خانه / سامانه اینترنتی / دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲
دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

بازنشستگان کشوری جهت مشاهده و دریافت فیش حقوقی می توانند پس از ورود به سایت، برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری، اقدام کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، بازنشستگان کشوری و مستمری بگیران سازمان نیروهای مسلح مطالبی ارائه کنیم. البته شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید، تا کارشناسان ما جهت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ شما اقدام کنند.

افراد می توانند پس از اینکه از سازمان یا شرکتی بازنشسته شدند، برای مشاهده ریزنمرات و کسوات و میزان حقوق دریافتی خود، از طریق سامانه مربوطه اقدام به دریافت فیش حقوقی نمایند.

اینکه افراد تحت پوشش چه نوع بیمه ای باشند، تفاوتی ندارد و و کاربران می توانند از طریق اطلاعات سازمانی که حکم حقوق بازنشستگی خود را دریافت می کنند، فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

[contact_info title= “دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲”] 

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

از جمله مشکلات بازنشستگان در گذشته، مبالغی است که به عنوان کسوات در فیش حقوقی افراد ثبت می شد. این مبالغ در فیش حقوقی ثبت می شد اما مشخص نمی شد که این ریز کسوات برای چه مواردی است. برای اطلاع از این موضو, بازنشستگان می بایست به سازمان ها و ادارات مربوط مراجعه می کردند.

اما اکنون این امکان به صورت اینترنتی و غیر حضوری قابل دسترسی بوده و افراد مجبور نیستند برای دریافت برگه کسوات، به صورت حضوری به سازمان و… مراجعه کنند. ریز کسوات افراد در قالب یک فیش به صورت اینترنتی و غیر حضوری قابل مشاهده می باشند.

بیشتر بخوانید:  سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

نحوه دریافت فیش حقوقی ۱۴۰۲ سازمان تامین اجتماعی tamin.ir

برای دریافت فیش حقوقی ابتدا باید در سایت خدمات اینترنتی تامین اجتماعی tamin.ir ثبت نام کرده و گذر واژه دریافت کنید.

نحوه دریافت فیش حقوقی ۱۴۰۲ سازمان تامین اجتماعی tamin.ir

پس از انجام فرآیند نام نویسی و انتخاب گذرواژه، می توانید فیش حقوقی خود را دریافت کنید.

نحوه دریافت فیش حقوقی ۱۴۰۲ سازمان تامین اجتماعی tamin.ir

نحوه دریافت فیش حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری retirement.ir

مستمری بگیران صندوق بازنشستگان کشوری، برای دریافت فیش حقوقی خود ابتدا باید به سایت retirement.ir مراجعه کرده و با کلیک بر روی گزینه فیش حقوقی، آن را دریافت نمایند.

نحوه دریافت فیش حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری retirement.ir

جهت دریافت فیش حقوقی، بازنشستگان باید اطلاعاتی مانند شماره دفتر کل، شماره ملی و شماره حساب را وارد کرده و در ادامه گزینه مشاهده قبض را انتخاب کنند.

نحوه دریافت فیش حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری retirement.ir

به این نکته توجه داشته باشید که سامانه فیش حقوقی تنها برای مستمری بگیران دستگاه هایی قابل اجرا می باشد که حقوق مستمری آنها از سوی صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می شود.

نحوه دریافت فیش حقوقی سازمان نیرو های مسلح saba.esata.ir

بازنشستگان سازمان نیروهای مسلح یا همان صندوق بازنشستگی لشگری، جهت دریافت فیش حقوقی خود، ابتدا باید به سایت saba.esata.ir وارد شده و در این سامانه ثبت نام کنند. پس تکمیل فرآیند نام نویسی در این سامانه و دریافت نام کاربری و کلمه عبور، می توانند فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

جهت ثبت نام در سامانه saba.esata.ir، مستمری بگیران سازمان های مسلح باید کد شناسایی خود را در کادر مربوطه وارد کنند.

نحوه دریافت فیش حقوقی سازمان نیرو های مسلح saba.esata.ir

پس از نام نویسی در این سامانه، افراد می توانند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:  دریافت تاییدیه کد پستی

[contact_info title= “دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲”] 

سخن پایانی

همانطور که در مقاله فوق گفته شد، فیش حقوقی مستمری بگیران ۱۴۰۲، بدون مراجعه حضوری و به صورت اینترنتی و غیر حضوری قابل دریافت بوده و بازنشستگان قادر خواهند بود برای هر ماهی که مورد نظرشان است، فیش حقوقی دریافت کرده و اطلاعات آن را بررسی کنند.

در مقاله فوق مطالبی در رابطه با نحوه دریافت فیش حقوقی ۱۴۰۲ سازمان تامین اجتماعی tamin.ir، نحوه دریافت فیش حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری retirement.ir و نحوه دریافت فیش حقوقی سازمان نیرو های مسلح saba.esata.ir ارائه شده است. چنانچه پس از مطالعه مطالب فوق همچنان سوال یا ابهامی دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *