خانه / سامانه اینترنتی / سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir
سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir

سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir

تمامی افراد مستمری بگیر یا بازنشسته که واجد شرایط دریافت وام هستند، می توانند از طریق سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir و بدون نیاز به مراجعه حضوری، اقدام به ثبت نام و درخواست وام نمایند.

دریافت وام قرض الحسنه از جمله خدمات مهم سازمان تامین اجتماعی و مستمری بگیران بوده و افراد می توانند با اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام جهت دریافت وام اقدام نمایند.

طبق سخنان مسئولان سازمان بازنشستگان تامین اجتماعی، در صورت تایید درخواست وام، افراد مبلغی برابر با ۱۰ میلیون تومان دریافت می کنند. بر اساس منبع مالی در نظر گرفته شده، این وام به حدود ۴۰۰ هزار نفر تعلق می گیرد. البته برای دریافت این وام، اولویت با کسانی است که هیچ وامی از سازمان دریافت نکرده اند. همچنین افرادی که قبلا وام دریافت کرده اند و اکنون در حال بازپرداخت اقسط آن هستند، وامی تعلق نخواهد گرفت و امکان ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی برایشان وجود ندارد.

در ادامه این مقاله مطالبی در رابطه زمان، شرایط و نحوه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ارائه خواهیم کرد.

[contact_info title= “سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir”] 

ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir

افرادی که دارای شرایط لازم جهت ثبت نام و دریافت این وام می باشند می توانند از طریق ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir و بدون مراجعه حضوری، ثبت نام خود را انجام دهند.

جهت ورود به سایت مربوطه، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

ابتدا سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir را در مرورگر گوشی یا لپ تاپ خود سرچ کنید.

ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir

در ادامه اولین سایت بالا آمده در نتایج سرچ گوگل با عنوان “کانون بازنشستگان تامین اجتماعی” را انتخاب نمایید.

ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir

به صفحه اصلی سایت وارد خواهید شد و می توانید نسبت به ثبت نام وام در سامانه اقدام نمایید.

ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir

در ادامه نحوه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir را توضیح خواهیم داد.

نحوه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲

ابتدا به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی به نشانی vaam.kabtatamin.ir وارد شوید.

در ادامه گزینه “ثبت نام وام” را از قسمت بالای صفحه اصلی سایت انتخاب نمایید.

نحوه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲

در این مرحله اطلاعات خواسته شده را در فیلد های مربوطه وارد کنید. نحوه وارد کردن اطلاعات خواسته شده را در ادامه توضیح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:  نحوه تماس با پشتیبانی رسمی سامانه ثنا

نحوه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲

پس از وارد کردن نام و نام خانوادگی، برای وارد کردن تاریخ تولد، روی کادر مربوطه کلیک کنید. با باز شدن پنجره مربوطه، می توانید تاریخ تولد خود را مشخص کنید.

نحوه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲

در ادامه باید طلاعات دیگری از جمله نام پدر، کد ملی، شماره تلفن همراه و ثابت و شماره مستمری را وارد کنید. شماره مستمری در دفترچه بیمه یا کارت عضویت این سازمان، ثبت شده است.

نحوه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲

پس از وارد کردن اطلاعات فوق بایید اطلاعات دیگری از جمله آدرس، شعبه تامین اجتماعی، علت درخواست وام، شماره عضویت، تاریخ آن و شعبه بانک رفاه خود را وارد نمایید. بیشتر اطلاعات خواسته شده در کارت عضویت شما ثبت شده است.

نام شعبه خود را در کادر مربوط به شعبه بانک رفاه که حقوق را از آن دریافت می کنید، وارد کرده و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده، گزینه “بازبینی اطلاعات” را انتخاب کنید.

پس از انجام مراحل بالا، ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی تکمیل شده و پس از بررسی های لازم توسط کارشناسان این سازمان، در صورتی که شرایط لازم برای دریافت وام را داشته باشید، درخواست شما تایید شده و از طریق پیامک نتیجه آن اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲

این وام هر ساله توسط سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان و مستمری بگیران تغلق می گیرد. اما در مبلغ و شرایط لازم جهت انجام آن، تغییراتی صورت می گیرد. تاکنون چندین مرحله از این وام به افراد اعطا شده و تا آخر سال هم چندین نوبت دیگر به افراد دارای شرایط، تعلق خواهد گرفت.

شرایط ثبت نام وام در سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir

افراد متقاضی جهت دریافت وام بازنشستگان تامین اجتماعی، تنها در صورتی مجاز به ثبت نام و دریافت وام خواهند بود که شرایط گفته شده در ادامه مطلب را دارا باشند. در غیر این صورت، وامی به آنها تعلق نخواهد گرفت.

فرد بازنشسته که درخواست دریافت وام دارد، باید حقوق خود را از شعبه های بانک رفاه شهر تهران دریافت نماید. زیرا سایر بانک ها به دلیل عدم امکان کسری اقساط توسط بانک عامل نمی توانند وام پرداخت کنند.

مستمری بگیر یا بازنشسته برای دریافت وام حتما باید دارای کارت عضویت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی باشد. اگر کارت عضویت متقاضی دریافت وام اعتبار نداشته باشد، باید ابتدا نسبت به تمدید این کارت اقدام نموده و سپس به سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی برای تکمیل ثبت نام خود مراجعه کند.

بیشتر بخوانید:  دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

سن فرد بازنشسته ای که تقاضای دریافت وام را دارد باید کم تر از ۷۷ سال باشد. این مورد در وام های قبلی تامین اجتماعی برابر ۷۰ سال بود و اکنون تغییر کرده است. پس افراد بیش تری می توانند نسبت به نام نویسی برای دریافت این وام اقدام کنند.

بازنشسته نباید دارای بدهی های بانکی، چک برگشتی و اقساط معوقه باشد. چرا که در این گونه موراد، طبق قوانین بانکی امکان اعطای وام مجدد به فرد وجود نخواهد داشت.

متقاضی ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی نباید طی سه سال گذشته از تسهیلات بانک رفاه استفاده کرده باشد.

مبلغ وام در نظر گرفته شده برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برابر با ۱۰ میلیون تومان است. این وام نسبت به وام های سال قبل که ۷ میلیون تومان بوده با ۳ میلیون افزایش مواجه شده است. نحوه بازپرداخت این وام هم طبق مقرارت بانک اعطاکننده وام می باشد.

افراد متقاضی برای ثبت نام و دریافت این وام باید سیم کارتی به نام خود داشته باشند. در غیر این صورت امکان ثبت نام آن ها وجود ندارد.

[contact_info title= “سایت ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir”] 

کلام پایانی

افراد بازنشسته و مستمری بگیری که متقاضی دریافت وام از سازمان تامین اجتماعی هستند، می توانند پس از مطالعه شرایط گفته شده در مطلب بالا و در صورت واجد شرایط بودن، اقدام به ثبت نام در سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ به نشانی vaam.kabtatamin.ir نمایند. افرادی که تا به حال از این سازمان وام دریافت نکرده اند، در اولویت قرار دارند.

چنانچه پس از مطالعه مطالب فوق، همچنان سوال یا ابهامی دارید می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. همچنین اگر برای ثبت نام و درخواست وام از سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام کرده و موفق به تکمیل فرآیند نشده اید، می توانید از طریق تماس با مجموعه ما و پس از بررسی شرایط، درخواست خود را ثبت کرده و وام خود را دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *