خانه / اینستاگرام / رفع مشکل page isn’t available right now
رفع مشکل sorry this page isn't available

رفع مشکل page isn’t available right now

طی چند روز اخیر، برخی کاربران اینستاگرام در ایفون و اندروید با خارج شدن (log out شدن) و مسدود شدن بی دلیل اکانت اینستاگرام خود مواجه شده اند، برای کابران اینستاگرام انگلیسی پیغام page isn’t available right now و اینستاگرام فارسی پیغام “در حال حاضر صفحه در دسترس نیست” نمایش داده می شود، این مشکل حتی در اکانت های کاری اینستاگرام نیز مشاهده شده است. ما در این مقاله قصد داریم، رفع مشکل page isn’t available right now (رفع مشکل در حال حاضر صفحه در دسترس نیست) را به صورت کامل شرح داده و از مسدود شدن بی دلیل اکانت اینستاگرام شما جلوگیری نماییم.

اگر در برنامه اینستاگرام خود، در گوشی های آیفون و اندروید شاهد نمایش ارور page isn’t available right now (در حال حاضر صفحه در دسترس نیست) شده اید، این به این معنیست که به دلیل استفاده مکرر از فیلترشکن های مختلف و متعاقبا به دلیل تغییر مکرر آدرس آی پی و کشور، گوشی و حساب کاربری شما در لیست سیاه اینستاگرام قرار گرفته، و اینستاگرام قصد دارد پس از تکمیل بررسی های اولیه احتمالا پیج شما را به صورت دائم مسدود نماید، چرا که تغییر مکرر آدرس آی پی و کشور یک دستگاه از نظر سیاست های اینستاگرام یک رفتار مشکوک و اسپم گونه میباشد و اینستاگرام ممکن است این حساب های کاربری را مسدود نماید و گوشی های مرتبط را نیر در لیست سیاه قرار دهد. 

[insta_contact_info title= “رفع مشکل page isn’t available right now”]

البته در این مرحله نیاز نیست خیلی نگران باشید، چراکه هنوز تصمیم اینستاگرام قطعی نشده و هنوز راه حل هایی برای حل مشکل page isn’t available right now و برگرداندن پیچ شما وجود دارد که در این مقاله قصد داریم این موضوع و راه حل های رفع آن را که نتیجه ساعت ها بررسی و تحقیقات و آزمون های کارشناسان مرکز الورایانه کمک بوده و در چند روز اخیر مشکل چند هزار کاربر ایفون و اندروید که دچار این مشکل شده بوده اند را برطرف کرده اند را برای شما شرح دهیم.

غیرفعال شدن بی دلیل اکانت اینستاگرام اخیرا به این صورت است، هنگامی که کاربران وارد برنامه میشوند، این پلتفرم بی دلیل آنها را از حساب کاربری خارج کرده و علاوه بر این هنگام ورود مجدد نیز دچار مشکلاتی خواهند شد، در صورتی که ظاهرا فعالیت اسپم و برخلاف ضوابط و محدودیت های اینستاگرام نیز نداشته اند، اما پس از مشاهده ارور page isn’t available right now از حساب کاربری خود بیرون انداخته میشوند.

برخی دیگر از کاربران نیز با پیغام درخواست تایید شماره رو به رو شده اند اما به دلیل اختلال بوجود آمده حتی امکان تایید شماره را ندارند!

 توجه نمایید که دیسیبل شدن پیج اینستاگرام، مشکلی است که اگر هرچه سریعتر جهت برطرف سازی آن اقدام نکنید اکانت شما از سمت سرورهای اصلی اینستاگرام بلاک خواهد شد و این پلتفرم حساب کاربری شما را ربات تشخیص خواهد داد.

در نتیجه فعالیت اخیر خود را در اینستاگرام به یاد آورید و اگر فعالیت اسپم گونه داشته اید که منجر به غیرفعال شدن پیج شما شده، به مقاله من ربات نیستم اینستاگرام مراجعه نموده و به حل مشکل خود بپردازید.

چنانچه دچار مسدودشدن بی دلیل اکانت اینستاگرام شده اید، میتوانید مطلب رفع مشکل دیسیبل شدن پیج اینستاگرام مراجعه نموده و هرچه سریعتر اکانت خود را از بلاک دائمی نجات دهید!

رفع مشکل page isn't available right now یا در حال حاظر صفحه در دسترس نیست

رفع مشکل page isn’t available right now (در حال حاضر صفحه در دسترس نیست)

پس از نمایش ارور در حال حاضر صفحه در دسترس نیست، در نسخه اینستاگرام فارسی، و ارور page isn’t available right now در نسخه اینستاگرام انگلیسی، از برنامه اینستاگرام خارج خواهید شد!

هنگام ورود مجدد، پس از درخواست تایید شماره، امکان تایید وجود نخواهد داشت و کاربران در فعالسازی پیج خود به مشکل خورده و پیامک تایید شماره نیز برای آنان ارسال نمیشود.

بیشتر بخوانید:  رفع پیغام your account was compromised - حساب شما به خطرافتاده

اما نگران نباشید بهترین راه حل جهت رفع ارور اینستاگرام page isn’t available که به معنای “در حال حاضر صفحه در دسترس نیست” می باشد، ارسال فرم درخواست بازنگری به سرورهای اصلی اینستاگرام، به زبان انگلیسی و بدون غلط املایی میباشد.

متن این فرم  باید به گونه ای باشد که مشکل خود را به صورت کاملا واضح توضیح داده و درخواست حل مشکل page isn’t available right now را بیان نمایید.

با توجه به حساسیت موضوع و برای جلوگیری از بروز هرگونه خطا و ارسال هرچه سریعتر این فرم میتوانید از کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام مجموعه ما کمک گرفته و مشکل اکانت خود را قبل از به پایان رسیدن مهلت تعیین شده از سمت اینستاگرام برطرف نمایید. چنانچه پس از مشاهده ارور page isn’t available right now یا ارور در حال حاضر صفحه در دسترس نیست، هرچه سریعتر به حل مشکل نپردازید حساب کاربری شما به صورت دائم بلاک خواهد شد.

رفع ارور csrf token missing or incorrect

ممکن است گاهی جهت رفع مشکل page isn’t available right now ، در نسخه وب اینستاگرام با نمایش ارور csrf token missing or incorrect مواجه شوید.

رفع ارور csrf token missing or incorrect

این ارور به معنای “نشانه csrf گم شده یا نادرست است” می باشد، که دلایل مختلفی از جمله؛

  • به‌روز نبودن مرورگر
  • کش مرورگر
  • محدودیت های ایجاد شده از سمت شبکه
  • تنظیمات VPN و تغییر دهنده IP

می باشد. شما میتوانید جهت رفع ارور اینستاگرام page isn’t available، در قدم اول اتصال اینترنت خود را بررسی کنید، سپس کش برنامه را پاک کنید، برنامه را مجددا راه اندازی نمایید، کش مرورگر خود را پاک کنید، مرورگر خود را ریست کنید.

چنانچه با انجام راه حل های پیشنهادی، همچنان با ارور csrf token missing or incorrect مواجه بودید، دست از تلاش برداشته و سریعا با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط گرفته و مشکل خود را از طریق سرورهای اصلی برطرف سازید. در غیر این صورت اکانت خود را برای همیشه از دست خواهید داد، و هر اقدامی منجر به بلاکی دائمی حساب کاربری شما می شود!

 

رفع مشکل دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام

هنگام مسدودشدن بی دلیل اکانت اینستاگرام ممکن است با پیغام Confirm It’s You to Login، هنگام ورود به اینستاگرام مواجه شوید.

این پیغام گاه به صورت ارور یک خطی هشدار داده میشود و گاه به صورت متن زیر:

Confirm it’s You to Login

We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.

Follow the next steps within 30 day so we can try to get you back into your account before it’s disabled

رفع مشکل sorry this page isn't available

در هر دو صورت نمایش این ارور به منزله دیسیبل شدن اکانت شما خواهد بود که برای رفع این مشکل، ابتدا تیک گزینه I’m not a robot را فعال کنید، سپس چند تصویر برای شما نمایش داده خواهد شد که از شما میخواهند اجسامی مانند چراغ راهنمایی، دوچرخه، پل عابرپیاده و… را انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب تصاویر گزینه Verify یا Next به مرحله بعد خواهید رفت.

در این قسمت از دیسیبل شدن پیج اینستاگرام، باید شماره تلفن و ایمیل خود را وارد کرده و بعد از انتخاب گزینه Send Confirmation، کدی برای شما ارسال خواهد شد که باید کد ارسال شده را در مرحله بعد وارد نمایید. اگر بعد از گذشت چند دقیقه کدی برای شما ارسال نشد گزینه Get a new Code را لمس کنید.

کد را بعد از یک دقیقه دریافت خواهید کرد. پس از دریافت کد گزینه Submit را لمس کنید.

چنانچه تمامی مراحل را به صورت صحیح انجام دهید به صفحه لاگ این هدایت خواهید شد.

بیشتر بخوانید:   رفع مشکل بیرون پریدن از اینستاگرام

در صورتیکه در مرحله I’m not a robot تصویری مشاهده نکنید، مشکل از فیلترینگ و حضور در ایران میباشد، که در این شرایط باید جهت رفع دیسیبل شدن پیج اینستاگرام، روش های تغییر آی پی و دور زدن تحریم را امتحان نمایید، البته این دور زدن به معنای استفاده از هر فیلترشکنی نیست، و باید به صورت کاملا تخصصی انجام شود در غیر این صورت در هربار استفاده از فیلترشکن آدرس آی پی و موقعیت مکانی شما تغییر خواهد کرد و این پیغام را به سرور اینستاگرام میدهید که چندین نفر از کشورهای مختلف به اکانت شما دسترسی دارند!

که در این وضعیت اینستاگرام برای حفاظت از اکانت شما حساب کاربری را قفل خواهد کرد و مشکل پیج شما چندبرابر خواهد شد.

بنابراین اگر از مشکل اصلی حساب کاربری خود اطلاع ندارید، بهتر است این کار را به متخصصان اینستاگرام بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن و با بررسی علت اصلی وقوع این مشکل، آن را حل کنند.

کلام آخر

مسدودشدن بی دلیل اکانت اینستاگرام، برای بسیاری از کاربران پیش آمده، یکی از دلایل غیرفعال شدن پیج شما فیلترشکن میباشد که میتوانید با مطالعه مقاله برگرداندن پیج مسدود شده اینستاگرام به دلیل استفاده از فیلترشکن، اکانت خود را نجات دهید.

البته توجه کنید ممکن است به جز استفاده از فیلترشکن دلایل دیگری باعث دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام شما شود در نتیجه برای انجام بهترین روش جهت حل مشکل page isn’t available right now، ابتدا باید دلیل پیدایش این ارور را بررسی کرد سپس اقدام به انجام راه حل های مربوطه نمایید.

توجه داشته باشید پس از مشاهده پیغام “در حال حاضر صفحه در دسترس نیست” چنانچه دلیل اصلی رخ دادن این ارور را بررسی نکرده و اقداماتی جهت برگرداندن پیج دیسیبل شده خود انجام دهید، اینستاگرام اکانت را اسپم شناسایی کرده و مشکل حساب کاربری شما دوچندان خواهد شد.

بنابراین جهت ریشه یابی و حل مشکل به صورت کاملا اصولی میتوانید از کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام مجموعه ما کمک گرفته و با خیال آسوده شاهد بازیابی اکانت اینستاگرام خود در کمتر از یک ساعت باشید.

سوالات متداول

۱- ارور page isn’t available right now در اینستاگرام به چه معناست؟

معنی page isn’t available right now “در حال حاضر صفحه در دسترس نیست” میباشد.

۲- بهترین روش رفع ارور page isn’t available right now در اینستا چیست؟

بهترین راه حل رفع دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام و ارور page isn’t available right now، ارسال فرم درخواست بازنگری به اینستاگرام میباشد.

۳- ارور csrf token missing or incorrect به چه معناست؟

این ارور به معنای “نشانه csrf گم شده یا نادرست است” می باشد، که به دلیل تغییر آی پی و استفاده از ف ل ی ل ت ر ش ک ن های مختلف می باشد.

۴- اینستاگراممو log out کردم، وقتی دوباره واردش شدم نوشت “page isn’t available right now”، یعنی اکانتم دیسیبل شده؟

بله، نمایش این ارور در مواردی به معنای دیسیبل شدن اکانت شما می باشد. اما برای رفع هرچه سریعتر و بازیابی حساب کاربری شما، تمامی علل باید مورد بررسی قرار گیرند.

۵- وارد اینستاگرام میشم مینویسه “در حال حاضر صفحه در دسترس نیست”، یعنی چی؟

ارور اینستاگرام page isn’t available به دلایل مختلفی از جمله استفاده از ف ی ل ت ر ش ک ن و برنامه های تغییردهنده ی آی پی می باشد. اما برای اطمینان خاطر باید تمامی جوانب با دقت بررسی شوند.

۶- ارور “در حال حاضر صفحه در دسترس نیست” به چه دلیل هنگام ورود به اینستاگرام رخ می دهد؟

نمایش این ارور به معنای یک قدم پیش از دیسیبل شدن حساب کاربری شما می باشد.

[insta_contact_info title= “رفع مشکل page isn’t available right now”] 

۱۴۰ نظر

  1. این جمله page isn’t available right now instagram حل مشکل چیه؟

  2. مشکل page isn’t available right now در ایفون میشه بر طرف کرد؟

  3. page isn’t available right now حل مشکل این موضوع چیه؟

  4. چرا در حال حاضر صفحه در دسترس نیست اینستاگرام چجوری حل میشه؟

  5. این جمله page isn’t available right now به چه معنیه؟

    • با سلام
      این جمله pege isnt available right now یعنی اینستاگرام نمیتواند به درخواست شما برای دسترسی به صفحه ایی دخواست دادید پاسخ دهد

  6. برای این موضوع page isn’t available right now instagram حل مشکل چی است؟

  7. page isn’t available right now instagram حل مشکل چیست؟

  8. page isn’t available right now instagram حل مشکل این موضوع راه حلی وجود دارد؟

  9. مشکل page isn’t available right now در ایفون راه حلش چیه؟

  10. مشکل page isn’t available right now در ایفون یعنی چیه؟

  11. در حال حاضر صفحه اینستاگرام در دسترس نیست چیکار کنم برگرده؟

  12. page isn’t available right now این متن یعنی چی؟

  13. page isn’t available right now چیه؟

  14. هلما یعقوبی

    برای اینکه بفهمم در سامانه یکپارچه خودرو افتتاح حساب وکالتی الزامی هست یا نه باید تماس با سامانه یکپارچه خودرو بگیرم؟؟؟؟

  15. نحوه ثبت نام ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه فروش خودرو esale iranecar com به چه صورت است؟؟؟؟

  16. این شماره تماس سامانه یکپارچه خودرو چنده؟؟؟

  17. سلام من چن روز پیش برای اینستام یه مشکلی پیش اومده این ارور رو میده page isn’t available right now instagram حل مشکل این چجوریه؟؟؟

  18. سلام این مشکل page isn’t available right now در ایفون چجوری حل میشه ؟؟؟

  19. سلام من دیشب دی اکتیو انجام دادم الان میخام وارد پیجم بشم منویسه page isn’t available right now حل مشکل راهی هست؟؟/

  20. اینکه مینویسه در حال حاضر صفحه در دسترس نیست اینستاگرام یعنی چی خب چیکار کنمش؟؟؟؟

  21. سلام این که میگن پیجتون page isn’t available right now شده یعنی چی من فقط در جهت پست و استوری در هفته یکبار بااینستا کارمیکنم فعالیت زیادی هم ندارم چرااینجوری شده؟؟؟

  22. برای این page isn’t available right now instagram حل مشکل چه راه حلی وجود دارد تروخدا کمک کنید من چن روزه درگیرشم

  23. سلام من برای این مشکل page isn’t available right now در ایفون گوشیمو چندبار بردم بیرون که برام درست کنن ولی متاسفانه دوباره چند روز بعدش همینجوری شد میشه راهنماییم کنین که چیکار کنم اینجوری نشه؟؟؟؟

  24. من پیج کاریم یه هفته شده که این ارور میاد page isn’t available right now حل مشکل چجوریه؟؟؟؟

  25. من صبح اینستامو باز کردم نوشته بود در حال حاضر صفحه در دسترس نیست اینستاگرام راه حل برطرف کردن این مشکل چیه؟؟؟؟

  26. سلام وقتتون بخیر من اینستام همش این متن page isn’t available right now براش میاد یعنی چی ؟؟

  27. سامانه یکپارچه فروش خودرو تاریخ انقضا دارد؟esalecar.ir ورود کاربر ضروری است؟

  28. رفع مشکل page isnt available right now به کدام سایت مربوط است؟page isn’t available right now به زبان فارسی یعنی چه؟

  29. رمز سامانه یکپارچه فروش خودروچیست؟شماره پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو در کدام سایت درج شده است؟

  30. معنی page isn’t available right now چیه؟ آخه توی یه هفته هم اکانت خودم هم دوستم و هم مامانم باهم این ارور میاد من اکانتم مهم نیست ولی دوستم کاریه ؟؟؟
    از چه طریقی میتونم با کارنشاسانتون تماس بگیرم تا مشکلمو حل کنن

  31. الان page isn’t available right now یعنی چه ؟؟؟ من یه هفته است این ارور رو میبینم اما واقعا متوجهش نمیشم حالا برای حل page isn’t available right now حل مشکل چیکار باید انجام بدم ؟؟؟

  32. من برای رفع ارور page isn’t available right now از مطلبتون استفاده کردم مرسی

  33. page isn’t available right now یعنی چه

  34. سلام

    اگه گوشی رو فلش کنم مشکل بلاک بودن IMEI گوشی برطرف میشه؟؟

    اینستا IMEI یا همون آدرس آی پی خود دستگاه گوشی من رو بلاک کرده دیگه نمیتونم پیج بسازم اصن اینستا باز نمیشه چیکار کنم لطفا کمک کنید…

  35. علی خدا پرست

    من برای رفع ارور page isn’t available right now گوشیو بردم بیرون درست کردن ولی دوباره اینجوری شد الان چیکار کنم اصلا page isn’t available right now instagram یعنی چی؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر محترم
      برای رفع ارور page isn’t available right now باید مراحلی تخصصی که توسط کارشناس اینستاگرام گفته میشه انجام بدید که این ارور به طور کلی برای اکانت شما برطرف بشه.

  36. نوید حسن پور

    معنی page isn’t available right now چیه من که فقط روزی چند بار فقط استوری میزارم کار دیگه ای با پیجم نمیکنم که برام مشکل ساز بشه چرا اینجوری شده پیجمو برای نوزادم زدم میخوام عکساشو بزارم

    • گروه الورایانه کمک

      سلام وقت بخیر کاربر گرامی
      page isn’t available right now حل مشکل اگه هرچه سریعتر انجام نشه باعث میشه پیجتون بپره و دیگه نتونید حتی اکانت جدید هم بسازید. کارشناسان اینستاگرام در ایران شما رو راهنمایی میکنن به رفع مشکل بپردازید.

  37. توی گوشی اندرویدیم ارور اینستاگرام page isn’t available نشون نمیده ولی توی آیفون ۱۲ پرومکس وارد میشم مینویسه page isn’t available right now یه دکمه رفرش هم پایین گذاشته

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر کاربر عزیز
      شما باید راه حل page isn’t available right now مختص آیفون رو انجام بدید که این ارور در تلفن همراه شما برطرف بشه.

  38. فاطمه بشیری

    سلام راه page isn’t available right now instagram حل مشکل چیه؟ برای آیفونم درست میشه یا راه حلا فقط برای اندرویده؟

    • گروه الورایانه کمک

      سلام وقت بخیر کاربر عزیز
      کارشناسان اینستاگرام در ایران برای رفع ارور page isn’t available right now در آیفون و اندروید راه حل های مختص به خود را داشته و در کمترین زمان ممکن به رفع مشکل ها و ارور های احتمالی این برنامه چه برای سیستم عامل اندروید و چه آی او اس میپردازند.

  39. سلام من قبلا مشکل اینستا داشتم شما بهم کمک کردین میخوام بدونم الانم میتونید تو page isn’t available right now حل مشکل بهم کمک کنید؟

  40. نیما خداپرست

    ارور page isn’t available right now معنیش چی میشه هرچقدر سرچ میکنم چیزی راجع بهش نمیفهمم

    • گروه الورایانه کمک

      سلام وقت بخیر
      ارور اینستاگرام page isn’t available دلایل متفاوتی داره که مهمترین اون استفاده از فیلتر شکنه. اتصال به فیلتر شکن باعث میشه اینستاگرام فکر کنه ربات وارد اکانت شده و با مشکل page isn’t available right now از ادامه ی فعالیت شما در این پلتفرم جلوگیری میکنه.

  41. سلام من برای مشکل page isn’t available right now از شما کمک گرفتم مشکلمو حل کردیم ممنونم ازتون مرسی صد جا گوشی فروشیای بیرون بردم نتونستن کاری کنن مرسی از شما

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      ارور page isn’t available right now اگر هرچه سریعتر برطرف نشه اکنتتون ازتون گرفته میشه و همچنین اجازه ی ساخت اکانت جدید رو دیگه بهتون نمیده. خوشحالیم که مشکلتون برطرف شده.

  42. سلام وقتتون بخیر
    من امروز وقتی اکانتمو لاگ اوت کردم دیگه با گوشی خودم نمیتونم وارد اکانتم شم اما با گوشی های دیگه این امکان وجود داره.
    باید چجوری این مشکل رفع میشه؟

  43. سلام من دیشب دی اکتیو کردم با برنامه ولی امروز خواستم وارد بشم اصلا وارد نمیشه و این پیغام میاد

    Page isn’t available right now
    میشه راهنماییم کنین نمیدونم دی اکتیوم یا مسدود؟

  44. سلام من پول واریز کردم بهام تماس نگرفتیییییید

  45. امیرحسین احمدی

    گوشی من با راهنمایی شما درست شد عالی هستید

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      با تشکر از اعتماد شما خوشحالیم مشکل برطرف شده.

      • سلام خسته نباشین.اینستای من هم page isnt avalibale شده الان چند روزه،میشه منم راهنمایی کنین

        • گروه الورایانه کمک

          با سلام و وقت بخیر کاربر عزیز
          این مشکل به دلیل تغییر سرورهای فیلترشکن هست که اگه هرچه سریعتر به رفع اون نپردازید حساب کاربریتون برای همیشه از دسترس خارج میشه.

  46. سلام خسته نباشید من پرداخت کردم ولی هنوز باهام تماس نگرفتید.
    از دیشب اینیستام erorمیده
    Page isn’t available right now

  47. سلامم خسته نباشین من اینستام چند روزه فقط صفحه سفید میاره بعد مینویسه با عرض پوزش در مال حاضر صفحه در دسترس نیست الان راهی دارین براممم؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر محترم
      بله جهت رفع این مشکل در قدم اول باید به پاک کردن کش و دیتای اکانت خود بپردازید سپس مراحل دیگر را با کمک پشتیبانان اینستاگرام طی نمایید.

  48. سلام من تو اینستا ی انلاین شاپ راه انداختم امروز میخاستم سفارشارو بگیرم یهویی کل اینستام پرید نمیدونم باید چی کار کنم میتونم باهاتون تماس بگیرم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      بله جهت رفع مشکل خود میتوانید با پشتیبانی اینستاگرام تماس حاصل نمایید. پیشنهاد ما به شما این است هرچه سریع تر دست به کار شوید، چرا که بیزنس اکانت شما درگیر مشکل شده و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

  49. سلام خسته نباشید من ی پیج کاری داشتم امروز صبح میخواستم پست های جدیدمو بزار یهویی پرید کل صفحه شوک شدم الان نمیدونم چی کار کنم میشه کمک کنین ارور میده
    Csrf_token_missing or incorrect

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      نمایش این ارور به معنای استفاده مکرر شما از فیلترشکن ها و تغییر آی پی پیاپی می باشد که جهت رفع این خطا، می بایست تا ۲۴الی۴۸ ساعت دست از تلاش برداشته و پس از این مدت، مجدد اقدام به رفع مشکل نمایید.

  50. سلام من اینستاگرامم با مشکل ” با عرض پوزش در حال حاضر صفحه در دسترس نیست ” مواجه شده پیجم خیلی برام مهمه میشه ی راهی بگید بتونم انجامش بدم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      جهت رفع این مشکل در قدم اول می بایست کش و دیتای اینستاگرام خود را پاک کرده، سپس مراحل بعدی را انجام دهید.

  51. سلام وقتتون بخیر
    من یکی از پیج های کاری اینستام هی ارور sorry this page isn’t available اصلاااا باور نمیاورد با پشتیبانی تون تماس گرفتم مشکلمو حل کردین خیلی ازتون ممنونم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      ممنون از تماس و اعتماد شما.

    • چطوری حل تورخدا مال من الان ۵روزه اینطوری شده به منم کمک‌کنید

      • گروه الورایانه کمک

        با سلام کاربر گرامی
        جهت حل این مشکل در قدم اول برنامه تغییر آی پی مناسب بدون قطعی را انتخاب نموده و سپس ادامه ی مراحل را با توجه به پیشنهادات مقاله اقدام نمایید.

    • سلام خوبین برا منم همین مشکل هست لطف کنید به من هم بگید که چطور درستش کردین ممنون میشم
      ۰۹۱۷۱۸۷۵۰۷۶

      • گروه الورایانه کمک

        با سلام کاربر گرامی
        این مشکل به دلیل تغییر سرورهای فیلترشکن هست که اگر هرچه سریعتر به رفع اون نپردازید باعث میشه حساب کاربریتون برای همیشه از دسترس خارج بشه.

  52. سلام
    برای رفع مشکل sorry this page isn’t available چیکار میتونم بکنم شما راهی دارین که سریع بشه حل کرد؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر کاربر گرامی
      جهت حل مشکل sorry this page isn’t available، می بایست مراحل تخصصی و حساسی را طی نمایید که نیاز به کمک و راهنمایی پشتیبانی اینستاگرام می باشد.

  53. سلام من پیج اینستام کلا نمیاره نمیدونم باید چیکار کنم شما می تونید راهنماییم کنید ارور میاره برام فقط
    می نویسه csrf-token-missing or incorrect

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      بله، جهت رفع این خطا در قدم اول می بایست ۲۴ تا ۴۸ ساعت دست از تلاش بردارید، چرا که این ارور به معنای استفاده مکرر شما از فیلتر شکن ها و تغییر آی پی مکرر بوده و اینستاگرام شما را ربات تشخیص می دهد.

  54. سلام وقتتون بخیر من الان دوروز بود پیج اینستام هی ارور میداد sorry this page isn’t available تماس گرفتم باهاتون مشکلم حل شد خیلی ممنونم ازتون

  55. سلام خسته نباشید من میخام وارد پیج اینستام بشم ولی خطا میزنه اصلا نمیاره هی خطا میده مینویسه csrf-token-missing or incorrect الان نمدونم چیکار کنم میتونم تماس بگیرم شما برام حلش کنید؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      بله جهت رفع پیغام csrf-token-missing or incorrect می توانید با کارشناسان ما ارتباط گرفته و به رفع مشکلات اینستاگرام ی خود بپردازید.

  56. سلام وقت بخیر من سه تا پیج اینستا دارم کلا هیچ کدوم وارد نمیشه همش ارور میزنه در حال حاضر صفحه در دسترس نیست میشه راهنماییم کنید که باید چی کار کنم بتونم دوباره وارد شم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      بله جهت رفع این مشکل در قدم اول باید تا چند ساعت دست از تلاش برداشته سپس با کارشناسان پشتیبانی ارتباط گرفته و به رفع خطای حساب کاربری خود بپردازید، چرا که این ارور بسیار حساس بوده و امکان بلاک دائمی اکانت شما وجود دارد.

  57. سلاممم من پیج کاری اینستام پریده کلا ارور sorry this page isn’t available v رو برام میاره نمیدونم چیکار کنم من پیجمو لازم دارم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      شما باید اول در درجه اول فیلترشکن خود را ارتقا داده و به یک وی پی ان قوی متصل شوید، سپس مراحل پیشنهادی مقاله را قدم به قدم انجام دهید.

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      شما میتوانید جهت رفع ارور sorry this page isn’t available در قدم اول کش اینسشتاگرام خود را از تلفن همراه پاک کنید، سپس باقی مراحل را با کمک پشتیبانی اینستاگرام در ایران انجام دهید.

  58. سلام خسته نباشید من میخام وارد پیج اینستاگرامم بشم کلا بالا نمیاره همش ارور میده crfs-token-missing-or incorrect الان چیکارکنم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      این ارور به معنای استفاده از فیلترشکن های متفاوت رخ داده است و جهت رفع آن می بایست ۲۴ ساعت شکیبایی نموده از طریق مقاله قدم به قدم پیش بروید.

  59. سلام من دیشب داشتم با اکانت اینستام فعالیت می کردم هیچ مشکلی نداشت الان وارد برنامه اینستاگرام میشم ارور sorry this page isn’t available رو برام میاره الان چی کار کنم

    • با سلام کاربر گرامی
      نمایش ارور sorry this page isn’t available به این معناست که باید برای ادامه فعالیت در این پلتفرم، می بایست ب سرورهای اصلی اینستاگرام فرم درخواست بازنگری فرستاده و مشکل اکانت خود را برطرف سازید

  60. سلام خدا قوت
    من با مشکل در حال حاضر صفحه در دسترس نیست مواجه شدم نمیدونم چی کنم میشه کمکم کنید

    • با سلام کاربر عزیز
      شما میتوانید جهت رفع این مشکل در قدم اول کش و دیتای اینستاگرام خود را پاک کنید سپس ادامه مراحل را طبق مقاله مربوطه پیش بروید.

  61. سلام وقت بخیر
    من چند بار با ارور sorry this page isn’t available تو اکانت اینستام مواجه شدم الان واقعا نمیدونم دلیلش چیه چرا یهویی اینطوری میشه
    چطوری رفعش کنم؟

    • با سلام و وقت بخیر
      جهت رفع ارور sorry this page isn’t available باید برنامه های تغییرآی پی (فیلترشکن) خود را برای مدتی غیرفعال کرده، سپس اقداماتی در راستای حل این مشکل انجام دهید.

  62. سلام خسته نباشید من میخام وارد اکانتم بشم هی ارئر میده یهو صفحه میپره مینویسه در حال حاضر صفحه در دسترس نیست
    این ینی چی چطوری برطرفش کنم

    • با سلام کاربر عزیز
      جهت رفع مشکل sorry this page isn’t available یا “در حال حاظر صفحه در دسترس نیست” باید برنامه های تغییر آی پی خود را غیرفعال نمایید سپس اقدامات مربوط به رفع این خطا را با کمک مراحل پیشنهادی مقاله انجام دهید.

  63. سلام خسته نباشید میخام بدونم اگه پیج اینستا ارور ” در حال حاضر صفحه در دسترس نیست رو بیاره ” معنیش چیه چند روز طول میکشه درست بشه اصلا درست میشه یا نه؟

    • با سلام کاربر گرامی
      جهت رفع مشکل “در حال حاضر صفحه در دسترس نیست” یا sorry this page isnt available” باید در قدم اول علل این خطا بررسی شود سپس با کمک تیم پشتیبانی اینستاگرام به رفع این مشکل بپردازید.

  64. سلام خسته نباشید من ی سوال داشتم سه تا اکانت دارم دوتاش اوکیه ولی یکیشو میخام توش فعالیت کنم کلا بالا نمیاره هی ارور میده sorry this page isn’t available الان چیکار کنم ینی پیجم پریده؟؟

    • با سلام کاربرگرامی
      نمایش ارور “sorry this page isnt available” یا “صفحه در دسترس نیست” به دلایل مختلف از جمله استفاده از فیلترشکن اتفاق افتاده. برای حل این مشکل باید با تیم پشتیبانی اینستاگرام در ایران تماس حاصل نموده و رفع این ارور بپردازید.

  65. سلام من گوشیمو عوض کردم میخواستم با اکانت خودم وارد شم دوباره اینستامو بریزم بعد ارور داد نوشت sorry this page isn’t available
    الان چیکار کنم پیجم نپره میشه کمک کنیددددد

    • با سلام کاربر گرامی
      جهت رفع مشکل “sorry this page isnt available” یا “صفحه در دسترس نیست” میتوانید با تیم پشتیبانی پشتیبانی اینستاگرام تماس حاصل نموده و خطای پیش آمده را برطرف سازید.

  66. سلام من پیج کاری اینستام به مشکل خورده بود ارور میداد در حال حاضر صفحه در دسترس نیست
    زنگ زدم بهتون مشکلمو رفع کردین خیلی خیلی ممنونم ازتون

  67. سلام من داشتم تو اینستام محتوا می زاشتم یهویی همش پرید کل صفه اینستام
    برم ارور sorry this page isn’t available رو نشون میده میشه کمکم کنین پیجم کاریه نمیخام از دستش بدم

  68. سلام برای منم این اتفاق افتاده چگونه باید درخواست بازنگری ارسال کنم ؟

    • با سلام کاربر عزیز
      از طریق help اینستاگرام و یا ارسال ایمیل به سرورهای اصلی میتوانید درخواست بازنگری را ارسال نمایید.

  69. سلام‌چجور‌فرم‌بازنگری ارسال کنم که این مشکل برطرف بشه

    • با سلام و وقت بخیر
      از طریق help اینستاگرام و یا ارسال ایمیل به سرورهای اصلی این پلتفرم، میتوانید فرم بازنگری خود را ارسال نمایید.

  70. sorry this page میاد چیو بزنم

    • با سلام کاربر گرامی
      احتمالا شما قوانین و مقررات اینستاگرام رو زیر پا گذاشتین و این پلتفرم با نمایش پیغام sorry this page به شما هشدار داده که احتمالا حساب کاربری رو مسدود میکنه، درنتیجه شما باید با پشتیبانی اینستاگرام در ایران تماس بگیرین و مشکل خودتون رو هرچه زودتر حل کنین.

  71. میشه معنی sory this pago بهم بگید لطفا

  72. ممنونم از مطلب خوبتون، من متاسفانه دچار این مشکل شدم و درموردش اطلاعی نداشتم.

  73. ارور sorry this page isnt available یعنی چی دقیقا؟ من که هیچ کدوم از قوانین اینستارو نفص نکردم چرا این ارور اومده ؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      با در نظر گرفت استفاده از برخی برنامه های جانبی مانند؛ فالوریاب، افزایش لایک و کامنت، آنفالویاب و … و استفاده از برنامه های تغییر آی پی پیج شما به صورت موقت از دسترس خارج شده است. برای رفع مشکل خود می توانید از راه حل های گفته شده در مطلب استفاده نمایید.

  74. ارور sorry this page isn’t available بیش تر چه مواقعی برای فرد میاد، الان برای دوست من این مدلی شده و نمیدونیم برای چی و چه جوری باید درستش کنیم؟ شما میتونید کمکون کنید؟؟؟

  75. باسلام اکانت اینستای من خود بخود غیرفعال شده
    تمام مراحل راستی ازمایی را انجام دادم
    اما کد تایید تلفن برام نمیاد
    ممنون میشم کمکم کنید پیجم رو درست کنم!

  76. سلام وقتتون بخیر من یه پیج برای پسرم درست کرده بودم الان یهو دیدم پریده نمیتونم وارد پیج بشم از پیج دیگه نگاه میکنم پیجش حذف شده نیس فقط نمیتونم واردش بشم هیچ تخلفی هم نکردم نه پشت هم پست گذاشتم نه پست خلاف اینستراگرام نه کامنت نه لایک نه فالو انلافالو زیاد چرا پیجم پریده؟حتی برنامه ای که بخواد از ای دیش استفاده کنم هم استفاده نکردم

    • سلام کاربر گرامی!
      مشکل شما کاملا واضح نیست، یعنی ارور خاص برای شما نمایش داده می شود؟
      در صورت که با ارور خاصی مواجه نیستید، می توانید رمز خود را بازیابی و وارد اکانت پسرتان شوید.

  77. سلام من وقتی لایک و کامنت یا پست بزارم پیغام میاد که انجام این اقدام موقتا برای حساب شما مسدود شده است چکار کنم از این بلاکی موقعت در بیارم؟

    • سلام کاربر گرامی!
      باید تا پایان مهلت تعیین شده منتظر بمانید در غیر این صورت ممکن است پیج شما به صورت دائمی از دسترس خارج شود.

  78. سلام اینستامو پاک کردم دوباره ریختم ولی برام sorry this page isn’t available رو نشون میده یعنی چی باید چه کاری انجام بدم لطفا کمکم کنید

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      جهت رفع مشکل sorry this page isn’t available، اینستاگرام باید از راه حل های پیشنهادی مقاله استفاده نمایید. بروز خطای sorry this page isn’t available در اینستاگرام به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین و مقررات این پلتفرم می باشد.

  79. سلام برای رفع مشکل sorry this page isn’t available، توی کامپیوتر باید چیکار کنم کمک کنید

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      ارور sorry this page isn’t available، به معنای “باعرض پوزش این صفحه در دسترس نیست” با ارسال فرم درخواست بازنگری به اینستاگرام برطرف خواهد شد.

  80. میشه برام توضییح بدین که چرا با ارور sorry this page isn’t available رو به رو شدم و چه جوری میتونم بر طرفش کنم؟؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      باسلام کاربر عزیز
      دلیل بروز خطای sorry this page isn’t available، به وجود آمدن مشکل من ربات نیستم و دسیبل شدن اکانت اینستاگرام می باشد. که برای رفع این مشکل می توانید از ارسال درخواست بازنگری اینستاگرام استفاده نمایید.

      • سلام وقت بخیر اینستاگرام منم با همین مشکل رو ب رو شده نمیدونمم باید چیکار کنم تورو خدا راهنماییم کنین

        • با سلام کاربر عزیز
          جهت رفع مشکل “sorry this page isnt available” می بایست کش و دیتای اینستاگرام خود را پاک کرده و اقدامات تخصصی در ادامه را با کمک مقاله انجام دهید.

  81. سلام وقتتون بخیر
    من دقیقا پیجم همین پیام sorry this page is not available رو نمایش داد، مرسی با راهنمایی پشتیبانای خوبتون تونستم مشکل پیجم رو حل کنم حتی پیج خواهرم رو هم خودم درست کردم.
    ممنونم ازتون…

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربرگرامی
      خوشحالیم که مشکل sorry this page is not available شما برطرف شده، با تشکر از اعتماد شما.

    • تروخدا بگو چجوری مال منم شده درست نمیشه

    • ببخشید میشه بگین چیکار کردین؟منم ١روزه ای ارور رو میده کلافه شدم
      ٢تا پیجم از دسترس خارجه کلا اینستام بالا نمیاد

      • گروه الورایانه کمک

        با سلام کاربر عزیز
        با استفاده از فیلترشکن قوی و راه های پیشنهادی مقاله میتوانید اکانت های خود را بازیابی نموده و از اینستاگرام استفاده نمایید.

  82. برای رفع ارور sorry this page isn’t available، باید چیکار کنم معنی این ارورو میشه بگید چی میشه؟؟؟؟؟؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      ارور sorry this page isn’t available، به معنای “باعرض پوزش این صفحه در دسترس نیست”، می باشد که جهت رفع این ارور باید به ارسال فرم درخواست بازنگری به اینستاگرام بپردازید.

  83. سلام ممیرم تو پیجم مینویسه sorry this page isn’t available باید چیکار کنم برای حل این مشکل؟؟؟؟؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      برای رفع خطای sorry this page isn’t available، باید فرمی با مضمون درخواست بازنگری به پلتفرم اینستاگرام ارسال نمایید.

    • ببخشید چطور باید برام اینستا پیغام بزاریم وقتی کلا پیجم بالا نمیاد؟از کجا پیغام بزاریم، وچه پیغامی؟لطفا راهنمایی کنید

      • گروه الورایانه کمک

        با سلام کاربر گرامی
        شما میتوانید از طریق help اینستاگرام، ارسال ایمیل به این پلتفرم و ارسال فرم درخواست بازنگری برای سرورهای اصلی اینستاگرام پیغام بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *