خانه / سامانه اینترنتی / سایت اعلام نتایج تیزهوشان + زمان اعلام نتایج و نحوه مشاهده
سایت اعلام نتایج تیزهوشان

سایت اعلام نتایج تیزهوشان + زمان اعلام نتایج و نحوه مشاهده

داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان شرکت کرده اند، می توانند در مرداد ماه ۱۴۰۲ و از طریق سایت اعلام نتایج تیزهوشان به نشانی my.medu.ir انجام می شود. دانش آموزان می توانند پس از وارد کردن کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود در سایت تیزهوشان، نتایج خود را مشاهده کنند.

تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان از طریق سایت سنجش اعلام می شود و داوطلبان می توانند در زمان اعلام شده، جهت دریافت کارنامه خود اقدام کنند.

پس از اعلام نتایج متقاضیان می توانند از طریق ورود به سایت اعلام نتایج تیزهوشان، از جزئیات کارنامه خود مانند رتبه داوطلب، رتبه آخرین فرد قبولی در آزمون تیزهوشان و… مطلع شوند.

در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با زمان اعلام نتیجه تیزهوشان ۱۴۰۲، نحوه ورود به سایت اعلام نتایج تیزهوشان و نحوه مشاهده نتایج، مطالبی ارائه کنیم.

[contact_info title= “سایت اعلام نتایج تیزهوشان”] 

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲

در سال های قبل، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان برای داوطلبان پایه دهم از طریق سامانه azmoon.medu.ir انجام می شد. همچنین اعلام نتایج آزمون تیزهوشان برای پایه هفتم از طریق سایت hoosh.medu.ir انجام می گرفت. اما در سال جاری داوطلبان برای مشاهده نتایج خود باید به آدرس my.medu.ir مراجعه کنند.

بر اساس آخرین اطلاعیه منتشر شده نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ در نیمه اول مرداد ماه انجام خواهد شد.

داوطلبانی که در آزمون مدارس تیزهوشان پذیرفته می شوند، در صورتی که نتوانند ثبت نام خود را به موقع انجام دهند، به معنای انصراف قطعی آنها خواهد بود و نمی توانند به صورت مجدد در این مدارس ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید:  نحوه اعتراض به جریمه رانندگی + آدرس مراکز اعتراض به جریمه رانندگی

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲

دانش آموزان پایه ششم برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان خود پس از اعلام نتایج، می توانند به آدرس اینترنتی my.medu.ir مراجعه کرده و پس از وارد کردن کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود، به صفحه شخصی خود وارد خواهند شد و می توانند نتایج خود را مشاهده کنند.

سایت اعلام نتایج تیزهوشان

پس از ورود به صفحه اصلی خود، گزینه آزمون سپاد را انتخاب کنید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان در سال گذشته از طریق سایت pada.medu.ir انجام می شد اما در در سال جاری اعلام نتایج از طریق سایت my.medu.ir خواهد بود. در ادامه نحوه مشاهده نتایج را توضیح خواهیم داد.

ابتدا آدرس اینترنتی my.medu.ir​ را در مرورگر گوشی یا لپ تاپ خود جستجو کرده و در ادامه کد ملی و سریال شناسنامه خود را وارد کنید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402

در قسمت نمایش داده شده می توانید با انتخاب گزینه “آزمون سمپاد” نتایج آزمون تیزهوشان خود را مشاهده کنید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402

اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲

هر ساله پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، به مدت دو تا سه روز می توانید در سایت پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش، درخواست اعتراض خود را ثبت کنید.

با توجه به موارد ثبت شده در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان، دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان قبول نشده اند، می توانند در مدت دو الی سه روز، اعتراض خود را از طریق سایت مرکز ملی استعداد های درخشان یا سایت همگام ثبت کنند.

دانش آموزانی که نسبت به نتایج اعلام شده اعتراضی داشته باشند، می توانند یک هفته بعد از پایان مهلت اعتراض، جواب اعتراض خود را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید:  سامانه نجم حوزه علمیه خواهران

[contact_info title= “سایت اعلام نتایج تیزهوشان”] 

کلام پایانی

در مقاله فوق در رابطه با نحوه ورود به سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲، نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ و زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ مطالبی ارائه کرده ایم.

همچنین همانطور که گفته شد، دانش آموزانی که نسبت به نتایج اعلام شده اعتراضی داشته باشند، می توانند آن را از طریق سایت مرکز ملی استعداد های درخشان و یا سایت همگام ثبت کنند. چنانچه پس از مطالعه مطالب فوق همچنان سوال یا ابهامی دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *