خانه / اینستاگرام / رفع پیغام your account was compromised – حساب شما به خطرافتاده
رفع پیغام your account was compromised - حساب شما به خطرافتاده

رفع پیغام your account was compromised – حساب شما به خطرافتاده

[contact_info title= “رفع پیغام your account was compromised”]

برنامه اینستاگرام همیشه سعی داشته بالاترین امنیت را برای کاربران خود فراهم کند، از این رو به عده ای از کاربران که با ربات های اتوماسیون (ربات های افزایش فالوور و لایک و کامنت) به فعالیت در اینستاگرام میپردازند، با پیغام your account was compromised هشدار میدهد که فعالیت های اسپم خود را متوقف کنند و هر چه سریع تر به رفع پیغام your account was compromised اینستاگرام توجه کنند.

این هشدار به این معناست که ” حساب شما به خطر افتاده است ” ارور your account was compromised یک هشدار محسوب میشود، که اینستاگرام در یک قدمی مسدودی دائمی اکانت، به شما آن را اعلام میکند، و چنانچه در عرض ۲۴ تا ۴۸ ساعت اقدام به رفع مشکل ارور your account was compromised نکنید، اکانت شما بلاک میشود.

ولی این هشدار با بخشی همراه است که از شما میخواهد رمز عبور خود را تغییر دهید، زیرا اینستاگرام متوجه اشتراک گذاری پسورد شما با ربات های اسپم شده است.

گاهی هم ممکن است شما فعالیت خاصی که محدودیت های اینستاگرام را زیر سوال ببرد انجام نداده اید، اما همچنان با پیغام your account was compromised و در بعضی مواقع با ارور we restrict certain activity نیز رو به رو خواهید شد، که هر دو ارور به معنای این است که فعالیت شما در اینستاگرام اسپم است و درحال نقض قوانین و چارچوب اینستاگرام هستید.

در صورتی که برای رفع این مشکل دیر اقدام کنید، ممکن است برای همیشه اکانت اینسستاگرام خود را از دست بدهید. به همین دلیل توصیه می کنیم هر چه سریع تر با پشتیبانی اینستاگرام در ایران تماس برقرار کرده و از این طریق برای رفع مشکل خود اقدام کنید.

رفع پیغام your account was compromised

رفع پیغام your account was compromised

اگر برنامه هایی برای رشد پیج اینستاگرام خود دانلود کرده اید که بر خلاف قوانین و خط مشی های این پلتفرم عمل میکند، قطعا با ارور your account was compromised مواجه خواهید شد. دلایل زیر از مهمترین عوامل نمایش پیغام your account was compromised میباشد:

  • ارسال دایرکت های پشت سر هم و تبلیغاتی
  • فالو آنفالو کردن بسیار سریع در مدت کم
  • کامنت گذاشتن های پی در پی و تکراری زیر محتوای نامربوط
  • انتشار پشت سر هم پست و استوری و رعایت نکردن محدودیت ها
  • سپردن پیج به ربات های اینستاگرام

 حالا سوال اینجاست که برای حل مشکل پیغام your account was compromised اینستاگرام چه اقدامی انجام دهیم..؟؟

بیشتر بخوانید:  آموزش گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام [ راهنمای تصویری ]

برای حل این مشکل ابتدا پسورد خود را تغییر دهید، بعد از تغییر رمز عبور خود به مدت ۳ الی ۵ روز وارد اکانت خود نشوید و اگر هم وارد شدید از فالو و آنفالو و لایک و کانت نیز خودداری کنید.

قدم دوم برای رفع ارور your account was compromised این است که تمام برنامه های کمکی شخص ثالث را از اکانت خود پاک کنید و دیگر هیچ رباتی را برای فعالیت هایی مانند فالو آنفالو و لایک و کامنت به اکانت خود راه ندهید.

[insta_contact_info title] 

برای مطمئن شدن از اینکه جز خودتان کاربر دیگری در اکانتتان نیست مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا وارد اینستاگرام شوید،
  • از قسمت پروفایل وارد تنظیمات خود شوید،
  • گزینه security را انتخاب کنید،
  • سپس وارد گزینه apps and website شوید.

ارور your account was compromised

در این قسمت میتوانید لیست برنامه های شخص ثالث را که به اکانت شما دسترسی دارند مشاهده کنید. نکته قابل ذکر این است که اگر میخواهید از این برنامه ها هم استفاده کنید مواردی را انتخاب کنید که توسط سرورهای اصلی اینستاگرام تایید شده و معتبر باشد؛ اگر غیر از این باشد مجددا با ارور your account was compromised مواجه خواهید شد، و در صورتی که برای بار دوم این هشدار را دریافت کنید اکانت شما بلاک دائم میشود.

رفع پیغام your account was compromised اینستاگرام با راه حل های دیگر

عبارت your account was compromised به این معناست که حساب کاربری شما به خطر افتاده است؛ در واقع اینستاگرام میخواهد از حساب شما محافظت کند و از دسترسی دیگران جلوگیری کند، زیرا این گونه متوجه شده که برنامه ها و ربات هایی پسورد شما را دارند و به اکانت دسترسی دارند. اگر بعد از عوض کردن رمزعبور (پسورد) خود همچنان نمیتوانید وارد اکانت خود شوید، بهتر است اکانت اینستاگرام را به اکانت facebook خود متصل کنید، با انجام این اقدام، اینستاگرام بیشتر به شما اعتماد میکند.

پیغام your account was compromised

رفع پیغام your account was compromised با تغییر آی پی

برای رفع پیغام your account was compromised میتوانید اینستاگرام را گول بزنید و با استفاده از دستگاه های دیگر و تغییر آی پی وارد اکانت خود شوید، برای انجام این اقدام بهتر است که اینستاگرام را از تلفن همراه خود پاک کنید و از طریق گوشی دیگری و یا کامپیوتر، وارد اکانت خود شوید.

هنگام ورود از طریق دستگاه دیگر حتما دقت کنید که رمز عبور خود را درست وارد کنید در غیر این صورت مجددا اینستاگرام به حساب شما حساس شده و ارور your account was compromised نمایان میشود.

بیشتر بخوانید:  8 روش طلایی رفع اکشن بلاک اینستاگرام (action blocked)

البته پیشنهاد ما این است که برای وارد کردن رمز عبور خود از اینستاگرام بخواهید کدی را به شماره همراه شما ارسال کند، به این ترتیب اعتماد اینستاگرام افزایش می یابد.

برای تغییر آی پی میتوانید از فیلتر شکن ها (vpn) نیز استفاده کنید.

ارور your account was compromised

تغییر داده تلفن همراه و رفع پیغام your account was compromised

یکی از روش های ساده برای حل مشکل your account was compromised این است که اگر از اینترنت همراه استفاده می کنید، آن را با وای فای تعویض کنید و اگر به وای فای متصل هستید از داده همراه استفاده کنید، همچنین میتوانید برای لحظاتی به نقطه اتصال دستگاه دیگری متصل شوید و با این تغییرات شانس خود را امتحان کنید.

پاک کردن لینک هایی در اکانت و رفع ارور your account was compromised

گاهی ممکن است در بیو خود لینک وارد کرده باشید؛ برای حل مشکل your account was compromised بهتر است که اگر در قسمت بیو یا زیر پست هایتان لینکی وارد کرده اید به سرعت آنها را پاک کنید. گاهی ممکن است به راحتی نتوانید لینک های موجود را پاک کنید اما نگران نباشید میتوانید آنها را report کرده و از بروز مشکل جلوگیری کنید.

[contact_info title]

کلام آخر 

توصیه می کنیم برای افزایش فالوور از روشهای طبیعی استفاده کنید و اکانت خود را به ربات های اینستاگرام نسپارید؛ زیرا یکی از اصلی ترین دلایل پیغام your account was compromised، ربات ها و فعالیت های اسپم آنها هستند، پس بهتر است از روشهایی مانند تبادل با پیج های دیگر، تولید محتوای جذاب برای کاربران و تبلیغات در چارچوب اینستاگرام استفاده کنید. 

اگر برای بار دوم ارور your account was compromised یا ارور we restrict certain activity را دریافت میکنید به این معناست که اکانت شما در آستانه حذف دائم قرار دارد، حال اگر اکانت شما بیزنسی باشد مشکل دوچندان خواهد بود در نتیجه از اقدامات اصافی بپرهیزید و مشکل خود را با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام در میان بگذارید.  

سوالات متداول

۱- ارور your account was compromised یعنی چه؟

فعالیت شما در اینستاگرام اسپم است و درحال نقض قوانین و چارچوب اینستاگرام هستید.

۲- ر فع ارور we restrict certain activity چگونه است؟

رفع ارور we restrict certain activity راه حل های مختلفی دارد که در مقاله به صورت کامل به آنها اشاره کرده ایم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *