خانه / سامانه اینترنتی / پیگیری وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ |سامانه وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir
پیگیری وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲

پیگیری وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ |سامانه وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir

کاربرانی که جهت دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده اند، می توانند با وارد کردن کد ملی خود در سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲، وضعیت درخواست تسهیلات اجاره خانه خود را مشاهده نمایند.

سامانه وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir در واقع همان سایت ثبت نام ودیعه مسکن بوده، از بخش مشاهده و پیگیری درخواست ها، می توان جهت بررسی وضعیت تسهیلات اجاره خانه اقدام کرد.

تنها سایت معتبر جهت ثبت درخواست تسهیلات اجاره خانه، سامانه وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir می باشد، و افراد می توانند با مراجعه به این سایت، درخواست خود را ثبت کنند. این طرح یکی از اقدامات حمایتی دولت جهت مقابله با وضعیت بحرانی مسکن می باشد.

افراد پس از ثبت درخواست خود، برای اطلاع از نتیجه ثبت نام می توانند به سایت ودیعه مسکن مراجعه کرده و اقدام به پیگیری درخواست خود نمایند. در ادامه این مقاله قصد داریم این سامانه را معرفی کرده و در ادامه نحوه پیگیری وام بدیعه مسکن ۱۴۰۲ را توضیح دهیم.

[contact_info title= “پیگیری وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲”] 

سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲

افرادی که متقاضی دریافت وام هستند، باید از شرایط ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ اطلاع داشته باشند و در صورتی که واجد تمامی شرایط باشند، می توانند پس از آماده کردن مدارک لازم، جهت ثبت نام در سایت مربوطه اقدام کنند.

پس از ثبت درخواست وام توسط مستاجران، مشخص شدن اسامی مستاجران دارای صلاحیت جهت دریافت تسهیلات اجاره خانه، مدتی طول می کشد. به همین خاطر وزارت راه و شهرسازی، این امکان را فراهم کرده تا افراد بتوانند پس از ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن، نتیجه درخواست خود را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید:  نحوه رهگیری گواهینامه

هم فرآیند ثبت نام و هم پیگیری درخواست وام ودیعه در سایت tem.mrud.ir انجام می گیرد. در ادامه این مقاله نحوه پیگیری آن را به صورت تصویری و کامل شرح خواهیم داد.

نحوه پیگیری وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲

  1. ورود به سایت وام ودیعه مسکن به آدرس tem.mrud.ir
  2. کلیک بر روی گزینه “مشاهده و پیگیری درخواست ها
  3. وارد کردن کد ملی و انتخاب گزینه “تایید
  4. وارد کردن رمز عبور و کد امنیتی و انتخاب گزینه “ورود

 

ابتدا سامانه وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir را در مرورگر گوشی یا لپ تاپ خود سرچ کنید.

نحوه پیگیری وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲

در ادامه گزینه “مشاهده و پیگیری درخواست ها” را انتخاب کنید.

نحوه پیگیری وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲

کد ملی خود را در کادر مشخص شده وارد کنید و در نهایت گزینه “تایید” لمس نمایید.

نحوه پیگیری وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲

رمز عبوری به شماره همراه شما پیامک خواهد شد و جهت پیگیری وام ودیعه خود رمز عبور را در کادر مربوطه وارد کنید و پس از وارد کردن کد امنیتی، دکمه “ورود” را انتخاب کنید.

نحوه پیگیری وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲

مدارک لازم برای وام ودیعه مسکن مستاجران

  • مدارک شناسایی مستاجر (شناسنامه – کارت ملی)
  • اجاره نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات (قولنامه مسکن)
  • مدارک لازم دریافت وام مستاجران ۱۴۰۲ جهت تحویل به بانک
  • اصل شناسنامه مستاجر
  • اصل کارت ملی مستاجر
  • اجاره نامه رسمی که دارای کد رهگیری باشد.
  • گواهی کسر از حقوق مستاجر، سهام عدالت آن و یا مستمری بگیری متقاضی، به همراه شماره حسابی که یارانه نقدی، برای مستاجر، واریز می گردد. (در صورتی که مستاجر هیچکدام از این مدارک را نداشته باشد می بایست سفته ارائه دهد.)
بیشتر بخوانید:  نحوه رهگیری مرسولات تیپاکس

مدارک ارائه شده در متن فوق، باید به شعب بانک تحویل داده شوند. البته یکی دیگر از شرایط دریافت وام، ضامن بوده که در ادامه مدارک لازم ضامن این وام هم ارائه شده است.

  • یکی از ضمانت نامه هایی که متقاضیان این وام، می توانند ارائه نمایند گواهی کسر از حقوق می باشد.
  • گواهی داشتن حقوق مستمری نهاد ها نیز می تواند یک ضمانت برای دریافت وام ودیعه مسکن مستاجران باشد.
  • داشتن برگ گواهی سهام عدالت جهت ارائه به شعب بانک.
  • ارائه چک و یا سفته نیز می تواند ضمانت بانکی باشد، اما این دو، در صورتی ضمانت می باشند که مدارکی که پیش از این بیان شد را متقاضی وام، نداشته باشد.

جواب پیامک وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ کی میاد

با توجه به تعداد بالای ثبت نام کنندگان وام ودیعه مسکن و همچنین تمدید مهلت ثبت نام، نمی توان تاریخ دقیقی برای اعلام نتایج مشخص کرد. در واقع پس از انجام بررسی ها لازم و شناسایی افراد واجد شرایط و دارای مدارک لازم،  نتیجه از سوی سازمان به فرد اعلام می شود.

[contact_info title= “پیگیری وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲”] 

کلام پایانی

در مقاله بالا در خصوص نحوه پیگیری وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ و همچنین شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام، مطالبی ارائه شده است. چنانچه پس از مطالعه مقاله بالا، همچنان سوال یا ابهامی دارید می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *