خانه / سامانه اینترنتی / سامانه جامع تجارت ایران
سامانه جامع تجارت ایران

سامانه جامع تجارت ایران

سامانه جامع تجارت ایران در خصوص تسهیل در روند تمامی امور بازرگانی مانند صادرات و واردات، راه اندازی و همین باعث شده تا پروسه نظارت بر تمامی شرکت ها، بازرگانان و تجار که قصد انجام امور مرتبط با صادرات و واردات کالا را دارند به صورت یکپارچه و هدفمند دنبال شود.

خوشبختانه تمامی شرکت های تجاری و افراد حقیقی و حقوقی می توانند برای ثبت سفارش کالا، دریافت مجوز ورود کالا، استعلام کارت های بازرگانی و موارد این چنینی، وارد سایت ntsw.ir شده و ثبت نام سامانه جامع تجارت خود را نهایی نمایند.

با در نظر گرفتن اهمیت این موضوع در بطن این مقاله به شرح تمامی نکات در خصوص، ورود به سامانه جامع تجارت ایران، ثبت نام و نحوه معرفی شرکت پرداخته و تلاش کرده ایم تا راهنمای کاملی را در اختیار شما قرار داده باشیم.

جهت تمایل به ثبت شرکت خود در سامانه جامع تجارت، می توانید با کارشناسان مرکز ما تماس بگیرید.

[contact_info title= “سامانه جامع تجارت ایران”]

ورود به سامانه جامع تجارت ایران ntsw.ir

۱_ ورود به وب سایت سامانه جامع تجارت ایران به آدرس، ntsw.ir

۲_ درج نام کاربری و کلمه عبور به همراه کد امنیتی و ورود به سامانه

سامانه جامع تجارت ایران

ثبت نام سامانه جامع تجارت ntsw.ir

◉ ورود به وب سایت جامع تجارت ایران

◉ انتخاب گزینه “ثبت نام

◉ تکمیل فرم ثبت نام

◉ دریافت کد اعتبار سنجی

راهنمای تصویری؛

۱_ وارد سامانه جامع تجارت به آدس، ntsw.ir شوید.

۲_ مطابق تصویر زیر گزینه “ثبت نام” را انتخاب نمایید. بعد از کلیک با ۲ گزینه “ثبت نام کاربران ایرانی” و “ثبت نام کاربران خارجی” مواجه شده که افراد ساکن ایران می بایست، گزینه “ثبت نام کاربران ایرانی” را انتخاب کنند.

ثبت نام سامانه جامع تجارت ntsw.ir

۳_ فرم ثبت نام را با دقت کامل نمایید.

 

 توجه داشته باشید که فعالسازی گزینه “مایل به استفاده از رمز دو عاملی هستم” کاملا اختیاری بوده و با فعال ساختن آن امنیت حساب کاربری شما افزایش پیدا خواهد کرد.

با تکمیل اطلاعات بر روی دکمه “ذخیره اطلاعات و ادامه” کلیک کنید.

1_ثبت نام سامانه جامع تجارت ntsw.ir

۴_ حال پیامکی حاوی کد اعتبار سنجی برای شما ارسال شده که با درج آن در کادر مربوطه و کلیک بر روی دکمه “تکمیل ثبت نام” نام نویسی شما نهایی خواهد شد.

معرفی شرکت در سامانه جامع تجارت

◉ ورود به حساب کاربری خود در سامانه جامع تجارت

◉ انتخاب گزینه “عملیات پایه” از منوی سمت راست و گزینه “معرفی شرکت

بیشتر بخوانید:  دانلود برنامه پلیس من

◉ درج تمامی اطلاعات خواسته شده

◉ بارگزاری تمامی موارد خواسته شده (ارسال مستندات شرکت)

◉ بررسی و اعلام نتیجه

راهنمای تصویری ثبت شرکت در سامانه جامع تجارت

۱_ وارد حساب کاربری خود در سامانه جامع تجارت به آدرس، ntsw.ir شوید.

۲_ از منوی سمت راست پنل کاربری خود گزینه “عملیات پایه” را انتخاب و از زیر منوی آن وارد بخش “معرفی شرکت” شوید.

معرفی شرکت در سامانه جامع تجارت

۳_ معرفی شرکت باید توسط حساب کاربری مدیر عامل انجام شود و تمامی اطلاعات درج شده در این بخش توسط کاربر به صورت برخط با اطلاعات موجود در سازمان ثبت شرکت ها مقایسه خواهد شد.

1_ معرفی شرکت در سامانه جامع تجارت

۴_ در صورت وجود هر گونه مغایرتی در ثبت اطلاعات سازمان ثبت شرکت ها منطبق نباشد پیامی مشابه تصویر زیر نمایش داده می شود.

2_ معرفی شرکت در سامانه جامع تجارت

۵_ اما در صورت درست بوده اطلاعات، به صفحه ای منتقل خواهید شد که باید فایل هایی در رابطه با آگهی روزنامه که نشان دهنده تاسیس شرکت و همچنین آگهی رسمی روزنامه که کاربر را مدیر عامل شرکت می کند را بارگذاری و بعد از آن بر روی گزینه “ارسال مستندات شرکت” کلیک کنید.

3_معرفی شرکت در سامانه جامع تجارت

پس از بررسی مستندات از سوی کارشناسان سامانه جامع تجارت، نتیجه بررسی ها از طریق پیامک به تلفن همراه متقاضی ارسال خواهد شد.

ویرایش اطلاعات در سامانه جامع تجارت

جهت ویرایش اطلاعات ثبت شده در این سامانه وارد حساب کاربری خود شده و گزینه “مدیریت حساب کاربری” را انتخاب نمایید.

در این قسمت تمامی اطلاعات ثبت شده را مشاهده می کنید، حال اطلاعات مورد نظر را ویرایش و بر روی گزینه “ثبت تغییرات” در پایین صفحه کلیک کنید.

ویرایش اطلاعات در سامانه جامع تجارت

نکته : در صورت تغییر شماره تلفن همراه، یک کد اعتبار سنجی برای شما ارسال خواهد شد.

فراموش نکنید، تغییر نام و نام خانوادگی تنها در صورتی امکان پذیر است که تمامی این اطلاعات در سازمان ثبت احوال تغییر یافته باشند.

همچنین تغییر نام شرکت (در صورت تغییر آن در سازمان ثبت شرکت ها) و همچنین تغییر رمز عبور از طریق منوی سمت راست ممکن می باشد.

زیر مجموعه های سامانه جامع تجارت

سامانه نیما

سامانه ارزی نیما با هدف ساماندهی معاملات ارزی راه اندازی شده و افراد می توانند با ورود به این وب سایت ارز دولتی را خریداری کرده و ارز حاصل از فروش را نیز به دولت بازگردانند.

سامانه تجارت داخلی

هدف از ایجاد چنین بستری ساماندهی امور تجاری داخلی بوده است و امکان ثبت اطلاعات ورود کالا به کشور، انتقال مالکیت کالاها و موارد این چنینی از طریق وب سایت مذکور، فراهم گردیده است.

بیشتر بخوانید:  سامانه باربرگ

سامانه تجارت خارجی

هدف اصلی راه اندازی چنین سامانه ای، جلوگیری از ورود قاچاق کالا به کشور ایران بوده و فعالیت آن نیز در راستای ساماندهی به امور تجاری خارج از کشور می باشد.

سامانه شناسه کالا

امکان ثبت شناسه کالاها و شناسنامه دار کردن کالاهای مختلف از طریق این سامانه فراهم آورده شده است.

سامانه ضوابط تجاری

در این سامانه تمامی ضوابط تجاری و قوانین مربوط به آن به صورت دقیق و کامل درج شده و دسترسی به آن نیز برای عموم مردم آزاد است.

سامانه انبارها

این سامانه به منظور انبارداری راه اندازی شده و اطلاعات تمامی انبارهای کشور به صورت دقیق در آن درج می شوند.

سامانه همتا

همان طور که می دانید سامانه همتا در خصوص مبارزه با قاچاق تلفن همره راه اندازی شده و تمامی گوشی های هوشمند خریداری شده از طریق این وب سایت فعالسازی می شوند.

✌ سامانه تخصیص تایر

تمامی افرادی که مشمول شرایط نام نویسی تایر هستند، می توانند با ورود به این وب سایت و طی نمودن فرایند ثبت نام، اقدام به دریافت تایر دولتی نمایند.

پشتیبانی سامانه جامع تجارت ایران

افرادی که قصد تماس با پشتیبانی سامانه جامع تجارت ایران را دارند می توانند باشماره ۰۲۱۷۵۴۹۲۰۰ تماس گرفته و تمامی ابهامات خود را در خصوص تجارت داخلی، تجارت خارجی، محصولات فولادی و … مرتفع سازند.

همچنین در صورت شلوغی خط ها می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن، پاسخ مناسبی به سوالات شما ارائه دهند.

[contact_info title= “سامانه جامع تجارت ایران”]

سخن نهایی

با در نظر گرفتن این موضوع مهم که ثبت سفارش کالا جهت واردات از طریق سامانه جامع تجارت ایران صورت می گیرد، نام نویسی و ثبت شرکت در این وب سایت به یکی از اقدامات مهم فوری تبدیل شده است.

این سامانه با هدف ایجاد امنیت و کاهش فساد اداری راه اندازی شده تا شفافیت را در امور تجاری بین المللی افزایش دهد. در همین راستا در این مطلب به شرح نحوه؛ ورود و ثبت نام در سامانه جامع تجارت ایران و نحوه ثبت شرکت در این وب سایت پرداخته ایم.

در صورت نیاز به دریافت و مشاوره و اطلاعات بیش تر در خصوص تجارت داخلی، تجارت خارجی، نحوه ثبت شرکت در سامانه جامع تجارت و … می توانید با کارشناسان مرکز ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *