خانه / سامانه اینترنتی / بیمه اربعین کربلا
بیمه اربعین کربلا

بیمه اربعین کربلا

با گذشت سال‌ها، بیمه اربعین به یکی از عوامل حیاتی در سفر به مراسم عاشورا و زیارت امام حسین (ع) تبدیل شده است.

این بیمه، با ارائه خدماتی مانند بیمه درمانی، بیمه مسئولیت و خدمات اضافی، به زائران این امکان را می‌دهد که با اطمینان و آرامش بیشتری در مسیری که با عشق و ایمان طی می‌کنند، حضور یابند.

بیمه زائرین کربلا، در مواجهه با حوادث ناگواری مانند بیماری، آسیب جسمانی و اتفاقات غیرمترقبه، زائران را همراهی و آنها را از هزینه‌های ناشی از اینگونه وقایع محافظت می‌کند.

چنانچه نیاز به دریافت اطلاعات بیش تر در خصوص بیمه اربعین و یا نحوه دریافت آن دارید، می توانید با کارشناسان مرکز ما تماس بگیرید.

[contact_info title= “بیمه اربعین کربلا”] 

نحوه ثبت نام آنلاین بیمه زائر کربلا

۱_ وارد وب سایت سامانه سماح به آدرس، samah.haj.ir شده و در مرحله ابتدایی ثبت نام تیک گزینه “با شرایط ثبت نام موافق هستم” را فعال نمایید.

۲_ با درج عبارت امنیتی و انتخاب گزینه “شروع ثبت نام” فرایند نام نویسی شما آغاز خواهد شد.

۳_ شماره موبایل خود را در فیلد مربوطه درج نمایید.

نحوه ثبت نام آنلاین بیمه زائر کربلا

۴_ پس از وارد کردن شماره، یک کد برای شما ارسال می شود که باید آن را در فیلد خالی نوشته و گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

1_نحوه ثبت نام آنلاین بیمه زائر کربلا

۵_ پس از ورود به سامانه، فرم ثبت نام به شما نمایش داده خواهد شد که باید با دقت کافی تمامی اطلاعات خواسته شده را کامل کنید و با انتخاب گزینه “ثبت اطلاعات” وارد صفحه پرداخت شوید.

نکته : تمامی زائرانی که از مرز کشور ایران عبور کرده و در کشور عراق باشند، با ثبت نام در سامانه سماح می توانند اقدام به دریافت بیمه زائر کربلا نمایند.

هزینه مراجعه به بیمارستان های عراق حدود ۱۰۰ دلار بوده و هزینه سنگین و گزافی برای بسیاری از خانواده ها می باشد.

بیشتر بخوانید:  سامانه یکپارچه فروش خودرو - آذر 1402

نکته : پرداختی بیمه زائرین برای بستری شدن تا ۵۰ میلیون تومان و در صورت فوت شدن تا ۳۰۰ میلیون تومان از سوی بیمه به خانواده شخص پرداخت می شود.

نکته : می توانید لیست اسامی بیمارستان هایی که با بیمه اربعین قرارداد دارند را در اپلیکیشن بیمه سامان مشاهده نمایید.

مدارک لازم برای بیمه زائران اربعین ۱۴۰۲

مدارک مورد نیاز برای دریافت خسارت فوتی در بیمه زائران اربعین ۱۴۰۲

مدارک مورد نیاز برای دریافت خسارت فوتی در بیمه زائران اربعین 1402

مدارک مورد نیاز برای خسارت حادثه و نقص عضو

مدارک مورد نیاز برای خسارت حادثه و نقص عضو

پوشش های بیمه زائران اربعین

بیمه زائران اربعین ۱۴۰۲، به عنوان زیر شاخه های بیمه حوادث، مسئولیت، درمان و مسافرتی بوده و از ۳ طرح مختلف نیز تشکیل شده است.

پوشش های ارائه شده در بیمه زائرین کربلا، به شرح زیر است؛

پوشش های بیمه زائران اربعین

نکته : فوت غیر عمدی زائر بنا بر هر دلیلی، تحت پوشش این بیمه قرار خواهد گرفت.

چه مواردی تحت پوشش این بیمه قرار نمی گیرند ؟

چه مواردی تحت پوشش این بیمه قرار نمی گیرند ؟

هزینه بیمه زائران اربعین ۱۴۰۲

تمامی شرکت هایی که اقدام به ارائه بیمه زائرین اربعین می نمایند، طرح های مختلفی را ارائه داده اند، به همین خاطر، هر چه انواع طرح های بیمه نامه بیش تر شود، پوشش های بیش تری را نیز در بر خواهد گرفت.

البته با تمامی این تفاسیر، اختلاف قیمتی بیمه زائران اربعین کربلا چندان هم متفاوت از یکدیگر نمی باشد. (تفاوت تنها در میزان پوشش است)

برای دریافت بیمه زائران اربعین تنها باید مبلغ ۱۸ هزارتومان را بپردازید تا از تمامی پوشش های ارائه شده از سامانه مذکور بهره مند شوید.

شرکت های دیگر نیز با پرداخت مبلغی حدود، ۵۵ و ۶۵ هزار تومان بیمه نامه اربعین را با میزان پوشش های بیش تری در اختیار شما قرار خواهند داد.

نکته : طرح بیمه زائران اربعین با پرداختی ۱۸ هزار تومان از پوشش های بیمه ای زیادی برخوردار نبوده و تنها به موارد مهم و جبران خسارت آن می پردازد.

بیشتر بخوانید:  ورود به سایت نهضت احیای واحد های اقتصادی

با در نظر گفتن این موضوع مهم که هنوز هیچ اطلاعیه در خصوص سال ۱۴۰۲ منتشر نشده، نمی توانیم به صورت دقیقی در رابطه با هزینه بیمه زائرین کربلا صحبت نماییم، با انتشار اطلاعیه جدید و موثق، این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

مدت اعتبار بیمه زائرین اربعین

با توجه به محدود بودن تایم زیارت کربلا، حداکثر مدت زمان ۶۲ روزه برای اعتبار این بیمه نامه در نظر گرفته شده، بیمه شدگان باید دقت نمایند که از حدود ۴۸ ساعت پیش از شروع سفر تا ۷۲ ساعت بعد از اتمام زمان سفر، بیمه نامه زائران اربعین اعتبار داشته و می توانند از آن استفاده کنند.

نکته : البته این مسئله وابسته به شرایط شرکت بیمه گر می باشد.

[contact_info title= “بیمه اربعین کربلا”] 

سخن نهایی

با توجه به رشد روزافزون تعداد زائران هر ساله و نیازهای رو به افزایش آنها، بیمه اربعین به عنوان یک ابزار اساسی در امور سفر و زیارت به جایگاه بسیار مهمی دست یافته است.

بیمه اربعین کربلا به عنوان یکی از ابزارهای حمایتی موثر در امور سفر و زیارت، اهمیت بسیاری دارد. این نوع بیمه، به زائران و خانواده‌های آنها امکان می‌دهد تا با آرامش و اطمینان کامل، در مسیر خدمت به امام حسین (ع) و تجربه زیارتی معنوی و منحصربه‌فرد، شرکت کنند. 

در بطن این مقاله، به شرح تمامی موارد مهم پیرامون این موضوع پرداخته ایم، در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیش تر دارید، می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

شما میتوانید جهت ثبت نام رایگان بیکه اربعین، ویدئو زیر را مشاهده کنید و نام نویسی خود را قطعی نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *