خانه / اندروید / جلوگیری از ویروسی شدن اندروید و آلوده گشتن به بد افزار
جلوگیری از ویروسی شدن اندروید و آلوده گشتن به بد افزار

جلوگیری از ویروسی شدن اندروید و آلوده گشتن به بد افزار

[contact_info title= “جلوگیری از ویروسی شدن اندروید و آلوده گشتن به بد افزار”] 

دستگاه های اندروید بسیار تحت تاثیر بدافزار ها و ویروس ها هستند توصیه می کنیم با رعایت نکاتی ساده به حفظ امنیت گوشی و سالم ماندن آن کمک کنید . گاهی تنبلی باعث می شود که از یک سری نکات خاص مثل به روز رسانی یا حذف برنامه مخرب اجتناب کنیم و آن وقت است که یا منجر به خراب شدن گوشی مان می شود و مجبوریم هزینه بالایی جهت خرید و یا تعمیر گوشی دهیم و یا مورد سو استفاده هکر قرار می گیرد که مشکلات آن دو برابر است . جهت بالا بردن اطلاعات خود در زمینه اندروید خواندن مقالهراهنمای حذف دسترسی برنامه های اندروید را به شما پیشنهاد می دهیم .

راهکار های جلوگیری از ویروس و بد افزار 

  • دستگاه خود را به روزرسانی کنید

یکی از راه های برای حفظ گوشی شما این است که همیشه به روز باشید .  کمپانی‌های سازنده دستگاه‌های اندرویدی گاها آپدیت‌های OTA را با اهداف امنیتی منتشر می‌کنند. با این کار لایه های امنیتی دستگاه تقویت می شود و به نوعی از نظر امنیت به روز می شود و حتی  بد افزارها و ویروس هایی که با استفاده از مشکلات و خلا پیشین قصد دزدیدن اطلاعاتتان را داشتند، دیگر قادر به دستیابی به آن اطلاعات نیستند .

  • سعی کنید از یک آنتی ویروس قدرتمند و مناسب استفاده نمائید

در گوشی اندروید نیز شما نیازمند به یک انتی ویروس قدرتمند هستید .  با مراجعه به گوگل پلی استور می‌توانید به لیست این آنتی ویروس‌ها دسترسی پیدا کنید و بهترین موارد موجود را انتخاب و دانلود نمایید. آنتی ویروس‌هایی همچون Kaspersky، McAfee، Avast و غیره از موارد مناسبی هستند که می‌توانید در دستگاهتان نصب کنید.

  • از شبکه‌های وای فای رایگان استفاده نکنید!
بیشتر بخوانید:  نمایش اطلاعات گوشی اندروید و سخت افزاری

گرچه استفاده از وای فای رایگان لذت خاصی دارد اما آیا به چه قیمتی می خواهید این استفاده را انجام دهید . آیا می دانید استفاده از وای فای های رایگان فرصت را برای استفاده سواستفاده گران و هکرها مهیا می سازد .

  • از منابع ناشناس دانلود نکنیم

بهتر است برای دانلود از سایت های معتبر استفاده شود و اجازه ورود بدافزار را به حریم شخصی تلفن همراهمان ندهیم .

[banner]

[contact_info title= “جلوگیری از ویروسی شدن اندروید و آلوده گشتن به بد افزار”] 

می توانید در قسمت دیدگاه نظرات و سوالات خود را با مشاوران مرکز ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *