خانه / اندروید / راهنمای انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید
راهنمای انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید
راهنمای انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید

راهنمای انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید

راهنمای انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید

[contact_info title= “راهنمای انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید”] 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بطور مداوم ارور هایی که با پر بودن حافظه ی تلفن شما مربوط می باشد رو به رو شوید برای مثال می خواهید از اپ استور خود برنامه ای را دانلود کنید و با ارور پر بودن حافظه رو به رو شوید. در مقاله ی “راهنمای انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید” قصد آموزش انتقال برنامه های پر حجم گوشی های اندروید را از حافظه ی داخلی به کارت حافظه را داریم پس با الو رایانه کمک همراه باشید، همچنین لازم به ذکر است در صورت بروز هرگونه مشکل و ابهام می توانید با تیم مشاوران و کارشناسان الو رایانه کمک تماس حاصل فرمایید.

انتقال برنامه به کارت حافظه

داشتن کارت حافظه بر روی گوشی های اندرویدی خود مخصوصا برای گوشی هایی که از حافظه ی داخلی کمی برخوردار هستند یک امر مهم است. اما در گوشی های اندرویدی بعضی کاربران با وجود داشتن کارت حافظه و خالی بودن فضای زیادی از کارت حافظه مجدد با ارور های پر بودن حافظه ی گوشی همراه خود رو به رو می شوند علت این ارور ها چیست؟

برنامه هایی که برروی گوشی های اندرویدی نصب می شود به صورت پیش فرض برروی حافظه ی داخلی گوشی نصب می شود و همین مورد باعث پر شدن حافظه ی داخلی گوشی و خالی ماندن فضای کارت حافظه و همچنین ارور های مکرر می باشد، برای رفع این مشکل ادامه ی مقاله ی الو رایانه کمک را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید:  جدا کردن صدای خواننده از آهنگ اندروید

تغییر حافظه پیش فرض اندروید ۵ به پایین

برای تغییر حافظه پیش فرض اندروید ۵ به پایین مراحل زیر را طی کنید:

Setting > Storage > Default write disk حال گزینه ی External SD Card را انتخاب کنید.

با انجام مراحل بالا می توانید مسیر ذخیره سازی فایل های گوشی همراه خود را تغییر بدهید و از ارور پر بودن حافظه رهایی یابید.

ادغام کردن حافظه ی داخلی وکارت حافظه در اندروید ۶ به بالا

  1. به تنظیمات گوشی همراه خود بروید.
  2. گزینه ی Storage را انتخاب نمایید.
  3. کارت حافظه SD را انتخاب کرده و سپس گزینه سه نقطه در بالای صفحه را انتخاب کرده و به بخش تنظیمات کارت حافظه یا “Storage Settings وارد شوید.
  4. حال گزینه “Format as internal” را انتخاب و سپس روی گزینه Erase & Format لمس کنید.

پس از انجام مراحل بالا گوشی خود را ری استارت نمایید.

تغییر مسیر ذخیره سازی برنامه ها از حافظه داخلی به کارت حافظه

در این مورد ابتدا وارد منوی تنظیمات گوشی همراه خود شوید و برروی گزینه ی Applications تپ کنید و از لیست برنامه ها برنامه ای که میخواهید به کارت حافظه انتقال دهید را انتخاب کنید سپس برروی گزینه ی Storage تپ نمایید و در پنجره ی جدید باز شده روی گزینه ی Change اوکی کنید و مسیر ذخیره سازی را از حافظه داخلی به SD card تغییر دهید.

[banner] [contact_info title= “راهنمای انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید”] 

می توانید در قسمت دیدگاه نظرات و سوالات خود را با مشاوران مرکز ما در میان بگذارید

بیشتر بخوانید:  راه حل های بر طرف کردن هنگ گوشی سامسونگ

 

۲ نظر

  1. سلام. من روشی دومی رو که شما گفتیم ولی برای از برنامه هام تا مرحله استرانگ رو امتحان کردم . گزینه ای ب اسم چنج ندیدم که تغییر بدم.برای این برنامه ها چیکار کنم؟

    • با سلام
      بعضی برنامه ها امکان انتقال رو ندارند مثل بعضی از بازی و گیم ها،برنامه هایی که بر روی برنامه شما از روز اول نصب بوده و… .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *