خانه / سامانه اینترنتی / ورود به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری www.cspf.ir
سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری

ورود به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری www.cspf.ir

بازنشستگان کشوری و بازنشستگان تامین اجتماعی می توانند به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری مراجعه کرده و به صورت غیر حضوری اقدام به دریافت حکم حقوقی خود نمایند.

حکم حقوقی، یکی از احکام مهم بازنشستگان و کارمندان سازمان های مختلف می باشد. کاربران با ورود به این سامانه می توانند بدون مراجعه حضوری از خدمات ارائه شده در سامانه استفاده کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با نحوه ورود به سایت cspf.ir و نحوه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری مطالبی ارائه کنیم.

[contact_info title= “ورود به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری www.cspf.ir”] 

سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری cspf.ir

افراد مختلف می توانند با ورود به سامانه cspf.ir و دریافت حکم حقوقی خود، از اطلاعاتی مانند جزئیات واریز حقوق، میزان واریزی حقوق، میزان افزایش یا کاهش حقوق افراد مطلع شوند.

حکم حقوقی بازنشستگان کشوری از جمله احکام مهم کارمندان و بازنشستگان بوده و خوشبختانه می توان آن را به صورت آنلاین از طریق سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری به نشانی www.cspf.ir دریافت کرد.

ورود به سامانه حکم حقوقی بازنشستگان کشوری www.cspf.ir

بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی برای دریافت حکم حقوقی خود باید از نحوه ورود به سامانه مطلع باشند. در ادامه مقاله نحوه ورود به سامانه حکم حقوق بازنشستگان کشوری cspf.ir را به صورت تصویری آموزش خواهیم  داد.

برای ورود به سامانه، نیازی به ثبت نام در سایت دریافت حکم حقوقی بازنشستگان کشوری نمی باشد و تنها با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در سامانه می توانید به این سامانه وارد شوید.

ابتدا در یکی از مرورگر های گوشی یا لپ تاپ خود، عبارت “سایت صندوق بازنشستگی” را جستجو کنید.

بیشتر بخوانید:  سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir

در ادامه روی اولین سایت نمایش داده شده در نتایج گوگل به نشانی www.cspf.ir کلیک نمایید.

ورود به سامانه حکم حقوقی بازنشستگان کشوری www.cspf.ir

در این مرحله به بخش دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری وارد شده و گزینه “درگاه خدمات الکترونیکی” را انتخاب کنید.

ورود به سامانه حکم حقوقی بازنشستگان کشوری www.cspf.ir

پس از وارد شدن به درگاه خدمات الکترونیکی سایت صندوق بازنشستگی کشوری، گزینه حقوق در بالای صفحه را لمس نمایید.

ورود به سامانه حکم حقوقی بازنشستگان کشوری www.cspf.ir

چنانچه قصد دارید حکم حقوق بازنشستگان کشوری را دریافت کنید، باید گزینه “حکم حقوقی” را انتخاب کنید. البته در این مرحله می توانید با انتخاب گزینه فیش حقوقی، جهت دریافت فیش حقوقی خود اقدام کنید.

ورود به سامانه حکم حقوقی بازنشستگان کشوری www.cspf.ir

با تکمیل مراحل بالا می توانید به صفحه شخصی خود وارد شده و اطلاعات خواسته شده مانند شماره کل، کد ملی و شماره حساب را وارد کنید. در انتها گزینه ورود را لمس نموده تا بتوانید حکم حقوقی خود را دریافت کنید.

سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری

احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

بازنشستگان کشوری می توانند با ورود به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری به آدرس cspf.ir احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ را دریافت کنند.

طبق اطلاعیه های جدید، به طور میانگین هر فرد بازنشسته نسبت به سال قبل، ۹۰ درصد حقوق بیشتری دریافت خواهد کرد.

 البته به این نکته توجه کنید که درصد افزایش حقوق با توجه به احکام جدید منتشر شده، به صورت میانگین بوده و در برخی احکام این حقوق از ۹۰ درصد کمتر بوده و در برخی احکام می تواند نسبت به ۹۰درصد بیشتر اضافه شود.

تمامی کاربرانی که تمایل دارند احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ را دریافت کنند، باید به سایت صندوق بازنشستگان کشوری به آدرس www.cspf.ir مراجعه کرده و برای دریافت حکم جدید خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:  ثبت چک در سامانه پیچک | نحوه ثبت چک، ثبت انتقال و استعلام چک

دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ از فروردین ماه ۱۴۰۱ منتشر شده و بازنشستگان می توانند با ورود به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری، جهت دریافت احکام جدید اقدام نمایند.

بر اساس اطلاعیه هایی که منتشر شده در رابطه با احکام جدید بازنشستگان کشوری، به صورت میانگین هر فرد بازنشسته ۹۰ درصد حقوق بیشتری نسبت به سال گذشته دریافت می کند.

البته همانطور که گفته شد، افزایش حقوق به صورت میانگین بوده و امکان دارد در برخی مواقع نسبت به ۹۰ درصد کمتر و در برخی مواقع از ۹۰ درصد بیشتر باشد.

همه افرادی که تمایل به دریافت احکام جدید بازنشستگان کشوری دارند، باید سایت صندوق بازنشستگان کشوری به آدرس www.cspf.ir را در مرورگر خود جستجو کنند.

دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری 1402

کلام پایانی

در مقاله فوق در رابطه با نحوه ورود به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ به نشانی www.cspf.ir، احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲و دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ مطالبی ارائه شده است.

چنانچه پس از مطالعه مطالب فوق همچنان سوال یا ابهامی در رابطه با سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری www.cspf.ir دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

[contact_info title= “ورود به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری www.cspf.ir”] 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *