خانه / سامانه اینترنتی / نحوه دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ | tamin.ir
نحوه دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ | tamin.ir

نحوه دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ | tamin.ir

با توجه به غیر حضوری شدن بسیاری از امور جامعه، برخی از امور مربوط به بازنشستگان تامین اجتماعی نیز به صورت اینترنتی و غیر حضوری قابل انجام هستند. از جمله اموری که می توان به صورت غیر حضوری انجام داد، دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ می باشد که از طریق سامانه tmin.ir قابل انجام می باشد.

تمام بازنشستگان و مستمری بگیران می توانند با مراجعه به سامانه دریافت حکم حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی tamin.ir، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند. در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با نحوه دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی، مطالبی ارائه کنیم.

[contact_info title= “دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲”] 

حکم تامین اجتماعی

جزئیات مختلف مربوط به حقوق افراد در حکم تامین اجتماعی ذکر شده و افراد می توانند میزان افزایش یا کاهش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران را در حکم بازنشستگان تامین اجتماعی مشاهده نمایند.

حکم تامین اجتماعی حکمی بوده که در زمینه حقوق به تمام افراد از جمله مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی ارائه می شود و  افراد می توانند جهت مشاهده جزئیات پرداختی حقوق خود، حکم بازنشستگان تامین اجتماعی خود را دریافت نمایند.

سامانه دریافت حکم حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی tamin.ir

سامانه دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی، سامانه ای آنلاین و زیر نظر سایت سازمان تامین اجتماعی بوده و برای دریافت حکم حقوقی تامین اجتماعی می باشد. علاوه بر دریافت حکم حقوقی، افراد می توانند برای دریافت فیش حقوقی هم از طریق این سامانه اقدام نمایند.

ورود به سامانه دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی

افرادی که قصد دارند حکم بازنشستگان تامین اجتماعی خود را دریافت کنند، ابتدا باید به سامانه tmin.ir مراجعه نمایند. در ادامه این مقاله، نحوه ورود به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را به صورت تصویری به شما ارائه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:  استعلام پلاک فعال با کد ملی

مرحله اول دریافت حکم حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

کاربرانی که قصد دارند از این سامانه استفاده کنند، ابتدا باید در سایت سازمان تامین اجتماعی ثبت نام کنند. جهت ثبت نام در این سامانه، اطلاعاتی مانند کد ملی، شماره تلفن همراه و دیگر اطلاعات هویتی مورد نیاز می باشد. پس از نام نویسی در سامانه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی، افراد می توانند با رمز عبور دریافتی خود وارد سامانه شده و به اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

در هنگام وارد کردن شماره تلفن همراه خود، توجه کنید چون این شماره، برای بازیابی در زمان های بعدی لازم می باشد. لازم به ذکر است که حتما شماره تلفنی را که به نام بیمه شده تامین اجتماعی می باشد در این سامانه وارد کنید.

مرحله دوم دریافت حکم حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

پس از ثبت نام در سامانه و دریافت نام کاربری و رمز عبور خود، مراحل زیر را برای دریافت حکم حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی انجام دهید.

ابتدا عبارت “سایت سازمان تامین اجتماعی” را در مرورگر گوشی یا سیستم های کامپیوتری خود وارد نمایید.

در ادامه اولین سایت بالا آمده در نتایج گوگل با عنوان “سازمان تامین اجتماعی ” به آدرس tamin.ir را انتخاب کرده و  وارد آن شوید.

نحوه دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲

در ادامه کمی به سمت پایین حرکت کرده و با انتخاب گزینه “مستمری بگیران” به بخش خدمات مستمری بگیران تامین اجتماعی وارد شوید.

نحوه دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲

روی گزینه “فیش حقوقی مستمری بگیران”  کلیک کنید.

نحوه دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲

پس از وارد شدن به سرویس های الکترونیک مستمری بگیران، گزینه “حکم مستمری بگیران” و در ادامه گزینه “مشاهده حکم مستمری بگیران” را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  سامانه ثبت نام کتاب درسی

نحوه دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲

در این مرحله کد ملی خود را در بخش نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

نحوه دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲

چنانچه در گذشته در این سامانه ثبت نام کرده اید، اما رمز عبور خود را بخاطر نمی آورید، روی گزینه “بازیابی گذرواژه” کلیک کنید. پس از انتخاب این گزینه، بازیابی رمز با وارد کردن شماره تلفن و پرسیدن چند سوال، انجام می شود.

در صورتی هم که قبلا در این سامانه ثبت نام نکرده اید، ابتدا با ورود به قسمت ناحیه کاربری و با انتخاب گزینه “ثبت نام” مراحل نام نویسی خود را انجام دهید.

[contact_info title= “دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲”] 

کلام پایانی

در مقاله فوق در رابطه نحوه ورود به سامانه دریافت حکم حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی و نحوه دریافت حکم تامین اجتماعی را توضیح داده ایم. چنانچه پس از مطالعه مطالب فوق همچنان سوال یا ابهامی دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *