خانه / سامانه اینترنتی / سامانه یکپارچه فروش خودرو – آذر ۱۴۰۲
سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir

سامانه یکپارچه فروش خودرو – آذر ۱۴۰۲

[khodro_contact_info]

مرحله سوم عرضه خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه از روز چهارشنبه، ۸ آذرماه ۱۴۰۲ شروع شده است.

خوشبختانه جهت شرکت در مرحله سوم عرضه خودرو سامانه یکپارچه نیازی به افتتاح حساب وکالتی و بلوکه کردن ۱۰۰ میلیون تومان نبوده و متقاضیان می توانند تنها با تکمیل فرم اقدام به ثبت سفارش نمایند، البته شرایط دیگر مانند داشتن گواهینامه دارای اعتبار و عدم داشتن پلاک فعال نیز همچنان برقرار است.

سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی فروش ظرفیت مازاد ۴ خودروساز ایلیا، تیگارد موتور، کرمان موتور و آرین موتور را آغاز کرد.

  • این طرح از روز چهارشنبه، ۸ آذرماه ۱۴۰۲ آغاز شده است.
  • موعد تحویل این خودروها حداکثر ۳ ماهه خواهد بود.
  • دو شرکت ایران خودرو و سایپا نیز محصولات مازاد و جدید خود را در هفته آینده در این سامانه عرضه می‌کنند.

متاسفانه بسیاری از کاربران این سامانه در روز های اخیر به دلیل عدم اطلاع از بازگشایی مجدد، سهوا اقدام به لغو سفارش خود کرده و این نگرانی را دارند که آیا می توانند الویت لغو شده خود را تحویل بگیرند یا خیر؟

 خوشبختانه کارشناسان مجموعه ما در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی سوالات شما پیرامون نحوه ثبت سفارش، لغو سفارش، فراموشی رمز، ثبت اشتباه اطلاعات و ویرایش نوع خودرو می باشند. به عبارتی می توانید با یک تماس تلفنی از وضعیت خودرو سفارش داده شده، باخبر شوید.

[khodro_contact_info]

چرا تماس با پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو اهمیت دارد؟ تماس با پشتیبانی طرح یکپارچه خودرو چه کمکی به متقاضیان میکند؟

سامانه یکپارچه فروش خودرو، معمولا دارای برخی نواقص فنی و فرآیندی ریز و درشت میباشد. معمولا ابهامات و سوالاتی برای ثبت نام کنندگان وجود دارد که در هیچ کجای سامانه و همچنین دیگر منابع اطلاع رسانی، اشاره دقیق و کاملی به آنها نشده است، لذا ثبت نام صحیح و کامل و موفق در طرح یکپارچه خودرو، نیارمند دانستن و رعایت کردن برخی نکات ریز و درشت میباشد.

بنابراین اگر اطلاعات کافی از رونده  تا حدی مبهم و سردرگم کننده ی سامانه سامانه یکپارچه فروش خودرو نداشته باشید، ممکن است بدون آنکه متوجه شوید یا بدون آنکه سامانه به شما خطا یا تذکری بدهد، فرصت ثبت نام نهایی و استفاده از این طرح را از دست بدهید و وقتی متوجه اشتباه خود بشوید که دیگر دیر باشد و فرصتی برای تصحیح وجود نداشته باشد، و عملا شما فرصت خرید خودرو به قیمت کارخانه را از دست داده باشید.

بیشتر بخوانید:  سامانه ثبت نام لاستیک دولتی سواری

ما، به عنوان مرکز پشتیبانی غیرحضوری و تلفنی سامانه یکپارچه خودرو و چندین سامانه مشابه دیگر؛ از روش های مختلف، تمام نکات، ابهامات و سوال های احتمالی در خصوص این سامانه را کشف و تا حد زیادی ابهام زدایی و حل کرده ایم و آماده اطلاع رسانی و خدمت رسانی به تمام متفاضیان عزیز ار سراسر کشور هستیم.

اگر سوال یا ابهامی دارید ما به صورت کامل موضوع  را برای شما توضیح میدهیم، و حتی این امکان وجود دارد که کارشناس های مرکز کل فرآیند ثبت نام و انتخاب خودرو (صفر تا صد کار) را برایتان انجام داده و نتایج را به صورت فایل و اسکرین شات برایتان ارسال کنند، تا خیالتان بابت یک ثبت نام و انتخاب خودروی صحیح و موفقیت راحت باشد.

همچنین میتوانیم با توجه به برآرودی که از تعداد درخواست ها وجود دارد و نیز قیمت های کارخانه و بازار آزاد خودروها و همچنین چند پارامتر دیگر، شما را در خصوص اینکه چه خودروهایی را با چه اولویت هایی انتخاب کنید تا بهترین نتیجه برایتان حاصل شود نیز راهنمایی کنیم.

[khodro_contact_info]

تاریخ ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آنها ازسوی بانک ارسال شده است ، می توانند از روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ تا پنج شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ نسبت به ثبت نام اولیه به منظور تشکیل لیست نوبت دهی (لیست انتظار) برای خودروی مدنظر، در سامانه https://www.esalecar.ir اقدام نمایند.

سامانه یکپارچه تخصیص

نحوه ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir

جهت ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir، در قدم اول آدرس اینترنتی esalecar.ir را در مرورگر خود سرچ کرده، اولین نتیجه بالا آمده را انتخاب نمایید.

سپس از منوی اصلی سایت گزینه “ثبت نام” را انتخاب کنید.

در صفحه ی جدیدی که نمایش داده می شود، می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن همراه خود، و کلیک بر روی گزینه “دریافت کد فعال سازی”، کد فعال‌سازی را دریافت کرده و ثبت نام خود را انجام دهید.

شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir

در راستای ثبت نام خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه تخصیص esalecar.ir، باید به شرایط زیر توجه کنید:

مشخصات خودرو: در هنگام ثبت نام خودرو، باید اطلاعات دقیق و کاملی از خودرو شامل برند، مدل، سال ساخت، رنگ، کارکرد و سایر اطلاعات مربوط به وضعیت فنی و اساسی خودرو را وارد کنید.

بیشتر بخوانید:  سامانه فروش سهام عدالت

پیش ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir

به طور کلی، پیش ثبت نام برای لیست نوبت دهی در سایت esalecar.ir، به این صورت است که متقاضیان می‌توانند اطلاعات خود را به عنوان درخواست نوبت دهی وارد کنند. پس از اتمام فرآیند ثبت نام، یک کد رهگیری در اختیار آنها قرار می‌گیرد. با استفاده از این کد رهگیری، می‌توانند وضعیت درخواست خود را پیگیری کنند و هنگامی که نوبت مورد نظر به آنها تعلق می‌گیرد، خودروی مورد نظر را خریداری کنند.

مهم است بدانید که پیش ثبت نام در سایت esalecar.ir، هیچ‌گونه تعهدی برای خرید خودرو ندارد و تنها برای دریافت نوبت خرید مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، نحوه اختصاص نوبت خرید به درخواست‌های مختلف، به تصمیم سازندگان سایت وابسته است و هیچ تضمینی برای دریافت نوبت خرید در زمان مورد نظر وجود ندارد.

ثبت نام قطعی خودرو های داخلی در esalecar.ir

مراحل ثبت نام قطعی خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir، به شرح زیر است:

فرایند طرح یکپارچه عرضه خودرو برمبنای فرآیند نوبت دهی شامل سه مرحله زیر است:

مرحله اول: پیش‌ثبت نام متقاضیان برای لیست نوبت دهی

مرحله دوم: نوبت دهی و اعلام زمان بندی به ازای هر محصول مشخص براساس برنامه تولید

مرحله سوم: :قطعی نمودن ثبت نام متقاضیان براساس فراخوان خودروساز

لیست خودروهای ارائه شده در سامانه یکپارچه خودرو های داخلی

سامانه یکپارچه فروش خودرو مختصی شرکت های تولید کننده خوردوی داخلی میباشد. 

لازم به ذکر است در مرحله دوم شرح شرکت ایران خودرو شرکت نکرده و هیچ خودرویی عرضه نکرده است.

کلام آخر

برای ثبت نام صحبح و موفق در سامانه یکپارچه فروش خودرو و اطلاع از شماره پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو، مطلب فوق را مطالعه نموده و یا با پشتیبانی آنلاین سامانه یکپارچه خودرو ارتباط بگیرید.

سپس اطلاعات کافی از روند و شرایط سامانه کسب کنید، تا در حین یا پس از ثبت نام دچار مشکل نشوید.

اگر دانش کافی یا تمرکز کافی برای این کار را ندارید، پیشنهاد میکنیم ثبت نام و انتخاب خودروی خود را به یک شحص یا مجموعه ای باتجربه بسپارید تا این کار را به شکل درست و دقیق برای شما انجام دهند.

۲۹۵ نظر

  1. من در طرح اول برای تابستان ۱۴۰۳ هایما برنده شدم و بعدا انصراف دادم و در طرح دوم ۵ اولویت انتخاب نمودم و اولویت اول آریزو ۵ برنده شدم از خودروساز پیام ارسال شداما بدلیل افزایش قیمت مجدد کارخانه مراجعه ننمودم. آیا میتوانم اولویتهای بعدی را انتخاب نمایم ؟

  2. باسلام
    در مرحله دوم شاهین برای سال ۱۴۰۳ به اسمم افتاده
    بعد از چندین ماه پسرم اشتباها انصراف میدهد
    اما هنوزم وقتی میرم تو سایت تمام چیز ها کامل و نوشته برنده شدید تحویل زمستان ۱۴۰۳
    میگم ممکنه انصراف ثبت نشده باشه انشالله که نشده
    چون اشتباها انصراف داده
    چطور مشخص میشه که انصراف ثبت شده؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

  3. esalecar
    این علامت چیه؟

  4. خرید از کدام شرکت های خودرو ساز از طریق سامانه یکپارچه خودرو esalecare ممکن است؟>؟؟؟

  5. سلام شانس برنده شدن در مرحله دوم قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو esale car.ir چقدر است؟؟؟؟

  6. سلام توی این سایت قسمت esalecar.ir ورود کاربر زدم ولی نمیشه میشه راهنماییم کنید

  7. من میخام توی این سایت esalecar.ir ثبت نام انجام بدم ولی برام بالا نمیاره باید چیکار کنم؟؟

  8. این سایت esalecar برای چیه کدوم اینا برای ثبت نام خودروعه فرق میکنن باهم ؟؟؟؟

  9. سلام برای پیش ثبت نام متقاضیان برای لیست نوبت دهی باید وارد این سایت esale car.ir بشیم؟؟؟؟

  10. من وارد سایت میشم که ثبت نام کنم این قسمت esalecar.ir ورود کاربر رو نمیدونم چرا برای من نمیاره؟؟؟

  11. سلام زمان ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir چه وقت است؟؟؟؟؟

  12. سلام وقتتون بخیر نحوه خرید خودرو از سامانه یکپارچه خودرو esalecar به چه صورت میباشد؟

  13. سلام
    من درسامانه یکپارچه یک سمند برنده شدم و ۱۰۰میلیونو لازم داشتم نمیدونستم که پول ازاده وربطی به انصراف ندارد رفتم زدم انصراف از طرح که پولو برداشت کنم ایا میشود نوبتم رو برگردوندوانصرافو لغوکرد؟

  14. سلام وقتتون بخیر ، بنده برای خانمم شاهین اتوماتیک سفارش دارم و احراز گردید تحویلش را تابستان‌ ۱۴۰۳ اعلام کرد ولی اشتباها گزینه لغو را زدم الان چطوری میتونم تصحیح کنم ؟ ممنون میشم راهنماییم بکنید

  15. جوادحیدرپناه

    شماره سامانه یکپارچه خودرو چنده؟

  16. چجوری با پشتیبانی آنلاین سامانه یکپارچه خودرو صحبت کنم؟ یه مشکل دارم میخوام حلش کنم مربوطه به ثبت نام شهریورماه سامانه است

  17. سلام من در سامانه یکپارچه ثبت نام کردم بعد حساب وکالتی درست کردم مبلغ ۱۰۰ تومن رو ریختم بعد اعلام نتیجش اومد که ۱۴۰۳ خودرو در اومده و گفتن که از ۲۴ خرداد پولای مسدود شده رو میتونیم برداشت کنیم بعد من ۲۸ خرداد پول رو برداشت کردم که واسم پیامک اومد که حساب وکالتی شما غیر فعال شده ولی گفته بودن از ۲۴ میشه پول رو برداشت کرد

  18. سلام من جزو طرح اول منتخبین یکپارچم شماره همراه میزنه عدم تطابق با کد ملی تغییرش دادم ولی هنوزم میزنه عدم تطابق پشتیبانی سایت یکپارچه پاسخگو نیست ممنون میشم راهنمایی کنید

  19. باسلام. اینجانب در ۴۸ ماه گذشته پلاک فعال نداشته و هیچ ثبت نام خودرو انجام نداده ام پس چرا عدم احراز لیست خودروسازان وارد شده. علت چیست؟؟!!

  20. باسلام، اینجانب شناسنامه تعویض گردیده و گواهینامه ام با شماره ملی قبلی صادر گردیده است ولی ثبت نام خودرو را به دلیل مفقود شدن گواهینامه با تصویر قبلی و شماره ملی جدیدم انجام دادم و عدم احراز شده . آیا میتوان اصلاح نمود و در طرح شرکت کرد؟؟

  21. سلام من نمیدونم شما چه کاری از دستتون برمیاد یا اصلا پیام من و میخونید یا نه ولی تنها جایی که تونستم پیدا کنم شما بودید ، امیدوارم که این سایت مثل بیشتر جاهای این مملکت سوری و واسه ظاهر نباشه و جواب من و بدید
    من فقط میخوام بدونم چطور میشه من تو ۵ تا اولویتم که زدم ، هیچ کدوم و قبول نکنن و بگن خودرو ساز نمیتونه تامین کنه
    آخه مگه نباید اول با خودروساز هماهنگ کنن بعد بزارن تو انتخابای مردم
    پس چطور میشه ۵ تا اولویت من تو ۳ تا کارخونه تولید کننده رد بشه
    والا موندم از این همه کلاشی و بی شرفی ، به خدا که از این آدما کثیف تر و بی شرف تر از خودشون خودشونن ، یعنی نمیدونم چرا ما از ناراحتی و بدبختی تو این مملکت بی صاحاب ، سقط نمیشیم راحت شیم به خدا 😥😥😥😥😥

  22. مریم بانو براتی احمدابادی

    سلام در مرحله دوم فروش خودرو بنده برای ماشین های فرسوده شرکت کردم در ۲۴ خردادماه زمان دریافت ماشین برای بنده پاییز ۱۴۰۳ تعیین شده بود متاسفانه امروز ان هم حذف شده دلیلش چیست ؟مگه میشه تعیین زمان کرد و بعد حذف بشه

  23. سلام من در مرحله اول طرح یکپارچه خودروی تیاراثبت نام کردم و اعلام شد زمان تحویل بهار ۱۴۰۲ می باشد منم ماشین و سهام و .. فروختم برا اینکه ممکنه اعلام بشه پول واریز کنید اما بعد این مدت همچنان بلاتکلیف هستیم و هیچ کس هم جوابگو نیست که ببینم اخر و عاقبت این ثبت نام و حراج دارایی ما چی میشه .

  24. سلام .وقت بخیر
    من میخواستم توی دور دوم انصراف بدم و ماشینی انتخاب نکردم .متاسفانه گزینه انصراف فعال نیست
    لطفا بگین چگونه اقدام کنم پولمو آزاد بکنم

    • سلام کاربر گرامی!
      با توجه به این موضوع که نتایج طرح دوم، ۲۴ خردادماه اعلام می گرددف تمامی پول های مسدود شده نیز در این تاریخ از بلوکه خارج خواهند شد.

  25. چرا موقع ثبت نام توی این سایت خطای request not valid میده . تمام اطلاعات رو هم درست وارد میکنم . یکی به من بگه چرا . واقعا دارم عصبانی میشم

    • سلام کاربر گرامی!
      بهتر است از حالت جست و جوی پنهان برای ثبت نام در سامانه یکپارچه استفاده نمایید.

  26. سلام، اگر در ثبت نام مرحله دوم از ۵ تا حق انتخاب خودرو فقط یک انتخاب انجام بدم ممکنه هیچ ماشینی بهم تعلق نگیره؟

  27. سلام.وقت بخیر.شرایط طرح جوانی جمعیت عوض شده؟چون قبلا فرزنددوم که ازتاریخ ۱۴۰۰/۸به بعدمتولدشده بود ملاک بودولی الان تاریخ ۱۴۰۱ مطرح شده؟

    • سلام کاربر گرامی!
      بله تغییر پیدا کرده و مادرانی که فرزند دوم آن ها از ۱۰ آبان ۱۴۰۱ به بعد به دنیا آمده، می توانند در این طرح شرکت نمایند.

  28. سلام خسته نباشی در طرح یکپارچه که ۵ اولویت برای انتخاب هست
    میخواستم بدونم هر ۵ اولویت زمان تحویل مشخص میشه بعد مشه یک گزینشو انتخاب کرد؟

    • سلام کاربر گرامی!
      بله

    • سلام. منظور از انتخاب ۵ الویت دقیقا یعنی چی؟
      یعنی ما ۵ تا الویت انتخاب میکنیم هر کدوم که موعد تحویلش زودتر بود همون برامون احراز میشه؟ یا اینکه موعد تحویل هر ۵ تا مشخص میشه بعد ما یکیشو نهایی میکنیم؟

      • سلام کاربر گرامی!
        منظور از ۵ الویت، یعنی شما می توانید ۵ خودرو را انتخاب و یکی از انتخاب های شما که متقاضی کم تری داشته و موعد تحویل آن زود تر می باشد، به شما تخصیص خواهد یافت.

  29. سلام چرا هرچقدر برای ثبت نام اولیه خودرو تلاش میکنم این خطا میده(درصورتی که دربانک های مجاز حساب خودرا وکالتی نموده اید.پس از زمان اعلامی دراطلاعیه، برای ثبت نام مراجعه کنید.)با شماره پشتیبانی هم تماس گرفتیم جوابگو نیستن میگ با شماره ۰۲۱۸۱۷۶۱ تماس بگیر ولی اونجا هم کسی پاسخگو نیست چکار کنم

  30. با سلام ،ببخشید من گزینه ثبت نام رو میزنم مشخصات ثبت میکنم کد تایید واسم میاد ولی وقتی کد رو وارد میکنم این پیغام رو میده your request is not valid!
    یعنی کلمه عبور نمیتونم بگیرم

  31. سلام میخام احرازهویت بشم پیغام میاددرصورتی حساب خودراوکالتی نمودیدپس اززمان اعلامی دراطلاعیه برا ثبت نام مراجعه کنید درصورتی که حسابم را۲۵ماه پیش وکالتی کردم باموجودی۱۰۰م،دربانک صادرات چرانمیتونم پیش ثبت نام انجام بدم باوجودی که۳روزازثبت نام گذشته،ممنون

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که پول در حساب شما بلوکه شده باشد، می توانید به سادگی در سامانه ثبت نام نمایید.

  32. سلام
    ببخشید پیش پرداخت علی الحساب سامانه یکپارچه ایران خودرو برای موعد آبان ۴۰۲ را چگونه باید پرداخت کرد؟
    شماره پیگیری میخواهد که ندارم.

  33. سلام
    من باید واریز پیش پرداخت علی الحساب ایران خودرو با موعد تحویل آبان ۱۴۰۲ را انجام بدم. در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو برای واریز وجه از من شماره پیگیری میخواد که من ندارم. چیکار باید بکنم؟

  34. سلام ببخشید من از دور اول سامانه یکپارچه قبل از تاریخ ۲۰ اردیبهشت انصراف دادم ولی الان با اینکه پول رو مسدود کردم برام ارور «شما امکان ثبت نام ندارید و از طرح انصراف داده اید » رو میاره چیکار کنم؟

    • سلام من حواسم نبود زدم ویرایش شد و یهویی زد لغو شده سفارش شما ولی من خودرویی انتخاب نکردم و الان سوالم اینه که سفارش قبلیم حذف شده یا سر جاش هستش

  35. من خیلی وقته از طرف اول انصراف دادم وقتی میخوام در طرف دوم شرکت کنم مینویسه شما از این طرف انصراف دادیاید امکان سفارش ثبت نمی‌باشد و قبل ۲۰ اردیبهشت از طرح اول انصراف داده بودم مشکلش چیه ؟

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اید و تا تا قبل از ۲۰ اردیبهشت ماه از طرح اول انصراف داده اید، می توانید با پشتیبانی وزارت صمت تماس بگیرید.

  36. سلام وقتتون بخیر.
    من برای ثبت نام در سایت مراجعه کردم و بعد از بار ها تلاش مشخصاتم رو وارد کردم. ولی موقعی که کد فعال سازی برای شمارم ارسال میشه و کد رو وارد میکنم سایت اخطار میده و میگه درخواست نامعتبر است.
    دلیلش چیه؟ ممنون میشم پاسخ بدید

  37. سلام،بنده هم در نوبت اول طرح یکپارچه عدم احراز شدم و برای اینکه مبلغ ۱۰۰ میلیون تومن رو از مسدودی خارج کنم انصراف از طرح دادم و الان تو نوبت دوم اجازه ثبت سفارش به من نمیده،لطفا راهنمایی بفرمایید
    باتشکر

    • سلام برای من اریزو ۵درامده تحویل تابستان ۱۴۰۲ برای فرسوده ولی الان از سایت برداشتن

      • سلام کاربر گرامی!
        نتایج خودروهای فرسوده دیرتر اعلام شده و به دلیل باگ سامانه یکپارچه این مشکل به وجود آمده است.

  38. حسن گریباوی

    باسلام
    بنده تارا دستی پاییز ۱۴۰۲ اولولیت قرار گرفته بودم اما سه روز پیش به سایت مراجعه کردم دیدم برام ۱۴۰۳ زدن و الان هیچ سفارشی در نظر گرفته نشده مشاهده میکنم
    علت چیست و چطوری پیگیری کنم؟؟؟؟

  39. سلام من سری اول بعلت عدم احراز رد شدم
    ماشین را فروخته بودم طرف تعویض پلاک نکرده بود و الن تعویض پلاک انجام شده و من حساب را وکالتی کردم وقبل از ۲۰ انصراف دادم الان میخام ثبت نام کنم میگه شما انصراف دادید حق سفارش ندارید باید چکار کنم

  40. سلام وقتتون بخیر بنده ۱۳ اردیبهشت از طرح اول انصراف از طرح رو زدم ولی الان توی مرحله دوم میخوام ثبت نام کنم میگه شما از طرح انصراف داده اید امکان ثبت سفارش جدید وجود ندارد چرا ایا؟

    • سلام کاربر گرامی!
      با در نظر گرفتن این موضوع که افراد زیادی متقاضیا ثبت نام در این طرح می باشند، ثبت درخواست شما کمی زمانبر شده و در صورت عدم رفع این مشکل می توانید با پشتیبانی وزارت صمت تماس بگیرید.

  41. سلام من با پشتیبانی سایت شما تماس گرفتم ثبت نامم رو برام خودشون انجام دادن خیلی ممنونم هرچی میزدم نمیاورد واسم

  42. سلام خدا قوت من از طرح اسفند ماه انصراف دادم قبل بیستم
    ولی الان هرچی میزنم واسه ثبت نام نمیتونم وارد بشم چندین بار کد ملی رو وارد کردم بازم نشد
    میشه راهنماییم کنید
    چطوری میتونم با شما ارتباط بگیرم

  43. سمانه افشار

    سلام ببخشید من تو سامانه تخصیص خودرو میخوام ثبت نام کنم این ارور رو میده (( درصورتی که در بانکهای مجاز حساب خود را وکالتی کردید در زمان مناسب برای ثبت نا مراجعه کنید )) با اینکه حسابم وکالتی و پول مسدود شده و مشکلی نداره … چیکار باید کنم ؟؟؟

    • سلام کاربر گرامی۱
      با در نظر گرفتن هجوم بی سابقه افراد، برای ثبت نام خودرو می توانید با شماره ۹۰۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر تماس بگیرید.

      • سلام من از طرح اول روز بیستم انصراف دادم توی طرح دوم ثبت نام کردم اما موقع انتخاب خودرو میزنه شمااز طرح انصراف داده اییدو نمی تونم خودرو را انتخاب کنم حالا تکلیف ما چیه لطفا راهنمایی کنید

    • باسلام و خسته نباشید. ببخشید من از ۳ام تا الان که ۴ امه هر چی تلاش می‌کنم نمیتونم انتخابامو بکنم.و اینکه ی سوال دیگه ممکنه تو طرح عادی خودرو ها تموم شن و نشه ثبت نام کرد

      • سلام کاربر گرامی!
        خیر تنها ممکن است ظرفیت ۱۴۰۲ تکمیل شده و موعد تحویل خودرو شما، سال آینده شود.

    • چرا میگه شما قبلا انصراف دادیدامکان ثبت سفارش نمی باشد من فروردین بدااینکه پولم برداشت کنم انصراف طرح دادن آلام مرحله دوم طدح این پیام میده چکار کنم علت کجاس

    • پست بانک برای همه مشتریها بورس کالا مسدود کرده بجای حمایت داخلی و ماو همه‌ی کسانی که به پست بانک اعتماد کرده بودیم جا موندیم و پست بانکم برامون هیچ کاری نکرد با بدبختی و کلی ضرر پول جور کن بعد بانک اشتباه بزنه

  44. سلام من خیلی وقته از طرح اول انصراف دادم طرح دوم شرکت کردم اما خودرو رو انتخاب میکنم مینویسه شما از این طرح انصراف داده اید امکان سفارش ثبت نمیباشد کسی میدونه من الان باید چیکار کنم؟

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که قبل از ۲۰ اردیبهشت ماه از طرح انصراف داده باشید، امکان شرکت در طرح جدید سامانه یکپارچه فر وش خودرو را خواهید داشت.

      • می دونم باید چیکار کنم من چند روز قبل از بیستم از طرح مرحله اول انصراف دادم تا در مرحله دوم شرکت کنم .
        همه کارها رو انجام دادم الان که میخوام خودرو انتخاب کنم و ثبت نهایی کنم پیام میده که شما انصراف دادید و امکان شمارش جدید ندارید داره حقم ضایع میشه به کی باید مشکل و بگم ؟

      • سلام من بیستم انصراف دادم الآن واردسامانه میشم در مرحله انتخاب خودرو پیام میده شما انصراف دادین وثبت نام برای شما مقدور نیست

      • سلام
        دقیقا من هم همین مشکل رو دارم

        همون مرحله اول و قبل از شروع طرح اول انصراف داده بودم

        خواهشا راهنمایی کنید

      • من انصراف دادم اما الانم نمی تونم ثبت نام کنم دقیقا روز بیستم انصراف دادم

    • برای من همین طوره از طرح اولم بیستم انصراف دادم و بازم همین مشکل شمارا دارم

    • سلام بنده همین مشکل رادارم وکالت بانک کشاورزی است

    • منم همین مشکل برام پیش اومده شما به نتیجه ای رسیدید

  45. سلام خسته نباشید من نمیتونم اطلاعاتمو وارد کنم کامل. همرو وارد میکنم موقع انتخاب محل صدور شناسنامه برام میزنه no option الان نمیدونم باید چیکار کنم مطمعنم حسابم وکالتی شده

  46. سلام.
    می خوام توسایت یکپارچه ثبت نام اولیه انجام بدم. مشخصات که تموم میشه موقع انتخاب شهر های تولد و محل زندگی نمیشه انتخاب کرد.(فیلدهاش خالی هستن).پولم بلوکه کردم اما هنوز نمیتونم وارد مراحل ثبت نام بشم.
    چکارکنم لطفا راهنمایی بفرمابیید.

  47. سلام من حساب وکالتی کردم ولی برای ورود به سایت ارور در زمان تعیین شده مراجعه کنید میده مشکل میدونید از کجاست؟

  48. سلام بنده حسابمو وکالتی کردم بانک کشاورزی الانم پول مسدوده ولی وارد سامانه نمیشه این پغام و میده درصور که در بانک های مجاز حساب خود را وکالتی نموده ایدسپس از زمان اعلامی در برای ثبت نام مراجعه نماید.

  49. علیرضا جلالی

    سلام.من اشتباهی حساب همسرم رو وکالتی کردم در صورتی که واجد شرایط نیست.خواستم حساب رو از مسدودی در بیارم تو سایت زده بود اول ثبت نام و بعد انصزاف.دیشب تا ۳ صبح تو سایت بودم بعد از ۱۰ ساعت موفق شدم به مرحله انصراف و کد پیامکی برسم اما متاسفانه پیام داد تا اطلاع ثانوی انصراف امکان پذیر نیست.من شدیدا به پولم برای کارم نیاز دارم.راهنمایی کنید

  50. سلام، امروز ۴ خرداد هست .می خواستم در مرحله دوم خرید خودرو داخلی ثبت نام کنم. تو بازه ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت حسابمو به نفع سازمان حمایت وکالتی کردم اما الان که می خوام ثبت نام کنم گزینه بررسی رو میزنم ثبت نام نمیشم گاهی وقتا هم می نویسه (در صورتی که حساب خود را وکالتی کرده اید در زمان اعلامی ثبت نام کنید) من الان چیکار کنم؟؟؟؟؟!!!!

  51. سلام من در مرحله اول طرح یکپارچه خودرو بدلیل داشتن پلاک فعال ، عدم احراز زده . پلاک من الان غیر فعال شده و در در مرحله دوم حساب وکالتی باز کردم . ولی الان برای انتخاب خودرو اعلام می شود که خطا در سیستم دوباره تلاش:کنید . مشکل چیه ؟

  52. سلام، من موقع ثبت‌نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو گرفتار یک باگ در سامانه شدم طوری که تاریخ تولدم رو بطور صحیح نمیتونم وارد کنم و سیستم روز تولد من رو چیز دیگه ای ثبت میکنه چطور میتونم این مشکل و حل کنم؟ (البته ماه و سال رو درست میزنه فقط روز رو اشتباه ثبت میکنه) نمیدونم چکار باید بکنم

    • سلام کاربر گرامی!
      این مشکل در حال بررسی می باشد و به زودی حل خواهد شد.

      • سلام. منظور از انتخاب ۵ الویت دقیقا یعنی چی؟
        یعنی ما ۵ تا الویت انتخاب میکنیم هر کدوم که موعد تحویلش زودتر بود همون برامون احراز میشه؟ یا اینکه موعد تحویل هر ۵ تا مشخص میشه بعد ما یکیشو نهایی میکنیم؟

        • سلام کاربر گرامی!
          منظور از ۵ الویت، یعنی شما می توانید ۵ خودرو را انتخاب و یکی از انتخاب های شما که متقاضی کم تری داشته و موعد تحویل آن زود تر می باشد، به شما تعلق خواهد گرفت.

  53. سلام امروز که سوم خرداد است وبایستی بتوان ثبت نام کرد ولی من با وارد کردن مشخصات نمیتونم ثبت نام کنم وسایت هیچ جوابی اعم از کد یا قبولی یا رد ثبت نام به من نمیده

  54. سلام و وقت بخیر.من طرح اول شرکت کردم و برام ماشین پاییز۴۰۲ احراز شد حالا میخوام انصراف بدم ولی گزینه انصراف میگه تا اطلاع ثانوی انصراف ازطرح فروش ممکن نیست راهنمایی کنین ممنون میشم

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که قصد شرکت در طرح جدید را دارید باید پیش از ۲۰ اردیبهشت ماه از طرح انصراف می دادید.

      • سلام
        خدا قوت
        من قبل از تاریخ بیستم انصراف از مرحله اول زدم حالا که میخوام برای مرحله دوم ثبت نام کنم پیام میاد که شما انصراف دادید و امکان سفارش وجود ندارد حالا باید چیکار کنم ؟

    • برا منم این ارور رو میده کسی میتونه راهنمایی کنه

  55. سلام من الان مدیران خودرو دراومده واسم ولی یه مشکلی دارم اونم اینه که من نمیتونم وجه رو کامل تسویه کنم آیا امکانش هست که انصراف بدم از طرح یا اینکه اگه تسویه نکنم برمیگرده همون حالت قبل منظورم اینه میشه همون اولین انتخابمون ؟

    • سلام کاربر گرامی!
      خیر امکان انصراف از طرح وجود ندارد و در صورت عدم تسویه ممکن است شما وارد لیست سیاه شرکت خودروساز شوید، یعنی دیگر امکان شرکت مجدد وجود نخواهد داشت.

      • سلام وقت بخیر …ما برندگان ومتقاضیان سایپا کوییک اتومات هستیم
        بنابر دلایلی پول تا امروز جور نشد والان جور شد !بعد پول توی حساب یکی دیگه بود اما کامل بود و مشخصات ورمز پویا دست خودم حالا میرم میزنم واریز میزنه کارت به اسم خودت نیست یعنی پول باید توی کارت خودت باشه !!!سوالم اینه الان ک نه بانکی هست بخام پول رو انتقال بدم نه هم وقتش هست چ راهی برای واریز وجه داره!؟چند درصد احتمال داره تمدید بشه!مهلت واریز که زده تا ۳خرداد

  56. سلام من میخوام طرح مادران شرکت کنم پولم بلوکه شده شرایط دیگه چیه باید، اگه پلاگ فعل داشته باشم می تونم بازم ثبت نام کنم ؟

    • سلام کاربر گرامی!
      بله می توانید!

      • سلام من طرح مادران مرحله اول سامانه یکپارچه ثبت نام کردم دنا پلاس اتومات واسم زده احراز گردید تابستان ۱۴۰۲ ولی هنوز پیامک واریز واسم نیومده به ایران خودرو هم که زنگ میزنم میگه اصلا اسم شما از وزارت صمت واسه ما نیومده الان من باید چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید…؟؟؟

  57. سلام من نمیتونم وارد سایت بشم میگه یوزر و یا پسوورد اشتباه است . بازاوری میزنم میگه شماره ملی یا مبایل اشتباه/ چه کار باید کنم ؟ ممنون

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که در سامانه ثبت نام نکرده اید، باید در زمان مشخص شده اقدام به نام نویسی در سامانه یکپارچه نمایید.

  58. سلام
    میخوام از انتخاب ۲۰۷ تحویل ۴۰۳ انصراف بدم و مجددا ثبتنام کنم که امروز آخرین مهلت لغو درخواست قبلی می باشد اما گزینه لغو درخواست که میزنم میگه زمان اجرای طرح به پایان رسیده ؟؟؟
    لطفا راهنمایی کنید

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      همونطور که در سامانه نوشته زمان اجرای طرح به پایان رسیده و باید منتظر طرح بعدی بمونید.

  59. دنا پلاس برای ١۴٠٣بود ویرایش کردم و ۵خودرو انتخاب کردم،الان زیر همه خودرو ها زده عدم تخصیص یعنی همون دنا١۴٠٣ رو باید بگیرم؟

    • مگه ثبت نام ها از ۲۹ اردیبهشت باز نمیشه ؟

      • سلام کاربر گرامی!
        موعد ثبت نام در سامانه یکپارچه از سوم خردادماه ۱۴۰۲ می باشد و شما باید پیش از ثبت نام یعنی در تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه، اقدام به افتتاح حساب وکالتی خود نمایید.

    • سلام. من حساب خودم رو ۲۰تا ۲۹وکالتی کردم. ولی چون به پولش نیاز شدبرداشتم. الان میتونم پول بریزم حسابم و ثبت نام رو انجام بدم؟

  60. گروه الورایانه کمک

    با سلام کاربر عزیز
    درطول روز افراد زیادی تماس میگیرن و مشکلشون برطرف میشه. یک بار دیگه امتحان کنین که بتونین با کارشناسا ارتباط بگیرین.

    • من مرحله آخر ثبت نام کد رو که میفرسته تایید نمیشه میزنه your requst is not valid باید چیکار کنم اصلا ثبت نام نمیشه

  61. سلام، بنده دنا پلاس اتوماتیک برای سال ۱۴۰۳تابستان انتخاب شده بود، لغو سفارش زدم و پنج اولویت را انتخاب کردم بعد همه رو لغو زدم و فقط تارا اتوماتیک زدم، امروز ۱۵اردیبهشت وارد جزییات سفارش شدم، پیغام داده شما هیچگونه سفارشی ثبت نکرده اید، مگه امکان داره؟ راه حل چیه

    • سلام خسته نباشید
      من در سامانه یکپارچه شرکت کردم ولی گواهینامم فروردین اومد.بعد که اعلام کردن زد نداشتن گواهینامه واسمم رد شد
      اومدم تغییر سفارش زدم حالا زده احراز گردید ولی هنوز علت رد جلوش هست
      حالا نمیدونم میتوتم بهش امیدوارباشم یا برا دور جدید حسابم وکالتی کنم تو روخدا راهنمایی کنید

  62. سلام پروفایل کلا بالا نمیاد و جزییات سفارشم هم میگه شما انتخاب ثبت شده ندارید ؟؟؟آیا حذف شدم چون کد ملی با شماره موبایلم مطابقت نداشت

  63. سلام مجدد ببخشید تا صبح سایت باز بود اما الان بسته شده من میخوام لغو کنم سفارشاتم رو ایا همکاران شما تماس بگیرم این امکان رو دارن ک لغو کنن سفارش های منو رو

  64. سلام من ۲۰۷اتو برای سال ۱۴۰۳نوشته بودم بعد پنج اولویت انتخاب کردم اما پشیمونم الان میتونم پنج اولویتم رو لغو کنم تا هفته آینده به انتخاب قبلی خودم یعنی همون ۱۴۰۳برگردم
    یا اینکه نمیشه الان دوتا از اولویت هامو حذف کنم حتما باید پنج تا باشه نمیشه دو تا یا س تا باشه

  65. یعنی حتما باید پنج انتخاب داشته باشم نمیشه سه تا باشه بقیه را لغو کنم؟لطفا راهنمایی کنید خیلی برام مهمه

    • سلام کاربر گرامی!
      شما می توانید از ۱ تا ۵ الویت هر تعداد را که دوست دارید، انتخاب نمایید، اما در نظر داشته باشید، هر چه تعداد الویت های انتخابی شما کم تر باشد، شانس شما برای دریافت خودرو در سال ۱۴۰۲ کم تر می شود.

  66. سلام من ۲۰۷اتو برای سال ۱۴۰۳نوشته بودم بعد پنج اولویت انتخاب کردم اما پشیمونم الان میتونم پنج اولویتم رو لغو کنم تا هفته آینده به انتخاب قبلی خودم یعنی همون ۱۴۰۳برگردم

  67. باسلام وقت بخیر امروز به اشتباه گزینه لغو سفارش رو زدم از صبح هرکاری میکنم بل تهران تماس بگیرم برام درستش کنن جواب نمیدن انتخاب قبلی سورن پلاس بود برای زمستان ۴۰۳افتاد بعد ویرایش کردم تارا زدم که امروز این بلا سرم اومد خواهشی ازتون دارم اگر کاری ازدستتون برمیاد برام انجام بدید

  68. باسلام بنده تابستان امسال پارس سفارشی نوبتم شده ولی تا الان پیام اومده ن تو این پیش فروشا بوده.میش راهنمایی کنین چجوریه

  69. باسلام بنده پارس سفارشی نوبتم تابستان امسال شده.ولی پبام تکمیل وجه نیومده.هرجا هم میرم میگ منتظر پیام باش .الان طرح شهریورم نبودم چیکا کنم؟

  70. سلام من تو سامانه شرکت کردم علت رد عدم تطابق شماره تماس و کد ملی ثبت شده تقریبا ده روز پیش اصلاح کردم اما باز هم هست آیا حذف شدم ؟؟احراز هم شدم نوبتم هم پاییزه کاش یه تایم برای اصلاح پروفایل وجود داشت قبلش رنگش قرمز بود الان سبزه ولی بازم علت رد نوشته شده عدم تطابق

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      بعد از ویرایش اطلاعات مدتی طول میکشه که توسط سامانه بررسی بشه و تایید بشه.

  71. سلام باخسته نباشیدمن در سامانه یکپارچه اسفند شرکت کردم. گواهینامه ام اعتبار نداشت سریع رفتم اقدام کردم موقت صادرشددیروزجمعه پیام اومدازسایت سامانه یکپارچه گفتن استعلام مجددگرفتیم میتونین برید ثبت سامانه دخترم رفت ولی دگمه ویرایش سفارش نیس بتونیم ثبت کنیم لطفاً کمک کنید

    • سلام، بنده دنا پلاس اتوماتیک برای سال ۱۴۰۳تابستان انتخاب شده بود، لغو سفارش زدم و پنج اولویت را انتخاب کردم بعد همه رو لغو زدم و فقط تارا اتوماتیک زدم، امروز ۱۵اردیبهشت وارد جزییات سفارش شدم، پیغام داده شما هیچگونه سفارشی ثبت نکرده اید، مگه امکان داره؟ راه حل چیه

  72. سلام
    من دناپلاس نوشتم نوبتم افتاد پاییز ۱۴۰۳ بود بعد اشتباهی لغو سفارش زدم نمیخواستم تغییرش بدم الان چیکار کنم که همون نوبت و همون ماشین برگرده برام؟
    لطفا راهننایی کنید

  73. با سلام
    من دناپلاس توربو دستی تابستان ۱۴۰۲ برنده شدم
    شماره تماسی که نوشته بودم خاموش بوده و پیامکی دریافت نکردم
    از کجا بدانم اولویت اول یا دوم و یا شهریور هستم کسی می دونه یا می‌تونه راهنمایی کنه؟؟؟؟؟؟
    همه دوستای که در این شرایط هستند گیج و مبهوت هستند کسی نیست راهنمایی کنه یا شماره تماسی؟؟؟؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      شماره تلفن همراهی که در سامانه ثبت کرده اید باید فعال باشد، لطفا پیش از هر اقدامی، خط موبایل خود را فعال نمایید و با شرکت خودرو ساز تماس بگیرید.

  74. سلام
    من ۲۰۷ دستی ثبت نام کردم که تابستانن ۱۴۰۳ افتاده. الان میتونم به اتوماتش کنم؟
    و اینکه وجه واریزی رو برداشت نکردم اگه الان برداشت کنم دیگه مشکلی برای نوبتم پیش نمیاد؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      وجه واریزی رو تا پایان طرح نمیتونید برداشت کنید، اما امکان ویرایش اطلاعات و تغییر خودرو وجود داره.

    • سلام کاربر گرامی!
      خودروی ۲۰۷ اتوماتیک در لیست خودروهای ارائه شده جهت تغییر نوع خودرو نمی باشد.

  75. سلام
    من یه ۲۰۷ دستی ثبت نام کردم، تابستان ۱۴۰۳ افتاده. میتونم به اتومات تغییرش بدم و اینکه وجه واریزی رو هنوز برداشت نکردم. اگه الان برداشت کنم برای ثبت نام و نوبتم مشکالی پیش نمیاد؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      سلام کاربر گرامی
      باید برای انتخاب و ویرایش خودرو مورد نظر باید مبلغ مورد نظر بلوکه شود.

    • سلام
      من سورن نوشتم افتاد زمستان ۴۰۳ مبلغ ۱۰۰ میلیون را از حساب وکالتی برداشت کردم
      دیروز ویرایش کردم و خودرو جدید انتخاب کردم

      آیا برای تغییر نوع خودرو در سامانه یکپارچه دوباره باید ۱۰۰ میلیون تو حساب وکالتی باشد

  76. سلام خسته نباشید یه سوال داشتم من در طرح یکپارچه شرکت کردم و ماشین سورن پلاس دوگانه ثبت کردم و موعد تحویل برای تابستان ۱۴۰۳میباشد من پول حساب وکالتی رو بعد آزاد شدن لازم داشتم و برداشت کردم الان بخوام ماشین تغییر بدم آیا بازم باید حسابم رو پر کنم ممنون میشم جوابمو بدید

    • سلام کاربر گرامی!
      شما می توانید به سادگی اقدام به ویرایش خودرو خود نمایید، و نیازی به واریز پول به حساب وکالتی نیست.

  77. با عرض سلام و خسته نباشید. بنده در سامانه یکپارچه ثبت نام کردم. در قسمت وضعیت سفارش زده که احراز شد برای پاییز ۱۴۰۳ و طرح عادی.
    اما در قسمت علت رد نوشته شده عدم تطابق کدملی و شماره تلفن، که این مشکل رو هم حل کردم.
    و ویرایش هم در سایت انجام دادم.
    الان باید چیکار کنم؟
    ماشین به نامم هست یا خیر؟ یعنی باید منتظر بمونم؟

  78. سلام‌من‌طرح‌جوانی‌جمعیت‌ثبت‌نام‌کردم‌تو‌شرکت‌ایران‌خودرو‌نوبت‌تابستان‌۱۴۰۲‌ثبت‌شده‌‌ولی‌هنوز‌پیامک‌نیامده‌به‌شماره‌پشتیبانی‌ایران‌خودرو‌زنگ‌زدم‌مگه‌‌از‌خود‌سامانه‌خودروهای‌داخلی‌پیگیر‌باشین‌باید‌چکار‌کنم‌

  79. سلام بنده به اشتباه انصراف از طرح زدم برا انتخاب جدید میگه دیگه نمیتونی ثبت نام کنی . چکار کنم

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که گزینه “انصراف از طرح” را انتخاب نمایید، نمی توانید اقدام به ویرایش نوع خودرو نمایید و این موضوع، به منزله خارج شدن از طرح می باشد، در صورت تمایل می توانید مجدد در ۱۶ اردیبهشت ماه در طرح جدید، شرکت نمایید.

  80. سلام وقت بخیر برای تغییر خودرو بجای لغو سفارش انصراف از طرح زدم لطفا راهنمایی کنید چیکار باید بکنم

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورت انصراف از طرح، دیگر امکان شرکت و انتخاب خودرو وجود ندارد، شما می توانید ۱۶ اردیبهشت ماه اقدام به ثبت سفارش و شرکت در طرح جدید فروش خودرو نمایید.

  81. سلام، وقت بخیر
    نوبت تحویل ماشین برای من در سال ۱۴۰۳، لحاظ شده، برای طرح جدید اشتباها بجای لغو سفارش، انصراف از طرح را زدم. الان باید چکار کنم؟ با تشکر

    • سلام کاربر گرامی!
      انصراف به منزله خارج شدن از طرح است و شما دیگر نمی توانید اقدام به ویرایش نوع خودرو کنید.

  82. سلام
    موعد تحویل خودرو من ۱۴۰۳ بود رفتم داخل سایت برای تغییر نوع خودرو ، در قسمت جزییات سفارش لغو سفارش رو زدم تا بتوانم خودروهای جیگزین را انتخاب کنم. الان میبینم که در قسمت جزییات زده انصراف در حالی که من انصراف ندادم بلکه لغو سفارش را زدم لطفا بفرمایید چاره کار چیست>؟

  83. سلام من موعد تحویل پاییز ۱۴۰۳ بود
    که بعد اعلام کردن میتونید دوباره انتخاب خودرو داشته باشید امروز که با اختلال مواجه بود سیستم باز شد زده بود اول باید لغو سفارش بزنید هرکار کردم نمی‌شد بعد زدم انصراف از خودرو
    فکر کروم باید این گزینه رو بزنم زمانیکه زدم دیگه نتونستم خودرو انتخاب کنم آیا امکان ویرایش داره که بتونم‌دوباره انتخاب کنم؟؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      اگر گزینه “انصراف از طرح” را انتخاب کرده باشید، دیگر نمی توانید، اقدام به ویرایش نوع خودرو نمایید و باید در طرح بعدی شرکت کنید.

  84. سلام شب تون بخیر بنده دنا ثبت نام کرده بودم تارا انتخاب کردم گفتن امسال تحویل میدین پیغام داد اول باید انصراف از طرف رو بزنید زدم میگه انصراف داده آید امکان ثبت نام وجود ندارد

  85. سلام من اشتباهی لغو از طرح زدم آیا میشه درستش کرد

  86. سلام من در طرح عادی ۲۰۷دستی ثبت نام کردم
    و نوبتم شده برای زمستان ۱۴۰۲
    حالا با اینکه شامل طرح فرزند آوری هستم
    آیا میتوانم از طرح عادی به طرح فرزند آوری جابجا کنم شاید زودتر نوبتم بشه
    و یه فضای خالی برای آنهایی که نوبتشون برای ۱۴۰۳ شده ایجاد بشه

  87. سلام من در طرح عادی ثبت نام کردم و نوشتم شده برای زمستان ۱۴۰۲ حالا میخواستم با توجه به اینکه شامل طرح جوانی جمعیت میشم جابجا کنم شاید آیا امکان داره ، شاید نوشتم زودتر بشه

  88. ابوالفضل فتحی

    سلام من در طرح اول برای شاهین ثبت‌نام کردم ولی مهلت ۳روزه
    برای تکمیل وجه کم بود و من از طرح اول کامل انصراف دادم
    میتونم در دور دوم در اردیبهشت بازم برا شاهین سایپا ثبت نام کنم مشکلی که پیش نمیاد چون سرمایه هامونو به پول تبدیل می کنیم برای دور دوم لطفاً راهنمایی کنید ممنون

  89. سلام من طرح جوانی رو انتخاب کردم ولی مشمول این طرح نشدم آیا امکان تغییر از طرح جوانی به طرح عادی وجود دارد یا ثبت نام کاملا ملغی شده؟تمامی شرایط ثبت نام رو داشتم فقط بجای شرکت در طرح عادی طرح جوانی رو زدم برام عدم احراز اومده بدون علت. با پرس و جو متوجه انتخاب اشتباه طرح شدم، آیا راهی برا جابجایی طرح وجود داره؟

    • سلام کاربر گرامی!
      شما می توانید در ۱۶ اردیبهشت ماه مجدد در طرح ثبت نام نمایید.

      • پارس سفارشی elx

        سلام خسته نباشید من در مرحله اول یکپارچه در طرح جوانی جمعیت ماشین پارس سفارشیelxرو زدم و نوبتم برای تابستان ۱۴۰۲ افتاده ولی تا الان که تاریخ ۰۳/۰۳/۱۴۰۲هستیم هیچ پیامکی برای تکمیل وجه دریافت نکردم

  90. سلام من طرح جوانی رو انتخاب کردم ولی مشمول این طرح نشدم آیا امکان تغییر از طرح جوانی به طرح عادی وجود دارد ثبت نام کاملا ملغی شده؟

  91. سلام اولویت زده تابستان ۱۴۰۲ ولی پیامک تکمیل وجه نیومده کجا باید پیگیری کنم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      احتمالا به دلیل اختلالات سامانه ای پیامک با تاخیر برای شما ارسال شود. بنابراین شکیبایی نمایید.

  92. سلام
    من هم تو سامانه یک پارچه یه ۲۰۷ ثبت نام کردم
    موعد تحویل رو تابستان ۱۴۰۲ زده
    فقط اینکه نمیدونم چرا از ایران خودرو برام پیامک نمیاد که برم نمایندگی

  93. سلام وقت بخیر ببخشید من در سامنه یکپارچه خودرو ثبت نام کردم نوشته احراز گردید تاریخ هم بهم دادن ولی در قسمت رد نوشته عدم تطبیق کدملی و شماره همراه الان ماشین تعلق نمیگره بهم ؟

  94. سلام چرا زمان تحویل طرح جوانی جمعیت اعلام نشده؟ از هیچ کس اعلام نشده یا فقط از من رو اعلام نکردن؟کسی خبر داره؟

  95. سلام چرا موعد تحویل طرح جوانی جمعیت اعلام نشده؟ از هیچ کس اعلام نشده یا فقط از من رو اعلام نکردن؟

  96. سلام چرا موعد تحویل طرح جوانی جمعیت اعلام نشده؟

  97. سلام..من طرح عادی ایرانخودرو ثبت نام کردم ولی زمان تحویل رو برام نزدن فقط مثل قبل نوشته سفارش اولیه ثبت شد..شما میدونید چرا؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      بعد از بررسی اطلاعات شما نتیجه در پنل کاربریتون قرار میگیره.

  98. سلام من سامانه یکپارچه خودرو از گروه بهمن موتور ثبت نام کردم
    الان رمز عبورمو فراموش کردم بازیابی رمز عبور میزنم برام پیامک میاد اونو وارد میکنم ولی تو قسمت رمز عبور جدید یه رمز جدید میزنم میگه رمز صحیح نیست!ینی چی من باید چیکار کنم بخام زمان تحویل خودرو رو ببینم باید وارد سایت بشم الان باید چیکار کنم؟؟؟؟

  99. باسلام بنده اسفند ماه حساب وکالتی باز کردم صد میلیون به حساب واریز کردم موقع ثبت نام دوتا خط دارم یکی به اسم خودم ویکی به اسم پدرم اونی که به اسم خودم بود رو زدم هر کاری کردم پیامک تایید نیومد و اون خط که به اسم پدرم بود رو زدم و پیامک تایید واسش اومد حالا که جوابش اومده زده عدم تطبیق کد ملی با شماره موبایل .بعدش من رفتم قسمت ویرایش و شماره خودم رو زدم و تایید هم شد .حالا راه حلش چیه چیکار باید بکنم ؟؟ باتشکر فراوان

  100. شایان صالح بیگی

    سلام من تاریخ ۲۷ اسفند ثبت نام کردم و ۱۰۰ تومن بلوک کردم اما الان که رفتم توی اکانتم توی قسمت جزییات سفارش زده علت رد عدم تطابق کدملی و شماره موبایل رفتم شماره موبایل رو تغییر دادم ولی هنوز اون پیغام هستش..بار اول شماره بنام خودم نبوده نمیدونستم ولی الان بنام خودمه .. الان چیکار باید کنم که اون پیام بره ؟

  101. سلام در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی ثبت نام کردم الان در قسمت سفارش نوشته شده علت رد عدم تطابق کدملی با موبایل در صورتی که شماره موبایلم مربوط به کد ملی خودم می باشد. هیچ جایی برای اعتراض نگذاشتند مستاصل شدم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

    • سلام کاربر گرامی!
      از قسمت “پروفایل” صحت اطلاعات خود را بررسی و در صورت عدم تطابق، آن را اصلاح نمایید. ضمنا، استعلام شماره موبایل خود را نیز دریافت کنید.

  102. سلام
    من شماره همراهی که وارد کردم به نام خودم نبوده،دیگه امکان اصلاحش نیست؟

  103. باسلام،بنده حساب خودمو وکالتی کردم و ثبت نام بهمن موتور هم کردم،ولی امروز ک وارد سامانه شدم نوشته بود عدم تطابق کد ملی با شماره موبایل،در صورتی که خط به اسم خودم بود حتی توی برنامه ایرانسل من هم وارد میشم همه مشخصات خط خودمه،مجدد یک خط همراه اول به نام خودم بود اونو وارد کردم هنوز همون پیغام موجوده وکار باید کنم؟!

  104. سلام برا من تو جزئیات سفارش زده عدم تطابق کد ملی با شماره موبایل ایا امکان بررسی هست؟
    ایران خودرو ثبت نام کردم

  105. سلام. من یکی از محصولات ایران خودرو را توی سایت ثبت نام کردم. اما کدملی من با شماره موبایلم ، تطابق ندارد. و الان توی سایت ، در قسمت جزئیات سفارش برایم خطای( عدم تطابق کدملی با شماره موبایل) زده. من الان تو قسمت وروفتیل، شماره تلفنم را اصلاح کردم و درستش کردم، ایا الان بازم ب مشکل بر میخورم؟!!! چون هنوز نتایج ایران خودرو رو اعلام نکرده اند.
    از سرح حذف شدم یا اینکه ، ب ختطر اصلاحی ک کردم ، بهم نوبت میدند؟
    بعد لطف میکنید شماره پشتیبانی سایت تخصیص خودروی داخلی رو بدید؟

    • سلام کاربر گرامی!
      پس از بررسی و تایید صحت اطلاعات ثبت شده، پنل کاربری شما به روز رسانی خواهد شد .

  106. سلام وقت بخیر بنده حسابم وکالتی شده و ثبت نام هم با موفقیت بوده اما تازه یه ماشین خریدم و پلاک فعال دارم و در جزییات سفارش نوشته عدم احراز دارای پلاک فعال
    اگر ماشین رو تعویض پلاک کنم آیا ثبت نام به قوه خودش باقی میمونه یا حذف شدم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      بعد از حل مشکل پلاک فعال، مدتی طول میکشه که اطلاعات جدید توسط سامانه بررسی بشه، به صورت قطعی نمیتونیم بگیم که در این دوره میتونید خودرو دریافت کنید یا نه.

  107. شایان صالح بیگی

    سلام من تاریخ ۲۷ اسفند ثبت نام کردم و ۱۰۰ تومن بلوک کردم اما الان که ۲۵ فروردین رفتم توی اکانتم توی قسمت جزییات سفارش زده علت رد عدم تطابق کدملی و شماره موبایل رفتم شماره موبایل رو تغییر دادم ولی هنوز اون پیغام هستش..بار اول شماره بنام خودم نبوده نمیدونستم ولی الان بنام خودمه .. الان چیکار باید کنم ؟

    • سلام کاربر گرامی!
      پس از ویرایش اطلاعات و بررسی توسط سامانه اصلی، پنل کاربری شما به رزو رسانی خواهد شد.

  108. سلام وقت بخیر الان که قرار بوده نتایج بزنن رفتم دیدم نوشته عدم تطابق شمار موبایل و کد ملی یکی نیست الان ویرایش کردم ولی هنوز اون نوشته هست آیا مشکلی دارد؟؟؟
    من شماره موبایل خود اشتباهی وارد کردم در طرح یکپارچه الان تو جزییات سفارش زده عدم تطابق شمار موبایل و کد ملی همین الان رفتم تو پروفایل و درستش کردم خواهش میکنم بگین مشکلی داره یا نه چون هنوز نوشته عدم تطابق شمار موبایل و کد ملی ؟؟؟؟؟؟

  109. سلام وقت بخیر الان که قرار بوده نتایج بزنن رفتم دیدم نوشته عدم تطابق شمار موبایل و کد ملی یکی نیست الان ویرایش کردم ولی هنوز اون نوشته هست آیا مشکلی دارد؟؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      پس از بررسی اطلاعات، در صورت درستی، پنل کاربری شما به روز رسانی خواهد شد.

  110. با سلام

    بنده رد شدم به دلیل عدم تطابق شماره موبایل با کد ملی باید چکار کنم؟ ممنون میشم رهنماییم فرمایید

  111. سلام خسته نباشید من مرحله ی اول رو انجام دادم ( ثبت نام اولیه و مسدود شدن پول) ولی مرحله ی دوم رو که نوبتدهی بود رو انجام ندادم چون وقتش برام تموم شده بود الان یعنی دیگه حذف شدم ؟؟ نمیشه کاری کرد ؟؟؟؟

  112. ابراهیم رحیمی

    سلام وقتتون بخیرمن نزدیکه ۱ماهه ثبت نام کردم و پولم بلوکه شده الان تو تاریخ ۱۸فروردین پیام اومده ثبت نام انجام دادین ولی ثبت سفارش نکردین در حالی که برگه ی ثبت نام و ثبت سفارشی که توی کافینت انجام دادم رو دارم الان تکلیف یکی مثل من چی میشه خدارو خوش میاد آخه رفتم پول قرض کردم ۱ماه پولمم ارزشی نداره …؟!

  113. سلام برای خودرو هایما چقد باید پیش پرداخت بدیم؟ من هایما ثبت نام کردم

  114. سلام و عرض ادب خدمت شما، بنده در طرح یکپارچه خودرو در طرح جوانی جمعیت ثبت نام نمودم، ولی پلاک فعال دارم، آیا الان میتونم برم پلاک را تغییر نام بدم یا دیگه اطلاعات پایش شده وفایده نداره؟ (قبلا ایران خودرو برای فروش فوری فوق العاده طرح جوانی جمعیت میگفتن اشکال نداره پلاک فعال داشته باشه، بنده رو این حساب فکر کردم برای این طرح هم مشکلی نیست )

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      خیر امکان انجام این کار وجود ندارد.

      • باسلام بنده اسفند ماه حساب وکالتی باز کردم صد میلیون به حساب واریز کردم موقع ثبت نام دوتا خط دارم یکی به اسم خودم ویکی به اسم پدرم اونی که به اسم خودم بود رو زدم هر کاری کردم پیامک تایید نیومد و اون خط که به اسم پدرم بود رو زدم و پیامک تایید واسش اومد حالا که جوابش اومده زده عدم تطبیق کد ملی با شماره موبایل .بعدش من رفتم قسمت ویرایش و شماره خودم رو زدم و تایید هم شد .حالا راه حلش چیه چیکار باید بکنم ؟؟ باتشکر فراوان

        • سلام کاربر گرامی!
          با در نظر گرفتن این موضوع که امکان ویرایش اطلاعات تا قبل از اعلام تمامی نتایج وجود ندارد، در صورت عدم تایید اطلاعات خود می توانید مجدد در ۱۶ اردبیهشت ماه، اقدام به ثبت سفارش جدید نمایید.

      • من الان چطوری باید بررسی کنم دلیلشو برج ۱۲ سال ۹۵ یک پراید ۱۱۱ قسطی تحویل گرفتم و بعد از ۱۸ ماه قسط هاش هم تموم شد و اون پراید رو سال ۹۸ فروختم الان چطوری باید دلیلشو بفهم یعتی دیگه من ثبت نام نکنم.

    • با سلام من برا سایپا ثبت نام کردم تا الان زمان تحویل برام درج نشده و هیچ پیامی از طرف سایپا برام‌نیومده چکار باید بکنم خواهشا ج بدین

    • سلام من در سامانه یکپارچه خودرو در طرح پیش فروش ثبت نام کردم الان برای من زده عدم احراز دلیلش هم زده لیست خودرو سازان سایپا من آخرین ماشینی که از سایپا گرفتم سال ۹۶ بوده الان هم ۴۸ ماه تحویل خودرو گذشته چرا من رو رد کردن.

      • سلام اگر ما ۳تا ۵ اولویت را انتخاب کنیم یعنی به ما ۳تا۵ تاریخ تحویل نشان میده بعد ماباید یکی را انتخاب کنیم؟

        • سلام کاربر گرامی!
          منظور از ۵ الویت، یعنی شما می توانید ۵ خودرو را انتخاب و یکی از انتخاب های شما که متقاضی کم تری داشته و موعد تحویل آن زود تر می باشد، به شما تخصیص خواهد یافت.

    • من که یک ماه پولم خوابید برام اومد ۱۴۰۳بعد الان دستم خورد لغو سفارش و حذف شد والان نمیتونم مجدد انتخاب کنم باید چیکار کنم

  115. محمدحسین عابدی

    سلام
    من قبل از نوروز پولم رو احتیاج داشتم و ۲۷م در سایت انصراف ثبت کردم، در سایت زده بود که بعد از ۷۲ ساعت پول به حساب شما برگشت داده میشه ولی الان بعد از گدشت ۲۰ روز به حسابم برگشت داده نشده. الانم دیگه پوله بدردم نمیخوره و میخوام انصراف رو کنسل کنم و ثبت نام بزنم ولی اجازه نمیده. یک ماهه که نه پول رو میدن نه اجازه ثبت نام میدن، باید چکار کنم؟

    • سلام کاربر گرامی!
      پس از انصراف از طرح امکان ثبت نام مجدد وجود ندارد.

    • سلام بنده در این طرح ایرانخودرو ثبت نام کردم امروز رفتم ببینم نتیجه زمان بندی واگذاری ماشین چیشده ک دیدم نوشته عدم تطابق کد ملی و شماره موبایل درصورتی ک شماره موبایل ب نام خودمه.الان ینی من از لیست واگذاری خودرو حذف شدم یا این مشکل مشکلی جزئی هستش و میتونم حلش کنم؟؟ و اینکه چیکار میتونم بکنم الان؟

    • سلام
      من وارد پروفایلم میشم ، قسمت جزئیات سفارش نوشته ،، عدم تطابق کد ملی با شماره موبایل ،،، آیا امکان بررسی مجدد هست؟

  116. با سلام و وقت بخیر

    فرمایید چه زمانی ما باید مبالغ تکمیلی خرید خودرو را باید بپردازینم؟

    • سلام کاربر گرامی!
      پس از انتشار لیست انتظار، تاریخ نهایی پرداخت مبالغ تکمیلی خودرو مشخص می شود.

  117. سلام ببخشید تو سایت نوشته پژو پارس رو در طراح یکپارچه تا تاریخ تیرماه ۱۴۰۲ میدن یعنی اگر نوبت ما بیوفته بعد تیر دیگه تحویل نمیدن ؟یا من بد متوجه شدم ؟

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که شما واجد شرایط دریافت این خودرو باشید، می توانید آن را دریافت نمایید.

  118. سلام
    امکانش هست نوع تودرو ویرایش کنیم در مورخ ۱۷ و۱۸ فروردین

    • سلام کاربر گرامی!
      بله

    • شمس اله مرادزاده

      سلام من ثبت نام کردم وکالتی و پول هم ریختم ولی امروز تصادفی وارد پروفایل شدم پایین نوشته بود ثبت نام اولیه با موفقیت انجام شد پایین تر نوشته بود عدم تطابق کدملی و شماره همراه و در تغییر عملیات شماره ای که به نام خودم بود وارد گردم و زده عملیات با موفقیت ثبت شد آیا مشکلی هست برای نوبت‌ دهی یا نه
      تشکر ۰۹۱۹۵۵۰۸۳۱۴

      • سلام کاربر گرامی!
        پس از اصلاح اطلاعات ثبت شده، و بررسی، پنل کاربری شما به روز رسانی خواهد شد.

  119. فاطیما عباسی

    سلام من حسابم وکالتی و حتی مبلغ ۱۰۰ تومن مسدود شده است ولی متاسفانه در قسمت ثبت پس از درج کد ملی میزنه اطلاعات حساب وکالتی شما ارسال نشده است ؟ چکار کنم >؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که حساب بانکی خود را در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۳ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ وکالتی کرده باشید، می توانید ثبت نام و ثبت سفارش خود را نهایی کنید.

  120. سلام و خسته نباشید
    بنده چون اعتبار گواهینامه تمام شده بود تازه برا تمدید اقدام کرده ام میتونم تو ادامه طرح شرکت کنم؟

    • سلام
      من هم تو سامانه یک پارچه یه ۲۰۷ ثبت نام کردم
      موعد تحویل رو تابستان ۱۴۰۲ زده
      فقط اینکه نمیدونم چرا از ایران خودرو برام پیامک نمیاد که برم نمایندگی

  121. باسلام .برای طرح جوانی جمعیت حساب خانمم را وکالتی کردم .حالا که میخوام ثبت نام کنم باید گزینه گواهینامه رانندگی را تیک بنزنم ولی گواهینامه ندارد تکلیف چیهٍ ؟؟؟آیا برای طرح ماداران گواهینامه الزامی است؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      خیر، در طرح جوانی جمعیت، برای مادران داشتن گواهینامه الزامی نمی باشد.

  122. سامانه فروش یکپارچه شماره تماس جهت پیگیری نداره؟
    من بعد از ثبت نام مجددا وارد پروفایل شدم دیدم جنسیت به مرد تغییر پیدا کرده. وقتی اصلاح میکنم دوباره که وارد پروفایل میشم ایندفعه تاریخ تولد رو هم غلط میزنه و کلا به هربار اصلاح پروفایل این سیکل ادامه داره.

  123. سلام
    من ثبت نام میزنم میگه قبلا ثبت نام کردی
    احتمالا واسه خیلی قبل باشه چون تو این چندرو ثبت نام نکردم
    الان فراموشی رمز میزنم میگه کد ملی یا شماره موبال اشتباه در صورتی که کد ملی درسته و دوتا خط بیشتر ندارم که هر دوتا همین پیام میده
    الان باید پیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      شماره موبایل باید به نام فرد متقاضی باشد. در صورتی که تاکنون موفق به بازیابی رمز ورود خود نشده اید، می توانید مجدد در بازه زمانی ۱۶ تا ۱۸ فروردین این موضوع را پیگیری نمایید.

  124. سیدابراهیمی

    سلام ارور دسترسی شما کافی نمیباشد برای چی هست؟حسابمو درست وکالتی کردم ثبت نامم کردم ولی وقتی میخام ثبت نهایی رو میزنن این ارو میدخ

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که از برنامه های تغییر آی پی استفاده می کنید، بهتر است آن را غیر فعال کرده و مجددا درخواست خود را ثبت کنید.

  125. به پیر و پیغمبر با امروز سه روزه وارد میشم تو قسمت ورود پیغام خطا (ورود ناموفق)میده خسته شدم حتیتو ساعات غیر پیک رفتم انجام نشد که نشد
    شب و صبح خروس خون صبح زود ظهر بعد ظهر عصر بخدا خسته شدم با این سایت مضخرفشون

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که با ارور “ورود ناموفق” مواجه می شوید باید اقدام به بازیابی رمز عبور خود نمایید.

  126. با سلام در سامانه یکپارچه خودرو نام کاربری ورمز ایجاد کردم موقع انتخاب خودرو خطا میده دسترسی کامل ایجاد نشده

  127. سلام من در سایت می خوام ثبت نام کنم خطا می زند میگه حساب وکالتی یافت نشد در صورتی که من حسابن وکالتی هست وپولم بلوکه هست حتی به بانک هم مراجعه کردم گفت حسابت درسته
    چکارکنم مشکلم حل بشه

  128. بنده قبلا در بانک سپه حساب وکالتی باز کردم و آقای قالیباف مشاور وزیر گفت هر کس قبلا وکالت باز کرده میتونه برای خودرو ثبت نام کنه الان چی شد آقای محترم و هر روز یه سایت دیگه این مسخره بخدا

  129. سلام من حساب وکالتی دارم ولی موقع ثبت نام میزنه حساب وکالای ندارید و رفتم بانک گفت حساب شما وکالتی هست و مشکلی نداری بنظرتون چطور پیگیر باشم.
    ممنون

    • سلام کاربر گرامی!
      وارد اینترنت بانک خود شوید و بررسی نمایید که حساب وکالتی شما در جهت کدام طرح افتتاح شده است.

  130. سلام من نتونستم ثبت نام کنم تو قسمت رمز هربار تغییر هم دادم بازم زد فرمت اشتباه و به مرحله بعد نرفت

  131. سلام درمورد قرعه کشی خودرویکپارچه بلوکه نشدنه حساب وکالتی بانک ملی باید چه اقدامی انجام بدم لطفا راهنمای کنید

    • سلام کاربر گرامی!
      شما در تاریخ ۲۰ تا ۲۳ اسفند ماه باید اقدام به افتتاح حساب وکالتی و واریز مبلغ مشخص شده به حساب خود می کردید، در غیر این صورت امکان ثبت سفارش را نخواهید داشت.

  132. سلام من حساب وکالتی ب اسم ایران‌خودرو هست میتونم در طرح سامانه یکپارچه ثبت نام کنم

  133. درود
    من یک پلاک فعال به اسمم دارم میتونم دوباره در طرح سامانه یکپارچه فروش خودرو شرکت کنم یا نه ؟؟

  134. سلام خدا قوت
    من گواهینامم تاریخ انقضاش گذشته الان میتونم ثبت نام کنم برای طرح خودرو یا باید منتظر بمونم برای دوره بعدی ؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      باید گواهینامه خود را تمدید کرده و سپس اقدام به نام نویسی خودرو نمایید.

  135. سلام میخام ثبت نام انجام بدم سایت رو برام بالا نمیاره میشه راهنماییم کنید ؟!

    • سلام من شاهین جی ثبت نام کردم طرح مادران ولی هنوز نتیجه در سامانه یکپارچه برام اعلام نشده
      از همه اعلام شده
      چرا از ما اعلام نشده
      لطفاً راهنمایی کنید

  136. اميد بهرامي

    سلام میشه لطفا بفرمایید چرا نمیشه داخل سایت تخصیص خودرو رفت؟؟ صفحش تاره

    • سلام کاربر گرامی!
      با در نظر گرفتن تعداد بالای متقاضیان، ورود به سامانه در ساعات شلوغی ممکن نیست.

      • سلام
        من هم تو سامانه یک پارچه یه ۲۰۷ ثبت نام کردم
        موعد تحویل رو تابستان ۱۴۰۲ زده
        فقط اینکه نمیدونم چرا از ایران خودرو برام پیامک نمیاد که برم نمایندگی

  137. سوال من اینکه قبلادربانک ملت حساب وکالتی بنام ایرانخودروبازکرده ام آیامبلغ اعلام شده به همان حساب واریزشودویا حساب وکالتی جدیدبنام تولیدومصرفکنندگان افتتاح کنیم؟

  138. محمد كيميايي

    سلام خسته نباشید من سایت ایران خودرو ثبت نام کردم الان نمیتونم وارد بشم خطای ١٠۵ میزنن برام یا میگه کد ملی یا شماره تلفن اشتباهه
    میشه راهنماییم کنید الان چیکار کنم

  139. سلام علیکم چرا می خواهم وارد سایت بشم ERROR می دهد؟

  140. سلام برنده شدم و برای تکمیل وجه کد رهگیری را ندارم چطوری می تونم کد رهگیری رو بگیرم نمیتونم وارد پنل کاربری بشم

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که با ارور “ورود ناموفق بود” مواجه می شوید، باید رمز عبور خود را تغییر دهید.

  141. سلام چرا با وجود اعلام ثبت نام تیک ثبت نام فعال نمیشه

  142. سلام من همه مراحل ثبت نام رو رفتم اما کد رهگیری نداد نوشت شما قبلا ثبت نام کرده اید امکان ثبت نام مجدد وجود ندارد

    • سلام کاربر گرامی!
      برای اطمینان از ثبت سفارش خود، می توانید وارد پنل کاربری خود شده و با چک کردن قسمت جزئیات سفارش، از ثبت نهایی اطمینان پیدا کنید.

  143. برای من اول زد ک برنده شده اید عکسشو هم دارم بعد از اون هی میزنه متاسفم برنده نشده اید چرا اینجوریه؟

  144. سامانه یکپارچه اجازه ورود نمیدهد مشکل چیست از صبح ۳۰ بار مراجعه کردم ثبت نام انجام شده اما اجازه ورود نمیدهد؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      با در نظر گرفتن هجوم بی سابقه متقاضیان خرید خودرو، امکان ورود به وب سایت در ساعات شلوغی ممکن نیست.

  145. سلام من فرزند دومم ۱۴۰۰/۸/۲۰ بدنیا اومده شرایط شرکت تو طرح مادرانو دارم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام و وقت بخیر
      بله شما میتوانید در طرح جوانی جمعیت شرکت نمایید.

      • سلام من تو سایت یکپارچه ثبت نام کردم زده عدم احراز نه پلاک فعال دارم نه چیزی به ناممه همه اطلاعاتمم درسته مشکلش چیه؟

  146. سلام یه توضیحی درموردقرعه کشی یکپارچه میدید ینی چی همون قرعه کشی سه ماهه هست یا فرق داره??

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      شما میتوانید با مراجعه به مطلب https://b2n.ir/d13996 از ریز جزئیات طرح یکپارچه فروش خودرو آگاه شوید.

    • سلام‌‌در‌طرح‌جوانی‌جمعیت‌شرکت‌کردم‌‌برای‌شرکت‌ایران‌خودرو‌‌تو‌سامانه‌یکپارچه‌زده‌تابستان۱۴۰۲‌ولی‌هنوز‌پیامک‌از‌طرف‌ایران‌خودرو‌نیامده‌به‌پشتیبانی‌زنگ‌زدم‌میگه‌از‌خود‌سامانه‌یکپارچه‌پیگیر‌باشین‌الان‌باید‌چکار‌کنم

  147. سلام خسته نباشید من میخواستم واسه سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام کنم میشه راهنماییم کنید که چه شرایطی باید داشته باشم ؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      جهت ثبت نام خودرو، ابتدا باید اقدام به افتتاح حساب وکالتی نمایید و پس از بلوکه شدن مبلغ، در صورتی که واجد شرایط باشید، می توانید اقدام به ثبت سفارش خودرو نمایید.

      • سلام بنده در این طرح ایرانخودرو ثبت نام کردم امروز رفتم ببینم نتیجه زمان بندی واگذاری ماشین چیشده ک دیدم نوشته عدم تطابق کد ملی و شماره موبایل درصورتی ک شماره موبایل ب نام خودمه.الان ینی من از لیست واگذاری خودرو حذف شدم یا این مشکل مشکلی جزئی هستش و میتونم حلش کنم؟؟ و اینکه چیکار میتونم بکنم الان؟

      • سلام. وقتتون به خیر
        یه سوال داشتم من ثبت نام اولیه رو با موفقیت توی یامانه انجام دادم الان که موعد تحویل خودروها مشخص شده توی سامانه برای من زده انقراف از اولویت بندی در سامانه در قورتی که انقراغم ندادم این ینی چی الان؟

      • سلام‌در‌طرح‌مادران‌ایران‌خودرو‌ثبت‌نام‌کردم‌برای‌تابستان۱۴۰۲‌در‌آمده‌ولی‌هنوز‌پیامک‌از‌طرف‌ایران‌خودرو‌دریافت‌نکردم‌به‌پشتیبانی‌ایران‌خودرو‌زنگ‌زدم‌میگن‌باید‌از‌سامانه‌یکپارچه‌پیگیری‌کنین‌‌الان‌باید‌چکار‌کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *