار محتوای ممنوعه از سمت کاربران حساس است. به طوری که ممکن است شما حتی با انتشار یک محتوای نامناسب با ارور we limit how often مواجه شوید.

چند نمونه از محتوای نامناسب عبارت است از:

◆ سخنان تنفرآمیز

◆ ویدیوهای خشونت امیز

◆ تشویق به خشونت یا خود آزاری

◆ قمار آنلاین (شرط بندی)

◆ باج گیری یا آزاراذیت

◆ خرید یا فروش حیوانات زنده

◆ داروهای تجویزی و غیر قانونی

◆ محتوای جنسی

◆ خرید و فروش الکل، سیگار و تنباکو

◆ تحریک به خرابکاری و آسیب فیزیکی و آسیب مالی

محدودیت درتعداد کاراکترهای کپشن، کامنت و دایرکت و رفع مشکل we limit how often

از آنجایی که پلتفرم اینستاگرام محتوای بصری را بر محتوای نوشتاری ترجیح میدهد (یعنی عکس و فیلم برای اینستاگرام مهمتر از کپشن و محتوای نوشته است) برای تعداد حروف نوشته در کپشن محدودیتی در نظر گرفته که اگر از تعداد خاصی حروف بیشتر در کپشن یا کامنت استفاده کنید با ارور we limit how ofen مواجه خواهید شد، برای ارور we limit how often بهتر است که محدودیت کاراکتر را در اینستاگرام رعایت کنید.

بیشتر بخوانید:  پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

حل مشکل we limit how often و محدودیت در هشتگ ها

همه ی هدف هشتگ گذاری در اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن پست و استوری شما در این پلتفرم است، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که اینستاگرام محدودیت هشتگ برای کاربران خود در نظر گرفته و اگر از تعداد ۳۰ عدد بیشتر در هر پست یا استوری از هشتگ استفاده کنید، با ارور we limit how often مواجه خواهید شد، و برای رفع ارور we limit how ofen در اینستاگرام باید ۲۴ تا ۴۸ ساعت منتظر بمانید.

رفع مشکل ارور we limit how often و افزودن استوری

محدودیت استوری در اینستاگرام روزی ۱۰۰ عدد استوری است، پس توجه داشته باشید اگر در طول روز ۱۰۱ استوری منتشر کنید با ارور we limit how often مواجه خواهید شد.

پس بهتر است ۲۴ ساعت از گذاشتن صدمین استوری در طول روز بگذرد سپس مجددا استوری بگذارید.

ارور try again later

دلایل پیدایش ارور try again later و ارور we limit how often، در اصل این است که شما تعادل را در فعالیت های اینستاگرامی خود رعایت نمی کنید.

فالو و آنفالو کردن بیش از حد، گذاشتن کامنت و لایک و دایرکت برای دیگر کاربران از دلایل اصلی پیدایش این ارور ها میباشد.

ممکن است گاهی در اینستاگرام بعضی از کاربران به اصطلاح بلاگر از شما بخواهند که تعدادی کامنت برای پست های آنها بگذارید، اما نکته ای که اینجاست این است که بلاگرها برای رسیدن به مقاصد خود از شما تقاضای کامنت میکنند و در اصل این اکانت شماست که به دلیل رد این محدودیت با ارور try again later و we limit how often مواجه خواهد شد.

بنابراین توجه داشته باشید که برای کمک به افراد سودجو اکانت خود را از دست ندهید.

رفع مشکل ارور we limit how often

درآخر

ارور we limit how often در اصل اولین هشدار اینستاگرام به شما برای رعایت محدودیت ها می  باشد و اگر شما از طریق اکانتتان همچنان به فعالیت های خود ادامه و بار دیگر که مراحل رفع ارور we limit how often را انجام دهید، بی نتیجه خواهد بود و اکانت شما توسط اینستاگرام بلاک و به صورت دائمی مسدود میشود.

پیشنهاد ما به شما این است هنگامی که برای اولین بار ارور we limit how often را دریافت کردید حتما مشکل را جدی بگیرید و یا با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام تماس حاصل فرمایید.

[insta_contact_info title= ” رفع ارور we limit how often در اینستاگرام”]

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *