خانه / اینستاگرام / بهترین روش رفع خطای Confirm it’s You to Login
بهترین روش رفع خطای Confirm it’s You to Login

بهترین روش رفع خطای Confirm it’s You to Login

ممکن است اخیرا با مشکل confirm it’s you to login اینستاگرام مواجه شده باشید و باید طی مراحلی در اینستاگرام تایید کنید که شما هستید، که اگر این ارور به صورت تخصصی حل نشود ممکن است حساب کاربری خود را برای همیشه از دست بدهید.

قبل از اقدامات برای رفع خطای Confirm it’s You to Login باید به نکات مختلفی از جمله سرعت اینترنت، مدل گوشی، روشن و خاموش بودن فیلتر شکن (vpn) توجه داشت و در مدت محدودی که اینستاگرام مقرر میکند اقدام به حل مشکل نمایید.

رفع مشکل confirm it’s you to login اینستاگرام را باید بسیار جدی گرفت، اگر اکانت بیزنس شما درگیر این ارور شود مشکل خیلی حساس تر است چرا که کسب درآمد شما مختل و ممکن است برای همیشه پیج کاری خود را از دست بدهید.

گاهی ممکن اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده و صفحه من ربات نیستم را به شما نمایش بدهد که با سفیدی صفحه ی اینستاگرام مواجه میشوید یا پست ها و استوری ها کاملا سفید نمایش داده میشود.

طبق فعالیت های شما، اینستاگرام ۲ بار به شما هشدار می دهد؛ هشدار اول اینگونه است که فعالیت های مشکوکی از شما دیده شده و پیغام Confirm it’s You to Login را دریافت میکنید  واگر فعالیت های مغایر خود را متوقف نکنید، هشدار دوم help us confirm its you (به ما کمک کنید مطمئن شویم خودتان هستید) برای شما ارسال میشود.

در این مرحله دیگر نمیتواید به حساب خود وارد شوید و اگر طی مدت محدود ۳۰ روزه ای که اینستاگرام برای شما در نظر گرفته به حل مشکل نپردازید اکانت شما برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد.

باید هنگام فعالیت در اینستاگرام این موارد را در نظر داشته باشید که محدودیت برای اکانت های جدید، به ازای هر یک ساعت فقط ۳۰ عدد فالو، پیام، لایک و کامنت و برای اکانت های قدیمی به ازای هر یک ساعت فقط ۶۰ عدد می توانید فالو، کامنت، لایک و کامنت داشته باشید، و در شرایطی که فعالیت شما از این اعداد فراتر رود با خطای Confirm it’s You to Login در مرحله اول و خطای help us confirm its you در مرحله دوم مواجه خواهید شد.

باید توجه داشته باشید که، برای رفع مشکل confirm it’s you to login اینستاگرام باید از فعالیت هایی از قبیل درج پست جدید، لایک کردن و کامنت گذاشتن، استفاده از برنامه های تغییر آی پی، استفاده از ربات های جانبی مربوط به اینستاگرام و ساخت اکانت های جدید خودداری کنید.

اگر همچنان به فعالیت های خود ادامه دهید علاوه بر مشکلات خطای Confirm it’s You to Login  و خطای help us confirm its you، اکانت خود را برای همیشه از دست خواهید داد.

بیشتر بخوانید:  3 روش بازیابی دایرکت اینستاگرام [بازگرداندن چت های پاک شده]

 

رفع مشکل confirm it's you to login اینستاگرام

رفع مشکل confirm it’s you to login اینستاگرام

هنگامی که شما با خطای help us confirm its you را دریافت میکنید برای رفع مشکل confirm it’s you to login اینستاگرام به صورت اتوماتیک به صفحه ی log in میرود و مراحل زیر را پیش رو خواهید داشت؛

فعالسازی تیک من ربات نیستم 

وارد کردن کپچا

درج ایمیل ثبت شده بر روی اکانت

دریافت کد و درج آن در جای خالی

راهنمای تصویری؛

در مرحله اول یک سری تصاویر به صورت کپچا به شما نمایش داده می شود که شما باید آن را تکمیل کنید. (در صورت عدم مشاهده کپچا یا ریز بودن تصاویر، برنامه فیلتر شکن خود را خاموش کنید)

باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر فعالیت های شما از دید اینستاگرام خیلی مشکوک به نظر برسد در کنار هشدار لینکی با عنوان next steps نمایش داده میشود و از شما میخواهد برای تایید هویت خود یک ویدیو از خودتان فراهم کنید و در ویدیو سر خود را به طرف چپ و راست بچرخانید.

اگر کپچا را به درستی وارد کرده باشید، وارد صفحه زیر خواهید شد. روی گزینه next کلیک کنید.

رفع مشکل confirm it's you to login اینستاگرام

سپس از شما میخواهد ایمیلی را که در اینستاگرام خود وارد کرده بودید را درج نمایید تا کد امنیتی برای شما ارسال شود.

ممکن است تمامی مراحل ارسال ایمیل را به درستی تکمیل کرده ولی کدی دریافت نکنید، همچنین فرصت زیادی هم برای رفع مشکل ندارید و هرلحظه ممکن است پیج شما از دسترس خارج شود، نگران نباشید اگر فیلترشکن (vpn) شما روشن است آن را خاموش کنید.

گاهی هم ممکن است مشکل اتصال به اینترنت داشته باشید برای حل این مشکل نحوه دسترسی به اینترنت را تغییر دهید. (اگر به وای فای وصل هستید با اینترنت خط متصل شوید و بلعکس)

در آخر با دریافت کد آن را در فیلد موجود وارد کنید. حالا ارور Confirm it’s You to Login در حساب شما رفع شده و می توانید وارد حساب خود شوید. 1_رفع مشکل confirm it's you to login اینستاگرام

به این نکته توجه داشته باشید که کد ارسال شده به ایمیلتان از شرکت instagram یا facebook باشد، که از سواستفاده افراد سودجو جلوگیری کنید.

[insta_contact_info title= “بهترین روش رفع خطای Confirm it’s You to Login”] 

یکی از روش های دیگری که ممکن است به حل مشکل help us confirm it’s you کمک کند، پاک کردن کش میباشد که از این طریق عمل می کنیم؛

حل مشکل help us confirm it’s you برای گوشی اندروید

رفتن به تنظیمت گوشی موبایل

بیشتر بخوانید:  آموزش گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام [ راهنمای تصویری ]

ورود به قسمت Apps

انتخاب برنامه اینستاگرام

ورود به بخش Storage

انتخاب دکمه Clear Cache

راهنمای تصویری؛

منوی تنظیمات را با کلیک بر روی نماد چرخ دنده باز کنید.

به برنامه‌ها و اعلان‌ها بروید.

روی گزینه All Apps کلیک کنید. لیست تمام برنامه های شما ظاهر می شود.

اینستاگرام را انتخاب کنید.

حل مشکل help us confirm it's you برای گوشی اندروید

بر روی گزینه Storage کلیک کنید.

دکمه Clear Cache را پیدا کنید.

1_حل مشکل help us confirm it's you برای گوشی اندروید

یک راه اندازی مجدد سریع انجام دهید.

اینستاگرام را دوباره راه اندازی کنید.

حل مشکل help us confirm it’s you برای گوشی آیفون

تنظیمات را باز کنید.

حافظه آیفون را پیدا کنید.

اینستاگرام را پیدا کنید.  

گزینه Delete App را انتخاب کنید.

دوباره به منوی تنظیمات برگردید و از نمایه خود دیدن کنید.

روی iCloud کلیک کنید.

روی Manage Storage ضربه بزنید.

روی Backups کلیک کنید.

آخرین نسخه پشتیبان را انتخاب کنید و کلید را برای اینستاگرام خاموش کنید.

به اپ استور مراجعه کرده و اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کنید.

حال باید بتوانید دوباره وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.

نکته: چنانچه تمامی مراحل را به درستی انجام داده و موفق به رفع مشکل confirm it’s you to login اینستاگرام نشدید از طریق دستگاه دیگری دوباره تمامی مراحل را انجام دهید سپس از دستگاه خودتان اقدام کنید.

سخن نهایی

برای استفاده از برنامه ی اینستاگرام و رفع خطای Confirm it’s You to Login و help us confirm its you باید توجه داشته باشید که در طول یک ساعت از حد مجاز فعالیت هایی مانند فالو و لایک و کامنت و… پیش نروید. چنانچه فعالیت های شما مشکوک و خارج از قوانین اینستاگرام بوده و نسبت به ارور هایی مانند؛ به ما کمک کنید مطمئن شویم خودتان هستید یا تایید کنید که شما هستید بی توجه باشید، اکانت شما برای همیشه مسدود خواهد شد. 

چنانچه موفق به رفع ارور confirm it’s you to login نشده اید، کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در کمتر از یک ساعت مشکل شما راحل خواهند کرد.

 سوالات متداول

ارور confirm it's you to login در اینستاگرام یعنی چه؟

به این معناست که اینستاگرام تشخیص داده شما مالک حساب خودنیستید، بنابراین ۳۰ روز به شما فرصت میدهد که اثبات کنید پیج متعلق به خودتان است.

برای رفع ارور help us confirm its you چه کنیم؟

باید توجه داشته باشید که در طول یک ساعت از حد مجاز فعالیت هایی مانند فالو و لایک و کامنت و... پیش نروید. اگر فعالیت های بیش از انجام دهید و اینستاگرام به فعالیتهای شما مشکوک شود پیج شما مسدود میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *