خانه / سامانه اینترنتی / ورود به سایت ناد فنی حرفه ای reg.tvu.ac.ir |نحوه ورود به سایت
ورود به سایت ناد فنی حرفه ای reg.tvu.ac.ir

ورود به سایت ناد فنی حرفه ای reg.tvu.ac.ir |نحوه ورود به سایت

دانشجویانی که در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه های فنی حرفه ای مشغول به تحصیل هستند، باید برای انجام امور آموزشی و دانشگاهی خود به سامانه ناد فنی حرفه ای به آدرس reg.tvu.ac.ir وارد شوند. اموری مانند پرداخت شهریه،دریافت کارت آزمون، مشاهده نمرات امتحانات و انتخاب واحد یا حذف و اضافه و… از طریق این سامانه قابل انجام می باشد. دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه می توانند با ورود به سایت ناد فنی حرفه ای، از خدمات ارائه شده در سامانه استفاده کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم سایت ناد فنی حرفه ای را به طور کامل معرفی کرده و در رابطه با امکانات موجود در این سامانه و نحوه ورود به سامانه ناد، مطالبی ارائه کنیم.

با راه اندازی سامانه ناد فنی حرفه ای، مراجعات حضوری برای انجام کار امور دانشجویی و آموزشی کاهش یافته و راحت تر و سریع تر از قبل می توان امور مربوطه را در این سامانه و به صورت غیر حضوری انجام داد.

[contact_info title= “ورود به سایت ناد فنی حرفه ای”] 

سایت ناد فنی حرفه ای

ناد مخفف عبارت نظام اطلاعاتی دانشگاهی بوده و اطلاعات شخصی، سوابق، مالی و تحصیلی دانشجویان در این سامانه ثبت شده است. پس از اجرا و راه اندازی سامانه ناد فنی حرفه ای، تمام دانشجویان مقاطع مختلف و رشته های مختلف دانشگاه های فنی حرفه ای در سراسر ایران برای انجام امور دانشگاهی خود باید به سیستم فنی حرفه ای ناد به آدرس reg.tvu.ac.ir وارد شوند.

با توجه به امکان انجام بسیاری از امورات دانشگاهی در سامانه ناد، مراجعات حضوری به دانشگاه ها کاهش پیدا کرده و امورات دانشگاهی به صورت غیر حضوری در این سامانه قابل انجام هستند. در قسمت ویرایش مشخصات دانشجویی می توان تمامی اطلاعات ثبت شده را مشاهده و از درستی آن اطمینان حاصل کرد.

امکانات سامانه ناد

دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای پس از ورود به سامانه ناد باید به صفحه شخصی خود وارد شوند تا بتوانند به تمامی امکانات قرار داده شده در این سایت دسترسی داشته باشند. موارد گفته شده در ادامه مقاله، از مهم ترین امکانات سامانه ناد بوده و دانشجویان می توانند پس از ورود به پرتال شخصی خود از این امکانات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:  سایت ثبت نام سایپا saipa.iranecar.com

👈مشاهده و ویرایش اطلاعات فردی ، تحصیلی ، آدرس ، تماس و … دانشجو

👈مشاهده تقویم آموزشی ترم از جمله زمان انتخاب واحد ، زمان شروع ترم و تشکیل کلاسای آموزشی ، زمان حذف و اضافه و مهلت حذف اضطراری و همچنین زمان شروع و پایان مهلت امتحانات پایان ترم

👈انتخاب واحد

👈حذف و اضافه

👈مشاهده کارنامه مالی دانشجو

👈حذف اضطراری

👈مشاهده آخرین وضعیت ثبت نام

👈مدیریت مالی نیمسال های تحصیلی دانشجو

👈ارسال درخواست اعتراض به نمره

👈مشاهده کارنامه دانشجویی

👈کارنامه کلی دانشجو

👈گزارش کارت ورود به جلسه امتحان

👈تکمیل فرم های اینترنتی فارغ التحصیلی ( مالی و آموزشی )

👈اخبار و اطلاعیه ها و بخش نامه های اعلام شده از طرف دانشگاه

ورود به سایت ناد فنی حرفه ای

برای ورود به سامانه ناد به نشانی reg.tvu.ac.ir با وارد کردن شماره دانشجویی و رمز عبور خود، صفحه دانشجویی خود وارد خواهید شد. جهت ورود به سامانه ناد مراحل زیر را انجام دهید.

  1. ورود به سایت ناد به نشانی reg.tvu.ac.ir
  2. وارد نام کاربری و کلمه عبور
  3. ورود به صفحه شخصی خود در سیستم
  4. انتخاب گزینه مربوط به موارد مورد نظر
  5. تکمیل مراحل و حصول اطمینان از ثبت شدن اقدامات

راهنمای تصویری ورود به سایت ناد فنی حرفه ای

عبارت “reg.tvu.ac.ir” یا “ناد دانشگاه فنی حرفه ای” را در یکی از مرورگر های گوشی یا لپ تاپ خود جستجو کنید.

راهنمای تصویری ورود به سامانه ناد

گزینه “ناد – دانشگاه فنی و حرفه ای” را از نتایج نمایش داده شده در گوگل انتخاب کنید.

راهنمای تصویری ورود به سامانه ناد

به سایت مربوطه وارد شده و یکی از سرورهای ورود دانشجو را انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید:  دریافت کارنامه دانش آموزان از سایتmy.medu.ir [راهنمای تصویری]

راهنمای تصویری ورود به سامانه ناد

نام کاربری و کلمه عبور را انتخاب کنید تا به پرتال شخصی خود وارد شوید.

راهنمای تصویری ورود به سامانه ناد

مشاهده آخرین وضعیت ثبت نام (ترم جاری)” را طبق تصویر زیر انتخاب کنید.

ورود به سایت ناد فنی حرفه ای

*هر دانشجو برای ورود به سامانه ناد فنی حرفه ای، به اطلاعاتی مانند نام کاربری و رمز عبور نیاز خواهد داشت. اولین بار این اطلاعات توسط دانشگاه مشخص می شود. به طور معمول شماره دانشجویی هر فرد نام کاربری و کد ملی دانشجو کلمه عبور او می باشد.

دانشجویان می توانند برای بالا بردن امنیت اطلاعات خود، نام کاربری و رمز عبور خود را تغییر دهند.

[contact_info title= “ورود به سایت ناد فنی حرفه ای”] 

کلام پایانی

درمقاله فوق در سایت ناد فنی حرفه ای reg.tvu.ac.ir را معرفی کرده و نحوه ورود به سایت ناد reg.tvu.ac.ir را به صورت تصویری ارائه کرده ایم. در مواقعی ممکن است این سوال برای کاربران و دانشجویان این دانشگاه پیش بیاید که چرا سایت ناد باز نمیشه؟

این مشکل ممکن است در مواقعی مانند زمان انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای، زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون و… اتفاق بیافتد و سایت از دسترس خارج شود. در این مواقع سعی کنید کمی صبر کنید و با وقفه چند دقیقه ای یا چند ساعته با سامانه وارد شوید. همچنین برای انجام امورات خود بهتر است آن را به ساعات آخر مهلت زمانی مشخص شده موکول نکنید. در این صورت با توجه به ورود حجم زیادی از دانشجویان به این سامانه، ممکن است سایت از دسترسی خارج شود.

جنانچه پس از مطالعه مطالب فوق همچنان سوال یا ابهامی دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *