خانه / اندروید /  مراحل راه اندازی اولیه گوشی اندروید
مراحل راه اندازی اولیه گوشی اندروید

 مراحل راه اندازی اولیه گوشی اندروید

[contact_info title= “مراحل راه اندازی اولیه گوشی اندروید”] 

امروز در این مطلب با موضوع مراحل راه اندازی اولیه گوشی اندروید  می خواهیم اموزش دهیم که چگونه گوشی اندروید خود را راه اندازی کنید . شما گوشی که خریداری می کنید پس از روشن شدن، شما باید یک سری از تنظیمات را انجام دهید که ما در زیر مراحل راه اندازی گوشی اندروید را توضیح میدهیم.

۱-انتخاب زبان

پس از روشن کردن گوشی صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که از  شما می خواهد که زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید . زبان پیشفرض زبان انگلیسی است که شما می توانید از لیست موجود زبان فارسی را انتخاب کنید.

۲-فعال سازی سیم کارت

اگر سیم کارتی که در گوشی قرار داده اید دارای پین کد است از شما کد پین را میخواهد که باید وارد کنید.اگر سیم کارت شما پین کد ندارد وارد مرحله بعدی می شوید.که باید شبکه وای فای را انتخاب کنید.

مراحل راه اندازی اولیه گوشی اندروید۳-انتخاب شبکه وای فای

در این مرحله اگر از اینترنت بی‌سیم استفاده می‌کنید، در این مرحله می‌توانید با انتخاب نام وای فای خود به آن متصل شوید . سپس رمز عبور تعریف شده را وارد کنید  و گزینه Connect یا اتصال لمس کنید اگر تمایلی ندارید در این مرحله به شبکه بی‌سیم متصل شوید گزینه  Skip یا بعدی  را لمس کنید .

مراحل راه اندازی اولیه گوشی اندروید

۴-انتقال اطلاعات

در این مرحله شما میتوانید که اطلاعات گوشی قبلی خود را به این گوشی انتقال دهید . با انتخاب گزینۀ Copy your Google Accounts, apps, and data from your other device می‌توانید اطلاعات خود را کپی کنید . در غیر این صورت گزینه No Thanks را فعال کنید و بعد گزینه بعدی  یا Skip را لمس کنید.

بیشتر بخوانید:   رفع مشکل خاموش نشدن صفحه نمایش اندروید

مراحل راه اندازی اولیه گوشی اندروید
 ۵-ورود به  حساب کاربری گوگل

برای استفاده از گوشی اندرویدی و بهره ‌گیری از تمام امکانات و سرویس‌های آن مانند Gmail یا Play Store باید یک حساب کاربری در گوگل داشته باشید . در این مرحله اگر حساب گوگل دارید اطلاعات آن را با جزئیات وارد کنید . سپس در قسمت Googles Terms of Services and Privacy Policy کلیک کنید گزینۀ Accept را لمس کنید . در غیر این صورت با زدن Skip یا بعدی می‌توانید از این مرحله عبور کنید.

مراحل راه اندازی اولیه گوشی اندروید

۶-افزودن ایمیل جهت محافظت از گوشی

اگر  ایمیل دارید که می‌خواهید با  گوشی اندرویدی شما همگام‌سازی شود، در این مرحله می‌توانید آن را اضافه کنید . البته امکان اضافه کردن آدرس در زمانی دیگر نیز فراهم شده است . بعد از وارد کردن ایمیل گوشی از شما درخواست می‌کند که در صورت نیاز یک PIN یا رمز عبوری را برای گوشی خود تعیین کنید توجه کنید که این موضوع در افزایش ضریب امنیت گوشی شما بسیار موثر است . ممکن است در جریان تعیین پین سوالی مبنی بر تمایل شما به منظور وارد کردن آن طی هر بار روشن شدن دستگاه پرسیده شود که توصیه می‌کنیم با این موضوع موافقت به عمل آورید . در این شرایط هر بار که دستگاهتان روشن می‌شود شما ملزم به وارد کردن پین خود خواهید بود.

مراحل راه اندازی اولیه گوشی اندروید

۷-تنظیم اعلان ها

در قدم آخر باید اعلان ها را  در لاک اسکرین (Lock Screen) گوشی تعیین کنید . در این بخش نکسوس ۶ گوگل سه گزینه مختلف قرار داده است که آنها را توضیح میدهیم .

Show all notification content  با انتخاب این گزینه هنگامی که یک نوتیفیکیشن یا پیغام هشدار جدید دریافت کنید، تمام محتوای آن بر روی لاک اسکرین دستگاه نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:  پاکسازی فایل های اضافی اندروید

Hide sensitive notification content  با انتخاب این گزینه فقط برای اعلام هشدار نوتیفیکیشنی بر روی لاک اسکرین دستگاه ضمیمه می‌شود و محتوای آن ارائه نخواهد شد.

Don’t show notifications at all  با انتخاب این گزینه هیچ نوتیفیکیشنی در لاک اسکرین دستگاه شما نمایش داده نمی‌شود.برای راه اندازی گوشی خود گزینه next را لمس کنید تا گوشی خود با موفقعیت راه اندازی شود.به شما پیشنهاد میکنیم که مطلب باز کردن فایل ورد در اندروید را هم مطالعه کنید.

 

مراحل راه اندازی اولیه گوشی اندروید

[banner]

[contact_info title= “مراحل راه اندازی اولیه گوشی اندروید”] 

می توانید در قسمت دیدگاه نظرات و سوالات خود را با مشاوران مرکز ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *