خانه / سامانه اینترنتی / ورود به سایت تیزهوشان my.medu.ir | نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان
ورود به سایت تیزهوشان my.medu.ir

ورود به سایت تیزهوشان my.medu.ir | نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان

دانش آموزانی که تمایل دارند در مدارس تیزهوشان ادامه تحصیل دهند، ابتدا باید با ورود به سایت تیزهوشان اقدام به ثبت نام نمایند. پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج، دانش آموزان می توانند از طریق ورود به سامانه my.medu.ir نتایج خود را مشاهده کنند.

دانش آموزان پایه نهم برای شرکت در آزمون باید فرم مربوط به ثبت نام را تکمیل کرده و هزینه آزمون را پرداخت کنند. در سال گذشته، ثبت نام آزمون تیزهوشان در سایت azmoon.medu.ir انجام می شد اما در سال جاری تمامی این اقدامات در سامانه my.medu.ir انجام می شود. اعلام نتایج داوطلبان نیز از طریق این سایت قابل مشاهده می باشد.

در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با نحوه ورود به سامانه آزمون مدارس تیزهوشان، نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه دهم، هزینه ثبت نام آزمون و سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان، مطالبی ارائه کنیم.

[contact_info title= “ورود به سایت تیزهوشان”] 

نحوه ورود به سایت تیزهوشان

با توجه به تغییرات ایجاد شده، ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در سال گذشته در سایت azmoon.medu.ir انجام می شد اما در سال جاری تمامی فرآیند مربوطبه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک به نشانی my.medu.ir انجام می شود.

دانش آموزانی که قصد دارند در این آزمون شرکت کنند، باید به سامانه مذکور وارد شده و کد ملی و سریال شناسنامه خود را در آن وارد کنند. همچنین پس از اعلام نتایج داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت، نتایج خود را مشاهده کرده و در صورتی که اعتراضی به نتایج آزمون داشته باشند، می توانند آن را از طریق این سامانه ثبت کنند.

  1. ورود به سایت تیزهوشان به نشانی my.medu.ir
  2. وارد کردن کد ملی و سریال شناسنامه در کادرهای مربوطه
  3. انتخاب گزینه “آزمون سمپاد
بیشتر بخوانید:  سامانه پیگیری پرونده شورای حل اختلاف

راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه آزمون مدارس تیزهوشان

ابتدا سایت تیزهوشان به نشانی my.medu.ir را در مرورگر گوشی یا لپ تاپ خود جستجو کنید.

در ادامه اطلاعات خواسته شده مانند کد ملی و سریال شناسنامه خود را در کادر های مربوطه وارد کنید.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه دهم

سپس گزینه “آزمون سمپاد” را از صفحه نمایش داده شده انتخاب کنید.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه دهم

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه دهم

دانش آموزانی که متقاضی ثبت نام در آزمون تیزهوشان پایه دهم هستند، می توانند پس از بررسی شرایط لازم و در صورت داشتن تمامی شرایط، اقدام به ثبت نام نمایند. در ادامه نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه دهم را به صورت تصویری توضیح خواهیم داد.

ابتدا سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به نشانی my.medu.ir را در مرورگر خود جستجو کنید.

در صفحه نمایش داده شده، نقش خود را به عنوان دانش آموز انتخاب کرده و کد ملی و سریال شناسنامه خود را وارد نمایید.

ورود به سایت تیزهوشان

پس از ورود به صفحه اصلی، گزینه آزمون سمپاد را انتخاب کرده و فرم های ثبت نامی را تکمیل کنید.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه دهم

پس از انجام مراحل اولیه ثبت نام، باید هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان را پرداخت نمایید. پس از پرداخت هزینه، رسید هزینه به شما نمایش داده خواهد شد.

در هنگام انجام فرآیند های مربوط به ثبت نام ممکن است اختلاتی در روند پرداخت ایجاد شود. در صورتی که خطای “مشخصات شما اشتباه شد” نمایش داده شد، می توانید رمز همگام خود را مجدد از مدارس دریافت کنید.

کد پیگیری که پس از پرداخت هزینه در اختیار شما قرار می گیرد را در جایی یادداشت کرده و بخاطر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  نحوه ثبت نام درسامانه میخک وزارت امور خارجهmikhak.mfa.gov.ir

سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان در سال گذشته در سایت pada.medu.ir منتشر می شد اما امسال نتایج در سایت my.medu.ir انجام می گیرد.

هم زمان با اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، آدرس دقیق دبیرستان های استعداد های درخشان، منتشر خواهد شد. پس از اعلام نتایج در صورت قبولی در آزمون، اگر در بازه زمانی تعیین شده جهت ثبت نام در مدرسه اقدام نکنید، به منزله انصراف قطعی شما خواهد بود.

[contact_info title= “ورود به سایت تیزهوشان”] 

کلام پایانی

در مقاله فوق در رابطه با نحوه ورود به سایت آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲، نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه دهم و سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ مطالبی ارائه شد. چنانچه پس از مطالعه مطالب فوق همچنان سوال یا ابهامی دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *