خانه / سامانه اینترنتی / سامانه فیش حقوقی فرهنگیان
سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

فرهنگیان می توانند برای دریافت فیش حقوقی خود می توانند به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی اینترنتی my.medu.ir مراجعه کرده و پس از ورود به سایت با وارد کردن کد پرسنلی و رمز عبور خود، فیش حقوقی را دریافت کنند.

در گذشته برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان و معلمان می بایست به آموزش و پرورش مراجعه می کردند اما با اینترنتی شدن و ارائه خدمات به صورت آنلاین، نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان نیست و افراد می توانند به صورت غیر حضوری برای دریافت فیش حقوقی خود اقدام کنند.

[contact_info title= “سامانه فیش حقوقی فرهنگیان”] 

معرفی سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir

معلمان و فرهنگیان پس از دریافت فیش حقوقی خود می توانند از میزان درآمد فرهنگیان، میزان مبلغ های کسر شده از حقوق فرهنگیان و میزان حقوق اضافه شده به حقوق فرهنگیان مطلع شوند.

در سال گذشته دریافت فیش حقوقی فرهنگیان در سایت fish.medu.ir انجام می شد اما در سال جاری، خدمات آنلاین مربوطه در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir انجام می شود. این سامانه بسیار جامع بوده و بسیاری از خدمات آموزش و پرورش از طریق این سامانه انجام می شود و افراد می توانند پس از وارد کردن شماره کد ملی و رمز عبور خود به این سامانه وارد شوند و از خدمات آن استفاده کنند.

در تصویر زیر صفحه اصلی مربوط به سامانه قرار داده شده و بخش های مختلف را معرفی کرده ایم.

معرفی سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir

شماره ۱: با انتخاب این بخش از سامانه، می توانید با وارد کردن کد ملی و رمز عبور همگام خود، به سامانه وارد شوید.

شماره۲: با لمس این گزینه به پرتال اصلی وزارت آموزش و پرورش وارد خواهید شد و می توانید از بخش های مختلف این سامانه از جمله اخبار، خدمات الکترونیک، شاد و… استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  بازیابی کد بورسی با کد ملی

شماره ۳: معکوس کردن رنگ نوشته، روشن کردن متن، سیاه و سفید کردن و افزایش اندازه متن از طریق این بخش از سامانه انجام می شود.

خدمات سایت سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir

فیش حقوقی

دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان

خلاصه سوابق

پیش نویس ابلاغ

رتبه بندی فرهنگیان

 ✔ثبت نام دوره ضمن خدمت فرهنگیان

درخواست صدور کارت پرسنلی

نقل و انتقالات فرهنگیان

گواهی کسر از حقوق

گواهی حقوق

ارزشیابی سالانه

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir

در ادامه این مقاله نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان از سایت my.medu.ir را توضیح خواهیم داد و می توانید با انجام مراحل گفته شده در ادامه مقاله، به صورت غیر حضوری و آنلاین، فیش حقوقی خود را دریافت کنید.

ابتدا سامانه فیش حقوقی فرهنگیان به آدرس my.medu.ir را در مرورگر گوشی یا لپ تاپ خود جستجو کنید. سپس رمز عبور یا همان گذرواژه و همچنین کد امنیتی را در کادر های مشخص شده وارد کرده و گزینه ورود را انتخاب کنید.

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir

پس از انجام مراحل بالا، گزینه فیش حقوقی را انتخاب کنید.

لیستی از دریافتی ماهانه را دریافت خواهید کرد و می توانید آن را پرینت بگیرید.

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

در سال گذشته کاربران می توانستند از طریق ورود به سایت fish.medu.ir و با وارد کردن کد ملی، رمز عبور و کد پرسنلی می توانستند به این سامانه وارد شوند و از خدمات آن استفاده کنند.

اما در سال جاری، تنها اطلاعات لازم جهت دریافت فیش حقوقی، داشتن کد ملی و رمز عبور می باشد. بنابراین دریافت فیش حقوقی با کد پرسنلی امکان پذیر نمی باشد. البته ممکن است رمز عبور با کد پرسنلی برخی کاربران مثل هم باشد.

بیشتر بخوانید:  سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی|نحوه ثبت نام+شرایط لازم

بازیابی رمز عبور در سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

در صورتی که برخی افراد رمز عبور خود را فراموش کرده باشند یا به هر دلیلی به آن دسترسی نداشته باشند، می توانند با انجام مراحل زیر برای دریافت فیش حقوقی خود اقدام نمایند.

ابتدا سامانه فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی my.medu.ir را جستجو کرده و روی گزینه “رمز عبور خود را فراموش کرده اید” کلیک کنید.

بازیابی رمز عبور در سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

سپس کد ملی، کد پرسنلی و شماره همراه خود را در سامانه وارد کرده و گزینه “ادامه” را انتخاب کنید تا رمز عبور جدید برایتان ارسال شود.

بازیابی رمز عبور در سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

نکات مهم سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

با ورود به آدرس اینترنتی fish.medu.ir نیز می توانید به سایت سامانه فیش حقوقی فرهنگیان وارد شوید.

چنانچه پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده با خطای عدم ثبت مواجه شدید، می توانید به کارشناس هوشمند سازی اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش مراجعه کرده و مشکل را برطرف کنید.

توجه داشته باشید که همه کارکنان آموزش و پرورش در صورتی که کد پرسنلی داشته باشند می توانند با سایت مربوطه مراجعه کرده و فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

[contact_info title= “سامانه فیش حقوقی فرهنگیان”] 

کلام پایانی

در مقاله فوق به معرفی سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir، نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان از سایت my.medu.ir، خدمات ارائه شده در سامانه و نکات مهم آن مطالبی ارائه کرده ایم.

چنانچه پس از مطالعه مطالب فوق همچنان سوال یا ابهامی دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *