خانه / سامانه اینترنتی / سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی
سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، یکی از سامانه های کاربردی اینترنتی قوه قضاییه می باشد که باعث شده، مراجعه کنندگان مدت زمان بسیار طولانی را به خاطر صف انتظار دفاتر خدمات قضایی الکترونیک هدر نداده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایند. با ورود به این سامانه به سادگی می توانید روز و ساعت مورد نظر خود را انتخاب و ثبت نمایید و در همان تاریخ مقرر شده به صورت حضوری به دفتر قضایی مورد نظر خود مراجعه کرده و امورات خود را پیگیری نمایید.

با توجه به این موضوع که بیش تر کاربران از نحوه ورود، ثبت نام و ثبت نوبت در سامانه نوبت دهی دفاتر قضایی اطلاعی ندارند، ما در این مطلب تمامی مراحل مربوطه را به صورت تصویری به شما آموزش داده ایم.

چنانچه در روند انجام ثبت نام در این سامانه و دریافت نوبت دچار مشکل و یا نقص فنی (بالا نیامدن صفحه سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، بیرون پرت شدن از سامانه و…) شده اید می توانید با مجموعه الو رایانه کمک تماس گرفته، تا کارشناسان ما اقدام به دریافت نوبت برای شما نمایند.

[contact_info title] 

نحوه ثبت نام در سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

ابتدا وارد سایت نوبت دهی دفاتر قضایی به نشانی nobat.kdke.ir شوید.جهت استفاده از این سامانه باید از قبل در آن عضو شده باشید. در ادامه مقاله نحوه عضویت در سایت را شرح خواهیم داد.

۱_ هنگامی که وارد صفحه اصلی سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی شدید، مطابق شکل گزینه ثبت نام کاربران را انتخاب کنید.

ورود به سایت سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

۲_ در این قسمت باید شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید، بعد از دریافت کد تایید و ثبت آن وارد صفحه ای می شوید که باید اطلاعات خود را برای ثبت نام در فیلدهای مخصوص وارد نمایید.

نحوه ورود و ثبت نام در سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

نحوه ورود به سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

۳_ پس از تایید و تکمیل ثبت نام، برای شما یک پنل شخصی به وجود خواهد آمد و تمام نوبت های شما قابل رویت در آن خواهد بود.

نکته : امکان دیگری که در پنل شخصی شما وجود دارد، کیف پول می باشد، شما می توانید با شارژ کیف پول خود برای پرداخت های سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  سایت اعلام نتایج تیزهوشان + زمان اعلام نتایج و نحوه مشاهده

سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

در این مرحله، ثبت نام شما در سامانه نوبت دهی قضایی تکمیل می شود و شما از این پس برای نوبت گرفتن با شماره موبایل و رمز عبور خود می توانید وارد این سامانه شده و نوبت خود را ثبت و پیگیری نمایید. در ادامه مطلب نحوه نوبت گیری در این سامانه را برایتان توضیح خواهیم داد.

ثبت نوبت در سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

بعد از انجام ثبت نام خود در سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، در پنل شخصی خود قسمت بالا سمت راست بروی گزینه نوبت دهی کلیک کنید. پس از آن وارد صفحه اصلی می شوید که مطابق تصویر زیر چند کادر از جمله انتخاب استان، شهر، خواسته و دفتر مورد نظر خود وجود دارد، که باید آن ها را مشخص کرده و در نهایت گزینه جست و جو را بزنید.

ثبت نوبت در سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

پس از انتخاب استان، شهر و دفتر مورد نظر وارد صفحه ایی می شوید که در آن جا کد دفتر خدماتی انتخابی شما و در صورت عدم انتخاب دفتر خاصی، نام و کد تمامی دفاتر خدمات الکترونیک دارای نوبت را برای شما لیست خواهد کرد.

ثبت نوبت در سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

با انتخاب دفتر خدمات الکترونیک مد نظرتان، بر روی گزینه “دریافت نوبت” کلیک کرده تا وارد صفحه مخصوص آن دفتر شوید.

بعد از ورود به صفحه جدید، ساعت و روزهایی که می توانید نوبت دریافت نمایید را مشاهده می کنید.

 ثبت نوبت در سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

بعد از انتخاب روز و ساعت در جدول مطابق تصویر زیر، در نهایت بر روی گزینه ثبت نوبت ضربه زده و نوبت خود را در سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، نهایی نمایید.

 ثبت نوبت در سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

نکات تکمیلی مربوط به سامانه نوبت دهی دفاتر قضایی

_ افرادی که قصد مراجعه به دفاتر خدمات قضایی را دارند، باید از طریق سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، اقدام به ثبت نوبت خود نمایند.

_ برای دریافت نوبت نیازی به داشتن حساب کاربری در سامانه ثنا ندارید، تنها باید در خود سامانه نوبت دهی دفاتر قضایی، ثبت نام نمایید.

بیشتر بخوانید:  سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض خودرو [nspay.ir]

_ چنانچه دارای حساب کاربری در این سامانه می باشید، با استفاده از رمز عبور و شماره موبایلتان می توانید وارد سامانه شده و نوبت خود را ثبت نمایید.

_ در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید، هنگام ورود به سامانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باید گزینه “رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟” را انتخاب نمایید.

در آخر

در این مطلب ما نحوه ثبت نام در سامانه نوبت دهی دفاتر قضایی و اخذ نوبت را برایتان شرح داده ایم؛ تا به سادگی بتوانید در منزل خود با استفاده از این سامانه، نوبت خود را دریافت کرده و در روز و تاریخی که مشخص کرده اید به صورت حضوری به مرکز مورد نظر مراجعه نمایید. فراموش نکنید، اخذ نوبت نیازمند حساب کاربری می باشد، یعنی در صورتی که شما در سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی حساب کاربری ندارید، باید پیش از هر اقدامی در این وب سایت ثبت نام کرده و یک حساب کاربری برای خود بسازید و بعد از آن نوبت خود را ثبت نمایید.

چنانچه در فرآیند ثبت نوبت در سایت نوبت دهی دفاتر قضایی دچار مشکل شده اید، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان این کار را برای شما انجام دهند.

سوالات متداول 

چگونه می توانم در سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الترونیک قضایی نوبت خود را ثبت کنم؟

در صفحه اصلی این سامانه، باید اطلاعات خواسته شده مانند استان، شهر و نوع درخواست خود را وارد نمایید و سپس بر روی گزینه جست و جو کلیک کنید، حال لیست دفاتر خدمات الکترونیک قضایی که خدمت مورد نظر شما را ارائه می دهند به شما نمایش داده می شود و حال می توانید نوبت خود را ثبت نمایید.

چگونه می توانم وارد سامانه نوبت دهی قضایی شوم ؟

ابتدا باید وارد سایت عدل ایران شوید و سپس گزینه "سامانه نوبت دهی قضایی" را انتخاب نمایید.

[contact_info title] 

۱۳ نظر

  1. ببخشید تو ابلاغیه من نوشته : در وقت مقرر فوق جهت رسیدگی در این شعبه حاضر شوید . ننوشته که از سایت نوبت گیری کنید . ایا احتیاج به نوبت گیری هست یا خیر .

  2. سلام
    حتما باید قبل از مراجعه از طریق سایت نوبت گرفته باشیم؟ امکان در یافت نوبت بصورت حضوری وجود ندارد؟

    • سلام کاربر گرامی!
      بله باید پیش از مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از طریق سامانه مربوطه، اقدام به دریافت نوبت نمایید.

  3. سلام من برای گرفتن نوبت در دفاتر خدمات قضایی نمیتونم حساب کاربری بسازم گیر کردم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      با توجه به اهمیت موضوعات قضایی هنگامی که نمیتوانید فرآیند ثبت نام را انجام دهید، سریعا با کارشناسان سامانه مجموعه تماس گرفته و ابهام خود را برطرف سازید، چرا که هر لحظه دیرکرد در فرآیند قرارهای قضایی باعث بروز مشکل در آینده برای شما خواهد شد.

  4. برای ثبت نوبت در سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی حتما باید ثبت نام کنم نمیشه شخص دیگه ای که در این سامانه حساب کاربری داره برای من نوبت بگیره؟؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      جهت نوبت دهی در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، هرشخص فقط امکان این را دارد برای خود نوبت گرفته و عملیات قضایی خود را پیگیری نماید.

  5. سلام برای دریافت بلاغیه هم باید نوبت بگیرم ؟؟؟؟؟

    • سلام کاربر گرامی
      برای دریافت ابلاغیه نیازی به دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نیست، زیرا با راه اندازی سامانه ثنا، بستری فراهم شده تا بتوانید ابلاغیه های خود را به صورت الکترونیکی دریافت و مشاهده نمایید.

  6. من دقیق متوجه نحوه ثبت نوبت تو سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک نشدم، الان داشتن حساب کاربری ثنا ضروریه، مگه میخوام وارد سامانه ثنا بشم؟؟؟

  7. قصد دارم برای تنظیم سند رسمی نوبت بگیرم، اما توی گزینه ها همچین چیزی نبود؟ دلیلش چیه ؟؟

    • سلام کاربر گرامی
      با استفاده از سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، تنها می توانید برای مراجعه به دفاتر خدمات قضایی نوبت بگیرید نه دفتر اسناد رسمی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *