خانه / سامانه اینترنتی / مشاهده ابلاغیه با کد ملی
مشاهده ابلاغیه با کد ملی

مشاهده ابلاغیه با کد ملی

برای مشاهده ابلاغیه با کد ملی می توانید از طریق سامانه های در نظر گرفته شده توسط قوه قضاییه اقدام کنید، بنابراین با ثبت نام در این سامانه ها از جمله سامانه ثنا و عدل ایران، می توانید بدون مراجعه حضوری، ابلاغیه های الکترونیکی خود را دریافت نمایید.

پیش از این در سالیان گذشته صدور انواع ابلاغیه به صورت مکتوب و کاغذی صورت می گرفت، به این صورت که ابلاغیه توسط مامورین پست یا مامورین ابلاغ به آدرس مخاطب ارسال می شد.

برای مشاهده ابلاغیه با کدملی باید به سایت رسمی سامانه ثنا مراجعه نمایید، اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که برای دریافت ابلاغیه ها ابتدا باید در سامانه ثنا ثبت نام نمایید، که برای انجام صحیح مراحل این عملیات، می توانید به مطلب ثبت نام سامانه ثنا مراجعه نمایید.

شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان مجموعه الو رایانه کمک علاوه بر مشاهده، از ابلاغیه مربوطه پرینت دریافت کرده و استفاده نمایید.

مشاهده ابلاغیه با موبایل نیز امکان پذیر می باشد، و افراد می توانند با نصب اپلیکیشن همراه عدالت، از دریافت ابلاغیه های خود مطلع شوند.

معمولا بعد از ارسال ابلاغیه قضایی برای اشخاص، به گوشی موبایل آنها پیامکی مبنی بر دریافت ابلاغیه ارسال خواهد شد، بنابراین افراد با مراجعه به سایت هایی که قوه قضاییه جهت این امر در نظر گرفته، می توانند ابلاغیه های مربوط به خود را دریافت کنند و اقدامات بعدی را متناسب با متن ابلاغیه انجام دهند.

باید به این نکته توجه داشته باشید که برای دریافت ابلاغیه ها ابتدا باید در سامانه های ثنا و عدل ایران ثبت نام کنید و کسانی که تاکنون در این سامانه ها ثبت نام نکرده باشند، نمی توانند ابلاغیه های مربوط به خود را دریافت کنند و همین باعث بروز مشکلاتی در رابطه با عملیات قضایی برای آنها خواهد شد.

نکته مهم در این مطلب امکان مشاهده ابلاغیه با کدملی و رمز شخصی است، که این امکان را به کاربران می دهد که با تلفن همراه هم بتوانند ابلاغیه های خود را دریافت و مشاهده کنند و الزاما نیاز نیست که این فرآیند حتما با لپ تاپ یا کامپیوتر انجام شود.

[contact_info title] 

مشاهده ابلاغیه با کد ملی

برای مشاهده و دریافت ابلاغیه با رمز شخصی، لازم است مراحل زیر را به صورت قدم به قدم انجام دهید.

جهت مشاهدە ابلاغیه الکترونیکی با کد ملی:

وارد سامانه adliran.ir شوید گزینه “سامانه ابلاغ الکترونیکی” را انتخاب نمایید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید گزینه “ابلاغیه های جدید” را بزنید.

۱_ ابتدا وارد سامانه ابلاغ الکترونیکی قوه قضاییه به آدرس adliran.ir شوید.

۲_ در قسمت بالای صفحه منویی وجود دارد که شامل چند گزینه می باشد، که برای مشاهده ابلاغیه با کد ملی باید روی گزینه “سامانه ابلاغ الکترونیکی” کلیک کنید.

مشاهده ابلاغیه با کد ملی

 

۳_ در این مرحله به صفحه ورودی این سامانه می رسیم، که نیاز است اطلاعاتی را وارد کنیم، که اطلاعات خواسته شده با توجه به شخصیت های حقوقی، حقوقی و سمت های قضایی متفاوت است. توجه داشته باشید که اشخاص حقوقی علاوه بر شماره ملی و رمز شخصی، باید شناسه حقوقی یا همان شناسه ۱۱ رقمی اخذ شده از ثبت اسناد را هم وارد کنند. افراد با سمت قضایی نیز برای ورود باید کد واحد قضایی مربوطه را وارد نمایند.

 

مشاهده ابلاغیه با کد ملی

 

۴_ برای رویت ابلاغیه با رمز شخصی، چنانچه اطلاعات خواسته شده را درست وارد کرده باشید، یک رمز موقت برای تلفن همراه شما ارسال می شود، که بعد از دریافت کد باید آن را به درستی در جایگاه خواسته شده وارد نمایید. سپس با زدن گزینه “ورود” به حساب کاربری خود در این سامانه منتقل می شوید.

بیشتر بخوانید:  سامانه حراج الکترونیکی سازمان اموال تملیکی

۵_ اگر کد موقت را درست وارد کرده باشید، به صفحه اصلی سامانه ابلاغ الکترونیکی وارد خواهید شد، که در این صفحه چند گزینه مختلف وجود دارد. برای مشاهده ابلاغیه با کد ملی ثنا باید بر روی گزینه “مشاهده ابلاغیه جدید” کلیک کنید، توجه داشته باشید که اگر ابلاغیه جدیدی وجود داشته باشد، تعداد آن با رنگ قرمز کنار این گزینه نمایش داده می شود، همچنین در صورت تمایل با کلیک بر روی گزینه «ابلاغیه های مشاهده شده» میتوانید ابلاغیه های قبلی خود را مشاهده و بررسی نمایید.

مشاهده ابلاغیه با کد ملی

 

۶_ بعد از اینکه گزینه “ابلاغیه های جدید” را انتخاب کردید، ابلاغیه هایی را که به تازگی برایتان ارسال شده مشاهده خواهید کرد، با کلیک کردن بر روی هرکدام، متن آن به صورت کامل و همراه با جزئیات برای شما نمایش داده می شود و همچنین با انتخاب گزینه “دریافت نسخه چاپی ابلاغیه” می توانید از ابلاغیه مورد نظرتان پرینت بگیرید.

مشاهده ابلاغیه با کد ملی

مشاهده ابلاغیه با رمز شخصی و بدون رمز

جهت مشاهدە ابلاغیه الکترونیکی بدون رمز شخصی:

وارد سایت adliran.ir شوید گزینه “فراموشی رمزعبور” را بزنید اطلاعات خواسته شده را درج نمایید گزینه “دریافت رمز شخصی جدید” را بزنید.

در بخش قبلی مشاهده ابلاغیه با کدملی و رمز شخصی را توضیح داده ایم، بنابراین در صورت داشتن داشتن رمز شخصی، می توانید ابلاغیه های مورد نظر را مشاهده نمایید.

اما گاهی ممکن است که کاربران رمز خود را فراموش کنند یا به هر دلیلی رمز خود را گم کرده باشند و امکان دسترسی به آن را نداشته باشند، در این صورت دیگر نمی توانید با همان روش عادی که در قسمت قبل توضیح دادیم، ابلاغیه های خود را مشاهده کنید، در نتیجه باید روش دیگری را برای بررسی و مشاهده ابلاغیه های خود انتخاب کنید.

خوشبختانه امکان مشاهده و دریافت ابلاغیه بدون رمز هم در این سامانه در نظر گرفته شده است، تا کسانی که به هر دلیلی رمز خود را فراموش کرده اند نیز جهت این امر با مشکلی رو به رو نشوند.

جهت دریافت ابلاغیه های الکترونیکی بدون در اختیار داشتن رمز شخصی مراحل زیر را طی کنید :

۱_ ابتدا با جست و جو آدرس adliran.ir وارد سامانه ابلاغیه الکترونیک شوید و از منوی موجود در قسمت بالای آن گزینه سامانه ابلاغ الکترونیک را انتخاب نمایید.

مشاهده ابلاغیه با کد ملی

 

۲_ حالا صفحه ورودی خود در سامانه الکترونیک را مشاهده میکنید و امکان مشاهده ابلاغیه با رمز شخصی برایتان فراهم است، اما با توجه به اینکه شما رمز شخصی تان را فراموش کرده اید، و نمیتوانید از روش معمول جهت دریافت ابلاغیه استفاده کنید، باید از قسمت پایین این صفحه روی گزینه «رمزعبورخودرا فراموش کرده ام» کلیک کنید.

مشاهده ابلاغیه با کد ملی

 

۳_ با انتخاب گزینه قبل، مجددا به صفحه زیر وارد میشوید، در بخش میانی صفحه گزینه های مختلفی را مشاهده میکنید که برای رفع مشکل رمز شخصی، باید بر روی گزینهفراموشی رمزعبور کلیک نمایید.

مشاهده ابلاغیه با کد ملی

 

۴_ سپس در صفحه جدید، به بخش مشاهده ابلاغیه در سامانه ثنا بدون رمز شخصی وارد می شوید، که شامل دو مرحله است و در اولین مرحله از شما درخواست یک سری اطلاعات را دارد تا یک کد فعال سازی برایتان ارسال کند.

بیشتر بخوانید:  سامانه مشاهده سهام فرهنگیان

اطلاعات خواسته شده برای بازیابی رمز:

۱_ شماره ملی

۲_ تاریخ تولد

۳_ شماره شناسنامه

۴_ شماره تلفن همراه 

۵_ آدرس پست الکترونیک

اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح وارد کرده و سپس کد امنیتی را در جایگاه خواسته شده بنویسید.

در آخر بر روی گزینه ارسال کد فعال سازی کلیک کنید، که کد موردنظر به تلفن همراه و پست الکترونیک شما ارسال شود که مجددا امکان مشاهده ابلاغیه های خود را داشته باشید.

مشاهده ابلاغیه با کد ملی

 

۵_ در این مرحله باید کد ارسال شده به تلفن همراه یا پست الکترونیک را در جایگاه خواسته شده سمت چپ وارد کنید، سپس کد امنیتی را به صورت صحیح در کادر خواسته شده وارد کنید، سپس گزینه «دریافت رمز شخصی جدید» را انتخاب کنید تا رمز جدید در اختیارتان قرار بگیرد.

به این ترتیب رمز جدید برایتان ارسال شده و امکان مشاهده ابلاغیه با رمز شخصی جدید را خواهید داشت.

مشاهده ابلاغیه با موبایل

با توجه به افزایش استفاده کاربران از سامانه ثنا و سهولت برای استفاده از این سامانه و با توجه به استقبال گرم و چشمگیر اقشار مختلف از این سامانه، قوه قضاییه در جهت تسهیل دسترسی افراد جامعه به سامانه ابلاغ در صدد آن برآمد که امکان رویت ابلاغیه ها با گوشی موبایل و تلفن همراه را به صورت آنلاین فراهم سازد.

در همین راستا قوه قضاییه در آذرماه سال ۱۳۹۹ از اپلیکیشن جدید سامانه ثنا با عنوان عدالت همراه رو نمایی کرد. برنامه ای که طیف گسترده ای از خدمات حقوقی، از جمله دسترسی به سامانه نوبت دهی، مشاهده ابلاغ الکترونیک دعاوی، دسترسی به نظرسنجی، دسترسی به گواهی عدم سوپیشینه و… همچنین امکان دریافت نوتیفیکیشن را برای کاربران خود فراهم کرده است. 

برای دانلود برنامه مشاهده ابلاغیه با موبایل و به صورت آنلاین، یا همان برنامه عدالت همراه قوه قضاییه به آدرس درگاه ملی قوه قضاییه eadl.ir مراجعه کرده و این اپلیکیشن را به صورت معتبر دانلود نمایید.

در آخر

با توجه به این موضوع که ابلاغیه ها به صورت آنلاین و از طریق سامانه های قوه قضائیه مانند ثنا برای افراد ارسال می شود، ضرورت ثبت نام در سامانه ثنا مشخص می شود. به همین دلیل ما در این مقاله به شما نحوه مشاهده ابلاغیه با کد ملی را برایتان توضییح داده ایم. همچنین می توانید مطلب ثبت نام در سامانه ثنا را در وب سایت ما مطالعه نمایید، زیرا بدون داشتن حساب کاربری در سامانه ثنا، نمی توانید هیچ اقدامی در خصوص رویت و دریافت ابلاغیه های قضایی خود انجام دهید.

چنانچه بعد از خواندن این مقاله سوال و ابهامی در خصوص مشاهده ابلاغیه با کد ملی و رمز شخصی، مشاهده ابلاغیه با کد ملی و همچنین مشاهده ابلاغیه با رمز شخصی، ذهن شما را مشغول کرد میتوانید با کارشناسان مرکز ما تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

مشاهده ابلاغیه با کد ملی به چه صورت می باشد ؟

باید به سامانه ثنا یا سامانه ابلاغ مراجعه کنید و از راه حل ذکر شده در مقاله، ابلاغیه های خود را با کد ملی مشاهده نمایید.

آیا مشاهده ابلاغیه با رمز شخصی امکان پذیر است؟

بله ابتدا باید وارد سامانه شوید و به روش مشاهده ابلاغیه با کد ملی، ابلاغ خود را ببینید.

 

[contact_info title] 

۹۵ نظر

  1. مشاهده ابلاغیه جدید با کد ملی با گوشی ممکنه؟

  2. مشاهده ابلاغیه جدید با کد ملی با گوشی موبایل ممکنه؟

  3. مشاهدە ابلاغیه الکترونیکی رو از چه سایتی میشه انجام داد؟

    • با سلام
      با مراجعه به سامانه eblagh.adliran.ir میتونید اطلاعتتون رو وارد کنید و ابلاغیه تون رو مشاهده کنید

  4. مشاهده ابلاغیه با کد ملی و رمز شخصی به چه صورته ؟

  5. حتما باید مشاهده ابلاغیه با موبایل با کد ملی باشه؟

  6. مشاهدە ابلاغیه الکترونیکی با کد ملی با کوشی اپت فقط ممکنه؟

  7. مشاهده ابلاغیه جدید با کد ملی هستش ؟

    • باسلام
      بله میتونید توی سامانه ثنا کدملی و رمز شخصیتون رو بزنید و ابلاغیه جدیدتون رو مشاهده کنید

  8. مشاهدە ابلاغیه الکترونیکی با گوشی ممکنه؟

  9. مشاهدە ابلاغیه الکترونیکی از چه روشی مشاهده میشه؟

  10. مشاهده ابلاغیه با کد ملی و رمز شخصی ممکنه؟

  11. مشاهدە ابلاغیه الکترونیکی با کد ملی میشه؟

  12. سلام من این مشاهده ابلاغیه جدید با کد ملی رو زدم ولی نمیدونم چیشد که از سامانه اش اومدم بیرون امکانش هست کمکم کنید

  13. سلام خیلی ممنونم از سایت خوبتون روش مشاهدە ابلاغیه الکترونیکی رو خیلی خوب توضیح دادید بسیار مفید بود

  14. برای مشاهده ابلاغیه با کد ملی و رمز شخصی از کدوم سامانه باید واردش بشم؟؟؟؟

  15. من چند روزه در تلاش اینم که مشاهده ابلاغیه با موبایل با کد ملی رو امتحان کنم ولی سامانه اش برام ارور میده میتونم باهاتون تماس بگیرم شما برام امتحانش کنید؟

  16. با سلام من من موقع مشاهدە ابلاغیه الکترونیکی با کد ملی به یه مشکل برخوردم نمیتونم وارد سامانه بشم

  17. سلام میخام مشاهده ابلاغیه جدید با کد ملی رو بزنم ولی نمیتونم در سامانه ثنا وارد بشم چیکار کنم؟؟؟

  18. سلام من میخام مشاهدە ابلاغیه الکترونیکی رو انجام بدم ولی رمز شخصیم رو یادم رفته باید چیکار کنم الان؟

  19. وقتتون بخیر ببخشید ایا مشاهده ابلاغیه با کد ملی و رمز شخصی امکان پذیر هست؟؟؟؟؟؟

  20. سلام مدارک لازم برای مشاهده ابلاغیه با موبایل با کد ملی چیا هست؟؟؟

  21. سلام ابلاغیه دارم منتها میزنم مشاهدە ابلاغیه الکترونیکی با کد ملی برام نمیاره میشه راهنماییم کنید عجله دارم

  22. هانیه نوروند

    مشاهده ابلاغیه با موبایل با کد ملی رو چجوری میتونم؟؟؟؟؟؟؟؟

  23. سلام مشاهده ابلاغیه با رمز شخصی و بدون رمز شخصی هم میشه؟

  24. برای مشاهده ابلاغیه جدید با کد ملی میتونم کد ملیمو تو سامانه ثبت کنم که هر سری همش واردش نکنم؟

  25. بعد از رویت ابلاغیه در سامانه ثنا با کد ملی میتونم نسخه ی چاپیشو هم داشته باشم؟

    • سلام کاربر گرامی!
      بعد از رویت ابلاغیه در سامانه ثنا با کد ملی می توانید با انتخاب گزینه چاپ، فایل پی دی اف آن را نیز دریافت نمایید.

  26. مشاهده ابلاغیه با کد ملی و رمز شخصی شخص حقیقی رو میتونم با موبایل انجام بدم یا حتما باید سیستم کامپیوتر باشه؟

    • سلام کاربر گرامی!
      جهت مشاهده ابلاعیه با کد ملی و رمز شخصی هم می توانید از سیستم کامپیوتر و هم گوشی موبایل استفاده نمایید.

  27. برای مشاهده ابلاغم هر کار مکنم کد ملی خودمو قبول نمکنه مرم بازیابی بزنم شماره سریال شناسنامه رو قبول نمکنه چکار کنم

  28. مینا مسعودی

    من همه راه هایی که گفتین برای مشاهده ابلاغیه رو چندبار خوندم همه رو میتونم انجام بدم ولی چرا میرم تو سایتش نمیزاره وارد بشم یه مثلث قرمز کشیده هرکاری میکنم نمیزاره خستم کرده الان ۳ روزه درگیرشم بابا یه ابلاغیه میخوام ببینم دیگه

  29. سلام من چجوری ابلاغیمو بدون کد ملی مشاهده کنم

    • سلام کاربر گرامی!
      جهت استفاده از خدمات سامانه ثنا، باید نام کاربری (که همان کد ملی شما است) و رمز شخصی خود را دریافت کرده باشید.

  30. من با موبایلم میتونم ابلاغیه چک کنممم

  31. ابلاغیه باکد ملی چه مدارکی میخاد

    • سلام کاربر گرامی!
      برای دریافت ابلاغیه ابتدا وارد سامانه ثنا شده و با وارد کردن کد ملی و رمز شخصی وارد حساب کاربری خود شوید.

  32. برای مشاهده ابلاغیه با کد ملی باید داخل سامانه ثنا ثبت نام کرده باشیم از قبل؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      بله جهت مشاهده ابلاغیه با کدملی سامانه ثنا باید داخل این سامانه ثبت نام کرده و احراز هویت شده باشید.

  33. برای مشاهده ابلاغیه حتما باید داخل سامانه ثنا ثبت نام کرده باشم؟؟؟؟ نمیشه ثبت نام نکنم و ابلاغیه ام رو بگیرم؟؟؟

  34. سلام من رمز عبورمو یادم رفته میتونم بدون داشتن رمز عبور با کد ملی ابلاغیه رو مشاهده کنم؟

  35. سلام خسته نباشین میخواستم بدونم میشه ابلاغیه رو بارمز شخصیم مشاهده کنم یا نمیشه؟

    • سلام کاربر گرامی !
      جهت دریافت ابلاغیه های خود ابتدا باید وارد سامانه ثنا شده و با وارد کردن کد ملی و رمز شخصی، به حساب کاربری خود دسترسی یافته و اطلاعیه مورد نظرتان را دریافت نمایید.

  36. من وقتی ابلاغیه ام رو دیدم زده بود فایل پیوست اما هیچ فایل پیسوتی همراهش نبود، الان باید چیکار کنم ؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      یک آیکون کوچک به شکل فلش رو به پایین در قسمت سمت چپ ابلاغیه وجود دارد که با انتخاب آن می توانید فایل پیوست را دانلود نمایید.

  37. من پدرم چند سالی میشه فوت شده و یک پرونده در جریان داشته امروز برای من یک پیام اومده که برای پدر ابلاغیه داخل سامانه ثنا ارسال شده و متاسفانه من سفر هستم و مدارکم پیشم نیست تا بتونم کد ملی پدرم رو برای ورود به ثنا وارد کنم، راه دیگه ای وجود داره تا بتونم ابلاغیه ام رو ببینم؟؟؟
    این موضوع رو هم بگم پدر و مادر من هر دو فوت شدن و کسی رو ندارم که به مدارک توی شهری که زندگی میکنم دسترسی داشته باشه.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      خیر، جهت مشاهد ابلاغیه با کد ملی فقط باید کدملی شخصی وارد شود که برایشان ابلاغیه ارسال شده در غیر این صورت این امکان وجود ندارد.

  38. سلام
    من یه سوالی داشتم
    فرق ابلاغیه الکترونیکی و نیمه الکترونیکی چیه ؟؟؟
    و اینکه چطوری از رای نهایی و تصمیماتی که در ابلاغیه گرفته شده مطلع شویم؟
    ضمنا من شناسنامه جدید گرفتم و شناسه اس فرق کرده، یعنی یه جورایی اصلا نمی تونم وارد سامانه ثنا بشم، حت وقتی برای مشاهده ابلاغیه ام کد ملیم رو وارد می کنم.

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      ابلاغیه الکترونیکی به این صورت است که تمامی متن ابلاغیه از طریق سامانه ثنا برای شما ارسال خواهد شد، اما ابلاغیه نیمه الکترونیکی به این صورت است که در دو بخش برای شما ارسال خواهد شد و بخشی از آن به صورت حضوری درب منزل به شما تحویل داده می شود. شما با شناسه جدید شناسنامه خود باید پنل کاربری جداگانه ای در سامانه ثنا بسازید که ازین پس ابلاغیه های شما به پنل کاربری جدید ارسال شود.

  39. برای مشاهده ابلاغیه با کد ملی چرا وارد سایت ثنا میشم ارور میده باید با فیلترشکن باشم یا بدون فیلترشکن

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      با توجه به اینکه سامانه ثنا، سامانه ای داخلی میباشد در نتیجه جهت مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا باید فیلتر شکن شما خاموش باشد.

  40. سلام میشه برای مشاهد ابلاغیه با کد ملی، کد ملی مامانمو وارد کنم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      چنانچه میخواهید وارد پنل کاربری خود شوید باید کد ملی خود را وارد نموده و چنانچه میخواهید ابلاغیه های مادر خود را مشاهده نمایید با کدملی ایشان را وارد کنید.

  41. سلام من میتونم برای مشاهده ابلاغیه با رمز شخصیم وارد بشم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      بله جهت مشاهده ابلاغیه در سامانه ثنا با رمزشخصی میتوانید وارد این سامانه شده و ابلاغیه خود را مشاهده نمایید.

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      بله، برای مشاهده ابلاغیه با رمز شخصی در سامانه ثنا ابتدا آدرس اینترنتی این سامانه را در مرورگر خود جست و جو نمایید سپس با وارد کردن اطلاعات کاربری و رمز شخصی میتوانید ابلاغیه خود را مشاهده نمایید.

  42. سلام برای ابلاغیه با کدملی در سامانه ثنا چه مراحلی رو باید طی کنم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      برای مشاهده ابلاغیه با کدملی در سامانه ثنا ابتدا آدرس اینترنتی این سامانه را در مرورگرخود جست و جو نمایید، سپس گزینه سامانه ابلاغ الکترونیک را انتخاب نموده اطلاعات خود را وارد نمایید و ابلاغیه را مشاهده کنید.

  43. سلام برای مشاهده ابلاغیه بدون رمز باید چجوری اقدام کنم؟ رمزمو فراموش کردم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      جهت بازیابی رمز عبور در سامانه ثنا ابتدا وارد صفحه اصلی سامانه شوید، سپس گزینه “فراموشی رمز عبور” را انتخاب کنید، رمز جدید به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد و مجددا میتوانید ابلاغیه های خود را مشاهده نمایید.

  44. سلام برای مشاهده ابلاغیه سامانه ثنا با موبایل باید چیکارکنم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      برای مشاهده ابلاغیه سامانه ثنا با موبایل میتوانید آدرس اینترنتی این سامانه را در مرمرگر تلفن همراه خود جست و جو نموده و از طریق دستورالعمل های مقاله ادامه مراحل را جهت مشاهده ابلاغیه با موبایل انجام دهید.

  45. سلام من ابلاغ دارم رمز عبورم یادم رفته برای مشاهده ابلاغیه با کد ملی در سامانه ابلاغ باید چیگار کنم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      جهت ابتدا وارد سایت اصلی سامانه ابلاغ شده، در قسمت مشاهده ابلاغیه الکترونیک، اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و گزینه “فراموشی رمز عبور” را لمس نمایید.

  46. سلام مشاهده ابلاغیه با کد ملی توی سامانه ثنا چجوریه؟ رمز شخصیمم یادم رفته

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      جهت مشاهده ابلاغیه با کد ملی در سامانه ثنا، ابتدا باید وارد سایت اصلی این سامانه شده و پس از وارد نمودن تمامی اطلاعات حساب کاربری ابلاغیه های خود را مشاهده نمایید. توجه نمایید که در صفحه ی ابتدایی ورود به این سامانه گزینه بازیابی رمز عبور نیز وجود دارد.

  47. حسین اسلامی

    سلام خسته نباشید
    من رمز ورود به سامانه ثنارو یادم رفته؟
    امکان گرفتن رمز جدید برای ابلاغیه هست؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      بله با لمس گزینه فراموشی رمز میتوانید رمز عبور جدید را در یافت نمایید. برای مطالعه کامل راه حل به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

  48. با سلام
    برای من اس ام اس اومده که ابلاغیه جدید دارید.ی شماره پرونده ام داده چجوری میتونم ببینم ابلاغیه چیه؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      برای مشاهده ابلاغیه با موبایل، ابتدا باید نشانی اینترنتی adliran.ir را در مرورگر خود جست و جو نمایید، سپس شماره پرونده دریافتی را در جایگاه مشخص شده وارد نموده و ابلاغیه مربوطه را دریافت نمایید.

  49. برای مشاهده ابلاغیه با کد ملی باید چیکار کنم میشه زنگ بزنم شما برام ابلاغیه مو ببینید؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      برای مشاهده ابلاغیه با کد ملی باید وارد سامانه ثنا شده و مراحلی را طی کنید. بله کارشناسان مجموعه ما آماده پاسخگویی ۲۴ ساعته به کاربران گرامی هستند.

  50. برای مشاهده ابلاغیه با کد ملی اگه برنامه عدالت همراه بریزم چجوری بفهمم ابلاغیه دارم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      با نصب برنامه عدالت همراه، در صورت دریافت ابلاغیه جدید برای شما نوفیکیشن خواهد آمد و شما مطلع خواهید شد.

  51. سلام برای مشاهده ابلاغیه با موبایل باید چه برنامه ای رو نصب کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      برای مشاهده ابلاغیه با موبایل میتوانید برنامه “عدالت همراه” را نصب نموده و در صورت دریافت ابلاغیه جدید، نوتیفیکیشن برای شما نمایش داده خواهد شد.

  52. برای مشاهده ابلاغیه با کد ملی باید چیکار کنم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      برای مشاهده ابلاغیه با کدملی باید وارد سایت سامانه ثنا شده و کد ملی و رمز شخصی را در جایگاه مشخص شده وارد نموده و ابلاغیه را مشاهده نمایید.

  53. سلام من رمز عبورم یادم رفته باید چیکار کنم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      با ورود به سایت سامانه ثنا و انتخاب گزینه “رمز عبور خود را فراموش کرده ام” میتوانید رمز عبور جدید خود را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *