خانه / اینستاگرام / ۳ ترفند ساخت پس زمینه دلخواه در استوری اینستاگرام
3 ترفند ساخت پس زمینه دلخواه در استوری اینستاگرام

۳ ترفند ساخت پس زمینه دلخواه در استوری اینستاگرام

ممکن است در استوری برخی فالوور های خود، مشاهده کرده باشید که متن های رنگی را در پس زمینه ای با مجموعه ای از رنگ های مختلف نوشته و استوری میکنند، چنانچه علاقه مند به ساخت پس زمینه دلخواه در استوری هستید و تمایل دارید جهت تبریک تولد، بیان احساسات، عرض تسلیت و دلایل دیگر احساسات خود را از طریق استوری اینستاگرام با دوستان خود به اشتراک بگذارید، در ادامه این مطلب قصد داریم به آموزش ساخت پس زمینه دلخواه در استوری اینستاگرام بپردازیم.

[contact_info title= “آموزش ساخت پس زمینه دلخواه در استوری اینستاگرام”] 

نحوه ساخت پس زمینه دلخواه در استوری اینستاگرام

ساخت بکگراند دلخواه در استوری اینستاگرام کار بسیار راحتی است و به سادگی میتوان آن را انجام داد، بنابراین جهت ساخت پس زمینه دلخواه در استوری، اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و مراحل زیر را طی نمایید:

  • آیکون مربوط به استوری را لمس نمایید و یک تصویر ساده از تلفن همراه خود انتخاب کرده یا با دوربین، عکاسی نمایید.
  • سپس روی آیکنی که در بالای صفحه وجود دارد و به شکل مداد است ضربه زده و طیف رنگ دلخواه خود را انتخاب نمایید.
  • بعد از انتخاب رنگ مورد علاقه خود، به مدت ۲ الی ۳ ثانیه انگشت خود را روی صفحه نگه دارید. شاهد آن خواهید بود که تمام صفحه به آن رنگ تغییر خواهد کرد.
  • حالا روی صفحه مدنظر آیکن A که مربوط به نوشتن متن است ضربه زده و متن مورد نظر خود را تایپ کنید. سپس فونت متن را طبق سلیقه خود تغییر داده و در صورت تمایل استیکر و ایموجی به متن اضافه نمایید و در آخر تا لمس گزینه Send to استوری شما به اشتراک گذاشته خواهد شد.
  • در نتیجه شما موفق به ساخت بکگراند دلخواه در استوری اینستاگرام خود شده اید.

3 ترفند ساخت پس زمینه دلخواه در استوری اینستاگرام

ترفند هایی جهت ساخت استوری جذاب

۱- در استوری اینستاگرام از رنگ فونت های خاص استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:  آموزش زمانبندی ارسال پست در اینستاگرام

برای نوشتن متن روی استوری اینستاگرام و ساخت بکگراند دلخواه در استوری، پس از انتخاب عکس گزینه Aa را انتخاب کنید و از نوار انتخاب رنگ، یکی از رنگ های جذاب را برای متن انتخاب نمایید. میتوانید نوار انتخاب رنگ را تا دو صفحه ی دیگر به سمت راست بکشید و گزینه های رنگ دیگر را نیز مشاهده نمایید.

شاید برایتان جالب باشد که برای انتخاب رنگ، محدود به همین روش نخواهید بود. دو راه دیگر جهت انتخاب رنگ فونت متن نیز وجود دارد.

در روش اول، میتوانید هر یک از گزینه های پیش انتخاب رنگ را لمس نمایید و چند ثانیه نگه دارید. سپس نوار رنگی باز خواهد شد و امکان انتخاب رنگ از هر نقطه، در یک طیف رنگی بسیار کامل را به شما خواهد داد.

در روش دوم، باید بر روی آیکن قطره چکان در سمت چپ نوار مربوط به رنگ ها ضربه بزنید. با انجام این حرکت از صفحه کلید خارج خواهید شد و یک قطره رنگی در مرکز تصویر خواهید دید.

هر نقطه از تصویر را که لمس کنید رنگ قطره به طور کامل مانند رنگ آن پیکسل صفحه نمایش داده خواهد شد.

سپس با انتخاب رنگ به صفحه کلید برمیگردید که متن خود را با رنگی که از طریق تصویر انتخاب کردید، تایپ کنید.

۲- به فونت یا اندازه قلم استوری اینستاگرام خود تنوع دهید.

موقع اضافه کردن متن یا به طورکلی تغییر ویژگی های قلم در استوری اینستاگرام خود، این ابزار به صورت پیش فرض با اندازه و ضخامت متوسط نوشته خواهد شد. درنتیجه انتخاب آسان تر آن است که با همان فونت موجود (فونت پیش فرض) بنویسید، اما شاید گاهی تمایل داشته باشید متن را کوچکتر کنید که با تصویر متناسب شده یا سایز قلم را تغییر دهید و سبک هنری خود را خلق کنید.

بیشتر بخوانید:  راه های تهیه نسخه پشتیبان از اینستاگرام

جهت تنظیمات در هر دو مورد به راحتی میتوانید از نوار قابل تنظیم در سمت چپ استفاده نمایید. با بالا بردن دایره روی نوار، فونت بزرگتر خواهد شد و نوشته ضخیم تر میشود.

و با پایین کشیدن دایره، نوشته نازک تر و فونت کوچکتر خواهد شد.

۳- متن های طولانی را در چند استوری اینستاگرام تقسیم نمایید.

چنانچه تمایل دارید متنی طولانی را در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید و مطمئن شوید که هیچ قسمت از آن حذف نخواهد شد، چند استوری متوالی بسازید و متن طولانی خود را در چند استوری تقسیم کنید.

[contact_info title= “آموزش ساخت پس زمینه دلخواه در استوری اینستاگرام”] 

کلام آخر

همانطور که میدانید اینستاگرام ویژگی های مختلفی را برای آپلود استوری، به خصوص پست ها و استوری های منحصر به فرد برای کاربران خود فراهم کرده. بنابراین در آپلود پست ها و استوری ها در حد امکان خلاقیت به خرج داده تا ویو بیشتر جذب کرده و در این پلتفرم بیشتر دیده شوید. در مطلب فوق به ساخت پس زمینه دلخواه در استوری، و به اصطلاح ساخت عکس بکگراند دلخواه در استوری اینستاگرام پرداخته ایم. چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر و نیاز به آموزش روش های دیگری جهت ساخت پس زمینه دلخواه در استوری دارید، میتوانید از کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام این مجموعه کمک بگیرید.

سوالات متداول

۱- برای استفاده از فیلتر های متفاوت توی استوری باید چیکار کنم؟

وارد قسمت استوری در اینستاگرام شوید، سپس صفحه را به سمت راست درگ کنید و از فیلترهای مختلف استفاده نمایید.

۲- چطوری از فونت های مختلف برای متنم توی استوری اینستاگرام استفاده کنم؟

با آپدیت برنامه اینستاگرام میتوانید از فونت های جدید در استوری بهره مند شوید.

می توانید در قسمت دیدگاه نظرات و سوالات خود را با مشاوران مرکز ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *