خانه / سامانه اینترنتی / سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir دور سوم آذرماه ۱۴۰۲
سامانه یکپارچه فروش خودرو

سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir دور سوم آذرماه ۱۴۰۲

[khodro_contact_info]

سامانه یکپارچه فروش خودروها همچنان فعال است و به صورت مداوم محصولات خودروسازان با ظرفیت اضافی در آن عرضه می‌ شود. در حال حاضر، چهار شرکت خودروساز ایلیا، تیگارد موتور، کرمان موتور و آرین موتور در این سامانه فعالیت می‌کنند.

این طرح از تاریخ چهارشنبه، ۸ آذرماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و مهلت تحویل خودروها حداکثر سه ماه است. همچنین، شرکت‌های ایران خودرو و سایپا نیز در هفته آینده محصولات جدید و مازاد خود را در این سامانه عرضه خواهند کرد.

خبر خوب برای متقاضیان دور سوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه این است که، دیگر نیازی نیست این داوطلبان مبلغ ۱۰۰ میلیون وجه نقد را در حساب وکالتی خود بلوکه نمایند.

با توجه به ظرفیت‌های خالی اعلام شده از سوی ۴ شرکت خودرو سازی: مدیران خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا، کرمان موتور و سانیار موتور می باشد.

چرا تماس با پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو اهمیت دارد؟ تماس با پشتیبانی طرح یکپارچه خودرو چه کمکی به متقاضیان میکند؟

سامانه یکپارچه فروش خودرو، معمولا دارای برخی نواقص فنی و فرآیندی ریز و درشت میباشد. معمولا ابهامات و سوالاتی برای ثبت نام کنندگان وجود دارد که در هیچ کجای سامانه و همچنین دیگر منابع اطلاع رسانی، اشاره دقیق و کاملی به آنها نشده است، لذا ثبت نام صحیح و کامل و موفق در طرح یکپارچه فروش خودرو، نیارمند دانستن و رعایت کردن برخی نکات ریز و درشت میباشد.

بنابراین اگر اطلاعات کافی از رونده  تا حدی مبهم و سردرگم کننده ی سامانه یکپارچه خودرو نداشته باشید، ممکن است بدون آنکه متوجه شوید یا بدون آنکه سامانه به شما خطا یا تذکری به شما بدهد، فرصت ثبت نام نهایی و استفاده از این طرح را از دست بدهید و وقتی متوجه اشتباه خود بشوید که دیگر دیر شده و فرصتی برای تصحیح وجود نداشته باشد، و عملا شما فرصت خرید خودرو به قیمت کارخانه را از دست داده باشید.

مرکز الورایانه کمک، به عنوان مرکز پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو و چندین سامانه مشابه دیگر؛ با استفاده از روش ها و منابع متعدد خود، تمام نکات، ابهامات و سوال های احتمالی در خصوص این سامانه را کشف و تا حد زیادی ابهام زدایی کرده است و آماده اطلاع رسانی و خدمت رسانی به تمام متفاضیان عزیز از سراسر کشور میباشد.

اگر سوال یا ابهامی دارید کارشناس های پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو به صورت کامل موضوع  را برای شما توضیح میدهیم، و حتی این امکان وجود دارد که کارشناس های مرکز کل فرآیند ثبت نام و انتخاب خودرو (صفر تا صد کار) را برایتان انجام داده و نتایج را به صورت فایل و اسکرین شات برایتان ارسال کنند، تا خیالتان بابت یک ثبت نام و انتخاب خودروی صحیح و موفقیت راحت باشد.

[khodro_contact_info]

سامانه یکپارچه فروش خودرو ، همان وب سایت متمرکز فروش خودروهای تولید داخل می باشد که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت راه اندازی و در دسترس عموم مردم قرار گرفت.

در صورتی که شما در دوره اول موفق به ثبت سفارش نشده اید و یا به تازگی تصمیم به خرید خودرو گرفته اید، می توانید پس از افتتاح حساب وکالتی از تاریخ ۳ خرداد ماه جهت ثبت نام از طریق سامانه یکپارچه خودرو به آدرس اینترنتی esalecar.ir اقدام نمایید. (آغاز دومین طرح)

داوطلبان ثبت نام خرید خودرو داخلی نباید پلاک فعال داشته باشند، همچنین نکته قابل توجه دیگر این است که، نباید به هیچ عنوان در ۴۸ ماه اخیر از ایران خودرو و سایپا، خودرویی خریداری کرده باشند.

نکته مهم دیگر این است که، اگر زمان تحویل خودروها بیشتر از ۳ ماه باشد، خریدار مجاز است نسبت به رفع انسداد (با توجه به حفظ نوبت خرید خودرو) اقدام نموده و سپس با مشاهده فراخوان خودروساز (منطبق با لیست انتظار هر محصول) در رابطه با قطعی کردن نام نویسی اقدام نمایند.                     

تمامی متقاضیانی که قصد خرید و شرکت در طرح های فوق العاده خودروسازان باید در سامانه یکپارچه فروش خودرو، ثبت نام کرده و از طریق این سامانه اقدام کنند.

در ادامه این مطلب به شرایط ثبت نام و شماره پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو، و نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:  سامانه ثبت نام لاستیک دولتی سواری

سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو

این سامانه جهت ثبت نام اولیه متقاضیان و تخصیص یکپارچه خودرو راه اندازی شده است. در این سامانه ابتدا یک ثبت نام اولیه از متقاضیان به عمل می آید. برای خودروهایی که میزان تقاضا برای آنها کمتر از ظرفیت مجاز باشد، اسامی متقاضیان جهت انجام عملیات فروش به خودروسازان اعلام می گردد.

در صورتی که پس از اتمام مهلت ثبت نام میزان متقاضیان یک خودرو بیش از ظرفیت اعلامی باشد اسامی متقاضیان جهت انجام فرآیند قرعه کشی تحت نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و انجام مراحل آتی فروش توسط خودروسازان اعلام می گردد.

متقاضیان می‌توانند با اعلام شرایط فروش، فعال‌سازی بخشنامه‌ها و به دنبال آن آغاز مرحله ثبت درخواست خرید خودرو (شرکت در قرعه‌کشی محصولات)، با مراجعه به صفحه اصلی سامانه esalecar.ir و مشاهده لیست خودروهای قابل عرضه، اقدام به ثبت درخواست کنند.

نحوه خرید خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir

فرآیند طرح یکپارچه عرضه برمبنای فرآیند نوبت دهی شامل ۴ مرحله می باشد؛

مرحله صفر: وکالتی کردن یکی از حساب های بانکی متقاضی به نفع سازمان حمایت

مرحله اول: پیش ثبت نام متقاضیان برای لیست نوبت دهی

مرحله دوم: نوبت دهی و اعلام زمان بندی بازای هر محصول مشخص

مرحله سوم: قطعی نمودن ثبت نام متقاضیان براساس فراخوان خودروساز

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

هنگام ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو در قدم اول می بایست حساب وکالتی خود را افتتاح نموده، و ۱۰۰ میلیون تومان وجه رایج مملکت را در این حساب واریز نمایید.

جهت ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو، باید وارد آدرس اینترنتی esalecar.ir بشوید.

سپس از منوی اصلی سایت گزینه “ثبت نام” را لمس کنید.

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

 

در صفحه ی جدیدی که باز خواهد شد، شماره تلفن همراه را وارد کرده، و گزینه “دریافت کد فعال سازی” را لمس کنید، کد فعال‌سازی را دریافت کرده و ثبت نام خود را قطعی کنید.

پس از ورود به سامانه و انجام مراحل ثبت نام، برای ثبت نام خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه فروش خودرو esalecar.ir، می‌توانید به منوی “ثبت آگهی” رفته و گزینه “ثبت آگهی خودرو” را انتخاب کنید.

در پنجره ی جدیدی که باز خواهد شد، ابتدا نوع خودروی خود را انتخاب کنید. سپس اطلاعات مربوط به خودرو خود را وارد کنید.

همچنین، می‌توانید برای ثبت عکس خودرو، بر روی گزینه “اضافه کردن تصویر” کلیک کنید و عکس‌های خودرو را انتخاب کنید.

پس از تکمیل اطلاعات خودرو و آپلود عکس‌های مورد نیاز، می‌توانید با کلیک بر روی گزینه “ثبت آگهی”، آگهی خود را در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نمایید.

جزئیات فرآیند ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه  خودروهای داخلی 

مرحله ۱: داوطلبان خرید خودرو داخلی (بدون قرعه کشی) حساب وکالتی خود را افتتاح نموده و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وجه را در آن مسدود نمایند.

مرحله ۲: بعد از بررسی های لازم حساب وکالتی داوطلبان، در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، متقاضیان می بایست به سامانه esalecar.ir مراجعه نموده و نام نویسی خودروی موردنظر خود را قطعی نمایند.

مرحله ۳: بعد از پایان نام نویسی، الویت بندی متقاضیان انجام شده، سپس با درنظر گرفتن برنامه تولید نسبت به زمانبندی خودروی درخواستی به داوطلب اعلام خواهد شد. (در این مدت مبلغ مسدود شده در حساب خریدار باقی می ماند).

نکته: بلوکه شدن وجه در حساب وکالتی، صرفا به دلیل شناسایی مشتریان واقعی می باشد، و برای تمامی داوطلبان طرح عادی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت الزامی می باشد.

شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

شرایطی که برای متقاضیان در سامانه یکپارچه فروش خودرو وجود دارد همان شرایطی است که خودروسازان در بخش نامه های خود اعلام کرده اند که ما مجددد به آن اشاره خواهیم کرد.

شرایط عمومی سامانه یکپارچه فروش خودرو

کارت ملی، گواهینامه، حساب بانکی و سیم کارت باید به نام شخص متقاضی ثبت نام باشد.

۱.هر کد ملی مجاز به خرید فقط یک دستگاه خودرو از مجموع شرکت های خودروسازی می باشد.
۲.حداقل سن مجاز متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال می باشد.
۳.دارا بودن گواهینامه رانندگی (دارای تاریخ اعتبار) برای متقاضیان خرید خودرو الزامی است.
۴.متقاضیانی که طی ۴۸ ماهه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا و طی ۲۴ ماهه گذشته از سایر شرکت های خودروسازی داخلی نسبت به ثبت نام و یا صدور فاکتور (تمامی روش های فروش سامانه خودروسازان، بورس کالا و …) اقدام نموده اند، امکان ثبت نام و خرید خودرو را ندارند.
۵.متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند، امکان ثبت نام و خرید خودرو را ندارند.
۶.انتقال امتیاز و حقوق ناشی از خرید خودرو به اشخاص (حتی به صورت وکالتی) و نیز فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع است.
۷.امکان صلح خودروی خریداری شده به غیر وجود ندارد.
۸.شرکت های خودروسازی موظف اند روش های بازدارنده برای جلوگیری از انتقال سند حداقل به مدت یک سال، از جمله رهن گرفتن سند خودرو را اتخاذ و اجرا کند.
۹.امکان ثبت نام و خرید خودرو برای اشخاص حقوقی وجود ندارد.
۱۰.در صورتی که در هریک از مراحل و فرآیند ثبت نام مشخص شود که متقاضی حائز شرایط ثبت نام نمیباشد، ثبت نام وی کان لم یکن تلقی و وجه واریزی (بدون پرداخت سود مشارکت و …) عودت خواهد شد.
۱۱.در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت جبران تاخیر در تحویل مطابق آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو و ابلاغیه های مرتبط که متعاقبا از طریق بخشنامه های فروش اطلاع رسانی می گردد پرداخت خو اهد شد.
۱۲.سایر موارد و شرایط بر اساس بخشنامه های صادره توسط شرکت های خودروسازی و قرارداد منعقده فی مابین با مشتریان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  پرداخت اقساط کارت اعتباری بانک ملی bmicc.ir

 

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی باطل شده، و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده استرداد می شود، و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودروساز نخواهد بود.

پشتیبانی سامانه یکپارچه فروش خودرو

ممکن است گاهی هنگام استفاده از خدمات این سامانه دچار مشکل و خطاهای گوناگون شوید، در این شرایط شما ۲ راه حل پیش رو خواهید داشت، اول اینکه از طریق پشتیبانی این سامانه دست به کار شده و راه حل دوم اینکه جهت حل مشکلات پیش آمده از طریق لمس لینک، به صفحه پشتیبانی سامانه منتقل شوید.

 

لینک پشتیبانی سامانه یکپارچه فروش خودرو

 

راه های ارتباطی با خودروسازی های داخلی

نام شرکت  شماره ارتباطی
گروه صنعتی ایران‌خودرو ۰۹۶۴۴۰
گروه خودروسازی سایپا ۰۹۶۵۵۰
شرکت کرمان موتور ۰۲۱-۴۲۷۲۴
شرکت صنایع خودروسازی مدیران ۰۲۱-۴۷۶۵۱
شرکت بهمن موتور ۰۲۱-۴۸۰۲۷
شرکت آرین پارس موتور ۰۲۱-۴۸۴۹۱۰۰۰

 

در آخر

برای ثبت نام صحبح و موفق در سامانه یکپارچه فروش خودرو در esalecar.ir ورود کاربر، ابتدا اطلاعات کافی از روند و شرایط آن را کسب کنید، تا در حین یا پس از ثبت نام دچار مشکل نشوید.

اگر دانش کافی یا تمرکز کافی برای این کار را ندارید، پیشنهاد میکنیم ثبت نام و انتخاب خودروی خود را به یک شحص یا مجموعه بانجربه بسپارید تا این کار را به شکل درست و دفیف برای شما انجام دهند.

در صورتی که در انجام هریک از مراحل فوق، و یا پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو به مشکلی برخورد کرده اید، می توانید با تلفن پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو تماس بگیرید و ابهامات خود را برطرف سازید.

سوالات متداول 

چگونه باید در سایت یکپارچه فروش خودرو ثبت نام کنم ؟

جهت ثبت نام در این وب سایت، ابتدا باید وارد این سایت شده و گزینه ثبت نام را نتخاب نمایید. بعد از پر کردن فرم ها، می توانید حساب کاربری خود را بسازید.

شرایط ثبت نام خودرو در سامانه تخصیص خودرو چیست؟

داشتن شماره همراه، حساب بانکی و گواهینامه به نام متقاضی و نداشتن پلاک انتظامی فعال و سن بالای ۱۸ سال از شرایط اولیه خرید خود رو می باشد.

[contact_info title] 

۳۰۶ نظر

  1. من که از این esale car.ir سر در نیاوردم یعنی چی؟

  2. esalecar.ir ورود کاربر رو میزنم نمیشه چرااااااا؟

  3. esalecar.ir ورود کاربر برام همش میپره چیکار کنم؟

  4. esalecar.ir ورود کاربر به سامانه یکپارچه چرا امکان پذیر نیستش ما که ثبت نام کرده بودیم؟

  5. این کاربر اجازه ی esalecar.ir ورود کاربر رو نمیده برام مینویسه چیکار کنم؟

  6. esalecar معنی این چیه؟

  7. تماس با سامانه یکپارچه خودرو از چه شماره ایی ممکنه؟

  8. شماره تماس سامانه یکپارچه خودرو چنده؟

  9. شماره پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو
    چرا اصلا خوب جواب نمی دن؟

  10. شماره پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو چند رقمی بود؟

  11. شماره ی پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو و رو میشه بهم بدین؟

  12. تماس با سامانه یکپارچه خودرو از جه راهی است؟

  13. تماس با سامانه یکپارچه خودرو چطوریه؟

  14. سامانه یکپارچه فروش خودرو esale iranecar com شمارش چنده؟

  15. شماره پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو کججاست؟

  16. پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو سایتش چیه؟

  17. پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو سایتش چیه؟

  18. پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو در کدوم سایت است؟

  19. ببخشید چرا سامانه یکپارچه افتتاح حساب وکالتی رو انجام نمیده با شماره پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو تماس بگیرم میتونن کمکم کنن؟؟؟؟

  20. سلام خسته نباشید من یه سوال از پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو داشتم من میخام در طرح های خارج از قرعه کشی سامانه تخصیص خودرو شرکت کنم باید چیکارکنم؟؟/

  21. برای مرحله دوم ثبت نام یکپارچه بعد از وکالتی کردن حساب تاکی مهلت داریم و شماره تماس با سامانه یکپارچه خودرو رو چنده؟؟؟

  22. سلام یه سوال داشتم اینکه ما برای ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو esale iranecar com باید وارد این سایت بشیم یا سایت دیگه ایی هست ؟؟؟

  23. من میخام ثبت نام انجام بدم ولی اطلاعاتم ثبت نمیشه میشه شماره تماس سامانه یکپارچه خودرو رو بهم بدین یا خودتون راهنماییم کنین

  24. سلام من میخام با شماره پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو تماس بگیرم باید چجوری ارتباط برقرار کنم؟

  25. سلام من دستم خورد لغو خودرو رو زدم الان با پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو تماس بگیرم میتونن کمکم کنن؟؟

  26. سلام وقت بخیر
    ببخشید گزینه انصراف از اولیت بندی درسامانه به چه معناست؟

  27. سلام گزینه انصراف از اولیت بندی درسامانه به چه معناست

  28. سید محمدرضا موسوی

    سلام ببخشید من لغو سفارش کردم قبلا الان چرا ثبت نام نمیشم میزنه شما از طرف انصراف دادید نمیتونید مجدداً ثبت نام کنید

    • با سلام کاربر عزیز
      لغو سفارش یعنی اینکه شما از سفارش منصرف شدید و فعلا امکان ثبت نام هم وجود نداره.

  29. علی اکبر ادهم

    سلام و عرض ادب .
    برای بازیابی رمز عبور در سامانه یکپارچه خودرو ، با اینکه کد ملی و شماره همراه رو درست وارد میکنم ، ایراد میگیره . لطفاً راهنمایی بفرمایید .

    • با سلام و وقت بخیر کاربر عزیز
      احتمالا اختلال سامانه اس هستش. با فیلترشکن خاموش وارد سامانه بشید و مجددا تلاش کنید.

  30. برای ورود به این سامانه باید اینجوری سرچش کنم؟ http://www.esalecar.ir یعنی با دبلیو دبلیو؟

    • سلام کاربر گرامی!
      شما می توانید عبارت “سامانه یکپارچه” را سرچ کرده و از میان نتایج جستجو وارد اولین لینک شوید.

  31. من تو اینترنتم سرچ میکنم esale car.ir هیجی برام نمیاره باید چیکار کنم؟؟؟ یه صفحه سفید میاره فقط

  32. سلام بخوام برم تو سامانه esalecar.ir باید چکارا کنم با گوشی میشه؟

  33. سلا من انصراف از طرح رو زدم ولی وقتی داخل کادر میخام رمز پیامک وارد شده رو وارد کنم پیامکی رو گوشیم نمیاد. مشکل از چیه

  34. سلام
    آیا تغییر اولویت اول به دوم امکان پذیر است
    من خودرو های مونتاژی انتخاب کردم اختلاف قیمت ۱۶ اردیبهشت تا الان خیلی زیاده میشه راهنمایی کنید چکار کنم

    • سلام من ۲۸ ۱۲ ۴۰۲ برای پژو پارس ثبت نام کرده ام اما قسمت جزییات رو نگاه میکنم با خط قرمز نوشته بود عدم تطابق کد ملی و شماره موبایل ،الا رفتم قسمت پروفایل اصلاحش کردم با خط سبز نوشته و حتی نوشته احراز گردید

  35. سلام
    آیا تغییر اولویت اول به دوم امکان پذیر است

  36. سلام وقت شما بخیر.درباره عدم تخصیص خودرو ما شهریور میتونیم هر ماشینی خواستیم انتخاب کنیم یا فقط ماشینایی که خودشون میگن و روی دستشون مونده؟؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      سلام وقت بخیر کاربر عزیز
      فقط ماشین هایی که توسط وزارت صمت اعلام میشه رو میتونید انتخاب کنید.

  37. سلام خسته نباشید من به اسمم x22promt در اومده تو سامانه یک پارچه قیمت زده بود ۴۸۵ تومن الان زنگ زدم به مدیران خودرو میگه که باید ۷۰۶ تومن پرداخت کنید بالاخره تکلیف چیه اگه شورای رقابت قدرت نداره یه قیمت تعین کنه واسه خودرو ساز چرا قیمت از خودش گزاشته من به خاطر قیمت شورای رقابت ثبت نام کردم وگرنه ۷۰۶ تومن پول کمی نیس اختلافش ۲۰۰ تومنه از کجا باید آدم این مقدار پول جور کنه

  38. سلام خسته نباشید من به اسمم x22promt در اومده تو سامانه یو پارچه قیمت زده بود ۴۸۵ تومن الان زنگ زدم به مدیران خودرو میگه که باید ۷۰۶ تومن پرداخت کنید بالاخره تکلیف چیه اگه شورای رقابت قدرت نداره یه قیمت تعین کنه واسه خودرو ساز چرا قیمت از خودش گزاشته من به خاطر قیمت شورای رقابت ثبت نام کردم وگرنه ۷۰۶ تومن پول کمی نیس اختلافش ۲۰۰ تومنه از کجا باید آدم این مقدار پول جور کنه

  39. سلام
    من در سامانه یکپارچه شرکت کردم حساب وکالتی کردم و همه مدارک دقیق ودرست وارد کردم هیچ مشکلی نداشت امروز نتایج رو دیدم نوشته عدم احراز یعنی چی چرا اینطور نوشته ممنون میشم رسیدگی کنید همه چی هم درست وارد کردم

  40. برای من اول زد ک برنده شده اید عکسشو هم دارم بعد از اون هی میزنه متاسفم برنده نشده اید چرا اینجوریه؟

    • گروه الورایانه کمک

      سلام وقت بخیر
      شما می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید تا وضعیت سفارش شما توسط کارشناسان بررسی شود.

      • سلام وقتتون بخیر
        بنده X22pro برای بهار۱۴۰۳ احراز شده برام،ولی توان خریدشو ندارم چون قیمتشو شورای رقابت زده بود ۴۸۴ ولی الان کارخانه میگه ۷۰۶میلیون،متاسفانه نوبت اول ۱۴۰۳ هستم و امکان تغییر خودرو هم ندارم مثله اینکه طبق خبرها فقط نوبت دومی های ۱۴۰۳میتونن تغییر خودرو بدن، خواستم ببینم وقتی تغییر خودروها باز بشه آیا منم میتونم تغییر بدم مثلا شاهین انتخاب کنم؟
        واقعا گناه من چیه شورا رقابت یه قیمت داده کارخانه یه قیمت و ۲۵۰میلیون فرقش نه. لطفا راهنمایی کنید

  41. سلام . من حساب وکالتی کردم اما نمیدونستم از ۳ خرداد تا ۱۰ خرداد باید ماشین انتخاب کنم! الان چی میشه؟؟؟؟؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورت برگزاری طرح سوم، می توانید در طرح بعدی شرکت نمایید.

      • احسان طاهری

        با سلام..بی زحمت کسی هست راهنماییم کنه بدجور حالم گرفته س
        بنده ماشین کویک برای سال ۱۴۰۳ برام در اومده
        اما رفتم روی سایت که گفتن ویرایش میشه داد که دوشنبه تا پنج شنبه تا ۲۶/۶ بنده زدم روی ویرایش اما ماشینم حذف شد نوشته لغو شده است اما احراز گردیدش هست که نوشته ۱۴۰۳ ماشینی هم انتخاب نکردم گفتم ببینم سر جاشه ماشینم یا حذف شده ممنون میشم راهنماییم کنید

  42. سلام .من درسامانه یک پارچگی خودرو ثبت نام کردم حساب وکالتی هم داشتم پول هم بلوک کردم ۳تا ماشین هم انتخاب کردم ولی هیچ ماشینی به اولویت ما در نیومد باید چکار کنم

  43. سلام من در طرح خودروهای وارداتی ثبت نام کردم و قبل از ثبت نام مرحله دوم از سامانه خودروهای وارداتی انصراف دادم وبرای مرحله دوم ثبت نام کردم حالا نتیجه آمده عدم احراز صلاحیت به علت ثبت نام در طرح خودروهای وارداتی لطفا راهنمایی فرمایید

  44. سلام میشه بدونم عدم تخصیص ینی چی؟؟؟
    من ی ماه پولم بلوکه بوده الان باید چیکار کنم ینی دیگه ماشین به اسمم در نمیاد؟

    • سلام کاربر گرامی!
      عدم تخصیص به معنای تکمیل ظرفیت شرکت خودروساز تا پایان سال ۱۴۰۳ می باشد و جهت عدم تضییح حق گروهی که با وضعیت عدم تخصیص مواجه شده اند، افراد می توانند شهریور ماه مجدد اقدام به انتخاب الویت جدید نمایند.

  45. سلام میشه بدونم عدم تخصیص ینی چی؟؟؟
    من ی ماه پولم بلوکه بوده الان باید چیکار کنم

  46. سلام من خودرو ثبت نام کردم واسم زده عدم احراز
    حداقل بگید چراا
    من نه پلاک فعلا داشتم نه اینکه قبلا تو این طرحا شرکت کردم

  47. سلام ،برای من هر پنج انتخابم رو زده عدم تخصیص .این یعنی چی مگه میشه .لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم

    • سلام کاربر گرامی!
      عدم تخصیص به منزله تکمیل ظرفیت شرکت خودروساز بوده و جهت عدم تضییح حق شما، می توانید مجدد شهریور ماه اقدام به انتخاب الویت جدید نمایید.

  48. باسلام بنده پارس سفارشی نوشتم با اولویت تابستان همه خودرو ها واریز پاییزشم اومد اما این و elxهنو هیچی نیومده تماسم میگیریم میگ وزارت صمت هنو لیستو بهمون ندادن ما کجا باید پیگیر بشیم؟

    • سلام من ۲۵حساب خودم رو وکالتی کردم ودر۳/۵حذف وکالتی انجام دادم وپولام ازادشدن بعدسفارش ماشین که دادم باموفقیت ثبت شد به نظرشما سفارشم تایید شده

  49. سلام لطفا یه ویرایش بزارید برای کسایی که تیک حمایت رو نزدن آخه ماقبل از بیستم وکالتی کردیم و پول تو حساب بوده اما اون تیک حمایت رو چون قبل بیستم نمی‌آورده نزدیم الان نمیتونم ثبت نام کنیم

    • سلام کاربر گرامی!
      متاسفانه مهلت وکالتی کردن حساب بانکی، از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه بوده است.

  50. سلام ما قبل از بیستم وکالتی کردیم و پول تو حساب بوده اما الان میگه وکالتی نیست چون اون تیک حمایت که از بیستم تا بیست و نهم فعال شده رو ندیدیم و نزدیم میشه امکان ویرایش یا تبصره ای چیزی بذارید که بتونیم ثبت نام کنیم

  51. سلام خسته نباشید ما حساب رو قبل از بیستم وکالتی کردیم و پول بیشتر از صد میلیون تو حساب بوده ولی اون تیک حمایت که از بیستم تا بیست و نهم فعال شده رو ندیدیم و نزدیم و الان میگه که حساب شما وکالتی نیست
    لطفا امکان ویرایش حساب وکالتی یه. تبصره ای چیزی بذارید که ماهم بتونیم ثبت نام کنیم

  52. با سلام
    گزینه حذف انصراف از طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی مرحله اول را لطفا فعال کنید

    • سلام کاربر گرامی!
      پس از اتمام فرایند ثبت نام و به روز رسانی سامانه، دکمه انصراف از طرح فعال خواهد شد.

  53. برای طرح جوانی فرزند دوم از چه تاریخی باید باشه

  54. سلام کاربر گرامی!
    با در نظر گرفتن این موضوع که افراد زیادی با کارشناسان تماس می گیرند، ممکن است فرایند اتصال به کارشناس کمی زمانبر باشد.

  55. نوشین محمودی

    باسلام و وقت بخیر
    ببخشید شماره پشتیبان تحت هیچ شرایطی وصل نمیشه ما باید سوالاتمون رو کجا بپرسیم.حساب وکالتی شده و مسدود گردیده و مجددا از بانک پرسیدیم به نام سازمان حمایت مصرف کننده و تولید کننده انجام شده است ولیکن اجازه ثبت نام داده نمیشه باید چیکار کنیم

  56. سلام من سه روز است هرچی تلاش میکنم ثبت نام کنم نمیشه میزنم در صورتی که حساب خودرا در بانکهای مجاز وکالتی نمودید پس از اطلاع در اطلاعیه دوباره مراجعه نمایید …چیکار کنم نمیتونم ثبت نام کنم

  57. سلام خسته نباشید
    من در تاریخی که مشخص کردید حسابمو وکالتی کردم ۱۰۰ میلیون هم پول ریختم اما وارد نمیشدم الان رفتم و چک کردم دیدم که حسابم وکالتی نیست ولی من مطمعنم که حسابمو وکالتی کرده بودم اما الان نوشته وکالتی نیست و دیگه هم وکالتیش نمیکنه هر چی میزنم روش چیکار باید کنم
    خواهش میکنم کمکم کنید من با بدبختی ۱۰۰ مسلیون پول جور کردم گذاشتم تو حسابم

    • سلام کاربر گرامی!
      مهلت وکالتی کردن حساب بانکی برای خرید خودرو از سامانه یکپارچه، ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه بوده است.

      • خب تمدید کنید خیلیا مثل من هستن که جا موندن جند روز تمدید کنید که هر کسی جا مونده بتونه ثبت نام کنه

    • سلام مجدد میشه لطفا در مورد الویت ها یه توضیحی بدید آیا تاریخ تحویل پنج اولویت داده میشه بعد ما از بین تاریخ ها و اولویت ها یکیو انتخاب نهایی میکنیم؟

      • سلام کاربر گرامی!
        منظور از ۵ الویت، یعنی شما می توانید ۵ خودرو را انتخاب و یکی از انتخاب های شما که متقاضی کم تری داشته و موعد تحویل آن زود تر باشد، به شما تعلق می گیرد.

  58. سلام
    از دیروز تا حالا هرکاری میکنم تو سامانه یکپارچه ثبتنام کنم قسمتی که باید استان محل تولد و زندگی رو انتخاب کنم هیچ گزینه ای برای انتخاب نمیاره
    میدونید مشکلش چیه ؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      به دلیل هجوم بی سابقه افراد برای ثبت نام خودرو، ممکن است وب سایت با اختلال مواجه شود، در این شرایط، بهتر است بعد از چند ساعت، مجدد وارد سامانه شوید.

  59. تورو خدا کمکم کنید . قبلا ها ثبت نام کردم . الان میام وارد شم مبگه رمز اشتباه. میزنم بازیابی میگه شماره تلفن با کد ملی مطابقت نداره و همین یه شماره رو دارم تورو خدا کمکم کنید . همه زندگی مو فروختم سر ماشین

  60. سلام روز بخیر
    مشکل ورود به سامونه یکپارچه دارم.
    تمامی راه های ممکنم رفتم اما نشد. تلفن ثابتم نداریم تماس بگیرم چکار کنم
    الانم وقت انتخاب ماشین هست

    • سلام کاربر گرامی!
      می توانید از طریق لینک زیر اقدام به خرید بسته مکالمه نمایید.
      خرید بسته مکالمه

      • سلام من در طرح اول خودرو بدلیل داشتن پلاک فعال عدم احراز خورده . در تاریخ ۲۱ اردیبهشت انصراف از طرح زدم . ۲۵ اردیبهشت حساب وکالتی باز و پول در آن مسدود شده . الان که می خواهم خودرو انتخاب کنم می زند شما از طرح انصراف دادید و یا اخطار در سیستم . آیا من می تونم خودرو ثبت نام کنم .

    • سلام خسته نباشید من حساب وکالتی باز کردم پولم بلوکه شده پیامک برام نیومده موقع ثبت نام نمیتونم ثبت نام کنم

  61. سلام خدا قوت
    چرا فقط تلفن ثابت گذاشتید؟ کسانیکه تلفن ثابت ندارند چطوری پیگیرز کنند اگر مشکلی داشتند

  62. سلام مجددی
    چرا تماس فقط با تلفن ثابت گذاشتید. کسانیکه تلفن ثابت ندارند باید چکار کنند؟؟

  63. سلام قیمت محصولات گروه فردا و جک الان چنده؟

    • سلام کاربر گرامی!
      باید لیست قیمت ارائه شده توسط شورای رقابت را بررسی نمایید.

    • باسلام من حسابم را به حالت کردم مبلغ مورد نظر مسدود شده پیامک برام نیومده و از طرفی نمیتونم ثبت نام کنم پیغام میده بعد از وکالت ای کردن حساب تاریخ ثبت نام اعلام میشود با تشکر

  64. سلام وقت بخیر
    ثبت نام در سامانه یکپارچه داشتم الانکه میخوام وارد بشم میزنه اطلاعات اشتباهه یا بازیابی رمز میزنم میزنه شماره تلفن و شناسنامه اشتباهه.
    هیچ راهی نمونده که امتحان نکرده باشم.
    لطفا راهنمایی بفرمائید تلفن ثابتم نداریم تماس بگیریم

  65. سلام وقت بخیر
    من حسابم رو وکالتی کردم و بیام مسدودی مبلغ هم برام اومده
    ولی ب از ثبت نام وارد سامانه یکپارچه نمیشه و پیغام میده ،،درصورتی که در بانک های مجاز حساب خود را وکالتی نموده اید،پس از زمان اعلامی در اطلاعیه برای ثبت نام مراجعه کنید
    دلیلش چیه؟چه کاری باید انجام بدم
    ممنون

  66. سلام برای افرادی که محل تولد آنها خارج از کشور است برای ثبت نام چه گزینه ای را باید انتخاب کرد؟

    • سلام جناب شما که متولد خارج از کشور هستین چه گزینه ای انتخاب کردین ؟ آیا به نتیجه ای رسیدین ممنون میشم مارو هم راهنمایی بفرمایید
      با تشکر

  67. سلام
    با توجه به صدور شناسنامه من در خارج از کشور، برای ثبت نام محل صدور شناسنامه را چی انتخاب کنم؟

  68. سلام وقتتون بخیر طرح بعدی کی هست میخام ثبت نام کنم

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که حساب خود را وکالتی کرده باشید، از سوم خرداد می توانید اقدام به ثبت نام و خرید خودرو از سامانه یکپارچه نمایید

  69. سلام خسته نباشید من ۱۰۰ تومن تو بانک رفاه گذاشتم حسابمو وکالتی کردم ولی برام پیامک مسدود شدن نیومده علتش چیه

  70. سلام خسته نباشین برای ثبت نام چه مدارکی لازم هست ؟؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      در متن مقاله به صورت کامل به شرح مدارک لازم برای ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو پرداخته ایم .

  71. سلامم من اون روز باهاتون تماس گرفتم حسابمو وکالتی کردین برام خیلی ممنونم پیامکشم اومد برام

  72. سلام چطوری باید ثبت نام در طرح یکپارچه رو انجام بدیم حتما باید بریم کافینت ؟؟؟ سوم شروع میشه

  73. سلام میخام بدونم اگه ثبت نام کنیم به اسممون دربیاد کی باید پول رو واریز کنیم

    • سلام کاربر گرامی!
      بعد از اعلام نتایج، با توجه به روند تحویل خودرو، شرکت خودروساز انتخابی شما، موعد واریز پول مشخص می شود.

  74. سلام من پلاک فعال داشتم به اسمم ولی بعدش زدم به اسم خواهرم طرح یکپارچه شرکت کردم میخام بدونم مشکلی از این بابت پیش نمیاد؟ ممنون میشم جواب بدین

  75. سلام وقتتون بخیر
    واسه ثبت نام طرح یکپارچه حتما باید سیم کارت به نام خودمون باشه؟؟

  76. سلام وقتتون بخیر
    واسه ثبت نام طرح یکپارچه حتما باید سیم کارت به نام خودمون باشه؟؟

  77. سلام من حسابمو وکالتی کردم میخام ثبت نام خودرو انجام بدم
    نیاز هست پیش ثبت نام انجام بدم یا نه

  78. سلام طرح یکپارچه بعدی کی شروع میشه
    این طرح رو جاموندم

    • سلام کاربر گرامی!
      جهت ثبت نام ابتدا باید در تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه حساب خود را وکالتی و پس از واریز وجه و بلوکه شدن مبلغ مشخص شده، در تاریخ سوم خرداد، ثبت نام خود را آغاز کنید.

  79. سلام نمیدونم چرا ار چی میرم تو سایت کد ملی میزنم وارد سایت نمیشه میخام بدونم حساب وکالتیم اوکی شده یا نه

  80. سلام خسته نباشین من تو طرح یکپارچه شرکت کردم حسابمو وکالتی کردم ولی الان اصلا برام پیامک نیومده دلیلش چیه

    • سلام کاربر گرامی!
      با در نظر گرفتن این موضوع که این فرایند کمی زمان بر است، با بانک تماس بگیرید.

  81. من حسابم وکالتی شده چرا میخوام ثبت نام کنم نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میشه پاسخگو باشید الان تایم تموم میشه من هنوز ثبت نام نکردم

  82. سلام خسته نباشید!
    من حسابم وکالتی پولم هست چرا پول بلوکه نشده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      با در نظر گرفتن زمانبر بودن این فرایند ممکن است چند روزی بلوکه شدن پول طول بکشد.

  83. سلام بنده خودرو پارس سال تحویل پاییز ۴۰۲ برام نشون میده ولی دیشب داخل کاربریم وارد شدم پایین خودرو انتخاب کنید زده یعنی چه میشه لطفا راهنماییم کنید ممنون

  84. سلام بنده لغو سفارش کردم ولی حالا پشیمون شدم اگر خودرو جایگزین انتخاب نکنم خودش دوباره برام همونو ثبت میکنه ؟؟

  85. درود. من هایما s7 ثبت نام کردم نوبتش رفته تابستان ۱۴۰۳. با توجه به اینکه مسءولا میگن هایما موجوده تکلیف چیه/ آیا ب من نوبت درست دادند؟

  86. سلام، سامانه ارور حساب وکالتی یافت نشد میدهد در صورتی که حساب وکالتی دارم (اما حساب وکالتی با شماره شبایی که هنگام ثبت نام وارد کردم متفاوت است، آیا مشکلی بوجود می آورد؟)
    علاوه بر این رمز ورود به سامانه را فراموش کردم، بازیابی رمز ارور کد ملی یا شماره تماس اشتباه هست دارد در صورتی که کاملا درست است و قبلا ثبت نام صورت گرفته، راه حل چیست؟ سامانه شماره تماسی جهت پشتیبانی دارد ؟

  87. من گزینه جزییات سفارش و بعد لغو سفارش رو زدم. یهو نوشت انصراف داده شده؟؟؟؟
    برای انصراف کد پیامکی نیاز هست برای من که پیامکی هم نیومده.
    واقعا درست نیست این کار.

  88. سلام اسم من برای تابستان ۴۰۳ دراومده من میخواستم ماشینو تغییر بدم رفتم تو سایت تغییر داده نشد الانم که میزنه انصراف داده شده باید چیکار کنم

  89. سلام وقتتون بخیر
    برای تغییر خودرو ثبت نامی باید دوباره ۱۰۰ میلیون توی حساب وکالتی بلوکه کنیم؟
    چون ۱۰۰ میلیونی که برای ثبت نام بلوکه کردیم رفع انسداد شده برداشت کردیم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      بله برای تغییر و انتخاب خودرو می بایست ۱۰۰ میلیون وجه بلوکه بشه.

  90. سلام
    من دیشب خوابیده بودم روی سایت تا باز شد ساعت چند دیقه مونده بود به هشت شب
    هر چی لغو رو زدم قبول نکرد و خود سایت پیام داد باید انصراف بدی تا امکان ثبت سفارش جدید باشه منم انصراف رو زدم و دیگه امکان تغییر وجود نداشت
    تقصیر من چی بود که سایت ایراد داشت و اشتباه پیام داد
    خدا لعنتشون کنه

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که شما گزینه انصراف از طرح را انتخاب کرده باشید، دیگر امکان تغییر نوع خودرو را نخواهید داشت و در صورت تمایل می توانید در طرح بعدی (۱۶ اردیبهشت ماه) ثبت نام کنید.

      • خوشتیپ سایت خودش گفت انصراف بزن
        معلون ها فقط میخواد مردم ناراضی باشن
        خوب اول سایت رو درست میکردن بعد بازگشایی
        هیچ جای اعتراضی هم نذاشتن
        اگه کترشون درست بود جای بازگشت هم باید میزاشتن
        و خدایی هست که در نهایت حق رو حتی شده اون دنیا ازشون بگیره

    • آقا بسم الله
      اونایی که بخاطر اشتباه سایت انصراف زدن برید سریع ثبت نام که سایت درست شده
      ماروهم دعا کنید
      حق نگهدارتون

  91. سلام ماشین من ۱۴۰۳ بود خواستم لغو سفارش بزنم ک تغییرش بدم به اشتباهی انصراف از طرح رو زدم حالا راهی هست دوباره ثبت نام کنم،لطفا راهنمایی کنید

    • سلام کاربر گرامی!
      خیر چنین امکانی وجود ندارد. شما می توانید ۱۶ اردیبهشت ماه در طرح جدید شرکت نمایید.

  92. سلام ماشین من برای ۱۴۰۳ بود خواستم لغو سفارش بزنم ک ماشین رو تغییر بدم به اشتباهی انصراف از طرح رو زدم. حالا راهی هست ک ثبت نام کنم

    • سلام کاربر گرامی!
      متاسفانه پس از انصراف از طرح دیگر امکان ویرایش نوع خودرو وجود نداشته و انتخاب این گزینه به منزله، خارج شدن از طرح می باشد، در صورت تمایل می توانید در ۱۶ اردیبهشت ماه در طرح جدید شرکت نمایید.

      • سلام،روز اول بخشنامه دادن باید لغو سفارش بزنی ماهم زدیم،بعدش دیگه نمیشه اولویت انتخاب کرد،نه گزینه ویرایش داره نه چیزی ثبت میشه…چیکار باید کرد

    • خدا لعنتشون کنه واسه من خود سایت گفت انصراف بده

      • واسه منم خود سایت گفت

      • سلام ،من ویرایش سفارش زدم بعد خودش انصراف از طرح زد حالا زده لغو سفارش با توجه به بودجه و سلیقه می‌خوام همون ماشین قبلی بمونه باید چیکار کنم لیست ماشین های اولویت دار برام میاد بالا ؟

  93. باسلام امروز من بجای لغو سفارش انصراف از طرح و زدم باید چیکار کنم تا حقم ضایعه نشه و بتونم خودرو انتخاب کنم

    • سلام کاربر گرامی!
      انصارف از طرح به منزله خارج شدن از روند قرعه کشی می باشد و شما دیگر نمی توانید اقدام به ویرایش نوع خودرو خود نمایید. در صورت تمایل می توانید در طرح جدید ۱۶ اردیبهشت ماه شرکت کنید.

  94. سلام لطفا راهنمایی می فرمایید متاسفانه سامانه منو به صفحه انصراف از طرح انتقال داد به جای لغو سفارش حالا با توجه به انصراف طرح امکان ویرایش زمان خودرو فراهم میشه

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که هنوز گزینه انصراف از طرح را انتخاب نکرده باشید، می توانید نوع خودروی خود را ویرایش نمایید.

  95. سلام برای جابجا کردن خودرو زده بود انصراف من اشتباهی انصراف از طرح زدم آیا درست میشه

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورت انتخاب گزینه “انصراف از طرح” دیگر نمی توانید نوع خودروی خود را تغییر دهید.

  96. سلام برای حالا جا کردن خودرو زده بود انصراف من اشتباهی انصراف از طرح زدم آیا درست میشه

  97. صادق شیخیانی

    سلام ببخشید من ماشین دنا پلاس برام پاییز ۱۴۰۳ دراومده بود میخواستم تغییر بدم ماشینمو ، نوشته بود باید ابتدا انصراف بدی حواسم نبود انصراف از طرح زدم الان هرچی میکنم نمیتونم‌ ماشینمو تغییر بدم میگه به دلیل انصراف امکان تغییر وجود ندارد الان من چکار کنم که درست بشه برام و این انصراف برام لحاظ نشه چجور باید پیگیری کنم.

  98. سلام سفارش خودرو ازایران خودرو زده بودم ولی چون ۱۴۰۳ بودخواستم لغو سفارش بزنم و مجدد خودرو جدید انتخاب کنم واسه ۱۴۰۲ متاسفانه به اشتباه انصراف از طرح زدم و دیگه نمیتونم خورو جدید از۵ اولویت انتخاب کنم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

    • سلام کاربر گرامی!
      با توجه به این موضوع که سامانه با اختلال مواجه شده بود، شما می توانید مجدد اقدام به ویرایش نوع خودروی خود نمایید.

  99. سلام من اسفند۱۴۰۱ سمند سورن ثبت نام کردم و در فروردین۴۰۲ تغییر دادم و پرشیا ثبت نام کردم الان تو سایت اولی سمند رو زده انصراف و پرشیا رو زده انصراف از طرح اولویت بندی در صورتیکه دومی رو انصراف ندادم با ایرانخودر هم تماس گرفتم گفتن ۱۸ فروردین ثبت نام شدین ولی ایراد از وزارت صمت هست از اونجا پیگیری کنید

  100. سلام ببخشید من طرح عادی شرکت کردم موقع اعلام نتایج خودرو از من زده بود ثبت سفارش اولیه با موفقیت انجام شد و بعد اعلام نتایج طرح مادران از منو بدون هیچ دلیلی زده عدم احراز یعنی چی من نه تا حالا ماشین از کارخانه خریدم نه چند ساله که ماشین و پلاک انتظامی دارم

  101. سلام نوبت تحویل تابستان ۱۴۰۳ شدم الان چطور باید خودرو تغییر بدم ممنون

  102. سلام من سامانه ثبت نام کردم تحویل تابستان ۱۴۰۳ الان امکان تغییر خودرو برام ایجاد نشده

  103. سلام
    جواب قرعه‌کشی من زده علت رد عدم تطابق کدملی وشماره موبایل
    موعد تحویل زده زمستان ۱۴۰۲
    شماره موبایل الان اصلاح کردم
    الان چی میشه؟ وبایدچکارکنم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام کاربر گرامی!
      شما می توانید اطلاعات خود را ویرایش نمایید، فقط در نظر داشته باشید ممکن است اعمال نشود.

      • سلام خسته نباشید برای بنده هم همین مشکل پیش اومده
        احراز گردید
        تاریخ تحویل خودرو هم تابستان۱۴۰۳هستس ‌اینکه زده عدم تطابق کدملی باشماره موبایل
        بااینکه قبل ازاعلام نتایج تاریخ تحویل خودرو من شماره رو تغییرداده بودم
        الان یعنی چی؟چیکاربایدبکنم؟ممنون میشم جواب بدید

  104. سلام من ثبت نام کردم به اسمم هم در اومده منتها شماره ام رو اشتباه زدم و رمزمم گم کردم اصلا نمیتونم وارد سایت بشم ، میشه یکی راهنمایی کنه ؟

  105. سلام وقت بخیر آیا برای طرح مادران هم باید حساب وکالتی باز کرد و ۱۰۰ملیون بلوکه کرد؟چون توی یه سایت دیگه نوشته بود برای مادران نیازی نیست

  106. سلام بعد اعلام نتایج ک سه ماهه برنده شدم انصراف زدم(کد ک برام اومد رو هم ثبت کردم برا انصراف) حدود ۵ روز قبل ولی هنوز انصرافم ثبت نشده و اسم ماشین و تاریخ داخل پروفایلم هس و سایت سایپا برای تکمیل وجه برایم باز میشود.
    برای انصراف چکار کنم؟؟؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      مجدد وارد وب سایت شده و پنل کاربری خود را چک نمایید، در صورت عدم رفع این مشکل، با شرکت خودروساز تماس بگیرید.

  107. سلام من طرح مادران ثبت نام کردم تو نتایج نوشته عدم احراز نداشتن گواهینامه معتبر
    طرح مادران که گواهینامه نمیخواد؟

    • سلام کاربر گرامی!
      شرایط شرکت در تمامی طرح ها یکسان بوده و افرادی که در طرح مادران شرکت می کنند، باید گواهینامه داشته باشند.

  108. سلام
    در طرح یکپارچه بعنوان جوانی جمعیت ( طرح مادران) ایران خودرو تارا انتخاب کردم
    هنوز هیچ نتیجه‌ای برای من نیومد ، چرا؟
    اسامی همه رو اعلام کردند
    برای من حتی رد هم نشده
    چرا؟؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      باید پنل کاربریتون در سامانه رو مدام چک کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرین.

  109. سلام
    من در سامانه یکپارچه دنا پلاس دنده ای طرح جوانی جمعیت شرکت کردم،
    جواب برای همه در سایت اومده،اما برای من جوابی نیومده.
    توروخدا لطفا جواب بدین

  110. سیدعلی موسوی

    باسلام
    سایت یکپارچه خودرو ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ طرح مادران ثبت نام کردیم ولی هنوز اعلام زمان تحویل نشده
    لطفا بررسی کنید

  111. عاطفه بیگدلی

    باسلام
    ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ در سایت یکپارچه دناپلاس ثبت نام کردم(طرح مادران )ولی هنوز اعلام بازه زمانی تحویل خودرو در سایت ثبت نشده
    لطفا راهنمایی کنید

  112. سلام، تحویل خودرو برای ما زده زمستان ۱۴٠۲خواستم بدونم الان این مقدار ۱٠٠میلیون که برای حساب وکالتی واریز کردیم باید تا زمان تحویل خودرو توی حساب باشه یا میتونیم برداشتش کنیم؟ واینکه زمان تسویه حساب برای خودروی ما که تحویلش ۱۴٠۲هست کی هست؟ اگه یه راهنمایی کنید ممنون میشیم.

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      مبلغ ۱۰۰ میلیون باید در حسابتون بلوکه بشه. برای زمان تسویه حساب هم بخشنامه اعلام میشه.

  113. سلام.
    خسته نباشین.
    ببخشین من نتایج رونگاه کردم ولی زده عدم تطابق کدملی وشماره موبایل.
    درستش هم کردم ولی بازم این اخطارومیده چیکارکنم.
    ممنون.

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      بعد از وارد کردن اطلاعات مدتی طول میکشه که اطلاعات جدید بررسی بشه.

  114. اقا من هم خودرو وارداتی ثبت نام کردم زد عدم احراز هم الان تو ایران خودرو من که نه پلاک به ناممه نه ثبت نامی تا حالا یعنی چی چه وضعیتیه

    • سلام کاربر گرامی!
      ممکن است هنگام ثبت نام در سامانه، اطلاعات خود را سهوا به صورت اشتباه ثبت کرده باشید و به همین دلیل با وضعیت عدم احراز مواجه شده اید.

  115. سلام خسته نباشید من تو طرح یکپارچه شرکت کردم امروز احزار حویت شده برای من سال۱۴۰۳داده وقتی منی که هیچی به اسم ندارم چجوری اولویت بندی شده به اون موقع افتاده کسایی هستن پلاک فعال دارن واسشونتیر ماه اومده چجوریه

  116. سلام من حساب وکالتی باز کردم،الان که منتظر اعلام زمان بودم گفته رد درخواست به علت نداشتن گواهینامه معتبر
    گواهینامه دارم فقط تاریخش گذشته بود،دوباره رفتم تمدید کردم تاریخش و میشه مجدد بررسی کنید

  117. سلام بنده یه خودرو سال۹۳ وکالتی فروختم متاسفانه خریدار برای تعویض پلاک اقدام نکرده. من هم خودرو را توقیف کردم ولی هنوز هیچ خبری از خودرو و مالک ندارم. وتوطرح یکپارچه خودروی کوئیک ثبت نام کردم و دیروز توی اعلام نتایج قرعه کشی زده دارای پلاک فعال. بنده چطور میتونم به حقم برسم درضمن ۱۰۰ میلیون هم نزدیک به ۲ماه تو حسابم مسدود کردم برای این خودرو. چطور میتونم به حقم برسم تو رو خدا راهنمایی کنید. خیلی نیاز دارم ممنون.

    • سلام کاربر گرامی!
      یکی از شرایط عمومی ثبت نام، عدم داشتن پلاک نظامی فعال است، لطفا پیگیری کرده و فک پلاک را انجام داده و در دوره بعدی شرکت نمایید.

  118. سلام من تو سامانه یکپارچه برای خودروی کوئیک ثبت نام کردم. و یه پیکان ۸۳ سال ۹۳ وکالتی فروختم ولی متاسفانه خریدار برای تعویض پلاک اقدام نکرده درخواست توقیف پلاک روهم زدم. الان بعد از دوماه مبلغ ۱۰۰میلیون تو حسابم مسدود شده و نتیجه را که میبینم نوشته دارای پلاک فعال تو رو خدا راهنمایی کنید من نیاز دارم.ممنون.

  119. سلام من در طرح یکپارچه خودرو ثبت نام کردم،زده بود ثبت سفارش اولیه با موفقیت انجام شد،امروز رفتم نگاه کردم زده علت رد عدم تطابق کارت ملی با شماره همراه!!!!!یعنی ثبت نام من رد شده!!!!؟؟؟؟

  120. در ادامه اینو هم بگم که محصولات مدیران خودرو ثبت نام کردم.

  121. سلام وقت بخیر بعد از ثبت نام خودرو در طرح یکپارچه عرضه خودرو هیچ پیامکی برای من ارسال نشد و حالا باوجود اعلام زمانبندی تحویل خودرو هیچ نتیجه‌ای برای پروفایل من نیامده است.

  122. سلام ببخشید ثبت نام اولیه من انجام شده ولی شماره همراهم اشتباه وارد کردم و گزینه رد گذاشته و نوشته علت رد عدم تطابق کدملی و شماره همراه.میخواستم بپرسم یعنی من رد شدم؟

  123. شمس اله مرادزاده

    سلام من دیروز وارد پروفایل خودم شدم پایین تر از ثبت سفارش با موفقیت نوشته بود عدم تطابق کد ملی با شماره تلفن و من تغییر عملیات شماره تلفن جدید که بنام بود وارد کردم آیا برای نوبت دهی مشکلی ایجاد میشه ؟ ۰۹۱۹۵۵۰۸۳۱۴

  124. سلام تا چن روز پیش جزئیات سفارش نگاه کردم زده بود ثبت سفارش اولیه با موفقیت انجام شد ولی از دیروز تا الان که نگاه میکنم زده عدم احراز یعنی چی میشه کمکم همه چیم درست بوده در ثانی بعد یه ماه چرا اونو زدن این چه کاریه آخه فقط تنها چیزی که توش شک دارم یه سال پیش از مدیران خودرو ماشین گرفتم یه چن ماهه هست فروختم ولی محدودیت خرید فقط واسه محصولات سایپا و ایران خودرو زدن الان دارم دیوونه میشم

    • سلام کاربر گرامی!
      یکی از طرایط عمومی خرید خودرو، عدم خرید از ایرانخودرو و سایپا و دیگر شرکت ها می باشد.

  125. سلام و عرض ادب
    بنده ثبت نام انجام دادم و کد کاربری و رمز عبور رو هم گرفتم و پیام ثبت نام اولیه با موفقیت انجام شد رو دریفات کردم. ولی امروز ۲۶/۰۱/۱۴۰۲ با خطای عدم تطابیق کد ملی با شماره تلفن همراه ثبت شده مواجه شدم. اکن.ن برای رفع این اشتباه سهوی چه باید کزد؟ ضمنا دوباره شماره تلفن همراه متقاضی رو اصلاح کردم. ایا احتمال لغو ثبت نام وجود دارد؟

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کرده باشید، پس از بررسی و تایید صحت، پنل کاربری شما به روز رسانی خواهد شد.

  126. سلام. من دیشب خودرو انصراف زدم تغییر بدم اما سایت چنددقیقه زودتر بسته شد الان واقعا دارم دیوونه میشم دیگه تمدید نمیکنن زمانشو؟ بخدا چنددقیقه مونده بود ازطرفی بعداز کلا۵ثانیه بعداز لغو سفارش سایت بسته شدتروخدا کمک کنید

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      کاربر گرامی باید هنگام ثبت نام این معقوله که از اهمیت بالایی برخوردار است با دقت کافی به انجام مراحل بپردازید، لذا تاریخ تمدید مجدد این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

      • من گواهینامم اعتبارش تموم شده بود طرح یکپارچه رو ثبت نام کردم بعد۱۷فروردین برای تمدید گواهینامه اقدام کردم. الان تو سایت طرح یکپارچه برای من زده عدم احراز، نداشتن گواهینامه معتبر. چیکار باید کنم؟؟

        • سلام کاربر گرامی!
          در صورتی که اقدام به تمدید گواهینامه خود کرده باشید، می توانید در زمان ویرایش نوع خودرو، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

    • سلام من ثبت سفارش اولیه با موفقیت انجام شد در طرح مادران ولی الآن داخل سامانه یکپارچه دیدم زده عدم احراز،لیست خرید خودرو سازان در حالی ک من خریدی نداشتم،تکلیف چیه ؟

    • سلام وقت شما بخیر بنده برام زده پلاک فعال و من چن روز شده فک پلاک شدم مشکل از جیه از کجا اقدام کنم

      • سلام کاربر گرامی!
        با توجه به بخشنامه منتشر شده، شما نباید در ۲۴ ماه گذشته، پلاک فعال داشته باشید.

  127. سلام پارس ثبت نام کردم .نوشته با عنایت به محدودیت امکان عرضه و تحویل صرفا تا تیر ماه منظور چی هست .ممنون از پاسخگویی شما.

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      این پیغام به معنای محدودیت در موجودی کالای انتخابی شما می باشد.

  128. داود حسن‌پور

    حساب وکالتی در بانک سپه باز کردیم در زمان اعلام ثبت نام ولی الان که میخواهیم ثبت نام کنیم پیغام میده حساب وکالتی یافت نمیشود تکلیف چه

  129. حسین حاجی پور نسب

    با سلام بنده حساب وکالتی باز کردم قبل از سال ولی به دلایلی موجودی رو نتونستم تکمیل کنم الان که فرصت دوباره برای ثبت نام دادند میتونم حساب رو تکمیل و ثبت نام کنم یا نه چون موجودی رو از همون اول تکمیل نکردم امکان ثبت نام ندارد؟؟؟؟لطفا پاسخ من زود بدهید چون در سامانه یکپارچه که خواستم ثبت نام کنم میگه کد ملی شما وجود ندارد به علت عدم تکمیل موجودی میگه یا اگه تکمیل کنم موجودی رو هم چون قبل از سال نو تکمیل نکردم اسم من وارد سامانه نشده ؟؟؟؟

    • سلام کاربر گرامی!
      تنها افرادی می توانند در طرح ثبت نام نمایند، که در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۳ اسفندماه، اقدام به افتتاح حساب وکالتی کرده باشند.

    • سلام هنگام ثبت نام گزینه بود به نام تیر ۱۴۰۲مردم عادی الان همه اونا را زده عوم احراز هیچ جا هم پاسخگو نیست لطفا راهنمایی کنید

  130. سلام من ۲۷ اسفند ماه۱۴۰۱ انصراف دادم ولی هنوز مبلغ مسدود شده برگشت داده نشده به بانک مراجعه کردم گفتند آزاد سازی پول با بانک نیست من نمی‌دونم باید با کجا تماس بگیرم…۷٫۱٫۴۰۲

    • سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که از طرح انصراف داده باشید، پس از پایان طرح، پول شما آزاد خواهد شد.

  131. باسلام من نمیتونم دوباره خودرو رو ثبت کنم، بار اول ثبت کردم و لغوسفارش زدم که یه خودرو دیگه ثبت کنم الان میگه در خواست شما برای خودروی دیگری در حال بررسی میباشد الانم که سایت مجدد باز شد همونو میرنه؛ چیکار باید کرد؟

    • سلام کاربر گرامی!
      ابتدا باید سفارش قبلی خود را از قسمت “جزئیات سفارش” لغو کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش جدید نمایید.

  132. سلام من برا ثبت نام اولیه میگه حساب وکالتی یافت نشد در صورتی که ۲۶ وکالتی کردم

  133. سلام آیا امکان تغییر نوع خودرو بعداز پذیرش سفارش وجود دارد؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      بله شما میتوانید در مدت محدودی که درنظر گرفته شده از طریق ویرایش، نوع خودرو خود را تغییر دهید.

  134. آیا در فروش یکپارچه بدون قرعه کشی برای طرح مادران عدم داشتن پلاک فعال وداشتن گواهینامه الزامی است واگر نیست موقع انتخاب خودرو تا تیک گواهینامه و عدم داشتن پلاک فعال را نزنیم نمیشه ثبت نام کرد لطفاً جواب دهید

  135. سلام ایا در فروش یکپارچه بدون قرعه کشی برای مادران پلاک فعال وداشتن گواهی نامه الزامی است واگر نیست موقع انتخاب خودرو تا تیک گواهینامه و عدم داشتن پلاک فعال را نزنیم نمیشه ثبت کرد لطفاً جواب دهید

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      در طرح جوانی جمعیت پلاک فعال برای مادران الزامی نبوده و مادران بدون گواهینامه نیز می توانند در این طرح ثبت نام نمایند.

  136. سلام من حساب بانک ملی وکالتی کردم آیا جز بانک های عامل می باشد؟

  137. سلام
    من ۲۳ اسفند بعد از وقت اداری تکمیل وجه انجام دادم سایت برام باز نمیشه باید چکار کنم

    • سلام من ثبت سفارش اولیه با موفقیت انجام دادم ولی الآن پیام عدم احراز زده،مشکل کجاست ؟

      • سلام کاربر گرامی!
        پنل کاربری خود را بررسی نمایید، دلیل عدم احراز شما در قسمت “جزئیات سفارش” درج شده است.

    • سلام ببخشید برای ثبت نام اولیه ابتدا باید حساب وکالتی باز کنیم بعد تو سایت ثبت نام بزنیم چون میگه اطلاعات حساب وکالتی یافت نشد پس اول پول بریزیم بعد اینکه نیاز به احراز هویت هم هست برای ثبت نام

      • سلام کاربر گرامی!
        پس از افتتاح حساب وکالتی و واریز پول، در موعد مقرر وارد سایت شده و ثبت نام نمایید.

  138. سلام وقت بخیر
    برای اطلاعات حساب کاربری یافت نشد باید چکار کرد همه مراحل درست و مشکلی نیست ولی سایت حساب رو نمی‌شناسه از ۲۶اسغند هر لحظه می‌زنیم تا کی باید منتظر باشیم این سایت درست بشه چه وضعشه آخه

  139. سلام من وقتی برای ثبت نام وارد سایتثبت نام یکپارچه خودرو میشم تمام مراحل را انجام میدم و پیامک هم از سایت دریافت میکنم ولی وقتی دکمه تایید را میزنم با پیام
    Your request is not valid مواجه میشم و پروفایل برای من ایجاد نمی شود. بارها در زانهای مختلف و با بروزرسانی مختلف این کار را انجام دادم ولی همیشه در پایان کار پیام بالامشاهده می شود. لطفا راهنمایی کنید چکار کنم.

  140. سلام وقت بخیر ما حساب وکالتی رو برای وزارت صمت انجام دادیم بانک هم رفاه هست دقیقا تاریخی که برای حساب وکالتی داده بودن انجام دادیم ولی از ۲۶ تا خود امروز هر چی کد ملی و کپچای می‌زنیم همش میگه اطلاعات حساب کاربری یافت نشد الان دویست بار میریم نمیشه پول هم ریخته وکالتی کرده تکلیف ما چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

  141. سلام من شرایط ثبت نام برای طرح مادران رودارم ولی گواهینامه ندارم.آیاداشتن گواهینامه الزامی هست؟من توی دوره های قبل هم به همین دلیل شرکت نکردم.اگه الزامی نیست به جای شماره گواهینامه چی بایدواردکنیم؟

  142. سلام من یک پلاک به اسممه میتونم تو سامانه یکپارچه خرید خودرو ثبت نام کنم؟

  143. از کجا باید بدونم وارد لیست نوبت شدم یا نه؟چون سایت و سامانه یکپارچه باز نمیشه برای ثبت نام.لطفا راهنمایی بفرمایین

    • سلام. من در سامانه یکپارچه خودرو دنا نوشتم ولی میخوام نوع خودرو را عوض کنم و از یه خودرو ساز دیگه ثبت نام کنم. هنوز نوبت دهی من اعلام نشده. میخواستم بدونم بعد از اعلام نوبت دهی میتونم نوع خودرو را عوض کنم؟ با تشکر.

  144. سلام فقط کسایی که گواهینامه دارن میتونن ثبت نام خودروانجام بدن؟

  145. سلام چرا سایت برای استعلام قرعه کشی باز نمیشه؟

    • سلام کاربر گرامی!
      اتصال اینترنت خود را چک کرده و در صورتی که از برنامه های تغییر آی پی استفاده می کنید، آن را غیر فعال نمایید.

  146. ببخشید من دخترم آذر۱۴۰۰دنیااومده بچه ی اولمه آیامیتونم برای ماشین طرح مادران ثبت نام کنم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      بله مادران فرزندانی که از سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده اند بدون داشتن گواهینامه نیز می توانند به ثبت نام خودرو در طرح جوانی جمعیت بپردازند.

    • سلام من ثبت سفارش اولیه با موفقیت انجام دادم ولی الآن پیام عدم احراز زده،مشکل کجاست ؟طرح مادران شرکت ایران خودرو ثبت نام کردم و

  147. سلام قرعه کشی مادران نیازبه گواهی نامه داردیانه خواهشاجواب بدیدمن شرکت کردم ولی گواهی نامه ندارم زده همه مادران برنده شدن ولی پیامک برام نیومده

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      مادران فرزند دومی که تاریخ تولد فرزند آنها سال ۱۴۰۰ به بعد باشد می توانند بدون داشتن گواهینامه به ثبت نام در طرح جوانی جمعیت بپردازند.

  148. سلام من یک پلاک به اسممه میتونم تو سامانه یکپارچه خرید خودرو ثبت نام کنم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      فقط افرادی که پلاکی به نام خود ندارند میتوانند در طرح یکپارچه فروش خودرو ثبت نام نمایند.

  149. سلام ثبت نام کردم. خودرو رو انتخاب کردم فقط نوشت ثبت با موفقیت انجام شد ولی کد رهگیری بهم نداد الان داخل جزئیات سفارش ک میرم میگه در حال بررسی.. الان تکلیف چیه نمیدونم خودرو سفارش شده یا نه.نمیدونم ثبت نام تکمیل شده یا نه

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر عزیز
      پیغام “با موفقیت انجام شد” به معنای نام نویسی قطعی شما در سامانه یکپارچه خودرو می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر هنگامی که ترافیک سامانه کمتر می باشد میتوانید در این باره اقدام نمایید.

  150. سلام
    اصلا نمیشه وارد سامانه یکپارچه خودرو شد و نمیشه ثبت نام کرد
    من میخام انصراف بدم ولی وارد سایت نمیشه
    باید چیکار کنم ؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام وقت بخیر کاربر عزیز
      در حال حاظر سامانه یکپارچه فروش خودرو به اختلال خورده است، جهت انجام هرگونه ویرایش در اطلاعات ورودی می بایست مدام سایت را رفرش کرده تا موفق به ویرایش شوید.

  151. سلام من تو سامانه یکپارچه تکمیل فرم انجام دادم .بعد نگاه کردم بجای جنسیت خانم .آقا ثبت شده حالا هر کاری میکنم اطلاعات تغییر نمیکنه .از قبل هم ماشین سفارش دادم بعد لغو زدم

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      به دلیل حجم بالای حضور کاربران در سایت، سامانه یکپارچه فروش خودرو دچار اختلال شده است. شما میتوانید در طول شبانه روز و ساعت های متفاوت، با مجموعه تماس گرفته و موفق به انجام فرآیند در سامانه یکپارچه شوید.

  152. سلام وقت بخیر من موقع انجام حساب وکالتی خودروساز رو ایرانخودرو انتخاب کردم،از اونجایی که قصدم خرید از بهمن موتور بود ولی چون گزینه بهمن موتور نبود توی خود سایت سامانه هم بهمن موتور نبود ایرانخودرو رو زدم،ولی الان محصولات بهمن توی سامانه موجود شده!محبت میکنید راهنمایی بکنید که اگه محصولات بهمن موتور رو انتخاب کنم مشکلی پیش میاد واسه حساب یا نه!؟؟یا روش درست این کار چطوری هستش؟؟ممنون

  153. سلام وقت بخیر،ببخشید من موقع وکالتی کردن حساب بعداز انتخاب گزینه سازمان حمایت شرکت خودروساز رو ایرانخودرو انتخاب کردم،چون اون موقع بهمن خودرو نداشت و من قصدم خرید از بهمن خودرو بود،ولی الان بهمن خودرو تو لیست ثبت نام سامانه هست،بنظرتون باتوجه به اینکه من ایرانخودرو رو انتخاب کردم واسه حساب وکالتی امکان انتخاب محصولات بهمن واسم هست یا مشکل ایجاد میکنه؟میشه راهنمایی کنید که باید چیکارکنم؟ممنون

  154. سلام ایا طرح جوانی جمعیت مادران گواهینامه نداشته باشن میتوان ثبت نام کرد ود در مورد ثبت نام چرا جنسیت هر چی میزنین خانم بازم درست نمیشه لطفا راهنماییم کنین

  155. سلام ببخشید همسرم حساب وکالتی در بانک رسالت ایجاد کرده ودر بازه زمانی اعلام شده پول توی حساب واریز کردیم ولی امروز کد ملی که میزنه پیام میده حساب وکالتی یافت نشده لطفاً راهنمایی کنید

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      می بایست از طریق اپلیکیشن بانک رسالت اقدام به پیگیری حساب وکالتی خود نموده و ادامه فرآیند دریافت خودرو را انجام دهید.

  156. سلام ببخشید هر همسرم حساب وکالتی در بانک رسالت ایجاد کرده ودر بازه زمانی اعلام شده پول توی حساب واریز کردیم ولی امروز کد ملی که میزنه پیام میده حساب وکالتی یافت نشده لطفاً راهنمایی کنید

  157. سلام . وقتی سایت esalecar رو میزنم این ارور میاد .( خطای دسترسی
    کاربر گرامی ، آی پی شما متعلق به کشور ایران نمی باشد
    لطفا در صورت استفاده از وی پی ان ، آن را غیرفعال نمایید ) .
    این در حالی هست که اصلا از وی پی ان استفاده نمیکنم .

  158. مادرانی که نتونستن تکمیل وجه کنن تکلیفشون چی میشه یعنی دوره ی تکمیل وجه دیگه فعال نمیشه؟😩اصلا متوجه حساب وکالتی نشدم توروخدا یه فرصتی بدین الان بچه دومم ۱۶ماهه هست تو همه ی طرح های قبلی شرکت کردم شانس نیاوردم
    الان اگه میفهمیدم پراید مدل ۸۹ داشتم میفروختمش ۱۰۰تومن میزاشتم لطفا یه فرجه دیگه بدین

  159. اصن گزینه ثبت نام نداره باید چکار کرد

  160. سلام من سه شنبه ساعت۸شب تونستم در سامانه ثبت نام کنم به نظرتون ثبت نام موفق بوده

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربرگرامی
      جهت اطلاع دقیق از نام نویسی موفق، باید پنل کاربری شما بررسی شود.

  161. سلام من دیروز به علت اینکه پول دیر تو حساب نشست سه شنبه ساعت ۸شب ثبت نام کردم به نظرتون ثبت نام موفق بوده؟

  162. برای ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو باید چقدر بزارم تو حساب وکالتیم بمونه

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      حدود ۱۰۰ میلیون وجه رایج مملکت را باید پس از افتتاح حساب وکالتی داخل این حساب واریز نمایید.

  163. سلام من افتتاح حساب وکالتی رو برای خرید خودرو از بورس برای بانک سپه هم میتونم باز کنم؟

    • گروه الورایانه کمک

      با سلام کاربر گرامی
      بله بانک سپه نیز جزو بانک های مشمول حساب وکالتی جهت خرید خودرو از سامانه یکپارچه می باشد.

    • سلام وقت بخیر
      باتوجه به اینکه یکی از شرایط شرکت در مرحله دوم عدم ثبت نام طی چند سال گذشته است راهی هست که مطمئن شد طی چند ساله گذشته برای خرید خودرو ثبت نامی به اسممون انجام شده یانه؟

      • سلام میشه بیزحمت راهنماییم کنید!؟ یه نفر اشتباهی بجای اینکه طرح عادی شرکت کنه رفته طرح مادران شرکت کرده حالا نوشته عدم احراز. حالا باید چیکار کنه؟ باید از این دوره انصراف بده یا خودش انصراف داده میشه؟ و میتونه دوره بعدی شرکت کنه؟ اصلا واسه این دوره نمیشه دوباره ویرایش کرد ثبت نام رو؟
        ممنون میشم جواب بدین🙏

        • سلام کاربر گرامی!
          امکان ویرایش طرح وجود نداشته و در این شرایط، شما باید از طرح انصراف داده و در طرح بعدی شرکت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *