خانه / اینستاگرام / روش های دانلود عکس از اینستاگرام _ ۴روشی که همه نمی دانند!
روش های دانلود عکس از اینستاگرام _ 4روشی که همه نمی دانند!

روش های دانلود عکس از اینستاگرام _ ۴روشی که همه نمی دانند!

اینستاگرام، یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی حال حاضر است. این شبکه اجتماعی در ابتدا به صورت یک اپلیکیشن موبایلی شروع به فعالیت کرد و سپس نسخه وب آن طراحی شد تا افراد بتوانند از طریق کامپیوتر نیز از آن استفاده کنند. هرچند که ویژگی‌ها و قابلیت‌های اینستاگرام در نسخه وب ممکن است محدودتر باشد و با نسخه موبایل تفاوت داشته باشد، اما همچنان ارزشمند و دیدنی است.
اینستاگرام محیطی را فراهم می‌کند که کاربران می‌توانند تجربه‌های دیدنی و مطالب مفید و ارزشمندی را در آن بیابند. ممکن است برخی از محتواها به گونه‌ای باشند که کاربران نمی‌توانند به سادگی از آن‌ها عبور کنند و بخواهند آن‌ها را در گالری موبایل یا کامپیوتر خود ذخیره کنند. برای این کار، روش‌های مختلفی وجود دارد که اجازه می‌دهد تا محتواها و پست‌ها را ذخیره و هر زمان که نیاز باشد مشاهده کرد.

با این حال، اینستاگرام به صورت مستقیم این امکان را به کاربران نمی‌دهد که عکس‌ها و فیلم‌های موجود در آن را دانلود کنند. به همین دلیل، کاربران همواره به دنبال راهکارهایی بوده‌اند که این امکان را برایشان فراهم کند. در این مقاله، به معرفی روش‌های دانلود عکس از اینستاگرام می‌پردازیم. این روش‌ها با استفاده از ترفندهایی طلایی، به شما آموزش می‌دهند که چگونه با ذخیره عکس از اینستاگرام، به عکس یا فیلم مورد نظرتان دسترسی داشته باشید و از آن لذت ببرید.

شما به راحتی میتوانید با نصب یک برنامه بر روی موبایل خود یا با مراجعه به برخی سایت ها هر ویدیو یا تصویری را که دوست دارید را دانلود کرده و در گالری خود داشته باشید. ما روش های دانلود عکس از اینستاگرام را با معرفی کاربردی ترین برنامه های جانبی و سایت ها خدمت شما شرح خواهیم داد.

[contact_info title] 

روش های دانلود عکس از اینستاگرام

گاهی پیش می آید که شما در اینستاگرام از عکس و یا فیلمی خوشتان می آید، و دوست دارید آن ویدیو یا تصاویر را دانلود کرده و در گوشی خود ذخیره کنید. اما امکان دانلود عکس از اینستاگرام و یا امکان ذخیره عکس و ویدیو در اینستاگرام وجود ندارد. برای ذخیره کردن عکس وفیلم از اینستاگرام، روش های مختلفی وجود دارد. اولین و سریع ترین راه که احتمالا همه با آن آشنا هستید، اسکرین شات می باشد.

اما با روش هایی که در ادامه خواهیم گفت می توانید علاوه بر عکس، ویدیوهای مورد نظر را نیز از اینستاگرام دانلود کنید.

  • استفاده از سایت های مختلف
  • استفاده از برنامه های جانبی
  • استفاده از افزونه های گوگل
  • دانلود از طریق  Inspect

با استفاده از روش های بالا می توانید محتوایی که مد نظر دارید را از اینستاگرام دانلود کنید.

سایت های دانلود عکس از اینستاگرام

در ادامه روش استفاده از چند سایت مطرح برای ذخیره عکس از اینستاگرام را خدمت شما معرفی خواهیم کرد. البته ممکن است برخی از این سایت های فیلتر باشند و باید از ابزار تغییر آی پی برای استفاده از این سایت ها استفاده کنید.

سایت دانلودگرام (downloadgram):

ابتدا باید به سایت به نشانی https://downloadgram.com مراجعه کنید. استفاده از این سایت بسیار راحت می باشد، به این صورت که شما وقتی به بالا سمت راست پست اینستاگرام نگاه کنید، علامت سه نقطه را ملاحظه خواهید کرد. با انتخاب سه نقطه، گزینه ای تحت عنوان لینک را خواهید دید. لینک را کپی کنید مطابق تصویر زیر در کادر قرار دهید، سپس روی گزینه دانلود کلیک کنید.

سایت های دانلود عکس از اینستاگرام

سایت aloinstagram.net:

شما با استفاده سایت الواینستاگرام، حتی استوری اینستاگرام را هم می توانید دانلود کنید. از طریق این سایت، می توانید عکس و ویدئو دلخواه خود را دانلود و در گوشی و کامپیوتر خود ذخیره کنید.

بیشتر بخوانید:  نحوه بازیابی پست های پاک شده اینستاگرام|بازیابی استوری،reels

جهت استفاده از این سایت وارد آدرس https://aloinstagram.net شوید.در همان صفحه اول گزینه های مختلفی را مشاهده خواهید کرد. گزینه هایی از جمله دانلود عکس از اینستاگرام، دانلود ویدئو و IGTV و حتی دانلود کپشن و استوری.

دانلود عکس از اینستاگرام

با قرار دادن لینک و یا وارد کردن آی دی پیج مورد نظر خود، می توانید عکس و ویدئو مد نظر خود را ذخیره کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام

دانلود عکس از اینستاگرام با استفاده از افزونه کروم

یکی دیگر از راه های دانلود عکس از اینستاگرام به وسیله کامپیوتر، استفاده از افزونه های مرورگر کروم است.

در ادامه چند مورد از افزونه های پر استفاده کاربران را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

افزونه Image Downloader for Instagram:

افزونه Image Downloader for Instagram در مرورگر کروم، امکان دانلود عکس، ویدیو و استوری رو به شما میدهد و شما همچنین می توانید تمام تصاویر و ویدیو های یک صفحه را با این پلاگین دانلود کنید.

برای دانلود این افزونه ابتدا وارد chrome extensions شده و در قسمت سرچ Image Downloader for Instagram را جستجو کنید.

پس از دانلود و فعال کردن افزونه می توانید از آن استفاده کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام با استفاده از افزونه کروم

دانلود عکس و ویدئو از طریق اپلیکیشن

برنامه های جانبی و اپلیکیشن های مختلفی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد، برخی از آنها هنگام استفاده دچار مشکل شده و ارور می دهند، برخی دیگر نیز صرفا برای تبلیغات و دانلود بیشتر ساخته شده اند که بسیار کاربری دشواری دارند.

در ادامه قصد داریم چند نمونه از اپلیکیشن های کاربردی و قابل استفاده را به شما معرفی کنیم.

این نکته را نیز باید اشاره کنیم که برای استفاده از تمام برنامه های جانبی حتما باید جهت استفاده در برنامه وارد حساب کاربری خود شوید و به اصطلاح لاگین کنید، شاید برخی دوست نداشته باشند که اطلاعات ورود خود را در برنامه های جانبی دیگر وارد کنند، بهترین گزینه برای این افراد استفاده از سایت ها برای دانلود عکس از اینستاگرام است.

برنامه FastSave:

یکی از معروف ترین برنامه ها، اپلیکیشن fast save است. برای دانلود این برنامه به گوگل پلی و یا اپ استور مراجعه کرده و برنامه را دریافت کنید.

برنامه FastSave یکی از بهترین برنامه‌های دانلود خودکار عکس و فیلم از اینستاگرام می‌باشد که در حال حاضر یکی از معروف‌ترین اپلیکشن های موجود برای دانلود عکس و ویدیو محسوب می‌شود.

مطابق تصویر زیر باید گزینه های ۱ و ۲ را فعال کنید.

دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام

برای دانلود محتوای مورد نظر خود، باید گزینه‌ای که با شماره ۳ در تصویر زیر نمایش داده شده است را لمس کنید تا بخشی که باید شماره ۴ نمایش داده شده است برای شما نمایان شود، در این بخش از محتوا باید گزینه copy link را لمس کنید تا بتوانید با استفاده از لینک، عکس را دانلود کنید.

دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام

برنامه Instasave:

یکی دیگر از برنامه های کاربردی و پر استفاده جهت ذخیره عکس از اینستاگرام و البته دانلود ویدئو از اینستاگرام برنامه Instasave می باشد.

ابتدا باید نرم افزار را دانلود کرده و به آن وارد آن شوید، سپس مطابق تصاویر و مراحل ذکر شده عمل کنید. یکی از بزرگترین ویژگی‌های این برنامه دانلود همزمان فیلم و عکس است.

دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید در این بخش از روش دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام تنها کافی است گزینه open instagram را لمس کنید تا نرم افزار اینستاگرام برای شما باز شود.

دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام

در بخش آخر تنها کافی است گزینه Copy link که در تصویر زیر نمایش داده شده است را لمس کرده و url ویدیو مورد نظر خود را کپی کنید.

بیشتر بخوانید:  بهترین روش رفع خطای Confirm it’s You to Login

دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام

برنامه insmate pro

insmate pro یکی از بهترین و کامل ترین برنامه های سازگار با سیستم عامل اندروید، برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام است.

برای دانلود فیلم و عکس میتوانید لینک محتوای دلخواه خود را از اینستا کپی کنید و با وارد کردن درون این برنامه اقدام به دانلود ویدیوی مورد نظر نمایید. می توانید برای دانلود محتوا مراحل زیر را اجرا کنید:

  1. ابتدا وارد اینستاگرام شوید و روی آیکون سه نقطه بالای عکس یا ویدیو کلیک کنید.
  2. گزینه اشتراک گذاری را کلیک کرده و سپس برنامه insmate را انتخاب کنید.
  3. در ادامه گزینه دانلود را انتخاب نمایید. با انجام این فرآیند فایل موردنظر شما در گالری ذخیره می شود.

دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام

ویژگی های برنامه insmate

از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه میتوان به سرعت دانلود بالا، امکان انتخاب و دانلود دسته جمعی فایل ها، کاربرد آسان، امکان دانلود ویدیوهای آپلود شده در استوری، حجم پایین برنامه و امکان دانلود ویدئوها با کیفیت بالا اشاره کرد. همچنین می توانید با ورود به داخل برنامه اینس میت به پیج مورد نظر رفته و فایل های مورد نظر را به صورت دسته ای انتخاب کرده و دانلود نمایید. با این کار فایل های  انتخابی شما دانلود و در گالری ذخیره می شود.

دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام

دانلود عکس  از طریق  Inspect

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید با استفاده از Source code صفحه مورد نظر می باشد. البته شاید روش هایی که در قبل گفته شد، بهتر و راحت تر باشد. اما این روش نیز یکی از راه های دانلود عکس از اینستاگرام و با استفاده از کامپیوتر می باشد.

  • به وسیله مرورگر وارد اکانت اینستاگرام خود شده و عکس مورد نظر خود را بیابید.
  • بر روی قسمت خالی صفحه، راست کلیک کنید و گزینه Inspect را انتخاب کنید.
  • حال در پنجره ای که باز می شود به تب Sources بروید.

ذخیره عکس از اینستاگرام با سورس کد

در پنلی که در سمت چپ باز می شود در بین فولدرهای موجود به دنبال عکس مورد نظر خود بگردید و بعد از پیدا کردن عکس مورد نظر بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Open in new tab را انتخاب کنید. به این ترتیب عکس مورد نظر شما در یک تب جدید در مرورگر باز می شود.

به تب عکس مورد نظر خود رفته بر روی عکس راست کلیک کرده و گزینه …Save image as را انتخاب کنید و عکس مربوطه را در مسیر دلخواه و با نام دلخواه در سیستم خود ذخیره کنید.

روش های دانلود عکس از اینستاگرام

کلام آخر

در مقاله فوق، روش های دانلود عکس از اینستاگرام و دانلود ویدیو و استوری را به شما آموزش داده ایم. همانطور که گفته شد، امکان دانلود مستقیم محتوا از پلتفرم اینستاگرام وجود ندارد. ولی با استفاده از روش های گفته شده در متن بالا، به راحتی این عمل برای شما امکان پذیر خواهد بود. چنانچه پس از مطالعه مطالب فوق همچنان سوال یا ابهامی دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

[contact_info title] 

سوالات متداول

۱- چگونه می توانیم از اینستاگرام عکس دلخواه خود را دانلود کنیم؟

گرفتن اسکرین شات، استفاده از برنامه ها، سایت ها و برنامه های دانلود عکس از اینستاگرام از روش هایی است که با آن می توانید از اینستاگرام عکس ذخیره کنید.

۲- آیا بدون نصب برنامه هم امکان دانلود عکس یا ویدیو از برنامه اینستاگرام وجود دارد؟

بله از طریق گرفتن اسکرین شات و همچنین استفاده از سایت های دانلود عکس از اینستاگرام می توانید این کار را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *