خانه / سامانه اینترنتی / سامانه نوبت دهی تعویض پلاک
سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

[contact_info title] 

خوشبختانه با راه اندازی سامانه نوبت دهی تعویض پلاک، دیگر خبری از صف های طولانی مراکز تعویض پلاک نیست. یکی از مهم ترین سوالاتی که افراد هنگام ثبت نوبت در این سامانه با آن مواجه می شوند این می باشد که آیا برای هر شهر سامانه ای جداگانه با همین نام وجود دارد؟ 

در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم، خیر!

نوبت دهی تعویض پلاک در شهر های مختلف تنها در یک سامانه جامع با آدرس  nobatdehi.epolice.ir انجام می شود. 

داوطلبان جهت تعویض پلاک، در تمامی استان های کشور، باید جهت مراجعه حضوری به مراکز تعویض پلاک، در ابتدا باید در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک نام نویسی نمایند، پس از مشاهده جدول زمان بندی، جهت دریافت نوبت اقدام نمایند.

ما در این مطلب، قصد داریم در رابطه با نحوه ثبت نام در این سامانه و نحوه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک صحبت کنیم. چنانچه هنگام ثبت نام و یا ثبت نوبت با خطاهایی مانند سفید شدن صفحه، بالا نیامدن سامانه تعویض پلاک و …. مواجه شدید؛ می توانید برای رفع مشکل خود با مجموعه الو رایانه کمک تماس بگیرید، تا کارشناسان ما اقدام به ساخت حساب کاربری و ثبت نوبت برای شما نمایند.

سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک

سایت نوبت دهی تعویض پلاک اینترنتی که با آدرس nobatdehi.epolice.ir هر روز در ساعات گوناگونی مطابق جدول زیر برای شهرهای مختلف در دسترس می باشد. این امر به این خاطر است که این سامانه دچار خطا نشده و به علت حجم بالای ورودی از دسترس شهروندان خارج نشود.

 

زمانبندی رزرو نوبت اینترنتی در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک 
ساعت مراجعه به سامانه نوبت دهی تعویض پلاک نام استان ها
ساعت ۸ صبح بوشهر، تهران‌، کرمان، گیلان و یزد
ساعت ۹ صبح اصفهان، حومه تهران، خراسان رضوی، قزوین و هرمزگان
ساعت ۱۰ صبح اردبیل، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خوزستان و فارس
ساعت ۱۱ صبح البرز، کردستان، گلستان و لرستان
ساعت ۱۲ ظهر ایلام، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، قم و مازندران
ساعت ۱۴ ظهر چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و همدان

 

به عنوان مثال برای شهرهای بوشهر، تهران‌، کرمان، گیلان و یزد از ساعت ۸ صبح امکان نوبت دهی وجود دارد، البته اطلاعات دقیق تر شهرهای مختلف را از سایت nobatdehi.epolice.ir می توانید دریافت نمایید.

با ورود به سامانه نوبت دهی تعویض پلاک، و ثبت نام در این سامانه شما می توانید مرکز خود را انتخاب و نوبت مراجعه را ثبت و دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:  ورود به سامانه ثبت من my.ssaa.ir | نحوه ثبت نام + خدمات سامانه

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت مشاوره نیم بهاکلیک کنید

نحوه ثبت نام در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

ابتدا وارد آدرس اینترنتی nobatdehi.epolice.ir شوید، سپس مطابق شکل گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید تا وارد صفحه ثبت نام سامانه نوبت دهی تعویض پلاک، شوید.

سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک

 

در این مرحله شما می بایست، شماره همراه خود را وارد کنید. پس از آن کد ۵ رقمی برای شما ارسال می شود که با درج آن وارد صفحه مشخصات می شوید.

سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

 

سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

 

در این مرحله باید، مشخصات شخصی از نام و نام خانوادگی و تابعیت را در فیلدهای مربوطه وارد و برای حساب شخصی خود رمز عبور انتخاب کنید.

 

سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

 

پس از وارد کردن اطلاعات و انتخاب رمز عبور، می توانید بر روی گزینه تکمیل عضویت کلیک کنید تا عضویت شما تکمیل شود.

نحوه نوبت دهی سامانه تعویض پلاک nobatdehi.epolice.ir

پس از ثبت نام در سایت نوبت دهی تعویض پلاک، وارد صفحه اصلی شده و مطابق شکل روی گزینه، ورود کلیک کنید.

 

سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

 

در مرحله بعد شماره تلفن و رمز عبور حساب شخصی خود را وارد کرد و وارد پنل شخصی خود شوید پس از وارد شدن مجدد به صفحه اصلی سایت سامانه نوبت دهی تعویض پلاک شوید و در قسمت جست و جو استان و شهر خود را انتخاب کنید.

 

سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

 

سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

 

از وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام استان و نوع خدمت و وسیله نقلیه، مراکز تعویض پلاک در شهر محل سکونت شما نشان داده می شود. برای دریافت نوبت اینترنتی تعویض پلاک باید بر روی یکی از گزینه های دریافت نوبت کلیک کنید.

 

نحوه ثبت نام در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

 

پس از انتخاب مرکز تعویض پلاک در سامانه، باید خدمتی که به آن نیاز دارید را تیک بزنید.

 

تعویض پلاک

 

در این قسمت باید تاریخی که برای حضور شما مناسب است را انتخاب نمایید. تاریخ هایی که نوبت در آن ها قابل دریافت می باشد، سبز رنگ هستند. می توانید بر روی یکی از تاریخ ها کلیک کنید.

 

تعویض پلاک

 

بعد از انتخاب روز، باید در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک ساعت حضور را نیز مشخص کنید، شما می توانید از ساعاتی که به رنگ سفید هستند انتخاب کنید و رنگ قرمز به معنی پر بودن آن ساعت است.

بیشتر بخوانید:  نحوه فعال سازی گوشی در سامانه همتا

 

تعویض پلاک

 

بعد از اینکه ساعت تعویض پلاک را انتخاب کردید، سایت شما را به قسمتی هدایت می کند که شما باید در آن قسمت شماره پلاک خودرو و نوع وسیله نقلیه خود را انتخاب کنید.

 

تعویض پلاک

 

پس از انتخاب نوع وسیله نقلیه و وارد کردن شماره پلاک خودرو، در انتها گزینه موافقت با قوانین را زده و نوبت خود را ثبت کنید.

 

سایت نوبت دهی تعویض پلاک

 

در آخر

تا پیش از این داوطلبانی که قصد تعویض پلاک موتورسیکلت یا خودرو خود را داشتند، باید جهت انجام درخواست خود به صورت حضوری به مراکز مربوط به تعویض پلاک در استان محل زندگی خود مراجعه نموده و زمان زیادی را صرف معطل شدن در صف های طولانی مراکز تعویض پلاک سپری می کردند.

در نتیجه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، جهت کاهش مراجعات حضوری متقاضیان، جهت تعویض پلاک وسایل نقلیه خود، در مراکزتعویض پلاک، روشی جدید را جهت نوبت دهی آنلاین در اختیار داوطلبان این مراکز قرار داده است.

با راه اندازی سامانه نوبت دهی تعویض پلاک، می توانید وارد این سامانه شده و بعد از ساخت حساب کاربری نوبت خود را در روز و ساعتی که می خواهید ثبت نمایید و در همان تاریخ مشخص شه به مرکز انتخابی خود مراجعه کرده . امور مورد نظرتان را پیگیری نمایید.

ما در این مطلب برای شما نحوه ثبت نام و ثبت نوبت در این سامانه را به صورت تصویری شرح داده ایم. در صورتی که در فرآیند ثبت نام و یا نوبت دهی در سایت نوبت دهی تعویض پلاک دچار مشکل شدید و یا به اینترنت دسترسی نداشتید، می توانید با مرکز الورایانه کمک تماس گرفته تا همکاران ما ثبت نام شمارا انجام داده و نوبت شمارا ثبت نمایند.

سوالات متداول

چگونه می توانم در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک ثبت نام کنم ؟

به صورت اینترنتی و با ورود به سایت سامانه نوبت دهی تعویض پلاک می توانید ثبت نام نمایید. مراحل ثبت نام در مطلب به صورت کامل شرح داده شده است.

چگونه می توانم نوبت خود را در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک ثبت نمایم ؟

ابتدا باید وارد سامانه نوبت دهی تعویض پلاک شوید و فرآیند ثبت نام را پش سر بگذارید پس از آن به سادگی می توانید با ورود به حساب کاربری خود نوبتتان را ثبت نمایید.

[contact_info title] 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *