خانه / اندروید / اشتراک گذاری اینترنت گوشی با بلوتوث
اشتراک گذاری اینترنت گوشی با بلوتوث

اشتراک گذاری اینترنت گوشی با بلوتوث

[contact_info title= “اشتراک گذاری اینترنت گوشی با بلوتوث”] 

شاید برای شما پیش آمده باشد که دوستانتان از شما بخواهند که اینترنت گوشی خود را با آنها به اشتراک بگذارید. ویا ممکن است دوست شما کار بسیار مهمی با اینترنت داشته باشد ولی هات اسپات (Hotspot Shield) شما به هر دلیلی کار نکند و به مشکل بخورد. این اتفاق هم ممکن است برای خود شما پیش بیاید در چنین مواقعی می توانید اینترنت گوشی خود را از طریق بلوتوث به اشتراک بگذارید. شرایط اشتراک گذاری اینترنت گوشی با بلوتوث به این صورت است که گوشی شما باید اینترنت همراه داشته باشد و یا به یک شبکه وای فای متصل شده باشید.

نحوه اشتراک گذاری اینترنت گوشی با بلوتوث

همانطوری که گفته شده ما می توانیم اینترنت گوشی خود را با بلوتوث به اشتراک بگذاریم برای اینکار باید مراحل زیر را انجام دهید. ممکن است که مراحل زیر که به شما شرح دادیم با گوشی شما مطابقت نداشته باشد. اما بطور کلی باید اول بلوتوث خود را روشن کنید پس از آن به بخش Network & Internet بروید و وارد قسمت Hotspot & tethering  شوید. پس از آن گزینه Bluetooth tethering را انتخاب کنید. مراحل توضیح داده شده را بصورت تصویری نیز به شما آموزش می دهیم:

۱- به قسمت Connected devices بروید و مطمئن شوید که Bluetooth  گوشی شما روشن است.

اشتراک گذاری اینترنت گوشی با بلوتوث

۲- به بخش Network & Internet بروید و وارد قسمت Hotspot & tethering  شوید. پس از آن گزینه Bluetooth tethering را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری اینترنت گوشی با بلوتوث

پس از انجام مراحل بالا با موفقیت اینترنت گوشی خود را به اشتراگ گذاشتید حالا هر کسی که به بلوتوث شما متصل شود می تواند از اینترنت گوشی شما استفاده کند. نکته دیگری که باید در این روش بدانید این است که گوشی های جاوا نمی توانند از این طریق اینترنت دریافت کنند ممکن است به بلوتوث متصل شوند اما نمی توانند از اینترنت استفاده کنند. اگر سوالی در رابطه با اشتراک گذاری اینترنت گوشی با بلوتوث دارید می توانید در بخش کامنت آن را مطرح کنید و یا با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:  جلوگیری از ویروسی شدن اندروید و آلوده گشتن به بد افزار

به شما پیشنهاد میکنیم که مطلب آنتی ویروس قوی برای گوشی های اندروید را هم مطالعه کنید.

[banner]

[contact_info title= “اشتراک گذاری اینترنت گوشی با بلوتوث”] 

می توانید در قسمت دیدگاه نظرات و سوالات خود را با مشاوران مرکز ما در میان بگذارید

 

۲ نظر

  1. سلام
    چطوری میشه با گوشی اندرویدی از گوشی سونی اریکسون قدیمی (جاوا) اینترنت گرفت. یا به عبارت دیگر چگونه اینترنت را از یه گوشی سونی اریکسون جاوا به یه گوشی اندرویدی به اشتراک گذاشت؟

    • سلام کاربر گرامی!
      با انجام راه حل های گفته شده در مقاله، می توانید به سادگی اینترنتی گوشی موبایل خود را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *