خانه / سامانه اینترنتی / سامانه بام بانک ملی
سامانه بام بانک ملی

سامانه بام بانک ملی

ورود به سامانه بام بانک ملی، امکانات متمایزی را در اختیار مشتریان این موسسه قرار داده و افراد می توانند از خدماتی مانند؛ افتتاح حساب، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط تسهیلات افراد دیگر، دریافت صورتحساب کارت های فاقد حساب، انتقال پول و موارد این چنینی بهره مند شوند.

البته تنها افرادی که مشمول شرایط در نظر گرفته شده هستند، می توانند از این امکانات استفاده و در سامانه بام بانک ملی ثبت نام نمایند.

با توجه به خدمات فراوان و کاربری این وب سایت و عدم آشنایی بیش تر افراد با نحوه ورود و ثبت نام در سامانه بام، در ادامه به شرح تمامی موارد پرداخته تا راهنمای کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در صورت تمایل به دریافت فایل خام و بدون ویروس اپلیکیشن بام بانک ملی، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا فایل را برایتان ارسال نمایند.

[contact_info title= “سامانه بام بانک ملی”]

ورود به سامانه بام بانک ملی my.bmi.ir

ورود به وب سایت “سامانه بام بانک ملی” یا آدرس، my.bmi.ir

درج نام کاربری و رمز عبوری دریافت شده از سوی بانک

راهنمای تصویری؛

۱_ وارد سامانه بام بانک ملی به آدرس، my.bmi.ir شوید.

۲_ نام کاربری و رمز عبوری که بانک در اختیار شما قرار داده است را در فیلدهای مربوطه وارد و بر روی دکمه “ورود به سامانه” کلیک کنید.

سامانه بام بانک ملی

در صورت فراموش رمز عبور و یا حتی نام کاربری، لینک “رمز عبور / نام کاربری را فراموش کرده ام” را انتخاب و اقدام به بازیابی آن ها نمایید.

نحوه ثبت نام در سامانه بام بانک ملی

جهت استفاده از خدمات سامانه بام، ابتدا باید به یکی از شعب بانک ملی مراجعه و سرویس پیامکی را فعال نمایید، پس از فعالسازی می توانید با طی کردن مراحلی که در ادامه شرح داده ایم، ثبت نام خود را نهایی و از خدمات این وب سایت بهره مند شوید.

ورود به سایت بام بانک ملی

انتخاب لینک “ثبت نام در سامانه بام

تکمیل فرم و طی نمودن ۵ مرحله ثبت نام سامانه بام

راهنمای تصویری؛

۱_ وارد سایت بام بانک ملی به آدرس، my.bmi.ir شوید.

۲_ پس از ورود، لینک “ثبت نام در سامانه بام” را برگزینید.

بیشتر بخوانید:  صندوق رفاه دانشجویان + شرایط دریافت وام صندوق رفاه دانشجویی

نحوه ثبت نام در سامانه بام بانک ملی

۳_ حال فرم نام نویسی نمایش داده شده و شما ملزم به تکمیل آن هستید. فراموش نکنید برای ثبت نام در سامانه بام باید ۵ مرحله را پشت سر بگذارید که مهم ترین آن درج کد ملی و شماره تلفن همراه است، زیرا شماره موبایل ثبت شده باید همان شماره درج شده در سامانه پیامک کوتاه بانک ملی باشد.

1_نحوه ثبت نام در سامانه بام بانک ملی

۴_ با دریافت کد تایید ۵ رقمی، آن را در فیلد مربوطه درج و با تعیین تاریخ تولد خود بر روی گزینه “ثبت رمز فعالسازی” کلیک نمایید.

۵_ در این مرحله باید تمامی اطلاعات یکی از کارت های فعال خود را با دقت درج و سپس دکمه بررسی اطلاعات کارت” را انتخاب کنید.

۶_ با تایید اطلاعات مراحل قبل، یک توافقنامه نمایش داده شده که لازم است آن را با دقت مطالعه و در صورت موافقت با مفاد آن تیک مربوط به “شرایط و قوانین توافقنامه را می پذیرم” را فعال نمایید.

حال ثبت نام شما نهایی شده و نام کاربری و رمز عبور برایتان پیامک خواهد شد.

راهنمای استفاده از سامانه بام بانک ملی

جهت استفاده از امکانات سامانه بام بانک ملی، شرایطی در نظر گرفته شده و در صورتی که فرد مشمول موارد نباشد، امکان استفاده از خدمات این وب سایت را نخواهند داشت.

۱_ فرد باید مشتری بانک ملی بوده و حداقل یک حساب فعال داشته باشد.

۲_ اطلاعات شناسنامه ای ثبت شده در موسسه باید با ثبت احوال مطابقت داشته باشد.

۳_ شماره تلفن همراه شخص باید در سامانه پیام کوتاه بانک ملی ایران یا ساپتا فعال باشد.

۴_ داشتن رمز دوم ملی کارت یا رمز حساب تلفن بانکی

با داشتن شرایط فوق، شما می توانید بدون هیچ مشکلی از تمامی خدماتی مانند؛ افتتاح حساب اینترنتی بانک ملی، انتقال پول، مدیریت مالی و پرداخت قبوض بهره مند گردید.

امکانات سامانه بام بانک ملی

_ افتتاح حساب

با در نظر گرفتن این موضوع که افتتاح حساب یکی از مهم ترین مواردی بوده که اشخاص هنگام مراجعه حضوری آن را پیگیری می کنند، سامانه بام بخشی را جهت بازگشایی حساب بانکی به صورت آنلاین برای بانک ملی را فراهم آورده و افراد می توان با وورد به سامانه بام بانک ملی، نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز یا سپرده کوتاه مدت اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:  سامانه باربرگ

جهت دریافت کارت بانکی خود باید به صورت حضوری به یکی از شعب بانک ملی مراجعه نمایند.

_ پرداخت اقساط تسهیلات دیگران

شما می توانید با درج شماره تسهیلات ملی افراد دیگر، اقساط آن را نیز پرداخت نمایید.

_ صورتحساب کارت های فاقد حساب

متاسفانه بعضی کارت ها مانند، بن کارت، سفر کارت و تجاری کارت های بانک ملی، به شماره حساب خاصی وصل نبوده و در همین راستا امکان اتصال آن ها به همراه بانک جهت اطلاع از صورتحساب وجود ندارد، اما با استفاده از سامانه بام می توانید صورتحساب این کارت ها را دریافت نمایید.

_ مشاهده خلاصه حساب ها و صورتحساب 

با وجود سامانه بام بانک ملی دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت پیگیری برخی از فرایند ها مانند دریافت پرینت خلاصه حساب و صورتحساب ها نیست، زیرا شما می توانید به صورت آنلاین اطلاعات شماره حساب، نوع حساب و مانده حساب خود را مشاهده نمایید.

همچنین برخی جزئیات تراکنش های صورت گرفته توسط شما نیز، در این بخش موجود است.

_ محاسبه اقساط تسهیلات و سود سپرده ها 

یکی از ویژگی های سامانه بام، امکان محاسبه سود اقساط تسهیلات و سپرده های مختلف می باشد، بدین صورت که شما وارد سامانه شده، نوع تسهیلات، مبلغ و مدت زمان را تعیین و اقساط به صورت آنلاین و خودکار برای شما محاسبه خواهد شد.

_ امکان انتقال پول 

خوشبختانه با ورود به سامانه بام بانک ملی می توانید به صورت آنی و یا بر اساس زمان بندی خاص، اقدام به واریز وجه به حساب های دیگر نمایید.

این فرایند می تواند هم به صورت کارت به کارت و هم مابین حساب های بانک ملی شما انجام گردد.

[contact_info title= “سامانه بام بانک ملی”]

سخن نهایی

همان طور که مطالعه کرده اید، سامانه بام بانک ملی، در خصوص ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان راه اندازی شده و امکاناتی از قبیل افتتاح حساب، انتقال پول، پرداخت قبوض و موارد اینچنینی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در همین راستا در این مطلب به شرح نحوه ورود به سامانه بام بانک ملی پرداخته ایم تا در صورت تمایل به استفاده از امکانات این وب سایت، بتوانید به سادگی وارد my.bmi.ir شوید.

چنانچه قصد دریافت فایل نصبی و بدون ویروس سامانه بام را دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *