خانه / سامانه اینترنتی / سامانه ثبت نام لاستیک دولتی سواری
ثبت نام لاستیک دولتی

سامانه ثبت نام لاستیک دولتی سواری

ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۲ به صورت آنلاین و از طریق وبسایت انواع شرکت های تولید کننده انجام خواهد شد. لاستیک نوعی از کالای مصرفی خودرو می باشد که دارندگان وسیله نقلیه، هر چند سال یک بار با توجه به کیفیت محصول ملزم به تعویض آنان هستند.

به همین دلیل قیمت این محصول مصرفی برای رانندگان از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

جالب است بدانید در سالهای اخیر لاستیک نیز مانند خودرو به صورت دو قیمتی در بازار خرید و فروش معامله خواهد شد. یک قیمت خرید و فروش مربوط به نرخ خرید دولتی و قیمت خرید دیگری مربوط به محصول در بازار آزاد می باشد.

اشخاص واجد شرایط دریافت این کالا، میتوانند با مراجعه به سایت ثبت نام لاستیک دولتی و درج اطلاعات مورد نیاز امکان خرید لاستیک (با نرخ تصویبی دولتی) برای آنها فراهم خواهد شد.

جالب است بدانید که تفاوت قیمت نرخ لاستیک دولتی و نرخ این محصول در بازار آزاد معمولا به صورتی است که برای دارندگان وسایل نقلیه بسیار به صرفه می باشد. زیرا در مواردی نیز نرخ لاستیک آزاد دوبرابر تایر های دولتی می باشد!

افراد دارای وسایل نقلیه که قصد تهیه لاستیک یارانه ای را دارند، در قدم اول می بایست از زمانی که جهت ثبت نام در نظر گرفته شده است آگاهی کامل داشته باشند.

زیرا جهت ثبت سفارش خرید در سایت های مربوطه، یک مدت زمان خاصی در نظر گرفته می شود.

اکنون، امکان ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۲، از طریق سامانه تمام شرکت های دولتی که به عرضه لاستیک های یارانه ای می پردازند، فراهم شده است.

بنابراین اشخاص می توانند در قدم اول برند مدنظر خود را در رابطه با محصول انتخاب کرده و با اطلاعات کافی وارد سامانه ثبت نام لاستیک دولتی سواری شده، و فرآیند ثبت سفارش خرید لاستیک یارانه ای را تکمیل نمایند.

با توجه به فاصله چشمگیر قیمت لاستیک آزاد و دولتی، ممکن است در ورود به سایت ثبت نام لاستیک دولتی به دلیل شلوغی سامانه، اختلالات عملکردی سیستم رخ داده و در ورود به سامانه نام نویسی لاستیک، دچار مشکل خواهید. بنابراین با توجه به اهمیت موضوع ثبت نام جهت دریافت لاستیک یارانه ای می توانید با کمک کارشناسان پشتیبانی سامانه شاهد تکمیل فرآیند ثبت نام لاستیک دولتی، و همچنین ثبت سفارش خرید خود در کوتاه ترین زمان ممکن باشید.

[contact_info title= “سامانه ثبت نام لاستیک دولتی سواری”] 

سایت ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۲

اخیرا تایر نیز مانند اکثر کالاهای مصرفی دیگر دچار دو نرخی قیمت شده است. طبیعی است که قیمت انواع لاستیک در بازار آزاد با قیمت آزاد عرضه خواهد شد (که معمولا تا حد بسیاری بالا تر از قیمت مصوب می باشد)، بنابراین امکان ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۲ فراهم شده، در نتیجه اشخاصی که واجد شرایط دریافت این کالای مصرفی هستند، امکان تهیه این محصول کلیدی مصرفی با نرخ ارزان تر برای آنان فراهم شده است.

فرآیند تکمیلی ثبت سفارش خرید و ثبت نام لاستیک دولتی سواری نیز به صورت آنلاین انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

طبیعی است که داوطلبان خرید تایرهای دولتی می بایست از سایت ثبت نام لاستیک دولتی  آگاهی کامل داشته و به روش ورود سامانه اشراف داشته باشند.

ورود به سایت ثبت نام لاستیک دولتی سواری از دو روش، شرکت های عرضه کننده و همچنین از طریق سایت سامانه تخصیص کالا و توزیع تایر امکان پذیر می باشد.

در ادامه قصد داریم نحوه ورود به سامانه بعضی از مهمترین شرکت های عرضه لاستیک دولتی، مانند “بارز” و “کویر تایر” را به صورت کامل شرح داده و همچنین روش ثبت سفارش خرید از طریق پنل اختصاصی آنها را بیان خواهیم نمود.

اما پیش از آن به معرفی سامانه توزیع تایر و تخصیص کالا (سامانه کالا) خواهیم پرداخت، که متقاضیان از این طریق به ثبت نام لاستیک دولتی شرکت های مختلف اقدام کنند.

مدارک لازم ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۲

مدارکی مانند:

  1. کارت ماشین
  2. سهمیه و قیمت لاستیک دولتی
  3. کارت ملی صاحب خودرو
  4. برگ سبز خودرو

از جمله مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۲، می باشد.

نحوه ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۲

همانطور که میدانید دولت در راستای حمایت از مصرف کنندگان، شرایط لازم را جهت خرید لاستیک با نرخ مصوب دولتی برای اشخاص جامعه فراهم نموده است.

بنابراین افرادی که واجد شرایط دریافت لاستیک و دارنده ی خودرو می توانند هر ۶ ماه یک بار، دو حلقه لاستیک یارانه ای با نرخ مصوب دولتی دریافت کنند.

جهت ثبت نام لاستیک دولتی ابتدا سامانه ثبت نام لاستیک دولتی به نشانی kala.ntsw.ir را در مرورگر خود جست و جو نمایید  سپس تیک گزینه ” شرایط فوق را مطالعه نموده و با آن موافقم ” را فعال نموده  گزینه ” ثبت نام / ورود ” را لمس نمایید  گزینه ”  ورود به سیستم ” را انتخاب کنید  پیامکی برای شما ارسال خواهد شد اعداد دریافتی را وارد کرده و گزینه ” تایید کد ” را لمس کنید  ثبت نام در سامانه ی لاستیک دولتی با موفقیت انجام شد.

اولین راه جهت ثبت نام لاستیک دولتی، مراجعه به سامانه تخصیص تایر و و روغن موتور وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.

روش دوم نیز جهت ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۲، مراجعه حضوری به سایت شرکت های عرضه کننده از جمله بارز و کویر موتور، و ثبت سفارش مستقیم می باشد.

راهنمای تصویری ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۲

جهت ورود به سامانه ثبت نام لاستیک دولتی سواری ابتدا آدرس اینترنتی Kala.ntsw.ir، را در مرورگر خود جست و جو نمایید. سپس اولین نتیجه بالا آمده مربوط به سایت ثبت نام لاستیک دولتی را انتخاب نمایید.

ثبت نام لاستیک دولتی

بدین صورت، صفحه اصلی سامانه تخصیص تایر و روغن موتور وزارت صمت برای شما نمایش داده خواهد شد. در این صفحه می توانید به ثبت سفارش خرید تایر دولتی، برای خودرو های سبک و سنگین خود اقدام نمایید.

ثبت نام لاستیک دولتی

 

 

صفحه ای مانند تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهد شد، که در این قسمت از ثبت نام لاستیک دولتی، نکات لازم دررابطه با سایت ثبت نام لاستیک دولتی نمایش داده خواهد شد، در صورت مطالعه و پذیرش شرایط  فوق، گزینه ” شرایط فوق را مطالعه نموده و با آن موافقم” را تیک زده، و سرانجام گزینه ” ثبت نام / ورود” را در قسمت انتهایی صفحه انتخاب نمایید.

ثبت نام لاستیک دولتی

در این صفحه از سامانه ثبت نام لاستیک دولتی سواری، اطلاعات خواسته شده را در جایگاه مشخص درج نموده و گزینه ” ورود به سیستم” را لمس کنید.

ثبت نام لاستیک دولتی

در این مرحله، کد اعتبار سنجی برای تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. کد دریافت شده را در این قسمت از سایت ثبت نام لاستیک دولتی درج کرده و گزینه ” تایید کد” را لمس کرده و به پنل کاربری خود در سایت ثبت نام لاستیک دولتی ورود کنید.

بیشتر بخوانید:  نحوه فعال سازی گوشی در سامانه همتا

ثبت نام لاستیک دولتی

اکنون وارد حساب کاربری خود در سامانه ثبت نام لاستیک دولتی شده اید (نام و نام خانوادگی خود را بالای پنل ) در قسمت بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. در این مرحله جهت ثبت نام تایر با نرخ مصوب دولتی می بایست اطلاعات مهم خودرو از جمله “شماره شاسی” و “شماره موتور” را وارد کنید، سپس گزینه “استعلام و صدور فیش رزرو کالا” را لمس کنید.

ثبت نام لاستیک دولتی

در این مرحله می بایست به انتخاب کالای موردنظر خود بپردازید. همانطور که شما قصد ثبت نام لاستیک دولتی را دارید، باید گزینه “جستجو” را انتخاب نمایید.

ثبت نام لاستیک دولتی

در این پنجره از ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۲، می بایست مشخصاتی از جمله: سایز، فاق و پهنا لاستیک موردنظر خود را انتخاب کنید. (توجه نمایید که هر یک از مشخصات انتخابی توسط شما، با توجه به نوع اتومبیلتان متفاوت می باشد.)

سپس برای مشاهده نزدیک ترین نمایندگی جهت تحویل تایر، استان و شهر خود را نیز تایید نمایید.

سرانجام نیز تعداد تایر های انتخابی را وارد کنید و جهت تکمیل فرآیند در سامانه ثبت نام لاستیک دولتی سواری، عبارت “جستجو” را لمس کنید.

نکته: هر شخص در طی ۶ ماه مجاز به خرید و دریافت دو حلقه لاستیک دولتی است.

ثبت نام لاستیک دولتی

پس از درج اطلاعات خواسته شده، لیستی شامل تمامی نمایندگی های ارائه دهنده ی این کالا در منطقه شما نمایش داده خواهد شد. در این قسمت اطلاعاتی شامل نام مسئول نمایندگی، آدرس و شماره تلفن آن، نوع گل تایر و سایر مشخصات آن نیز قید شده است.

با توجه به اطلاعات نمایشی در رابطه با نمایندگی و تایر مدنظر، گزینه “انتخاب” را در آخرین ستون دو به روی نام نمایندگی لمس کنید.

سپس پنجره ای شامل درخواست شما جهت ایجاد حواله از نمایندگی باز خواهد شد، که می بایست جهت تکمیل فرآیند ثبت نام لاستیک دولتی سواری ۱۴۰۲، گزینه “بله” را لمس کنید.

ثبت نام لاستیک دولتی

پس از طی مراحل فوق، حواله خرید لاستیک دولتی از نمایندگی انتخاب شده، صادر می شود. اکنون باید حواله مورد نظر را پرینت گرفته و با در دست داشتن سایر مدارک هویتی خود، جهت دریافت لاستیک با قیمت تصویب شده به نمایندگی موردنظر مراجعه نمایید.

نکته: حواله دریافتی فقط و فقط ۱۵ روز پس از تاریخ صدور، اعتبار دارد. بنابراین می بایست در اسرع وقت در راستای تحویل تایرهای سفارشی به نمایندگی مورد نظر مراجعه کنید.

نحوه ثبت نام لاستیک دولتی بارز ۱۴۰۲

جالب است بدانید سامانه ثبت نام لاستیک دولتی، تنها راه خرید تایر با نرخ مصوب دولت نمی باشد، بلکه اکنون نیز شرایط لازم جهت خرید مستقیم لاستیک از سامانه شرکت های عرضه کننده نیز فراهم شده است.

در این بخش قصد داریم ورود و ثبت نام لاستیک دولتی در سامانه بارز را به صورت کامل شرح دهیم.

در قدم اول جهت ثبت نام لاستیک اینترنتی بارز ۱۴۰۲ آدرس اینترنتی شرکت را نشانی barez.org در مرورگر خود جست و جو نمایید  وارد اولین لینک شده و عبارت ” فروش آنلاین ” را لمس کنید  سپس گزینه ” شروع خرید ” را بزنید  تیک عنوان ” قوانین و شرایط را مطالعه کرده و قبول دارم ” را زده و گزینه ” شروع خرید ” را لمس کنید  سپس نمایندگی مدنظر مشخص نموده و گزینه ” انتخاب ” و گزینه ” مرحله بعدی ” را لمس کنید  در این قسمت شماره رینگ خود را مشخص کرده و گزینه ” جستجو ” را بزنید  اطلاعات تایر را مشخص کرده گزینه ” انتخاب ” سپس روی گزینه ” مرحله بعدی ” کلیک کنید  پس از مشاهده شرایط ثبت نام لاستیک دولتی گزینه ” مرحله بعدی ” را لمس کنید  فیلد های خواسته شده را پر کرده و گزینه ” ثبت ” را بزنید.

راهنمای تصویری ثبت نام لاستیک دولتی بارز ۱۴۰۲

بدین ترتیب در قدم اول می بایست سامانه اینترنتی سایت بارز به آدرس اینترنتی www.barez.org را در مرورگر خود جست و جو نموده، سپس اولین گزینه از لیست نمایش را انتخاب نمایید، که این گزینه مربوط به ” گروه صنعتی بارز” و مربوط به ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۲ بارز می باشد.

ثبت نام لاستیک دولتی

در ادماه نیز به صفحه اصلی سامانه بارز مطابق تصویر وارد خواهید شد، در بالا سمت چپ این صفحه، گزینه های ” نوبت دهی سرویس سنتر” ” فروش آنلاین“، به منظور ثبت سفارش تایر دولتی شرکت بارز می باشد، در این بخش از ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۲ عنوان ” فروش آنلاین” را لمس کنید.

ثبت نام لاستیک دولتی

 

در این قسمت از ثبت نام تایر دولتی، صفحه ای مربوط به اطلاعیه های فروش و همچنین جدیدترین اطلاعیه ها برای شما نمایش داده خواهد شد. در این مرحله می بایست گزینه “شروع خرید” را انتخاب نمایید.

ثبت نام لاستیک دولتی

در این مرحله از نام نویسی تایر دولتی ۱۴۰۲ قوانین و ضوابط سامانه فروش اینترنتی بارز برای شما نمایش داده خواهد شد، با مطالعه شرایط فوق تیک گزینه ” قوانین و شرایط را مطالعه کرده و قبول دارم” را انتخاب کرده سپس گزینه “ شروع خرید اینترنتی” را لمس نمایید. بدین ترتیب فرآیند سفارش ثبت نام لاستیک دولتی برای شما شروع خواهد شد.

ثبت نام لاستیک دولتی

در این قسمت از نام نویسی تایر دولتی، می بایست نمایندگی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. باتوجه به فروش آنلاین محصولات شرکت، می بایست از قسمت فروشگاه آنلاین گزینه ” انتخاب” و سپس گزینه ” مرحله بعدی” را لمس نمایید.

ثبت نام لاستیک دولتی

در این مرحله باید شماره رینگ اتومبیل را انتخاب کرده و در نهایت گزینه “جست و جو” را انتخاب کنید.

ثبت نام لاستیک دولتی

با انتخاب شماره رینگ، تمامی مدل های مختلف تایر لاستیک در سامانه ثبت نام لاستیک های دولتی سواری بارز برای شما نمایش داده می شود. در این مرحله می توانید پهنا، فاق و ارتفاع را به صورت کامل مشاهده نمایید.

علاوه بر اطلاعات نمایشی، قیمت مصوب دولتی برای هر حلقه لاستیک و همچنین هزینه ارسال نیز مشخص شده است. در نتیجه جهت ثبت سفارش خرید گزینه ” انتخاب” در قسمت رو به روی تایر موردنظر کلیک کرده، و بعد گزینه ” مرحله بعدی” را زده و به تکمیل فرآیند خرید بپردازید.

ثبت نام لاستیک دولتی

در قدم بعدی شرایط ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۲ از جمله زمان تحویل تایر ها برای شما نمایش داده خواهد شد. پس از بررسی موارد گزینه ” مرحله بعدی” را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  نحوه استعلام ممنوع الخروجی به صورت اینترنتی | exitban.ssaa.ir

ثبت نام لاستیک دولتی

در این مرحله از نام نویسی تایر دولتی، اطلاعات لازم از جمله نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره موبایل، نام استان، شهر و آدرس، تلفن ثابت، کد پستی، شماره VIN، شماره موتور، نام خودرو و شماره پلاک را وارد نمایید. هر یک از اطلاعات را به صورت دقیق در فیلد مشخص شده وارد نموده، سپس گزینه “ثبت” را لمس کنید.

ثبت نام لاستیک دولتی

بدین ترتیب وارد درگاه پرداخت خواهید شد و در راستای نهایی کردن درخواست خود در سامانه ثبت نام لاستیک دولتی، می بایست هزینه تایر های مورد نظر را پرداخت نموده، و پس از پرداخت مبلغ لاستیک ها، فرآیند خرید تکمیل شده و کد پیگیری در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر ۱۴۰۲

همانطور که مطالعه نموده اید، در مطالب پیشین نحوه ثبت سفارش از طریق سامانه تخصیص خودرو و شرکتهای مطرح عرضه کننده تایر، مانند بارز و یزد تایر را بیان کرده ایم، در این بخش قصد داریم به بررسی ثبت سفارش لاستیک دولتی ۱۴۰۲ در یکی از شرکت های مشهور، شرکت کویر تایر بپردازیم.

کویر تایر از تنوع بالایی محصول برخوردار می باشد، ازین رو ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر نیز برای افراد فراهم شده، که تمامی اقشار با هر سطح اجتماعی و بودجه مورد نظر خود به ثبت نام لاستیک دولتی بپردازد.

جهت ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر ۱۴۰۲، ابتدا آدرس اینترنتی کویر تایر “kavirtire.ir” را در مرورگر خود جست و جو کنید وارد اولین لینک شده در صفحه اصلی گزینه “فروشگاه” را لمس کنید سپس تیک گزینه ” شرایط فوق را به صورت کامل مطالعه و با آگاهی کامل مفاد آن را تایید می نمایم” را بزنید سپس گزینه “ثبت نام” را انتخاب نمایید کد ملی و شماره همراه خود را درج نموده و گزینه “من ربات نیستم” را تیک زده و “ثبت نام” را لمس کنید کد ارسال شده به تلفن همراه را وارد کنید و گزینه “ثبت” را بزنید مشخصات خواسته شده را درج کرده و گزینه “ثبت” را لمس کنید. بدین ترتیب فرآیند ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر برای شما تکمیل می گردد.

راهنمای تصویری ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر ۱۴۰۲

به طور کی جهت ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر ۱۴۰۲، در قدم اول آدرس اینترنتی این شرکت را در مرورگر خود جست و جو نموده و اولین عبارت بالا آمده را انتخاب نمایید.

 

راهنمای تصویری ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر 1402

پس از ورود به لینک بالا آمده، وارد صفحه اصلی ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر خواهید شد. روی گزینه “فروشگاه” کلیک کنید.

راهنمای تصویری ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر 1402

 

در صفحه پیش رو، قوانین و شرایط خرید از این شرکت تایر ساز برای شما نمایش داده خواهد شد. مطالب را مطالعه نموده و گزینه ” شرایط فوق را به صورت کامل مطالعه و با آگاهی کامل مفاد آن را تایید می نمایم” را فعال نمایید. (توسط زدن تیک)

چنانچه از قبل در این پلتفرم ثبت نام کرده باشید، گزینه “ورود” و در غیر صورت جهت اولین ثبت نام لاستیک دولتی کویرتایر ۱۴۰۲ گزینه “ثبت نام” را لمس کنید.

راهنمای تصویری ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر 1402

 

در این قسمت از نام نویسی لاستیک دولتی ۱۴۰۲، کدملی و شماره موبایل مربوط به خود را وارد نمایید. سپس تیک گزینه “من ربات نیستم” و بعد گزینه “ثبت نام” را لمس نمایید.

راهنمای تصویری ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر 1402

 

کد احراز هویت برای تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. کد را در جایگاه مشخص شده درج نموده و گزینه “ثبت” را انتخاب نمایید.

راهنمای تصویری ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر 1402

 

در این قسمت از ثبت نام لاستیک دولتی کویرتایر، مشخصات فردی هویتی خود را وارد نموده و در آخر گزینه “ثبت” را بزنید.

راهنمای تصویری ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر 1402

 

بدین ترتیب فرآیند نام نویسی شما در سایت ثبت نام لاستیک دولتی کویرتایر تکمیل خواهد شد. حال مجددا به صفحه اصلی سامانه کویر تایر وارد شده، و گزینه “ورود” را لمس نمایید.

جهت ورود به پنل کاربری خود در سایت ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر ۱۴۰۲، کافی است کد ملی خود را در جایگاه مشخص شده درج نموده و بعد از فعال سازی تیک عبارت “من ربات نیستم” ، گزینه “ورود” را لمس کنید.

راهنمای تصویری ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر 1402

ثبت نام لاستیک دولتی یزد تایر ۱۴۰۲

همانطور که میدانید شرکت یزد تایر نیز به تولید لاستیک هایی با کیفیت بالا مشغول می باشد. همچنین این مجموعه در تلاش است در راستای فراهم سازی خرید لاستیک با نرخ موصب دولتی اقدامات موردنیاز را انجام دهد.

اما پس از بررسی های اطلاعیه های وزارت صمت، تاکنون سامانه ای تحت عنوان ثبت نام لاستیک دولتی یزدتایر ۱۴۰۲، معرفی نشده است. بلافاصله پس از راه اندازی سایت مربوطه از طریق این مطلب کاربران را آگاه ساخته و به معرفی سایت ثبت نام لاستیک دولتی یزد تایر و همچنین نحوه ورود به سایت را به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

 

[contact_info title= “سامانه ثبت نام لاستیک دولتی سواری”] 

کلام آخر

در این مقاله، به بررسی خرید لاستیک‌های دولتی خودرو پرداختیم و به اهمیت و مزایای این نوع لاستیک‌ها برای رانندگان اشاره کرده ایم. لاستیک‌های دولتی، با توجه به استانداردهای دقیقی که توسط دولت تعیین می‌شوند، از نظر کیفیت، ایمنی و قابلیت عملکرد بسیار برتر هستند.

خرید و استفاده از لاستیک‌های دولتی، به رانندگان اطمینان می‌دهد که خودرویشان با یکی از بهترین و معتبرترین لاستیک‌ها در جاده‌ها حرکت می‌کند. این لاستیک‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر سایش، کاهش صدای تایر، ترمز کوتاه‌تر و کنترل بهتر در جاده همراه با شرایط آب و هوایی متنوع هستند.

لاستیک‌های دولتی علاوه بر کیفیت و ایمنی، هزینه مقرون به صرفه‌ای را نیز برای رانندگان به ارمغان می‌آورند. قیمت مناسب و دسترسی آسان به این لاستیک‌ها، رانندگان را ترغیب می‌کند تا از این نوع لاستیک‌ها در خودروهایشان استفاده کنند.

با توجه به این تحلیل‌ها، بهترین گزینه برای رانندگانی که به دنبال لاستیک‌های با کیفیت و مقرون به صرفه هستند، خرید لاستیک‌های دولتی است. با انتخاب و خرید این لاستیک‌ها، رانندگان می‌توانند از ایمنی بیشتری در جاده‌ها، عمر طولانی‌تر لاستیک‌ها و صرفه‌جویی در هزینه‌های نگهداری خودرو لذت ببرند.

بنابراین، توصیه می‌کنیم که در هنگام خرید لاستیک برای خودرو، به لاستیک‌های دولتی توجه و تمرکز داشته باشید. با انتخاب این نوع لاستیک‌ها، شما می‌توانید از کیفیت بالا، ایمنی و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌های خودرو لذت ببرید.

چنانچه در هر مرحله از مراحل فوق دچار ابهامات و اختلالات سیستمی شده باشید، می توانید با کارشناسان سامانه مجموعه ارتباط گرفته و در کوتاه ترین زمان شاهد ثبت نام لاستیک دولتی، در پنل کاربری خود باشید.

جهت ثبت نام و سفارش لاستیک دولتی ویدیو را بصورت کامل مشاهده نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *